Lekkere goal.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:43 schreef tja77 het volgende:
Stevie jast er weer eentje in hoor bij de Spurs
@Generationalphaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:43 schreef tja77 het volgende:
Stevie jast er weer eentje in hoor bij de Spurs
Songquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Legde er ook eentje panklaar voor Song, maar de Gea redde netjes.
Modaal talentje. Speelt al sinds de f'jes bij PSV. Maar die gaat PSV 1 niet halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe goed is die Tielemans? Komt over als een leuke gast.
Och die kijkt niet zo nauw.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan Son, wat een verschrikkelijke spelfout.
Ik denk dat Son daar wakker van zal liggen
Komt wel goed hoor, wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan Son, wat een verschrikkelijke spelfout.
Ik denk dat Son daar wakker van zal liggen
De illusie hebben dat jij me kwaad kunt krijgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, wist niet dat je kwaad werd
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
De illusie hebben dat jij me kwaad kunt krijgen.
Hoe schattig
Graag tekst en uitleg @PSVCLtwitter:carlogarganese twitterde op maandag 22-06-2020 om 14:41:38💣Chucky Lozano is Europe’s transfer flop of 2019-20
⚽️Only 3 goals, 1 assist
👎 2nd worst player rating in Napoli squad
✅Won just 1 game he’s started
🤝Gattuso happy to sell
👀2 clubs interested
My piece on why 🇲🇽 star flopped for @CriticFootball_
https://t.co/t4H081Xvcw reageer retweet
Tikkeltje overschat of niet de juiste club/competitie.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:09 schreef Bolasie het volgende:
Graag tekst en uitleg @:PSVCLtwitter:carlogarganese twitterde op maandag 22-06-2020 om 14:41:38💣Chucky Lozano is Europe’s transfer flop of 2019-20
⚽️Only 3 goals, 1 assist
🤝Gattuso happy to sell
👀2 clubs interested
My piece on why 🇲🇽 star flopped for @:CriticFootball_
Mwoah. Vooral een rommelaar die bij PSV wel op zijn plek was qua niveau.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tikkeltje overschat of niet de juiste club/competitie.
In Spanje zou die het denk ik beter doen
Ging wel altijd dreiging vanuitquote:Op maandag 22 juni 2020 18:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mwoah. Vooral een rommelaar die bij PSV wel op zijn plek was qua niveau.
Dit gaan ze bij de Wallmart in de USA niet leuk vinden. Van wereldtopper naar mislukkeling.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:09 schreef Bolasie het volgende:
Graag tekst en uitleg @:PSVCLtwitter:carlogarganese twitterde op maandag 22-06-2020 om 14:41:38💣Chucky Lozano is Europe’s transfer flop of 2019-20
⚽️Only 3 goals, 1 assist
🤝Gattuso happy to sell
👀2 clubs interested
My piece on why 🇲🇽 star flopped for @:CriticFootball_
quote:Op maandag 22 juni 2020 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit gaan ze bij de Wallmart in de USA niet leuk vinden. Van wereldtopper naar mislukkeling.
Shirtjes in de sale.quote:Op maandag 22 juni 2020 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit gaan ze bij de Wallmart in de USA niet leuk vinden. Van wereldtopper naar mislukkeling.
#neverforgetquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Mooie tijden. Tijd dat we weer een Mexicaantje kopen en het weer gaat beginnen.quote:
Heb Pedro, Pablo en Juan al een tijdje niet gezien. Misschien gedeporteerd. Misschien corona. Wie weet.quote:Op maandag 22 juni 2020 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe PSV dit praktisch vorm gaat geven. Als we gaan loten, lijkt me loten per vak het meest logisch. Alleen dat spreekkoren niet toegestaan zijn, is natuurlijk ronduit idioot. Juichen mag dan zeker ook niet? Onmogelijk om te handhaven. Laat iedereen dan maar gewoon verplicht een mondkapje op doen. Maar in ieder geval mooi nieuws dat de seinen langzaam op groen lijken te gaan.quote:Supporters per 1 september weer welkom in Nederlandse stadions
De Nederlandse clubs kunnen per 1 september weer fans ontvangen, zo weet De Telegraaf woensdagochtend te melden. De ochtendkrant baseert dit bericht op een advies van het Outbreak Management Team aan de regering. Wel moeten de clubs de anderhalve meter-maatregelen blijven handhaven en zijn ook spreekkoren niet toegestaan vanwege het gevaar op een besmetting met het coronavirus.
De Telegraaf houdt wel een kleine slag om de arm, aangezien het kabinet woensdag nog moet instemmen met het advies van het Outbreak Management Team. Zodra dit het geval is, kunnen de Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie-clubs zich gaan opmaken voor het ontvangen van supporters. In dat geval kunnen zij ongeveer een derde van hun stadioncapaciteit benutten.
Het is de bedoeling dat de competitie in Nederland op 11 september hervat zal worden. Daarvoor worden er echter mogelijk ook al wedstrijden gespeeld, aangezien Oranje op 4 en 7 september in de Nations League moet spelen. Polen en Italië zullen dan de tegenstanders zijn en bij die wedstrijden kan het stadion ook voor een derde gevuld worden.
Om te bepalen welke fans er welkom zijn en welke niet, wordt er naar alle waarschijnlijkheid geloot door zowel de KNVB als de clubs. De voetbalbond gaat overigens later deze week opnieuw in gesprek met Minister voor Medische Zorg en Sport Martin van Rijn over de laatste financiële details van het zogenaamde ‘Deltaplan’ van 140 miljoen euro.
Die burgemeester van Eindhoven is echt knettergek of niet?twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-06-2020 om 20:23:23Burgemeester John Jorritsma van de gemeente Eindhoven laat op Omroep Brabant alvast weten hoe hij over spreekkoren in een voetbalstadion denkt. "We moeten ervoor zorgen dat we niet groepen van dezelfde geluimdheid bij elkaar zetten, want dan krijg je die spreekkoren", zegt hij. reageer retweet
Wereldvreemdquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
Die burgemeester van Eindhoven is echt knettergek of niet?twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-06-2020 om 20:23:23Burgemeester John Jorritsma van de gemeente Eindhoven laat op Omroep Brabant alvast weten hoe hij over spreekkoren in een voetbalstadion denkt. "We moeten ervoor zorgen dat we niet groepen van dezelfde geluimdheid bij elkaar zetten, want dan krijg je die spreekkoren", zegt hij. reageer retweet
de burgemeestertjes vinden dat corona limelight toch wel iets te mooi, wat een sukkelquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
Je verward PSV met feyenoordquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar bij PSV zingen ze toch nooit op de tribune, dus dat komt nu goed uit.
Die rellen in Helmond waren ook wel weerzinwekkend hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:20 schreef RipCity het volgende:
harde Kern supporters mogen eindhoven niet in![]()
https://www.eindhoven.nl/(...)ng%2025%20juni_0.pdf
Het is niet zo dat Helmond er dan lelijker op wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rellen in Helmond waren ook wel weerzinwekkend hoor.
Maar ja, dat is HelmondMaar echt iedere kneus die wilde rellen kwam daar de boel slopen.
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Helmond er dan lelijker op wordt.
Ik hoop eigenlijk op een lange termijnoplossing op het middenveld. En niet iemand die je huurt EN nogsl blessuregevoelig blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
Van Ginkel heeft zijn contract bij Chelsea weer verlengd met 1 jaar (+ optie van 1 jaar). Die zie ik komende zomer wel weer aan PSV verhuurd worden.
Nu heeft hij bijna net zo veel contractverlengingen gekregen als wedstrijden gespeeld voor Chelsea.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
Van Ginkel heeft zijn contract bij Chelsea weer verlengd met 1 jaar (+ optie van 1 jaar). Die zie ik komende zomer wel weer aan PSV verhuurd worden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:55 schreef RipCity het volgende:
Van Bommel: ‘Sommige mensen werden nerveus bij PSV’
https://www.ad.nl/nederla(...)us-bij-psv~a4f6ea84/
‘Even niet goed’. Iets meer zelfreflectie mag wel hè.. zag je bij de persco’s ook. Hij dacht dat het nog wel goed ging..
quote:De resultaten waren even niet goed maar we verloren vrij onterecht van Feyenoord. We waren sterker in die wedstrijd.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:38 schreef De_Kraam het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)k-was-onterecht.html
[ afbeelding ]
Ik dacht aan veganistische food vlogger bij het zien van die foto. Of GroenLinks politicus.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel fijn voor hem dat hij meteen aan de slag kon als accountant.
Ja, toen het al 3-0 stondquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt gewoon ,zeker de 2e helft was PSV een stuk sterker
Geen Paul Rosenmöller?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik dacht aan veganistische food vlogger bij het zien van die foto. Of GroenLinks politicus.
Boos. Mark heel boos.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:38 schreef De_Kraam het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)k-was-onterecht.html
[ afbeelding ]
Die Jorritsma is bijna nog dommer dan Halsema.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
Op naar een VPN future. Ik merk het ook steeds vaker op youtube eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:49 schreef Scarface88 het volgende:
Kan de video niet bekijken vanaf mijn locatie staat erBegint NOS nu ook al met die onzin? Dus vanuit de VS mag je geen interview met van Bommel zien vanwege rechtenbeperking oke.
Pijnlijke move voor de PSV supporters. Die gast had makkelijk in de basis kunnen staan daar.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:15 schreef DonRaja het volgende:
Robben naar Grunn. Had hem eigenlijk bij jullie verwacht.
Hoezo pijnlijk? Jaar uit de roulatie, 36 jaar en PSV was sowieso al nooit zijn club.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:22 schreef Kikkerkaas het volgende:
[..]
Pijnlijke move voor de PSV supporters. Die gast had makkelijk in de basis kunnen staan daar.
Die gast heeft veel meer kwaliteit dan Malen, Bruma, Lammers etc.. Met die spelers ga je de oorlog niet winnen natuurlijk, met Robben in je team heb je meer kans op meer goals.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo pijnlijk? Jaar uit de roulatie, 36 jaar en PSV was sowieso al nooit zijn club.
Moet ik nog maar zien gezien zijn blessurehistorie, leeftijd en dan moet ‘ie zich ook nog flink gaan optrainen. Maar leuk is zijn terugkeer welquote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:31 schreef Kikkerkaas het volgende:
[..]
Die gast heeft veel meer kwaliteit dan Malen, Bruma, Lammers etc.. Met die spelers ga je de oorlog niet winnen natuurlijk, met Robben in je team heb je meer kans op meer goals.
Kun je niet aan de Mexicanen bij Walmart vragen wat ze van het interview vonden?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:49 schreef Scarface88 het volgende:
Kan de video niet bekijken vanaf mijn locatie staat erBegint NOS nu ook al met die onzin? Dus vanuit de VS mag je geen interview met van Bommel zien vanwege rechtenbeperking oke.
Onzin ,Feyenoord was gewoon effectiever ,3 kansen 3 doelpuntenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, toen het al 3-0 stond
Gefeliciteerd
Heb Pablo Pedro en Juan al een tijdje niet meer gespot. Geen idee waar ze zich bevinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:35 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Kun je niet aan de Mexicanen bij Walmart vragen wat ze van het interview vonden?
Ja in het voetbal is het vrij belangrijk dat je goals maakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onzin ,Feyenoord was gewoon effectiever ,3 kansen 3 doelpunten
PSV bepaalde het spel
Klopt ,PSV heeft vaker op die manier de punten binnengehaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in het voetbal is het vrij belangrijk dat je goals maakt.
Je begint het te snappen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 17:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ,PSV heeft vaker op die manier de punten binnengehaald.
Dat tegenstanders het gevoel hadden dat er meer inzat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |