quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Slaap zacht beste zwaan die tevens een night-hawk isquote:Op woensdag 17 juni 2020 23:38 schreef svann het volgende:
Goede TT.
Ik dacht al aan: ander onderwerp graag.
Welterusten.
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:37 schreef phoenyx het volgende:
Ik hoef niet 1 jaar de oven in want ik heb niet gekaapt
@:hyaenidae jij ook niet toch?
Ow nee staat in de OP 'Op topickapen staat 1 jaar de oven in!'.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit, ook als ik naar jouw AT kijk.
Evengoed: welterusten straks.
quote:Dame Vera Lynn, ‘The Forces’ Sweetheart’, is overleden. De zangeres (103) werd wereldberoemd dankzij haar hits ‘We’ll Meet Again’ en ‘Land of Hope and Glory’, die onlosmakelijk verbonden waren met overleven tijdens de Tweede Wereldoorlog. Maar ook tijdens de lockdown was ‘We’ll meet again’ de soundtrack. Beeld en Geluid-directeur Eppo van Nispen neemt vanavond bij Op1 een aantal bijzondere archief-fragmenten mee van en over Vera Lynn.
Fernando Ricksen stond bekend om zijn strijdlust in het voetbal, maar ook om zijn wilde leven vol vrouwen, drank en drugs. Afgelopen november overleed hij na een strijd van zes jaar aan de spierziekte ALS. Vincent de Vries, journalist en vriend schreef daarover het boek: De laatste strijd. Vanavond vertelt hij erover bij Op1.
Twee vrouwen, plus Welmoed.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:29 schreef Poefbank het volgende:
Blanke tafel en maar 1 vrouw. [ afbeelding ]
Camiel Eurlingsquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:21 schreef svann het volgende:
Helaas ook Maxime, minder succesvol CDA-er, indertijd collega van die meppert.
(@:ikweethetookniet weet nog vast wel hoe die heet.)
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een vies kereltje is dit
POL / Boek: Opkomst en ondergang in biografie Camiel Eurlings
Dat was ontzettend gênant. Dat hele congres wasquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:10 schreef svann het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Ik hoef dat niet te kijken, weet het nog precies.
Wat een legendarische middag was dat.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een vies kereltje is dit
POL / Boek: Opkomst en ondergang in biografie Camiel Eurlings
De stemprocedure was ietwat onduidelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat een legendarische middag was dat.
Als je tegen de samenwerking bent, stemt u voor de motie, als u voor de samenwerking bent, stemt u tegen de motie. Duidelijker kan ik het niet makenquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De stemprocedure was ietwat onduidelijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hahahahaha ietwat jaquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht hij dan.quote:
Gelukkig heeft Wopke al verloren vanquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:19 schreef superniger het volgende:
Wopke Hoekstra is bang om van Mark Rutte te verliezen.
Dat hoeft ook niet, het is gewoon de goede persoon op de goede plaats op juiste tijdstipquote:
Nou, nou.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die wordt zelfs in een darkroom ontlopen
Toeslagen nodig hebben ook.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Dat hele toeslagen systeem is sowieso Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Dat gezegd hebbende, ik wou dat ik recht had op toeslagen.
Geen enkel ministerie werkt goedquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
Welk ministerie functioneert het minst goed?
Deze affaire kan je niet goedpraten. Het is echt heel ernstig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
De belastingdienst heeft mij nog nooit op de korrel genomen.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Camiel Eurlingsdat stuk stront
Hier kan je vast even inlezen over Omtzigt en Leijten
NWS / Belastingdienst toeslagaffaire: leuker kunnen we het niet maken
![]()
voor deze mensen
Je woont blijkbaar in een gunstig postcodegebied.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
De belastingdienst heeft mij nog nooit op de korrel genomen.
Oftewel de villawijksubsidie.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
O, wacht.... Hypotheekrenteaftrektoeslag.
Afblijven.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
O, wacht.... Hypotheekrenteaftrektoeslag.
Eens, wat hier gebeurt/is gebeurd kan nietquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze affaire kan je niet goedpraten. Het is echt heel ernstig.
Laat dat maar aan Ruttequote:Op donderdag 18 juni 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Deze affaire kan je niet goedpraten. Het is echt heel ernstig.
Plek 15.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
En dan te bedenken dat het Cda Omtzigt probeerde te dumpen.
Want te slim en te bedreigend voor de restquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
Bedreiging voor het kabinet. Enorme God die Omzigt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
Yep, hij is te lastig voor het pluche.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedreiging voor het kabinet. Enorme God die Omzigt.
Rutte en Gerrit Zalm horen al jaren in de gevangenis thuisquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:45 schreef svann het volgende:
Ook voor misdragende ambtenaren horen er gevolgen te zijn.
Guus Hiddink moet boeten voor fraudequote:Op donderdag 18 juni 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
Guus Hiddink heeft ook een hekel aan de belastingdienst.
Maxime en Camiel, de twee grootste engnekken uit het CDA van de laatste jaren.quote:
Henkie Bleker past ook wel in dat rijtje.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maxime en Camiel, de twee grootste engnekken uit het CDA van de laatste jaren.
Ik houd van onze partij, en ik geloof in onze partij!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maxime en Camiel, de twee grootste engnekken uit het CDA van de laatste jaren.
En ik sla vrouwen!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik houd van onze partij, en ik geloof in onze partij!
Vooral sociale woningbouw, huur en koop is nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:49 schreef Ronald het volgende:
De woningnood zou hèt politieke onderwerp moeten zijn, maar niemand lijkt het wat te boeien.
Zelf heb ik een redelijk fijne koopwoning, maar als ik nu begin 20 zou zijn, had ik mij wel zorgen gemaakt.
Dat ze dat maar mogen blijven. Bij voorkeur nog wat duurder dan nu.quote:
ok boomerquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ze dat maar mogen blijven. Bij voorkeur nog wat duurder dan nu.
Waarom wil je dat dan? Mijn woning is ook gestegen in waarde, maar uiteindelijk vind ik dat geen goede ontwikkeling, althans geen eindeloze stijging.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ze dat maar mogen blijven. Bij voorkeur nog wat duurder dan nu.
Enige kerel die kan multitasken door er drie agenda’s op te na te houden en een verborgen agendaquote:
Maar de bank wel en de belastingdienst ookquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:53 schreef Ronald het volgende:
Waarom wil je dat dan? Mijn woning is ook gestegen in waarde, maar uiteindelijk vind ik dat geen goede ontwikkeling, althans geen eindeloze stijging.
Dat vooral.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk moet men zich richten op goedkope nieuwbouwwoningen van 2 ton, maar helaas levert dat voor de projectontwikkelaars te weinig op.
Laat het 3 ton zijn, maar in een groot deel van Nederland zit je al snel op ruim 4 ton. En niet alleen in de randstad.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk moet men zich richten op goedkope nieuwbouwwoningen van 2 ton, maar helaas levert dat voor de projectontwikkelaars te weinig op.
Gunstig voor m'n hypotheeklasten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:53 schreef Ronald het volgende:
[..]
Waarom wil je dat dan? Mijn woning is ook gestegen in waarde, maar uiteindelijk vind ik dat geen goede ontwikkeling, althans geen eindeloze stijging.
Ongunstig voor je gemeentelijke lasten.quote:
Men moet vooral kleiner gaan bouwen...tussenwoningen met 80 a 100 m2 woonoppervlakte zijn voor starters wel te betalen, maar die worden amper gebouwd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:56 schreef Ronald het volgende:
[..]
Laat het 3 ton zijn, maar in een groot deel van Nederland zit je al snel op ruim 4 ton. En niet alleen in de randstad.
Ziekquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)66-amperestraat-3-a/
Een rijtjeshuis van een miljoen.
Zelfs 1,5 miljoen voor een soort jaren 50 rijtjeshuis https://www.ad.nl/wonen/v(...)-de-pineut~a03cc8b3/quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Het is nog verkocht ookquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:03 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zelfs 1,5 miljoen voor een soort jaren 50 rijtjeshuis https://www.ad.nl/wonen/v(...)-de-pineut~a03cc8b3/
Maar dan heb je wel een achtertuin van 12m2!quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
En dan nog erfpacht ook!quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Best een groot huis en 6207 euro/m2 valt nog mee voor Amsterdamse begrippen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Als je dan toch een miljoen hebt om stuk te gooien, koop dan dit.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Best een groot huis en 6207 euro/m2 valt nog mee voor Amsterdamse begrippen.
quote:Na een uitbraak op de grootste voedselmarkt van Azië blijft het aantal coronabesmettingen in Peking toenemen. Inwoners mogen de stad niet meer verlaten en het woord oorlog komt al dagen voorbij in de staatsmedia. NOS-correspondent Sjoerd den Daas en veld-epidemioloog Amrish Baidjoe praten ons bij over deze nieuwe brandhaard.
Na een rondreis langs Antarctica kwamen de Nederlandse kapitein Eric Kesteloo en zijn bemanning in Chili plotseling in de problemen. Door de coronacrisis konden ze geen kant meer op. Daarom besloten ze om met het schip in 81 dagen 17.500 kilometer non-stop naar huis te varen. Na een reis van het koudste gedeelte van de wereld kwamen ze, via tropische temperaturen op de Atlantische Oceaan, deze week aan in de haven van Scheveningen. Kapitein Eric Kesteloo zit bij ons aan tafel, samen met scheepsarts Sanne Muller en kok Gjalt Gaastra.
Pinkpop zit er dit jaar niet in, maar dat betekent niet dat we bij de pakken moeten neerzitten. We gaan genieten van een aantal legendarische hoogtepunten met Pinkpop-fanaten Eric Corton, Dolf Jansen en Cécile van Wijnsberge.
Jaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij Beau moeten ze het er ook nog over hebben?
Ja kom Beau topicquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:
quote:
Topquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Angela en Jort gaan het daar duiden.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:35 schreef superniger het volgende:
Is dit een aflevering van Opsporing Verzocht?
Als Sophie een beetje slim is snijd ze dat onderwerp ook aanquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Goh, eindelijk eens een aflevering over racisme![]()
Lekker hypocriet van het Nederlands elftal en deze gasten aan tafel. VI boycotten omdat Johan Derksen een "foute" grap heeft gemaakt, maar wel over een paar jaar naar Qatar willen gaan waar vrouwen en homo's onderdrukt worden en waar de stadions gebouwd zijn door slaven. Boycotten is makkelijk als je zelf niks te verliezen hebt, maar als ze echt een punt willen maken dan boycotten ze het WK in Qatar.
Dat gaat dus niet aangesneden wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Als Sophie een beetje slim is snijd ze dat onderwerp ook aan
Bedankt, ik ga nu niet kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:49 schreef Scuidward het volgende:
Deze uitzending lijkt meer op Nieuwsuur dan op een goed opinieprogramma dus jullie missen niks.
Beetje sos voor de zenuwenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:03 schreef matthijst het volgende:
Sophie kijkt weer alsof ze aan de drugs zit
Viesbruin.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:03 schreef matthijst het volgende:
Sophie kijkt weer alsof ze aan de drugs zit
Welkom, het is hier een warm badquote:
#whitelivesmatterquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De gekleurden zitten op de tweede rij, racistisch
Kunnen wel goed met een boot varenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De gekleurden zitten op de tweede rij, racistisch
Die hou je niet zoet met een rosé huismerk nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Sophie zou niet een boek meenemen, maar een hele zak pillen en snuifjes
Ik ben snel weg voordat hier op geantwoord wordt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Dolf heeft het lichaam van een Griekse Halfgod, heb ik me laten vertellen. Kan iemand dit bevestigen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Dolf heeft het lichaam van een Griekse Halfgod, heb ik me laten vertellen. Kan iemand dit bevestigen?
Dit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Lekker hypocriet van het Nederlands elftal en deze gasten aan tafel. VI boycotten omdat Johan Derksen een "foute" grap heeft gemaakt, maar wel over een paar jaar naar Qatar willen gaan waar vrouwen en homo's onderdrukt worden en waar de stadions gebouwd zijn door echte slaven in de 21e eeuw. Boycotten is makkelijk als je zelf niks te verliezen hebt, maar als ze echt een punt willen maken dan boycotten ze het WK in Qatar.
Beau show was mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:28 schreef superniger het volgende:
BeauGOD heeft betere gasten over VI en Johan Derksen.
En vanavond ga ik ook niet kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:49 schreef Scuidward het volgende:
Deze uitzending lijkt meer op Nieuwsuur dan op een goed opinieprogramma dus jullie missen niks.
quote:Hoe krabbelt Italië op na de coronacrisis, die het land zo hard trof? En kunnen we deze zomer veilig naar Italië op vakantie? Italië-correspondent Mustafa Marghadi vertelt er vanavond over bij Op1.
Als peuter werd ze in Zuid-Korea achtergelaten op een parkeerterrein. Nu, 37 jaar later, is Kara Bos het eerste adoptiekind dat via de rechter contact afdwingt met haar biologische vader. Ze is net terug uit Zuid-Korea. Vanavond bij Op1 doet ze haar verhaal.
FC Twente heeft géén geld, géén spelers en bij wedstrijden straks géén publiek. Maar de club heeft wél een nieuwe coach: Ron Jans. Vanavond schuift hij aan bij Op1.
De eikenprocessierups zorgt weer voor veel jeuk. Maar, volgens natuurfotograaf Ruurd Jelle van der Leij en boswachter Mathiska Lont is het vooral een prachtig beest.
Gras is groen, het is 11 tegen 11, er kan iemand vrijstaanquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:50 schreef monkyyy het volgende:
Weer praten over voetbal. De bal is rond, vechtlust van het team en meer van dat soort schoten op open doel.
Nee, bah.quote:
Ik snak naar carpaccio, tomatensoep en tiramisu. Ze zullen me wel missen.quote:
Ik vorige week voor het eerst. Ik vind die ruim opgezette terrassen eigenlijk wel prima, niet zo dicht op elkaars lipquote:
Jij woont in Enschede toch? Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:33 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vorige week voor het eerst. Ik vind die ruim opgezette terrassen eigenlijk wel prima, niet zo dicht op elkaars lip
Fabels, naast de Katerquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jij woont in Enschede toch? Waar ben je geweest?
Ah, nice. Ik vind dat gedeelte eigenlijk juist heel druk normaal gesproken. Ben benieuw naar hoe ze dat opgelost hebben.quote:
De terrassen zijn nu veel groter doordat een deel van de oude markt gebruikt wordt voor extra terras ruimte.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ah, nice. Ik vind dat gedeelte eigenlijk juist heel druk normaal gesproken. Ben benieuw naar hoe ze dat opgelost hebben.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Over Korea gesproken, heeft Remco Breuker al de recente gebeurtenissen in Noord Korea geduid? @:zipportal
schaamte ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Echt sneu voor deze jonge vrouw dat de vader haar zo ontkent.
quote:
Aha, dank je.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Amerikaanse man dacht ik te hebben gehoord.
nee, Nederlandse man, zelf geadpoteerd als kind en opgegroeid in Amerikaquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Amerikaanse man dacht ik te hebben gehoord.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nee, Nederlandse man, zelf geadpoteerd als kind en opgegroeid in Amerika
Oké, ik luisterde halfquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee ze is geadopteerd door een Amerikaans gezin en ze heeft een Nederlandse man
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
nee, Nederlandse man, zelf geadpoteerd als kind en opgegroeid in Amerika
Soort van andersom dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:59 schreef BobW het volgende:
Nee ze is geadopteerd door een Amerikaans gezin en ze heeft een Nederlandse man
Yup.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
Dit is waarom Jans echt is uitgenodigd.
Er toch weer ingetuind.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
Dit is waarom Jans echt is uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik heb vandaag de AH geboycot.
Alle boodschappen bij de Dirk gehaald.
Naïeve manquote:
dat boeit ze allemaal geen zak, zijn toch voornamelijk aziatische mensenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef svann het volgende:
En alles in Qatar wordt gebouwd door hedendaagse slaven.
Daar gaat iedereen gewoon heen.
Vanwege het N woord?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ron is de laatste die over dit onderwerp stoer moet doen.
Whataboutisms mogen in 2020quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef svann het volgende:
En alles in Qatar wordt gebouwd door hedendaagse slaven.
Daar gaat iedereen gewoon heen.
Hij is in opspraak gekomen vanwege dat N-woord, dan is het flauw Derksen aan te vallen vanwege een dom en fout grapje.quote:
je kan van alles wel een whataboutism zeggen, maar het slaat niet altijd ergens opquote:
In deze wereld is iedereen een hypocriet stuk vreten schreef ik op mijn smartphone waar misschien wel Congolees kobalt in zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je kan van alles wel een whataboutism zeggen, maar het slaat niet altijd ergens op
verontwaardigd zijn over een grap over negers omwille van racisme, maar wel in stadions gaan voetballen die zijn gebouwd door slaven dan ben je een hypocriet stuk vreten
die Congolees moet ook etenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
In deze wereld is iedereen een hypocriet stuk vreten schreef ik op mijn smartphone waar misschien wel Congolees kobalt in zit.
Oh ik dacht dat je het omgekeerde bedoelde, ff verkeerd geïnterpreteerdquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is in opspraak gekomen vanwege dat N-woord, dan is het flauw Derksen aan te vallen vanwege een dom en fout grapje.
slechte vergelijking weer maar goed het zal welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
In deze wereld is iedereen een hypocriet stuk vreten schreef ik op mijn smartphone waar misschien wel Congolees kobalt in zit.
quote:
Je moet je slaaf wel in leven houden natuurlijk.quote:
nee mensenrechten boeien niet anno 2020, in 2020 is men collectief verontwaardigd over zwarte pietquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:10 schreef svann het volgende:
[..]
Aan die mensenrechten óók wat meer aandacht aan besteden zou mooi zijn.
Verder: inderdaad.
ja maak er maar grapjes overquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[..]
Je moet je slaaf wel in leven houden natuurlijk.
Oke Flip.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
slechte vergelijking weer maar goed het zal wel
Hoe is dat een grap?quote:
was het serieus dan?quote:
Die slaven in Qatar krijgen ook niet te eten?quote:
Het ging over een congolees...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die slaven in Qatar krijgen ook niet te eten?
U draaft een beetje door.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
nee mensenrechten boeien niet anno 2020, in 2020 is men collectief verontwaardigd over zwarte piet
alleen als je blank bent tho, zou niet weten welk magische toverwoord een neger moet zingen om direct ontslagen te wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Een verkeerde uitspraak en je bent je baan kwijt.
Hoop niet dat we dat in Nederland ook krijgen.
Alle mensen maken wel eens fouten.
Er is ook nog iets als vergeven zeker als iemand z'n fouten zelf inziet.
ja waarom is dat tochquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Politie en boswachters komen altijd in werkkleding aan tafel.
absoluut nietquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Een verkeerde uitspraak en je bent je baan kwijt.
Hoop niet dat we dat in Nederland ook krijgen.
Alle mensen maken wel eens fouten.
Er is ook nog iets als vergeven zeker als iemand z'n fouten zelf inziet.
Wacht, jij bent niet de echte Van Poppel?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Daarom nooit met je eigen naam posten op youtube, twitter en facebook.Kan het iig nooit tegen je worden gebruikt.
hier ligt een dode meeuw in de sloot verderop, stinkt als een bunzingquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag een dode vogel in mijn tuin gevonden, ik verdenk de poes.
Helaas; ik heb een belabberde sprint in de benen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wacht, jij bent niet de echte Van Poppel?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas; ik heb een belabberde sprint in de benen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas; ik heb een belabberde sprint in de benen.
Ik reageer ook nooit op Facebook.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Daarom nooit met je eigen naam posten op youtube, twitter en facebook.Kan het iig nooit tegen je worden gebruikt.
ze verpesten twitter ook, normaal volg ik alleen mensen die onderzoek doen naar software en nieuwe releases en zo, daar stroomt de pro-blm en anti-blm ook volledig doorheen nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik reageer ook nooit op Facebook.
Daar worden discussies al snel persoonlijk gemaakt.
Hier op Fok gaat het nog redelijk beschaafd aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |