abonnement Unibet Coolblue
pi_193694993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar wat snap je daar niet aan dan? De meeste Trumpsupporters krijgen een beperkt mediadieet. 24/7 talkradio en fox en er is niet veel mis met Trump hoor.
In beperkte mate snap ik dat wel, maar pak hem beet 30% van het electoraat zijn echt bizar veel mensen.
pi_193695071
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In beperkte mate snap ik dat wel, maar pak hem beet 30% van het electoraat zijn echt bizar veel mensen.
Propaganda door maar voor je elcotoraat te herhalen dat alles behalve fox en aon fake nieuws brengen werkt klaarblijkelijk erg goed. 8-)
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:10:33 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193695099
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In beperkte mate snap ik dat wel, maar pak hem beet 30% van het electoraat zijn echt bizar veel mensen.
maar dan zijn ze nog wel in de minderheid.. En aangezien ze op het moment niet willen samenwerken met de democraten zullen zij dit ook wel een tijdje blijven voelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:19:23 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193695198
https://www.dailymail.co.(...)deo-mocking-CNN.html

En aangezien Trump darmproblemen heeft naar het schijnt zal hij wel weer een stevige twitterdiarree om dit besluit produceren.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 19-06-2020 10:25:01 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193696138
Zou Klobuchar nu voor Min.vJustitie gaan? Even afwachten.
M.a.w. wat wordt bekokstoofd achter de schermen?

En...hoe zou dit gaan?
maggieNYT twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 00:33:40 Trump campaign wants four debates and for them to start sooner because of early voting > https://t.co/8OQouvb3Oc reageer retweet
Alsof early voting de doorslag kan geven tussen de twee. Twijfelt iemand?
Of trump’s gewauwel geeft de doorslag...
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 12:03:54 #206
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193696596
thehill twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 02:47:00 .@DonaldJTrumpJr to President Trump: "When I look at your accomplishments -- they're incredible." https://t.co/10QHSCWnGN reageer retweet
Dit is zo'n fucked-up familie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 12:54:36 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193697215
Over fucked-up families gesproken: Alleenstaande vrijgezel en algemene MAGA-hufter Matt Gaetz blijkt jaren geleden een kind uit Cuba te hebben geadopteerd. Een supervaag verhaal.
Gaetz was de enige in het Congres die eind 2017 tegen een mensensmokkel-wet stemde.

(En ja: Een afgevaardigde die al jaren een speeljongetje thuis heeft zitten sinds het kind dertien was is wel relevant).

mattgaetz twitterde op donderdag 18-06-2020 om 17:51:27 For all those wondering, this is my son Nestor. We share no blood but he is my life. He came from Cuba (legally, of course) six years ago and lives with me in Florida.

I am so proud of him and raising him has been the best, most rewarding thing I’ve done in my life. https://t.co/JB96wzOzYU reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 12:56:22 #208
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193697246
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:03 schreef Ulx het volgende:
thehill twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 02:47:00 .@:DonaldJTrumpJr to President Trump: "When I look at your accomplishments -- they're incredible." https://t.co/10QHSCWnGN reageer retweet
Dit is zo'n fucked-up familie.
Fred haatte Donald, Donald wilde de bewondering van zijn vader.

Donald haat Donald jr., en Junior wil niets anders dan de bewondering van zijn vader.

Tis meer tragisch, dan fucked-up, eerlijk gezegd.

Tis wel redelijk om te constateren dat wanneer Fred wat meer naar zijn zoon had omgekeken, we nu een betere president hadden gehad.
Op het scherp van de snede.
pi_193697321
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:54 schreef Ulx het volgende:
Over fucked-up families gesproken: Alleenstaande vrijgezel en algemene MAGA-hufter Matt Gaetz blijkt jaren geleden een kind uit Cuba te hebben geadopteerd. Een supervaag verhaal.
Gaetz was de enige in het Congres die eind 2017 tegen een mensensmokkel-wet stemde.

(En ja: Een afgevaardigde die al jaren een speeljongetje thuis heeft zitten sinds het kind dertien was is wel relevant).

mattgaetz twitterde op donderdag 18-06-2020 om 17:51:27 For all those wondering, this is my son Nestor. We share no blood but he is my life. He came from Cuba (legally, of course) six years ago and lives with me in Florida.

I am so proud of him and raising him has been the best, most rewarding thing I’ve done in my life. https://t.co/JB96wzOzYU reageer retweet
Iets klopt er niet in Matt's verhaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:03:13 #210
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193697346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:54 schreef Ulx het volgende:
Over fucked-up families gesproken: Alleenstaande vrijgezel en algemene MAGA-hufter Matt Gaetz blijkt jaren geleden een kind uit Cuba te hebben geadopteerd. Een supervaag verhaal.
Gaetz was de enige in het Congres die eind 2017 tegen een mensensmokkel-wet stemde.

(En ja: Een afgevaardigde die al jaren een speeljongetje thuis heeft zitten sinds het kind dertien was is wel relevant).

mattgaetz twitterde op donderdag 18-06-2020 om 17:51:27 For all those wondering, this is my son Nestor. We share no blood but he is my life. He came from Cuba (legally, of course) six years ago and lives with me in Florida.

I am so proud of him and raising him has been the best, most rewarding thing I’ve done in my life. https://t.co/JB96wzOzYU reageer retweet
Wat een vreemd verhaal is dat! Comments laten zien dat Nestor al veel vaker in beeld is geweest bij Gaetz, maar nooit als zoon. Wel als page of student. En nu is hij ineens de geadopteerde zoon van Gaetz?
Op het scherp van de snede.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:16:58 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193697558
Twitter heeft weer een tweet van Trump gelabeld: https://www.nu.nl/tech/60(...)euws-verspreidt.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 14:35:20 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193698351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:03 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Wat een vreemd verhaal is dat! Comments laten zien dat Nestor al veel vaker in beeld is geweest bij Gaetz, maar nooit als zoon. Wel als page of student. En nu is hij ineens de geadopteerde zoon van Gaetz?
Nooit officieel geadopteerd, overigens. Tja. Ik ga niet zoiets sommige Trump supporters met pedo beschuldigingen gooien maar dit is op zijn zachts gezegd een nogal vreemd verhaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 14:44:00 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193698466
Die GOP zie helemaal vol met rare figuren. Wat een stel knuppels.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 juni 2020 @ 14:44:50 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193698480
Vandaag is geloof ik de uitspraak over de belastingpapieren of vergis ik me?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:48:40 #215
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193698532
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 01:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja vreemd is dat. Land of the free my ass.
Land of the free moet je anders zien. Je hebt sociaal vrije landen (daar horen wij bij) en economisch vrije landen (de VS).

De vrijheid binnen de VS gaat vooral over de vrijheid geld te verdienen en anderen economisch te misbruiken. Als het gaat over zaken als religie en seksualiteit dan is 80% van de VS ineens verbijsterend onvrij. Atheïst zijn betekent kansloos om welke politieke functie dan ook te bekleden. Seksualiteit is vooral een taboe-onderwerp.

De VS is vooral Staphorst, waarbij ze op zondag dan wel geld mogen verdienen.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:00:34 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_193698646
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Twitter heeft weer een tweet van Trump gelabeld: https://www.nu.nl/tech/60(...)euws-verspreidt.html
CNN is fake news, kijk maar hoe ik fake news over ze verspreid |:)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193698976
nog meer fakenews op twitter van Trump over CNN
Twitter heeft deze tweet gelabeld. Zie de film
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1273770669214490626
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:46:46 #218
62913 Blik
The one and Only!
pi_193699046
Het is alleen nu heel erg onduidelijk wat CNN nu heeft geplaatst en wat Trump nu daadwerkelijk heeft geplaatst.

CNN heeft het filmpje geplaatst van dat ze elkaar omhelzen en daarna weglopen, en Trump heeft het weglopen met een fake titel en CNN logo geplaatst, en daarna het "what actually happened" stuk? Daarmee implicerend dat CNN de filmpjes had gemanipuleerd, terwijl hij het eigenlijk zelf heeft gedaan? :X
pi_193699502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:46 schreef Blik het volgende:
Het is alleen nu heel erg onduidelijk wat CNN nu heeft geplaatst en wat Trump nu daadwerkelijk heeft geplaatst.

CNN heeft het filmpje geplaatst van dat ze elkaar omhelzen en daarna weglopen, en Trump heeft het weglopen met een fake titel en CNN logo geplaatst, en daarna het "what actually happened" stuk? Daarmee implicerend dat CNN de filmpjes had gemanipuleerd, terwijl hij het eigenlijk zelf heeft gedaan? :X
Het punt van dat filmpje is dat zogenaamd linkse media berichtgeving manipuleren op de manier waarop ze filmpjes monteren. Deels klopt dat ook wel, maar het is de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet. De regering Trump liegt en bedriegt alles aan elkaar en de conservatieve media zijn vele malen erger met hun manipulatie van beelden.
pi_193699508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:46 schreef Blik het volgende:
Het is alleen nu heel erg onduidelijk wat CNN nu heeft geplaatst en wat Trump nu daadwerkelijk heeft geplaatst.

CNN heeft het filmpje geplaatst van dat ze elkaar omhelzen en daarna weglopen, en Trump heeft het weglopen met een fake titel en CNN logo geplaatst, en daarna het "what actually happened" stuk? Daarmee implicerend dat CNN de filmpjes had gemanipuleerd, terwijl hij het eigenlijk zelf heeft gedaan? :X
Het is niet onduidelijk. Check het filmpje op Youtube en kijk naar de datum:
CNN heeft dit 9 maanden geleden uitgezonden.

Het is duidelijk: Trump twittert een gemanipuleerde video om CNN zwart te maken.
pi_193699511
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Fred haatte Donald, Donald wilde de bewondering van zijn vader.

Donald haat Donald jr., en Junior wil niets anders dan de bewondering van zijn vader.

Tis meer tragisch, dan fucked-up, eerlijk gezegd.

Tis wel redelijk om te constateren dat wanneer Fred wat meer naar zijn zoon had omgekeken, we nu een betere president hadden gehad.
Weet je dat zeker, over die relatie tussen Fred en Donald Trump?

Bij mijn weten zat Fred Trump er juist nogal stevig bovenop en keek hij eerder te veel naar zijn zoon om. Hij was voor Donald de enige serieus te nemen 'coach'. Een kei- en keiharde coach ongetwijfeld, zonder enige compassie, maar hij was niet iemand die zijn zoon verwaarloosde door hem te negeren. Klasgenoten van Donald Trump, in diens tijd op de Military Academy, hebben regelmatig verteld dat Fred bijna ieder weekend langskwam en zijn zoon mee uit eten nam. Wederom: met keiharde instructies over hoe het leven te leven ("you are a killer, you are a king"), maar hij was er, op zijn manier, wel voor zijn zoon. Anderen zagen hun ouders daar vrijwel nooit.

Bijna alles wat Donald in zijn jeugd ondernam (of juist niet), stond onder invloed van zijn vader. Volgens veel kennissen van Donald, was zijn moeder niet of nauwelijks aanwezig, terwijl ze een heel erg hoffelijke en vriendelijke dame was in de omgang. In al zijn persoonlijke kantoorkamers zette Donald als eerste een foto van zijn vader. Sterker nog: in Donalds jongere jaren was een foto van zijn moeder doorgaans niet te vinden. Pas later kwam daar verandering in.
Misschien zouden we kunnen zeggen: had Fred wat minder naar zijn zoon omgekeken, en zijn moeder wat meer, dan hadden we nu een betere president gehad.

(Over dit onderwerp - Trumps relatie tot zijn ouders - is het interessant om Trumps biografie door Michael D'Antonio te raadplegen.)
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:36:37 #222
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193699582
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nooit officieel geadopteerd, overigens. Tja. Ik ga niet zoiets sommige Trump supporters met pedo beschuldigingen gooien maar dit is op zijn zachts gezegd een nogal vreemd verhaal.
Mark Hamill :D


Origineel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK groomer :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193699604
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:48 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Land of the free moet je anders zien. Je hebt sociaal vrije landen (daar horen wij bij) en economisch vrije landen (de VS).

De vrijheid binnen de VS gaat vooral over de vrijheid geld te verdienen en anderen economisch te misbruiken. Als het gaat over zaken als religie en seksualiteit dan is 80% van de VS ineens verbijsterend onvrij. Atheïst zijn betekent kansloos om welke politieke functie dan ook te bekleden. Seksualiteit is vooral een taboe-onderwerp.

De VS is vooral Staphorst, waarbij ze op zondag dan wel geld mogen verdienen.
De VS is de Republiek der Nederlanden uit de 17e eeuw... een keiharde koopmansgeest waarbij iedere andere cultuur wordt getolereerd, zolang er maar geld kan worden verdiend. En dus konden bijvoorbeeld veel onafhankelijke denkers in Holland hun boeken laten drukken en publiceren. Kassa.
De Republiek werd in die tijd dan ook als een vooruitstrevend en vrij land gezien.
Maar, inderdaad, op zondag wel twee keer naar de kerk.

Donald Trump had zich in het Amsterdam van 1660 ongetwijfeld uitstekend thuis gevoeld. Hij had er met iedere patjakker zaken kunnen doen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_193699633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:28 schreef budha het volgende:

[..]

Het punt van dat filmpje is dat zogenaamd linkse media berichtgeving manipuleren op de manier waarop ze filmpjes monteren. Deels klopt dat ook wel, maar het is de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet. De regering Trump liegt en bedriegt alles aan elkaar en de conservatieve media zijn vele malen erger met hun manipulatie van beelden.
Hij heeft in dezelfde categorie ook nog een filmpje getweet over hoe een MAGA figuur zogenaamd een zwarte Uber chauffeur achterna zou zitten maar dan bleek hij toch gewoon te willen helpen ofzo.

Boodschap lijkt te zijn dat hij de media ervan beschuldigd (goh) te kortzichtig te zijn ofzo.


Het is een beetje How I met your mother stijl van spelen met chronologie: "what actually happened" :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:43:17 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_193699653
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:29 schreef cynicus het volgende:

[..]

Het is niet onduidelijk. Check het filmpje op Youtube en kijk naar de datum:
CNN heeft dit 9 maanden geleden uitgezonden.

Het is duidelijk: Trump twittert een gemanipuleerde video om CNN zwart te maken.
Voor mij was het wel onduidelijk. Punt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')