Maar toch snap ik Burdie ook wel. Door is niet echt iets waar ik op wil bezuinigen... Ga van de week eens langs een juwelier om gewoon eens te kijken/voelen.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:03 schreef Barreltje het volgende:
als zij zilver wil, dan krijgt ze zilver toch ? geen problem lijkt me. dan kan het halve internet volgeschreven staan over witgoud, als dat is wat bij haar/ jullie past, dan krijgt ze dat.
Wij zijn nu voor zilveren 'vriendschaps'ringen gegaan, en volgend jaar bij het feest of eventueel later als ze iets gaan verweren en we het geld ervoor hebben gaan we alsnog voor witgouden trouwringenquote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
't Is voor de rest van je leven hè. Zilveren ringen gaan mogelijk niet je hele leven mee. Ik vind trouwringen nou net dat éne bruiloftsdingetje waar je sowieso nooit op moet bezuinigen.
Lees dit artikel anders eens: https://www.theperfectwed(...)wringen-apart-metaal
Voor mij zijn beiden even (on)belangrijk. Trouwring zou ik eerder in investeren iig, een verlovingsring draag je maar even en zit daarna de rest van je leven in een sierradenbakje, de trouwring draag je juist de rest van je leven.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:31 schreef sanger het volgende:
Vandaag de hitte van kantoor ontsnapt en een goudsmid bezocht. Grappig dat je op internet inspiratie op kunt doen maar dat het er in werkelijkheid niet uitziet zoals je had verwacht...
Vraagje aan de dames. Welke ring is voor jullie belangrijker, de verlovingsring of de trouwring?
De goudsmid vertelde dat de verlovingsring van bijzonderder wordt gevonden....
Dat is snel!quote:
Wat ik zo her en der juist lees is dat de verlovingsring ook na trouwen gewoon gedragen wordt, maar dan aan de andere hand.quote:Op donderdag 9 juli 2020 13:42 schreef Moira het volgende:
Voor mij zijn beiden even (on)belangrijk. Trouwring zou ik eerder in investeren iig, een verlovingsring draag je maar even en zit daarna de rest van je leven in een sierradenbakje, de trouwring draag je juist de rest van je leven.
Zo heb ik het inderdaad, verlovingsring aan mn rechterhand gedaan en 9 maanden later trouwring linksquote:Op donderdag 9 juli 2020 13:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat ik zo her en der juist lees is dat de verlovingsring ook na trouwen gewoon gedragen wordt, maar dan aan de andere hand.
Het aanzoek was hier met de trouwring.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:31 schreef sanger het volgende:
Vandaag de hitte van kantoor ontsnapt en een goudsmid bezocht. Grappig dat je op internet inspiratie op kunt doen maar dat het er in werkelijkheid niet uitziet zoals je had verwacht...
Vraagje aan de dames. Welke ring is voor jullie belangrijker, de verlovingsring of de trouwring?
De goudsmid vertelde dat de verlovingsring van bijzonderder wordt gevonden....
Maar die heb je dan samen uitgezocht denk ik?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het aanzoek was hier met de trouwring.
Nu kan hij welquote:
Nee, die heb ik alleen uitgezocht, hij vond ze gelukkig ook mooi.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar die heb je dan samen uitgezocht denk ik?
Maar jij hebt hem gevraagd toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, die heb ik alleen uitgezocht, hij vond ze gelukkig ook mooi.
We waren al zo lang samen dat ik dat wel aandurfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |