Nou nou noutwitter:eevoila twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 12:52:55@Pjay_nl @Jan_Slagter Ik spring nog liever van een flatgebouw dan dat ik naar die ellende genaamd VI kijk. Seksistisch, banaal en vreselijk platvloers. Enkel en alleen mensen de grond in trappen en dat is wat het kantinevolk wil. Want zo worden de kijkers genoemd door die geweldige Derksen. reageer retweet
Eevoila is een ontzettende aanstelster.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:54 schreef DKUp het volgende:
Nou nou noutwitter:eevoila twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 12:52:55@:Pjay_nl @:Jan_Slagter Ik spring nog liever van een flatgebouw dan dat ik naar die ellende genaamd VI kijk. Seksistisch, banaal en vreselijk platvloers. Enkel en alleen mensen de grond in trappen en dat is wat het kantinevolk wil. Want zo worden de kijkers genoemd door die geweldige Derksen. reageer retweet
Dat hele draadje bij Jan Slagter is één grote ergernis. Godsamme, wat een drama allemaal weer. Jeetje.quote:
Beiden mag van mijquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:59 schreef gniffie het volgende:
Dus Zwarte Piet roepen van de tribune van FC Den Bosch mag niet, maar wel vanuit een studio ?
Als je massaal en aanhoudend één donkere speler zonder verdere context hatelijk toezingt is dat wel racisme en nog bedreigend ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:59 schreef gniffie het volgende:
Dus Zwarte Piet roepen van de tribune van FC Den Bosch mag niet, maar wel vanuit een studio ?
Die situaties zijn totáál niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:59 schreef gniffie het volgende:
Dat gedoe in den Bosch werd ook enorm uitvergroot en stelde uiteindelijk niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:59 schreef gniffie het volgende:
Ik wil niks van dat incident bagatelliseren. Maar elke voetballer of supporter van de tegenstander wordt verrot gescholden in de voetbalstadions. Een deel van het voetbalpubliek doet niks anders. En niet alleen bij Den Bosch. Ik snap dat het allemaal kwetsend kan zijn maar voor mij bestaat een deel van het woord 'prof' uit je niets aantrekken van wat een groep mongolen op de tribunes allemaal roept. Welke huiskleur, afkomst, politieke voorkeur of seksuele geaardheid dan ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je massaal en aanhoudend één donkere speler zonder verdere context hatelijk toezingt is dat wel racisme en nog bedreigend ook.
Mee eens hoor, maar dat betekent denk ik niet dat je het moet accepteren. Ik kom inmiddels zo'n dertig jaar in stadions en juich het keihard toe dat racisme en het woordje 'kanker' een stuk minder voorkomen dan in de jaren 90. Want ja, in mijn beleving (!) zijn juist daar in voetbalstadions inmiddels enorme stappen in gezet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik wil niks van dat incident bagatelliseren. Maar elke voetballer of supporter van de tegenstander wordt verrot gescholden in de voetbalstadions. Een deel van het voetbalpubliek doet niks anders. En niet alleen bij Den Bosch. Ik snap dat het allemaal kwetsend kan zijn maar voor mij bestaat een deel van het woord 'prof' uit je niets aantrekken van wat een groep mongolen op de tribunes allemaal roept. Welke huiskleur, afkomst, politieke voorkeur of seksuele geaardheid dan ook.
We zaten sowieso al niet te wachten op die interviews met jullie en we dringen er ook niet op aan. (is er sowieso ooit een interview voorbij gekomen van meisje Miedema of haar kornuiten?)twitter:merelvd twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:10:53Vrijheid van meningsuiting is goed en heel belangrijk maar een mening of grapje kan pijn doen en kwetsend zijn. Dat heeft een keer consequenties en die grens heeft Veronica wat ons betreft bereikt. Er is in het voetbal geen plaats voor racisme. Enough is enough. #veronicaoffside https://t.co/97LWfOpM0N reageer retweet
Gewoon werken voor je kankergeld tochquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kiwi plantagesgeen minimumloon bij Zespri plantages
uitbuiten
geld verdienen
Statement komt niet alleen van de vrouwen, ook van de heren-internationalsquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
We zaten sowieso al niet te wachten op die interviews met jullie en we dringen er ook niet op aan. (is er sowieso ooit een interview voorbij gekomen van meisje Miedema of haar kornuiten?)twitter:merelvd twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:10:53Vrijheid van meningsuiting is goed en heel belangrijk maar een mening of grapje kan pijn doen en kwetsend zijn. Dat heeft een keer consequenties en die grens heeft Veronica wat ons betreft bereikt. Er is in het voetbal geen plaats voor racisme. Enough is enough. #veronicaoffside https://t.co/97LWfOpM0N reageer retweet
Who cares, daar komt ook nooit wat nuttigs uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Statement komt niet alleen van de vrouwen, ook van de heren-internationals
Was sowieso niet voor het Ned Elftal.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:26 schreef gniffie het volgende:
Jah jongens. Staan jullie achter Johan Derksen of achter de Oranje internationals? Nooit meer VI of nooit meer voetbal kijken
twitter:lfcsxm twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:07:49@VirgilvDijk I don’t understand, but I 100% agree reageer retweet
twitter:AKhann99 twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:09:10@lfcsxm @VirgilvDijk Man wished a curse on werner reageer retweet
NEVER!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is gewoon het einde van het programma
Dat statement is dus van alle internationalsquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dat statement van de vrouwen komt wel erg zielig over, die werden echt nooit geïnterviewd.
Zulke 'internationals' kunnen we ook missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:30 schreef Paul het volgende:
twitter:lfcsxm twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:07:49@:VirgilvDijk I don’t understand, but I 100% agree reageer retweet
twitter:AKhann99 twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:09:10@:lfcsxm @:VirgilvDijk Man wished a curse on werner reageer retweet
Als je geen spelers kan interviewen, sponsoren die je boycotten en bedrijven keren zich tegen je blijft er weinig over.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:26 schreef hollandia02 het volgende:
Gelukkig chillen deze internationals wel met rappers die iedere vrouw een kech en bitch noemen.
En interesseren ze Qatar geen ene thyfus.
Hypocriet zooitje.
We hebben binnenkort Wesley die weet wel raad met al die tyfusmoraalridders zoals op de Feyenoord-side in de aRENa onlangs. Lekker man.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is gewoon het einde van het programma
VI Oranje 2014quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat zou hij in Brazilië moeten doen dan?
GeneeGodquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:34 schreef Paul het volgende:
Geneetje maakt het wel weer goed met iedereen
ik weet nog wel wat leuke restaurantjesquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat zou hij in Brazilië moeten doen dan?
Ja dus? Waarom moeten die vrouwen dat melden, die werden al nooit geïnterviewd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat statement is dus van alle internationals
Van Dijk post hetzelfde
Nooit.quote:
Ik denk juist wel dat je moet accepteren..of in elk geval er mee om moet leren gaan..dat er eenmaal mensen zijn die zich als een mongool gedragen of die iets vinden dat mogelijk kwetsend is voor jou / een ander. Dat je dit niet gaat stimuleren of ondersteunen zodat het groter wordt lijkt mij logsich, maar waar het onze samenleving momenteel aan ontbreekt is juist de acceptatie dat je niet gaat uitroeien of voorkomen dat er kwetsende dingen gebeuren of worden gezegd. Dat is een onderdeel van het (samen)leven.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar dat betekent denk ik niet dat je het moet accepteren. Ik kom inmiddels zo'n dertig jaar in stadions en juich het keihard toe dat racisme en het woordje 'kanker' een stuk minder voorkomen dan in de jaren 90. Want ja, in mijn beleving (!) zijn juist daar in voetbalstadions inmiddels enorme stappen in gezet.
Krijgen zij ook een beetje het gevoel dat ze meetellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dus? Waarom moeten die vrouwen dat melden, die werden al nooit geïnterviewd.
Ik kan me een aantal uitzendingen herinneren waar VI later begon door een wedstrijd van de vrouwen en er tijdens de uitzending interviews getoond werden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dus? Waarom moeten die vrouwen dat melden, die werden al nooit geïnterviewd.
Gewoon lekker back to basic gaan. In het beginjaren van VI wilden de drie heren zelfs het sponsorgeld uit eigen zak betalen om het programma op de buis te houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je geen spelers kan interviewen, sponsoren die je boycotten en bedrijven keren zich tegen je blijft er weinig over.
WK vorig jaar allerlei kijkcijferrrecords hequote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:36 schreef hollandia02 het volgende:
Alsof er iemand na 2017 nog naar de vrouwen gekeken heeft
Omdat er niks anders was.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK vorig jaar allerlei kijkcijferrrecords he
Oké dat heb ik dan 'gemist'.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan me een aantal uitzendingen herinneren waar VI later begon door een wedstrijd van de vrouwen en er tijdens de uitzending interviews getoond werden.
Maar echt serieus luisteren deden ze dan vaak niet
KOEKOEK. William deelt uit.twitter:WilliamHuf twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:23:44@VirgilvDijk Man wat laten jullie je kennen joh stelletje kleuters. Waar was je reactie bij het oproepen tot geweld door Akwasi? Aanvoerder onwaardig dit. Geef die band maar snel aan De Ligt. Naar het WK ga je straks wel? Stadions gebouwd door slaven en slachtoffers mensenhandel. Schaam je. reageer retweet
dat durf jij thuis niet te zeggenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach vrouwen;
Zwijgplicht
Aanrecht
Horizontaal
En nu je bek dicht en koken tyfus wijf
Het statement komt in principe van alle internationals natuurlijk, dus ook van de Ligtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
KOEKOEK. William deelt uit.twitter:WilliamHuf twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:23:44@:VirgilvDijk Man wat laten jullie je kennen joh stelletje kleuters. Waar was je reactie bij het oproepen tot geweld door Akwasi? Aanvoerder onwaardig dit. Geef die band maar snel aan De Ligt. Naar het WK ga je straks wel? Stadions gebouwd door slaven en slachtoffers mensenhandel. Schaam je. reageer retweet
Precies, echt niemand boeit die mokersaaie interviews.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:32 schreef Evertjan het volgende:
Alsof we naar VI kijken voor die open deur interviews met voetballers
Stoer johquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach vrouwen;
Zwijgplicht
Aanrecht
Horizontaal
Ook min of meer door sociale druk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het statement komt in principe van alle internationals natuurlijk, dus ook van de Ligt
Wiliam is ook geëmotioneerd maar over dat WK in Qatar heeft hij wel gelijk, als ze principieel zijn zouden ze dat moeten boycotten (mits geplaatst)quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het statement komt in principe van alle internationals natuurlijk, dus ook van de Ligt
Akwasi: Ik ga Zwarte Piet in zijn gezicht trappen!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mis ik eens een paar afleveringen, staat meteen de hele boel in de fik.
Dat valt in het algemeen altijd wel tegen. Die 1 miljoen is bijvoorbeeld nog nooit gehaald voor een reguliere uitzending.quote:
Mwah, daar was toch ook behoorlijk wat ophef overquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Akwasi: Ik ga Zwarte Piet in zijn gezicht trappen!
doodse stilte
Over die opmerking van Akwasi was ook genoeg gedoe hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
doodse stilte
Derksen: Die Zwarte Piet, zou dat Akwasi zijn?
BOYCOT BOYCOT BOYCOT
Wat een kutland, dat Nederland.
Ja toen ging hij schreeuwen bij Beau.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, daar was toch ook behoorlijk wat ophef over
Wat heeft Akwasi hiermee te maken. Oranje heeft zich al eerder uitgesproken tegen racisme.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
doodse stilte
BOYCOT BOYCOT BOYCOT
Wie zegt dat dit van van Dijk af komt dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:48 schreef PIETR het volgende:
Echt walgelijk gedoe dit. En niemand van de overige internationals die tegen Van Dijk durft te zeggen dat hij niet zo kleinzerig moet doen.
Zeer goede vraag. Ik weet ook niet waarom die agressor keer op keer benoemd wordt. Dat soort gevaarlijke mensen moet je geen platform bieden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat heeft Akwasi hiermee te maken. Oranje heeft zich al eerder uitgesproken tegen racisme.
[ afbeelding ]
Jij denkt dat van Dijk zo ruggengraatloos is dat, terwijl hij er niet achter staat, hij zijn Twitteraccount daarvoor leent?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit van van Dijk af komt dan?
Zou het eerder bij een Depay zoeken of zo. Maarja die is dan ook te dom om te poepen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit van van Dijk af komt dan?
Oh, hij zal er vast achter staan, maar uit zijn commentaar maak ik op dat van Dijk het bedacht heeft en niemand hem tegen durft te spreken. Dat lijkt me dan weer niet..quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat van Dijk zo ruggengraatloos is dat, terwijl hij er niet achter staat, hij zijn Twitteraccount daarvoor leent?
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat heeft Akwasi hiermee te maken. Oranje heeft zich al eerder uitgesproken tegen racisme.
[ afbeelding ]
uit een andere topic...Heldquote:Johan Derksen trekt zich niets aan van de dreigementen van Mojo om de samenwerking met zijn Bluesfestival stop te zetten. Hij toont zich verbaasd over de boodschap die hij per mail ontving. ,,Ik dacht dat Mojo momenteel heel andere problemen heeft."
De concertpromotor liet vandaag weten ongelukkig te zijn met Derksens uitspraken over Akwasi en Zwarte Piet in het programma Veronica Inside. ,,We zijn ons aan het beraden over onze positie en treden in overleg met de organisator van het festival”, schrijft Mojo op Facebook.
,,Ze hobbelen trendy en politiek correct achter de gekkies op social media aan", reageert Derksen. Vooralsnog heeft hij geen idee hoe hij en Mojo nader tot elkaar komen. ,,Ik heb niemand van dat bedrijf gesproken. ik heb een mail gehad." Bang dat Mojo de handen aftrekt van het festival is Derksen niet. ,,Ik kan heel goed zonder Mojo."
'Dan koop ik gewoon een kaartje en ga op de tribune zitten'
Mocht de concertpromotor moeite hebben met Derksen als mede-organisator van het festival in Grolloo, dan doet hij zonder problemen een stap opzij. ,,Dan koop ik gewoon een kaartje en ga ik op de tribune zitten. Het is niet mijn festival. Het is het festival van Grolloo."
Derksen organiseert het evenement, dat dit jaar vanwege de coronacrisis is gecanceld, met enkele zakenpartners. Hoe zij reageren op het bericht van Mojo is onbekend. ,,De één zit in Amerika, de ander op Curaçao."
Dit komt echt niet alleen van van Dijk hoor, bijna alle internationals melden het. Denk dat vooral Depay hier de aanjager is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat van Dijk zo ruggengraatloos is dat, terwijl hij er niet achter staat, hij zijn Twitteraccount daarvoor leent?
Volgens mij volg jij het niet helemaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als de bners die als een kip zonder kop reageren, zonder de uitzending te hebben gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij het niet helemaal.
Ik denk dat je hier wel eens gelijk in kan hebben makkerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit komt echt niet alleen van van Dijk hoor, bijna alle internationals melden het. Denk dat vooral Depay hier de aanjager is.
Goh, niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:59 schreef Bolasie het volgende:
Goed, Oranje boycot VI, wij boycotten Oranje.
https://www.dumpert.nl/item/986611_78e9c00e
Zoo jammer dat het vanavond niet is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:44 schreef Evertjan het volgende:
Maandag kijkcijfer record Over de 1 miljoen kijkers schrijf dat maar op een briefje. Als ik een groot bedrijf zou zijn dan kocht ik wat extra reclame in voor as maandagavond in op Veronica. Garantie voor succes TOPSHOW
Het een is een misplaatste opmerking over het al dan niet figuurlijk trappen in het gezicht van een controversieel personage. Het ander is een zeer vervelende grap over iemands huidskleur, een gevoelige kwestie die een enorm grote groep nodeloos kwetst.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
doodse stilte
BOYCOT BOYCOT BOYCOT
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:00 schreef Poefbank het volgende:
Grote kans dat het nu ook wel internationaal opgepakt gaat worden. Spannond!
Hoe kom je erbij dat Derksen zijn opmerking op Akwasi zijn huidskleur gaat? Zijn opmerking is gericht op het feit dat Akwasi het hoofd is van de hele kick out zwarte piet beweging, dat staat toch echt los van iemand's huidskleur. Zo kan je iedere opmerking tegen iemand met een andere kleur wel racisme noemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het een is een misplaatste opmerking over het al dan niet figuurlijk trappen in het gezicht van een controversieel personage. Het ander is een zeer vervelende grap over iemands huidskleur, een gevoelige kwestie die een enorm grote groep nodeloos kwetst.
Beiden kregen terecht de wind van voren maar Johans opmerking lijkt me toch wel net een tikkeltje erger. Ik snap de vergelijking hier dan ook niet.
Het gaat om Derksen die keer op keer maar racistische opmerkingen blijft maken. Dit incident staat niet op zichzelfquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij het niet helemaal.
Ja of je kijkt de aflevering even terug, Kabeltrui.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het een is een misplaatste opmerking over het al dan niet figuurlijk trappen in het gezicht van een controversieel personage. Het ander is een zeer vervelende grap over iemands huidskleur, een gevoelige kwestie die een enorm grote groep nodeloos kwetst.
Beiden kregen terecht de wind van voren maar Johans opmerking lijkt me toch wel net een tikkeltje erger. Ik snap de vergelijking hier dan ook niet.
Zou er destijds net zoveel ophef zijn geweest als Witschge gewoon tussen Bogarde en Winter had gezeten i.p.v. zowat volledig uit beeld?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Reaal Madrid heeft meer geld dan ADO Den Haag.
~ Graydon
Een menigte ophitsen om geweld tegen zwarte piet te gebruiken is toch wel een tikkeltje erger dan een stom grapje maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, Akwasi is een keer gepest vroeger, dus die krijgt 100 credits buffer van Kabeltruiquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een menigte ophitsen om geweld tegen zwarte piet te gebruiken is toch wel een tikkeltje erger dan een stom grapje maken.
Aankondigen dat je persoonlijk een figuur gaat trappen is niet hetzelfde als ophitsen om geweld te gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een menigte ophitsen om geweld tegen zwarte piet te gebruiken is toch wel een tikkeltje erger dan een stom grapje maken.
"Als ik in november een zwarte piet zie dan trap ik hem hoogst persoonlijk op zijn gezicht"quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aankondigen dat je persoonlijk een figuur gaat trappen is niet hetzelfde als ophitsen om geweld te gaan gebruiken.
In dit geval was er wel direct verontwaardiging over toch? Volgens mij vlak na de uitzending al een bericht op AD bijvoorbeeld. Maar het ging pas later echt helemaal los ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef dz5b604 het volgende:
Toch ook altijd leuk hoe het een halve week altijd duurt bij VI voordat er verontwaardiging komt over een aflevering, iedere keer weer hetzelfde. Allemaal mensen die nooit VI kijken er wel een negatieve mening over hebben en dan na halve hearsay heel erg verontwaardigd zijn over iets dat ze niet zelf hebben gezien.
wtfquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aankondigen dat je persoonlijk een figuur gaat trappen is niet hetzelfde als ophitsen om geweld te gaan gebruiken.
In die context wel natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb je die beelden niet gezien? Hoe die menigte stond te juichen na zijn uitspraken?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
met een microfoon op podium voor een joelende menigte?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die dachten mss dat het een onschuldig grapje was.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb je die beelden niet gezien? Hoe die menigte stond te juichen na zijn uitspraken?
”Als ik in november een zwarte piet zie dan trap ik hem hoogst persoonlijk op zijn gezicht” Doe dat voor een racistische en polariserende menigte, dan is dat aanzetten tot geweld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Echt super stoer!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach vrouwen;
Zwijgplicht
Aanrecht
Horizontaal
Laat vooral zien dat de vaste kijkers stiekem allemaal racisten zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef dz5b604 het volgende:
Toch ook altijd leuk hoe het een halve week altijd duurt bij VI voordat er verontwaardiging komt over een aflevering, iedere keer weer hetzelfde. Allemaal mensen die nooit VI kijken er wel een negatieve mening over hebben en dan na halve hearsay heel erg verontwaardigd zijn over iets dat ze niet zelf hebben gezien.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat vooral zien dat de vaste kijkers stiekem allemaal racisten zijn
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Toen hadden ze Voetbal International nog achter zich staan totdat Derksen ook daar ruzie mee kreeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gewoon lekker back to basic gaan. In het beginjaren van VI wilden de drie heren zelfs het sponsorgeld uit eigen zak betalen om het programma op de buis te houden.
Ik verwacht eigenlijk dat Johan eerdaags zijn afscheid gaat aankondigen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:14 schreef Paul het volgende:
Ik begin een beetje ongerust over het programma te raken.
Maar aan de andere kant, dit trio komt altijd wel weer op tv met iets. Ze trekken zoveel kijkers
Denk niet dat hij op zo'n manier afscheid wil nemen eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Johan eerdaags zijn afscheid gaat aankondigen.
Geheel in stijl en de kers op de spreekwoordelijke taart.
Gewoon weer Doordekken maken op Fox om tien uur 's ochtends, dan kijkt er toch niemand.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gewoon lekker back to basic gaan. In het beginjaren van VI wilden de drie heren zelfs het sponsorgeld uit eigen zak betalen om het programma op de buis te houden.
Wilfred Genee is veel erger eigenlijk in dit opzicht. Continu voorzetje geven en als Johan ze inkopt al lachen zeggen: 'nou nou nou dit kan je toch niet zeggen?'.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan elkaar uitscheldenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon weer Doordekken maken op Fox om tien uur 's ochtends, dan kijkt er toch niemand.
Welnee, Johan laat zich nooit de mond snoeren. Ook niet door de sponsoren of een boze menigte.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
twitter:miwi73 twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:28:40@Bowidean @VirgilvDijk Dan ga jij er gemakshalve van uit dat VI-fans kunnen lezen... Optimistisch! reageer retweet
Sluwe rat ..altijd al gezegdquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilfred Genee is veel erger eigenlijk in dit opzicht. Continu voorzetje geven en als Johan ze inkopt al lachen zeggen: 'nou nou nou dit kan je toch niet zeggen?'.
Dat hoeft dus ook niet als hij besluit er mee te stoppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Welnee, Johan laat zich nooit de mond snoeren. Ook niet door de sponsoren of een boze menigte.
Kloptquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilfred Genee is veel erger eigenlijk in dit opzicht. Continu voorzetje geven en als Johan ze inkopt al lachen zeggen: 'nou nou nou dit kan je toch niet zeggen?'.
Ik ben geen jurist hoor maar lijkt me sterk ditquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:11 schreef Poefbank het volgende:
[..]
”Als ik in november een zwarte piet zie dan trap ik hem hoogst persoonlijk op zijn gezicht” Doe dat voor een racistische en polariserende menigte, dan is dat aanzetten tot geweld.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mee eens. Dat is echt laf.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Manolev die boos was op Gijpiequote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mis de tijd wel dat de ergste drama de ophef over Yolanthe en Wesley was
Ik hoop echt dat hij zich niet laat klein krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Welnee, Johan laat zich nooit de mond snoeren. Ook niet door de sponsoren of een boze menigte.
Dat is het spel van die tweequote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is zo bizar uit de hand aan het lopen. Wat willen de aanjagers van dit zogenaamde racisme nu bereiken? Dat er straks écht racisme komt?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mis de tijd wel dat de ergste drama de ophef over Yolanthe en Wesley was
Kijken wat hun mening is over voetballen in stadions opgebouwd door middel van slavernij.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:20 schreef RamboDirk het volgende:
Oh jeetje de internationals hebben ineens ook een mening over een tv programma.
Had Virgil ook een tweet in de minder minder minder periode van Greet?
Yup, riep ik gisteren ook al, of dat ie een dag later bij zijn radioshow de schijnheilige pipo uit gaat zitten hangenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan is wel een tikkeltje racistisch hoor, destijds ook met Marokkanen. Je kan tegenwoordig niet alles zomaar meer zeggen. Tenzij echt heel duidelijk is dat het satire of cabaret is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is zo bizar uit de hand aan het lopen. Wat willen de aanjagers van dit zogenaamde racisme nu bereiken? Dat er straks écht racisme komt?
Jijquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist hoor maar lijkt me sterk dit. Mooie frame ook met je 'racistische en polariserende menigte', wie is hier nu polariserend bezig.
Tussen dit en om maar een voorbeeldje te noemen, Wilders die een menigte aanzet om "minder minder minder" te roepen zit eigenlijk niet zo veel verschil. Maar Wilders wordt er wel voor vervolgd. Ondertussen wordt Akwasi bij Beau uitgenodigd om nog lekker door te schreeuwen. Meten met twee maten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:11 schreef Poefbank het volgende:
[..]
”Als ik in november een zwarte piet zie dan trap ik hem hoogst persoonlijk op zijn gezicht” Doe dat voor een racistische en polariserende menigte, dan is dat aanzetten tot geweld.
Ja, prima voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tussen dit en om maar een voorbeeldje te noemen, Wilders die een menigte aanzet om "minder minder minder" te roepen zit eigenlijk niet zo veel verschil. Maar Wilders wordt er wel voor vervolgd. Ondertussen wordt Akwasi bij Beau uitgenodigd om nog lekker door te schreeuwen. Meten met twee maten.
Ik wist niet dat jij zo' n simpele ziel wasquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom laat Nederland zich gijzelen door dit kleine groepje met een heel grote waffel?
Laat daar eens tegen opgetreden worden.
omdat ze gefaciliteerd worden door de mediaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom laat Nederland zich gijzelen door dit kleine groepje met een heel grote waffel?
Laat daar eens tegen opgetreden worden.
Als zwarte speler de schijnheilige gaan uithangen als het om die great Arabs gaat en nu hierover zo hard vallen is erg hypocriet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:25 schreef Marcoss het volgende:
Waarom al die focus op van Dijk? Alleen omdat hij het op Twitter heeft geplaatst?
Dan weet je het nu.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo' n simpele ziel was
Wat een grote kneus die Van Dijk. Valt mij flink tegen van hem. Had dit niet achter hem gezocht. Ik dacht dat hij niet zo’n hypocriete aansteller als Depay zou zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
KOEKOEK. William deelt uit.twitter:WilliamHuf twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:23:44@:VirgilvDijk Man wat laten jullie je kennen joh stelletje kleuters. Waar was je reactie bij het oproepen tot geweld door Akwasi? Aanvoerder onwaardig dit. Geef die band maar snel aan De Ligt. Naar het WK ga je straks wel? Stadions gebouwd door slaven en slachtoffers mensenhandel. Schaam je. reageer retweet
Dit is maar een klein deel van Nederland. De overgrote stille verstandige meerderheid hoor je niet, want daar is ras nooit een issue geweest en zal het ook nooit worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nederland
Wat ben je een slap aftreksel van een land geworden.
Dit is ook het grappigste van allemaal. Geen enkele international hoor je over de moderne slavernij en de doden die zijn gevallen in Qatar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:27 schreef beantherio het volgende:
Ik heb geen moeite met deze boycot maar Qatar begint nu echt wel een dingetje te worden.
Ja, maar dit statement is net zo goed van van Dijk als van Frenkie de Jong.. waarom die focus op Virgel in de commentaren dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als zwarte speler de schijnheilige gaan uithangen als het om die great Arabs gaat en nu hierover zo hard vallen is erg hypocriet.
@johannes_vermeerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe, van wie was dit kanaal ook alweer?
Nee jou'n jasje is leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tu quoque (Latijn voor "jij ook" of "jij net zogoed"), of jij-bak[1] is een logische drogreden van het type "two wrongs make a right", waarmee gepoogd wordt de opponent in diskrediet te brengen door erop te wijzen dat hij niet consequent naar zijn eigen standpunt handelt en dat de kritiek die hij uit ook op hemzelf van toepassing is.
Wat zegt men dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:40 schreef michiel_merk het volgende:
Helaas hebben de mensen van rtl boulevard ook het intellect van een paasei
Had je anders verwacht van Boulevard dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ze halen nu het helemaal uit de context
Die ook ja. Hij is multi-getalenteerd.quote:
Gedeeltelijk zijn het ook de figuren die in het verleden flink aangepakt zijn en nu hun kans grijpenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is een beetje de karaktermoord wat Ron Jans bij Cincinatti is overkomen.
Lachwekkend dat mensen zich voor het karretje van deze bandwagon laten spannen
twitter:SimonZijlemans twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 18:42:05Zo, dingetje wel dit hoor. https://t.co/29XlS0hxtl reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:46 schreef Paul het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 18:42:05Zo, dingetje wel dit hoor. https://t.co/29XlS0hxtl reageer retweet
Zelf er jaren voor gewerkt lolquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:46 schreef Paul het volgende:
gisteren gaven John van den heuvel en nog 1 nog nuance aan deze dicussiequote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van Boulevard dan?
De nuance is helemaal weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:47 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
gisteren gaven John van den heuvel en nog 1 nog nuance aan deze dicussie
De zwarte tsunami bulldozered over alles heen inderdaad. In Amerika misschien begrijpelijk maar in Nederland totaal absurd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ze gaan massaal erop hé. Dit is nog nooit zo groot geweest (pruikje René, Derksen die wegloopt tijdens ruzie Wilfred etc etc.).
Waarom weer die focus op de "zwarte tsunami"? De commentaren komen echt uit alle hoeken nuquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
De zwarte tsunami bulldozered over alles heen inderdaad. In Amerika misschien begrijpelijk maar in Nederland totaal absurd.
Dat dus, fucking hypocriete whining bitchesquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijken wat hun mening is over voetballen in stadions opgebouwd door middel van slavernij.
Dat het "een dingetje" is geworden, is geen rare conclusie toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen heeft hij zich nooit uitgelaten over randzaken.
Mensen vervelen zich nu denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ze gaan massaal erop hé. Dit is nog nooit zo groot geweest (pruikje René, Derksen die wegloopt tijdens ruzie Wilfred etc etc.).
Hij deelt het alleen en noemt het een 'dingetje'.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen heeft hij zich nooit uitgelaten over randzaken.
Alleen als die klote 'witten' de slavendrijvers zijn en de slaven allemaal bruin tot zwart zijn ipv Filipijns.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat dus, fucking hypocriete whining bitches![]()
Als ze echt zo te doen hebben met de slavernij laten ze het WK in Qatar lopen. Maar ergens zegt me dat ze nu ook weer niet zoveel met dat onderwerp hebben.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat dus, fucking hypocriete whining bitches![]()
Als ze echt zo te doen hebben met de slavernij laten ze het WK in Qatar lopen. Maar ergens zegt me dat ze nu ook weer niet zoveel met dat onderwerp hebben.
Ben je over alle boycots zo uitgesproken of alleen over deze? lekker hypocriet van jetwitter:ThomasHogeling twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 18:42:16Virgil: Scheidsrechter! Dat was buitenspel!
Scheidsrechter: Maar over de werkomstandigheden in Qatar hoor ik je niet! reageer retweet
Idd, jammer dat ze Johan niet uitnodigen. Dit wordt weer 1 grote circle jerk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Bij M op NPO1 zit een groepje dat het erover gaat hebben, wel eenrichtingsverkeer uiteraard
Die was daar ook nooit gaan zittenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, jammer dat ze Johan niet uitnodigen. Dit wordt weer 1 grote circle jerk.
Ik ben tenminste niet zo hypocriet om iets te zeggen en ondertussen wat anders te vinden wat me goed uitkomtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]Ben je over alle boycots zo uitgesproken of alleen over deze? lekker hypocriet van jetwitter:ThomasHogeling twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 18:42:16Virgil: Scheidsrechter! Dat was buitenspel!
Scheidsrechter: Maar over de werkomstandigheden in Qatar hoor ik je niet! reageer retweet
Voor het eerst in tijden weer moeten glimlachen om Hansie.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:09 schreef Piles het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7934541_7a941957
Even beetje nuance van Hans Teeuwen
Wat heeft de situatie in Qatar dan met racisme in Nederland te maken?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo hypocriet om iets te zeggen en ondertussen wat anders te vinden wat me goed uitkomt
Zelfs als de spelers inconsequent of hypocriet handelen (door niks te zeggen over Qatar of Wilders zoals hier wordt opgeworpen), tast dat niet de geldigheid van hun argumenten aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo hypocriet om iets te zeggen en ondertussen wat anders te vinden wat me goed uitkomt
Dit type mens leeft in een fantasiewereld waarin zij door blanke overheersers onderdrukt wordt. Dan komen de tranen vanzelf wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:10 schreef RipCity het volgende:
Wie is deze negerin bij M?
Ze lopen zowat te huilen
'ik vind sowieso dat je geen grapjes over anderen moet maken, ik heb wel zelfspot'.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:10 schreef RipCity het volgende:
Ze lopen zowat te huilen
Eerste keer dat ik moest glimlachen om Teeuwen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:09 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:09 schreef Piles het volgende:
Maar wel de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zelfs als de spelers inconsequent of hypocriet handelen (door niks te zeggen over Qatar of Wilders zoals hier wordt opgeworpen), tast dat niet de geldigheid van hun argumenten aan.
Het is vooral hopen dat dat van John de Mol mag.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik hoop dat ze er maandag met een gestrekt been invliegen.
#teamjohan
Zal wel een vergadering komen waarin Wilfriet wil dat ze rustig aan doen, Johan gaat zich vervolgens er niet aan houden en overal tegenaan schoppen en René zegt: 'dan stoppen we er toch lekker mee, schei uit zeg'.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik hoop dat ze er maandag met een gestrekt been invliegen.
#teamjohan
Sowieso M, Op1, Boelervard en dat soort programma's.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:10 schreef RipCity het volgende:
Ze lopen zowat te huilen
Als ze die vrijheid niet meer krijgen dan kappen ze er mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral hopen dat dat van John de Mol mag.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar wel de geloofwaardigheid.
Zo lijkt dit meer op een marketing dingetje, van kijk mij eens de goede moraalridder zijn
Maar als die heren miljonairs hoor je niet tijdens hun vakantie in Dubai of als ze na hun carriere nog ff de kast moeten spekken ergens midden in de woestijn.
Dit kan niet genoeg getoond worden.quote:
Dat staat als een paal boven water, maar De Mol is een commerciële jongen; die is niet zo principieel om z'n hele zender ervoor op te offeren.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:19 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als ze die vrijheid niet meer krijgen dan kappen ze er mee.
Dat zei Margriet bij M ook al ja, bijzondere 'journalistiek'.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net in het jeugdjournaal: De presentatoren hebben racistische opmerkingen gemaakt en ontkennen dat er sprake is van racisme in Nederland....
Of ik weet niet wat racisme is of ik heb een andere uitzending gezien...
Wat lost dat precies op?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit kan niet genoeg getoond worden.
Hoop dat John de Mol de stekker trekt uit dat tokkieprogramma.
dat ontkennen ze ook helemaal niet trouwensquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net in het jeugdjournaal: De presentatoren hebben racistische opmerkingen gemaakt en ontkennen dat er sprake is van racisme in Nederland....
Hoop dat'ie de stekker er bij jou uittrekt, fascist.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Aangezien jij bent van de bans.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen dat er minder discriminerende opmerkingen gemaakt worden op tv, waardoor minderontwikkelden zouden kunnen gaan denken dat dat normaal is.quote:
Ik denk dat het wel meevalt, Sjonnie wordt nat van kijkcijfers. Die gaan ze weer ruim binnenharkenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat staat als een paal boven water, maar De Mol is een commerciële jongen; die is niet zo principieel om z'n hele zender ervoor op te offeren.
De ware aard komt boven, een onbevallige mening moet verwijderd worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij weten tegenwoordig maar heel weinig mensen wat racisme is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah, jij bent van de thought police?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen dat er minder discriminerende opmerkingen gemaakt worden op tv, waardoor minderontwikkelden zouden kunnen gaan denken dat dat normaal is.
Het is vooral een onderwerp waar je goedkoop mee kunt scoren. Daarom doen ze het ook. Moeten ze verder zelf weten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar wel de geloofwaardigheid.
Zo lijkt dit meer op een marketing dingetje, van kijk mij eens de goede moraalridder zijn
Maar als die heren miljonairs hoor je niet tijdens hun vakantie in Dubai of als ze na hun carriere nog ff de kast moeten spekken ergens midden in de woestijn.
is ook geen gekke gedachte als je een europese superstaat wilquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Remlof wil graag dat het hier zoals in 1984 wordt, nou liever niet Remlof.
Dat zou een mooi gebaar zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:32 schreef De_Kraam het volgende:
Hoop dat @:danny de stekker uit user @:remlof trekt.
https://www.instagram.com/p/CBn7KF6lhv8/?igshid=tf1sh1tb2kg1twitter:Antonkarel twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:42:55hahahhahhahhahahahahhahahhahahahahhahaha reageer retweet
’Ausradieren’ zou z’n grootvader hebben gezegd. Het is maar net welke familietraditie je wil voortzetten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De ware aard komt boven, een onbevallige mening moet verwijderd worden.
Het soccer noemenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Reddit:
Virgil van Dijk announces that the Dutch National Team will no longer do interviews with the country's most popular football talk show, after one of their pundits compared a black rapper to Zwarte Piet and another one claimed that racism isn't that much of an issue in Dutch society
Samenvatting:
• JD is al jaren een racist.
• Racisme is een groot probleem in Nederland.
• Geschokte internationale users over zwarte piet.
![]()
![]()
Klopt, wegmoffelen helpt niet. Daarom moet het afgestraft worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah, jij bent van de thought police?
Het wegmoffelen van dit soort gedachtes of grapjes draagt niet bij aan het oplossen van het onderliggende probleem. Maar ik hoop dat je dat zelf ook wel ziet.
Dat het r/soccer heet zegt al wel weer genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Reddit:
Virgil van Dijk announces that the Dutch National Team will no longer do interviews with the country's most popular football talk show, after one of their pundits compared a black rapper to Zwarte Piet and another one claimed that racism isn't that much of an issue in Dutch society
Samenvatting:
• JD is al jaren een racist.
• Racisme is een groot probleem in Nederland.
• Geschokte internationale users over zwarte piet.
![]()
![]()
Ah, jij ziet mensen die hun mening geven over een uitspraak als het straffen van een ander?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, wegmoffelen helpt niet. Daarom moet het afgestraft worden.
En dat gebeurt nu.
rip /r/fatpeoplehatequote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat het r/soccer heet zegt al wel weer genoeg.
Over monddood maken gesproken, daar kunnen ze er op reddit ook wat van.
Wat staat er op die tanden, de logo's van de vier naties uit Avatar?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:32 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/CBn7KF6lhv8/?igshid=tf1sh1tb2kg1twitter:Antonkarel twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:42:55hahahhahhahhahahahahhahahhahahahahhahaha reageer retweet
Mensen pesten mbt. uiterlijk mag wel als international.twitter:AlbertvdVijver twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 19:30:22Babel verveelt zich een avondje ofzo haha https://t.co/gUEhYelrwA reageer retweet
Bij een foto van zwarte piet: Is het misschien Akwasi?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:46 schreef Yreal het volgende:
Niet gevolgd, maar wat heeft Johan nou eigenlijk gezegd?
Ik zie het terugtrekken van sponsors en het weigeren aan tafel te verschijnen bij die discriminerende bejaarde als afstraffen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah, jij ziet mensen die hun mening geven over een uitspraak als het straffen van een ander?
Lekker man.
Nogmaals: jij denkt dat het daar bij blijft? De volgende is een persoon waar je het wel mee eens bent die wordt gecanceld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het terugtrekken van sponsors en het weigeren aan tafel te verschijnen bij die discriminerende bejaarde als afstraffen.
Zespri slavendrijverstwitter:PatrickBakkers twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 09:34:38@parool @ZespriCorporate @Zespri_Benelux? Zijn dat die kiwi verkopers die hun fruit in Italie laat kweken en plukken? Over #slavernij, #uitbuiting en #disriminatie gesproken #Derksen #veronicainside @mariekederksen3 "Italy's exploited African fruit pickers" https://t.co/Te6arkhwAX reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
Kim in Oranje. 💪twitter:KimBoon94 twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 19:03:38Vrijheid van meningsuiting is goed en heel belangrijk maar niet als die vrijheid van meningsuiting wordt gebruikt om uitspraken te doen waar wij het niet mee eens zijn of niet om kunnen lachen. De hypocrisie in deze tweet is echt stuitend. https://t.co/QAkMnhuOSe reageer retweet
Niets mis met discriminerende grappen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het terugtrekken van sponsors en het weigeren aan tafel te verschijnen bij die discriminerende bejaarde als afstraffen.
Man man man.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij een foto van zwarte piet: Is het misschien Akwasi?
That's it
Akwasi zei 10x ergere dingen maar hoor je niemand van de BN'ers over want hij was 'emo' en 'woordkunstenaar'.
Ik ben het eigenlijk nooit eens met met mensen die geen enkele empathie kunnen tonen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nogmaals: jij denkt dat het daar bij blijft? De volgende is een persoon waar je het wel mee eens bent die wordt gecanceld.
Vind je het dan ook nog zo leuk?
Ik denk dat ik jouw werkgever maar even ga lastig vallen, aangezien je iets zegt waar ik het niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, wegmoffelen helpt niet. Daarom moet het afgestraft worden.
En dat gebeurt nu.
Van een of andere lul uit een soap.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe, van wie was dit kanaal ook alweer?
Oog van de tijgerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nog te emotioneel van het filmpje over Barney.
Ik had niet genoeg aan 1 YouTube kanaal.quote:
Dan ben je het niet eens met jezelf, knap hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk nooit eens met met mensen die geen enkele empathie kunnen tonen.
Dus ik ben niet zo bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |