Hey, zij zou ook een van de sprekers zijn op het yoga & Corona dansfeest in DH. Dus de anticlub is blijkbaar ook anti-vaccin?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Die Eva van Zeeland verkondigde eerder deze week te gaan demonstreren bij Janssen Farmaceuticals gister (zij was degene die food processors weg zou geven aan vrouwen die hun kinderen niet wilden laten vaccineren of zoiets). Iemand iets van dat protest gehoord?
Gekkies zoeken elkaar vaak op ja, al is er hier natuurlijk ook wel een directe link. Als corona als probleem blijft worden gezien, dan is een werkend vaccin dat massaal wordt toegepast nog steeds de meest efficiënte oplossing voor het probleem.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hey, zij zou ook een van de sprekers zijn op het yoga & Corona dansfeest in DH. Dus de anticlub is blijkbaar ook anti-vaccin?
Ooit van een Venn-diagram gehoord?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hey, zij zou ook een van de sprekers zijn op het yoga & Corona dansfeest in DH. Dus de anticlub is blijkbaar ook anti-vaccin?
Wat een figuur:quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Heeft Engel zichzelf in de vingers gesneden hiermee? Wat een grap. Voortaan wat minder hoog van de toren blazen misschien.
Totdat het te laat is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:13 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
"de bevolking" niet voor mij.
Daarom zou ik het logisch vinden dat Engel en De Hond pro-vaccin zijn, want dan is covid-19 echt gelijk aan de griepquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gekkies zoeken elkaar vaak op ja, al is er hier natuurlijk ook wel een directe link. Als corona als probleem blijft worden gezien, dan is een werkend vaccin dat massaal wordt toegepast nog steeds de meest efficiënte oplossing voor het probleem.
Die Engel is er ook zo een:quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Bronquote:Bij De Nieuwe Wereld claimt hij dat we ons immuunsysteem kunnen ‘versterken’ met hoge doses vitamine C en D, veel knuffelen, beweging en mediteren.
Mijn diagnose is een ernstig geval van lijmsnuiveritis.quote:
Oeh, dat is wel erg veel!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Die lineup ook:
Line-up
13.00 uur Openingstrack 9one – Lockdown
13.15 uur Disco Dandies
13.30 uur Welkom presentator | Erik-Alexander Richter
13.45 uur Muziek DJ LATIN MASTER – LATIN
14.00 uur Eva van Zeeland | Bas Philippini
14.15 uur Muziek DJ ALEXANDER KONING – VOCAL HOUSE
14.30 uur Frank Ruesink | Michaela Schippers
14.45 uur Muziek DJ JAYDEE – MELODIC
15.00 uur Willem oproep tot 1 minuut stilte | Maurice de Hond | Kids dance – Renske Paardekooper
15.15 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
15.30 uur Jeroen Pols | Ernst Jansz
15.45 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
16.00 uur Tom Zwitser | Mohamed Boulahrir
16.15 uur Muziek PAUL ESTAK
16.30 uur Yvonne van Stigt | Willem afsluiting | Lazlo – Revolution
17.00 uur Einde
Ja, dit is een gratis festival.
En dit. Dank @Monolithquote:Zoals statisticus Casper Albers - op zijn beurt vrij stellig - tweette:
'Iedereen die beweert complete, concrete antwoorden op complexe vraagstukken te hebben moet je wantrouwen.
Niet uitnodigen voor je talkshow, niet op stemmen, en hun papers afwijzen.'
Doen alsof het de raarste zaak van de wereld is, een paar optredens van wat plaatselijke dorps-dj's. Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel erg veel!
En die minuut stilte, is dat voor de slachtoffers van het virus of voor de (vermeende) slachtoffers van de vrijheid?
Kom op zeg, doe normaal.
Die andere link is wel handig! Maar ik ga het niet meer allemaal doornemen. Ik ben echt klaar met dit soort figuren die het allemaal beter menen te weten, met hun sociaal geografische of biomedische achtergrond (of was het nou dansleraar). Iedereen kan kan zichzelf tegenwoordig zonder enige basiskennis nog profileren als kenner of expert. Getverdemme.
En dat doodleuk op een vergunningaanvraag voor 100 mensen. Kom op hey, dan zijn je intenties ook niet zuiver.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel erg veel!
En die minuut stilte, is dat voor de slachtoffers van het virus of voor de (vermeende) slachtoffers van de vrijheid?
Kom op zeg, doe normaal.
Die andere link is wel handig! Maar ik ga het niet meer allemaal doornemen. Ik ben echt klaar met dit soort figuren die het allemaal beter menen te weten, met hun sociaal geografische of biomedische achtergrond (of was het nou dansleraar). Iedereen kan kan zichzelf tegenwoordig zonder enige basiskennis nog profileren als kenner of expert. Getverdemme.
Oh jij bent ook gewoon een act, zeg dat dan man.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Doen alsof het de raarste zaak van de wereld is, een paar optredens van wat plaatselijke dorps dj's. Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land.
Wow corona iedereen raakt besmet en beland op de ic, doe ff normaal.![]()
Toen kon dat nog.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land.
Nu ook, gezien het toch niet gaat leiden tot besmettingen. Legio voorbeelden alweer gehad.quote:
Zal ik nog een keer zeggen dat het daar niet om gaat?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nu ook, gezien het toch niet gaat leiden tot besmettingen. Legio voorbeelden alweer gehad.
Ik weet niet of mensen al eens naar dat tijdschema hebben gekeken, maar tegenwoordig is een Dj-set van 15min al een headliner voor een festival.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh jij bent ook gewoon een act, zeg dat dan man.
Je bent gewoon boos dat ze jouw act niet hebben geboekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen al eens naar dat tijdschema hebben gekeken, maar tegenwoordig is een Dj-set van 15min al een headliner voor een festival.
Jawel hoor, de 1 minuut stilte staat op de lijst.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos dat ze jouw act niet hebben geboekt.
Lekker Willem!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jawel hoor, de 1 minuut stilte staat op de lijst.![]()
Wel makkelijk. Een andere mening (hoe extreem die wel niet is) af doen als ''een act'' zodat je er niet op in hoeft te gaan (dat zie ik er meer doen hoor, dus niet iets persoonlijks naar jou toe). Dat het een andere mening is betekent niet meteen dat z'n mening er niet toe doet/een act is. Betekent enkel dat iedereen anders denkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh jij bent ook gewoon een act, zeg dat dan man.
https://www.gelderlander.(...)derlanders~abcb765e/quote:En dat baart viroloog Bert Niesters grote zorgen. ,,We houden ons in Nederland toch niet voor niets aan de coronaregels?”, verzucht hij. ,,Waarom zou je in hemelsnaam in een ander land dan wél dit enorme risico nemen? Het is niet alleen gevaarlijk voor jezelf, maar ook voor anderen. Bijna alle experts gaan ervan uit dat er een tweede golf aan zit te komen. In sommige landen is er zelfs al een uitbraak gaande, zoals in Duitsland. Daar hebben ze tot eind oktober helemaal geen evenementen. Hier is ook geen Pinkpop en Lowlands. Is Nederland dan zo dom en Servië zo slim?”
De viroloog, als hoogleraar verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen, sluit niet uit dat de bezoekers elkaar straks massaal met het virus gaan besmetten. ,,Als iemand op dat terrein besmet is met corona gaat het ongelooflijk snel, met al die dronken mensen die over elkaar heen buitelen. Dat kan nooit goed gaan. Ik vind het heel naïef en onverstandig om dit risico te nemen. Ik snap dat je hunkert naar leuke dingen, maar dat doet de hele wereld. Ik zou ook dolgraag naar Nieuw-Zeeland willen, maar er zijn nu echt belangrijkere dingen in de wereld.”
‘Moet dat meteen met duizenden?’
Het ministerie van Buitenlandse Zaken stelt zich eveneens kritisch op. Momenteel staat het reisadvies van Servië op oranje, wat betekent dat Nederlanders wordt aangeraden alleen voor essentiële zaken naar het land af te reizen. ,,Een festival hoort daar duidelijk niet onder”, vertelt een woordvoerder. ,,In Nederland houden wij ons allemaal aan de 1,5 meterregel, ik vraag mij af of dat op een festival überhaupt wel mogelijk is. Het lijkt mij niet in de geest van de Nederlandse regels dat je met z’n allen deze zomer op één hoop gaat staan feesten.”
"Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land." is niet je mening geven of anders denken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Een andere mening (hoe extreem die wel niet is) af doen als ''een act'' zodat je er niet op in hoeft te gaan (dat zie ik er meer doen hoor, dus niet iets persoonlijks naar jou toe). Dat het een andere mening is betekent niet meteen dat z'n mening er niet toe doet/een act is. Betekent enkel dat iedereen anders denkt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het er mee eens ben overigens.
Nee het is een feit, je kan het opzoeken. Nu wordt er moord en brand geschreeuwd, alsof het iets raars is, het zijn niet eens publiekstrekkers die er voor een kwartiertjequote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land." is niet je mening geven of anders denken natuurlijk.
Ja natuurlijk is het een feit dat er vorig jaar honderden van zulke optredens waren maar ik geloof dat er iets veranderd is ondertussenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee het is een feit, je kan het opzoeken. Nu wordt er moord en brand geschreeuwd, alsof het iets raars is, het zijn niet eens publiekstrekkers die er voor een kwartiertje optreden. Bij het jaarlijkse stadsfeestje trekken die gasten misschien een paar honderd man.
Ja dat mensen het normaal vinden wat niet normaal is, en er fel tegen bekeren als mensen normaal menselijk handelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het een feit dat er vorig jaar honderden van zulke optredens waren maar ik geloof dat er iets veranderd is ondertussen.
Dat mag je allemaal willen en vinden, maar evenementen zijn verboden. Demonstraties niet. Dus demonstreer lekker, maar maak er geen evenement van. Moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:49 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja dat mensen het normaal vinden wat niet normaal is, en er fel tegen bekeren als mensen normaal menselijk handelen.
11 opnames, waarvan de oudste opname van 5 mei is en de meeste recente van 17 juni.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:04 schreef Ven1972 het volgende:
Update van het RIVM:
Besmettingen: 116
Opnames: 11
Overlijden: 3
Bron: AD.nl
Opnames laatse dagen:quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:04 schreef Ven1972 het volgende:
Update van het RIVM:
Besmettingen: 116
Opnames: 11
Overlijden: 3
Bron: AD.nl
Dus is er ook vanaf 17 juni weer nieuwe opname in het ziekenhuis geregistreerd?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:05 schreef Nia het volgende:
[..]
11 opnames, waarvan de oudste opname van 5 mei is en de meeste recente van 17 juni.
Valt wel mee toch? Van 15 t/m 19 juni zijn maar 3 patiënten opgenomen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:06 schreef zoost het volgende:
[..]
Opnames laatse dagen:
10 jun 0 1 = 1
11 jun 1 2 = 3
12 jun 1 5 = 6
13 jun 0 0 = 0
14 jun 1 0 = 1
15 jun 0 0 = 0
16 jun 1 1 = 2
17 jun 1 0 = 1
18 jun 0 0 = 0
19 jun 0 0 = 0
Totaal van afgelopen 10 dagen = 14 personen, gemiddeld 1,4 / pd
De laatste opname is van 17 juni.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:07 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dus is er ook vanaf 17 juni weer nieuwe opname in het ziekenhuis geregistreerd?
de oudste is van 15 Maartquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:05 schreef Nia het volgende:
[..]
11 opnames, waarvan de oudste opname van 5 mei is en de meeste recente van 17 juni.
Er is ook nog een opname van 15 maart bijgekomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:05 schreef Nia het volgende:
[..]
Oops, gaat die tabel nog verder terug in de tijd?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
de oudste is van 15 Maarteven de andere tabel openen die van "vanaf 27 Febr."
Helaas nog niet, man.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:13 schreef DonDruiper het volgende:
Maar dan is het toch gewoon uitgedoofd?
Daar mag je pas in november iets van zeggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:08 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Van 15 t/m 19 juni zijn maar 3 patiënten opgenomen in het ziekenhuis.
Zo goed als, ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:13 schreef DonDruiper het volgende:
Maar dan is het toch gewoon uitgedoofd?
Dus nu nog erg vroeg om iets van te zeggen, sorry.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar mag je pas in november iets van zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |