Hey, zij zou ook een van de sprekers zijn op het yoga & Corona dansfeest in DH. Dus de anticlub is blijkbaar ook anti-vaccin?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Die Eva van Zeeland verkondigde eerder deze week te gaan demonstreren bij Janssen Farmaceuticals gister (zij was degene die food processors weg zou geven aan vrouwen die hun kinderen niet wilden laten vaccineren of zoiets). Iemand iets van dat protest gehoord?
Gekkies zoeken elkaar vaak op ja, al is er hier natuurlijk ook wel een directe link. Als corona als probleem blijft worden gezien, dan is een werkend vaccin dat massaal wordt toegepast nog steeds de meest efficiënte oplossing voor het probleem.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hey, zij zou ook een van de sprekers zijn op het yoga & Corona dansfeest in DH. Dus de anticlub is blijkbaar ook anti-vaccin?
Ooit van een Venn-diagram gehoord?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hey, zij zou ook een van de sprekers zijn op het yoga & Corona dansfeest in DH. Dus de anticlub is blijkbaar ook anti-vaccin?
Wat een figuur:quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Heeft Engel zichzelf in de vingers gesneden hiermee? Wat een grap. Voortaan wat minder hoog van de toren blazen misschien.
Totdat het te laat is.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:13 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
"de bevolking" niet voor mij.
Daarom zou ik het logisch vinden dat Engel en De Hond pro-vaccin zijn, want dan is covid-19 echt gelijk aan de griepquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gekkies zoeken elkaar vaak op ja, al is er hier natuurlijk ook wel een directe link. Als corona als probleem blijft worden gezien, dan is een werkend vaccin dat massaal wordt toegepast nog steeds de meest efficiënte oplossing voor het probleem.
Die Engel is er ook zo een:quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Bronquote:Bij De Nieuwe Wereld claimt hij dat we ons immuunsysteem kunnen ‘versterken’ met hoge doses vitamine C en D, veel knuffelen, beweging en mediteren.
Mijn diagnose is een ernstig geval van lijmsnuiveritis.quote:
Oeh, dat is wel erg veel!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Die lineup ook:
Line-up
13.00 uur Openingstrack 9one – Lockdown
13.15 uur Disco Dandies
13.30 uur Welkom presentator | Erik-Alexander Richter
13.45 uur Muziek DJ LATIN MASTER – LATIN
14.00 uur Eva van Zeeland | Bas Philippini
14.15 uur Muziek DJ ALEXANDER KONING – VOCAL HOUSE
14.30 uur Frank Ruesink | Michaela Schippers
14.45 uur Muziek DJ JAYDEE – MELODIC
15.00 uur Willem oproep tot 1 minuut stilte | Maurice de Hond | Kids dance – Renske Paardekooper
15.15 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
15.30 uur Jeroen Pols | Ernst Jansz
15.45 uur Muziek DJ JEAN – THE IT SOUND
16.00 uur Tom Zwitser | Mohamed Boulahrir
16.15 uur Muziek PAUL ESTAK
16.30 uur Yvonne van Stigt | Willem afsluiting | Lazlo – Revolution
17.00 uur Einde
Ja, dit is een gratis festival.
En dit. Dank @Monolithquote:Zoals statisticus Casper Albers - op zijn beurt vrij stellig - tweette:
'Iedereen die beweert complete, concrete antwoorden op complexe vraagstukken te hebben moet je wantrouwen.
Niet uitnodigen voor je talkshow, niet op stemmen, en hun papers afwijzen.'
Doen alsof het de raarste zaak van de wereld is, een paar optredens van wat plaatselijke dorps-dj's. Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel erg veel!
En die minuut stilte, is dat voor de slachtoffers van het virus of voor de (vermeende) slachtoffers van de vrijheid?
Kom op zeg, doe normaal.
Die andere link is wel handig! Maar ik ga het niet meer allemaal doornemen. Ik ben echt klaar met dit soort figuren die het allemaal beter menen te weten, met hun sociaal geografische of biomedische achtergrond (of was het nou dansleraar). Iedereen kan kan zichzelf tegenwoordig zonder enige basiskennis nog profileren als kenner of expert. Getverdemme.
En dat doodleuk op een vergunningaanvraag voor 100 mensen. Kom op hey, dan zijn je intenties ook niet zuiver.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel erg veel!
En die minuut stilte, is dat voor de slachtoffers van het virus of voor de (vermeende) slachtoffers van de vrijheid?
Kom op zeg, doe normaal.
Die andere link is wel handig! Maar ik ga het niet meer allemaal doornemen. Ik ben echt klaar met dit soort figuren die het allemaal beter menen te weten, met hun sociaal geografische of biomedische achtergrond (of was het nou dansleraar). Iedereen kan kan zichzelf tegenwoordig zonder enige basiskennis nog profileren als kenner of expert. Getverdemme.
Oh jij bent ook gewoon een act, zeg dat dan man.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Doen alsof het de raarste zaak van de wereld is, een paar optredens van wat plaatselijke dorps dj's. Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land.
Wow corona iedereen raakt besmet en beland op de ic, doe ff normaal.![]()
Toen kon dat nog.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Een jaar geleden waren er elk weekend honderd van dit soort optredens door heel het land.
Nu ook, gezien het toch niet gaat leiden tot besmettingen. Legio voorbeelden alweer gehad.quote:
Zal ik nog een keer zeggen dat het daar niet om gaat?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nu ook, gezien het toch niet gaat leiden tot besmettingen. Legio voorbeelden alweer gehad.
Ik weet niet of mensen al eens naar dat tijdschema hebben gekeken, maar tegenwoordig is een Dj-set van 15min al een headliner voor een festival.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh jij bent ook gewoon een act, zeg dat dan man.
Je bent gewoon boos dat ze jouw act niet hebben geboekt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen al eens naar dat tijdschema hebben gekeken, maar tegenwoordig is een Dj-set van 15min al een headliner voor een festival.
Jawel hoor, de 1 minuut stilte staat op de lijst.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos dat ze jouw act niet hebben geboekt.
Lekker Willem!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jawel hoor, de 1 minuut stilte staat op de lijst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |