Arthouse sfeertjequote:Op donderdag 18 juni 2020 13:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Die nieuwste leaks.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Minimaal 10k boete geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Wtf hoe hard zijn ze gebitchslapped door Sony :’) Je had ze moeten blackmailen en het aankoopbedrag terug moeten vragen.
fysiek welquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:08 schreef aTypisch het volgende:
al andere winkels gespot waar je vandaag The Last of Us 2 kunt scoren?
Alles is al wegquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke? moet zo toch nog even de stad in
Winkel failliet door boete?quote:
Of gewoon weer achter gelegd. Zag iig al wat bonnetjes langskomen.quote:
Toen had je ook nog vernieuwing hequote:Op donderdag 18 juni 2020 10:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
metabots waren tof
wat waren de 90's toch eigenlijk tof qua stomme games enzo
Wat heb je voor auto gekochtquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef Jimbo het volgende:
lief dagboek, zojuist m'n nieuwe auto in de wax gezet.. godverdomme wat een gezicht
Ik moest dit toch even met jullie delen
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toen had je ook nog vernieuwing heAlles was nieuw.
En medabots op de GBA heb ik nog altijd liggen
quote:
i mean... how lucky can you get?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef DJ_ het volgende:
Bol.com heeft mij een voucher gegeven voor thuisbezorgd.nl door dit last of us 2 verhaal.
dat wordt van het weekend maar een pizza bestellen dan.![]()
[ afbeelding ]
30??? Jezusquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef KennyPowers het volgende:
De omkoping van Bol is een 30 euro bon voor thuisbezorgd lees ik
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef DJ_ het volgende:
Bol.com heeft mij een voucher gegeven voor thuisbezorgd.nl door dit last of us 2 verhaal.
[ afbeelding ]
Ik gun het dj_ wel. Die jongen kan wel een pizza gebruiken.quote:
30 euro pizza... Dat zijn een hoop toppingsquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh vette bak hoorquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]Awesome die dingen
[..]
[ afbeelding ] die maar dan met een ander soort velg, al vind ik deze velg wel veel geiler
Mijn PS4 staat op een kruk naast de tv. Toch niemand anders die het ziet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Goed. Vanmiddag laat in de middag met mijn pa (hij kon niet eerder) tv voet gemonteerd, oude tv van de kast gehaald, nieuwe tv () op zijn plek gezet.
Kom ik er achter dat alle aansluitingen links zitten.
En dat was geen enkel probleem, behalve natuurlijk voor mijn PS4 Pro
En ik heb ook geen andere plek voor de PS4 als waar ie nu staat.
Dus net weer in de stad een 3 meter lange HDMI 2.1 kabel moeten kopen voor maar liefst 79,99 euro
2 Meter verkochten ze ook maar dat was nét te kort
Delayedtwitter:CyberpunkGame twitterde op donderdag 18-06-2020 om 18:02:54An important development update https://t.co/uFGrt9Tqpi reageer retweet
2 maanden (19 november)quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Delayedtwitter:CyberpunkGame twitterde op donderdag 18-06-2020 om 18:02:54An important development update https://t.co/uFGrt9Tqpi reageer retweet
Ik heb hier 9 40 meter hdmi nog in de verpakkingquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Goed. Vanmiddag laat in de middag met mijn pa (hij kon niet eerder) tv voet gemonteerd, oude tv van de kast gehaald, nieuwe tv () op zijn plek gezet.
Kom ik er achter dat alle aansluitingen links zitten.
En dat was geen enkel probleem, behalve natuurlijk voor mijn PS4 Pro
En ik heb ook geen andere plek voor de PS4 als waar ie nu staat.
Dus net weer in de stad een 3 meter lange HDMI 2.1 kabel moeten kopen voor maar liefst 79,99 euro
2 Meter verkochten ze ook maar dat was nét te kort
Hdmi 2.0 kost geen drol en is overal te koop.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hier 9 40 meter hdmi nog in de verpakking
Ooit 10 gekocht bij een AP (die gingen failliet) voor 1 euro per stuk.
Onder het motto: geen idee of ik het ooit nodig heb. Tot nu toe heb ik er 1 gebruikt.
Geld is uitgegeven, alles is aangesloten. Achter je laten en genieten van de beeldenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hdmi 2.0 kost geen drol en is overal te koop.
Hdmi 2.1 kabels daarentegen
Volgens mij is de bijgeleverde hdmi kabel bij de Pro ook 2.1.
Maar hoe dan ook, waar nu mijn PS4 Pro staat komt straks de PS5 te staan en daar heb ik én 2.1 voir nodig én 3 meter.
Dus ja.
Maar ik baalde wel ja.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Crash Bandicoot wordt dus ook snel aangekondigd.twitter:Canadianguyehh twitterde op donderdag 18-06-2020 om 17:59:19.... 🤐....🤔
I received an Interesting Package from "Your Favorite Bandicoot". Inside was a Puzzle. When I put it together it made a new Mask... Yet it's Familiar.
What do you guys think? You think Crash's return is imminent?
#CrashBandicoot #CrashBandicootPuzzle #CrashPuzzle https://t.co/gSCs4pufAX reageer retweet
Lelijk masker. Maar Aku Aku is racistisch.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:53 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe Crash Bandicoot wordt dus ook snel aangekondigd.twitter:Canadianguyehh twitterde op donderdag 18-06-2020 om 17:59:19.... 🤐....🤔
I received an Interesting Package from "Your Favorite Bandicoot". Inside was a Puzzle. When I put it together it made a new Mask... Yet it's Familiar.
What do you guys think? You think Crash's return is imminent?
#CrashBandicoot #CrashBandicootPuzzle #CrashPuzzle https://t.co/gSCs4pufAX reageer retweet
dit!quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geld is uitgegeven, alles is aangesloten. Achter je laten en genieten van de beelden
Luxe boyquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]Awesome die dingen
[..]
[ afbeelding ] die maar dan met een ander soort velg, al vind ik deze velg wel veel geiler
Leip ding maar is die rugleuning nog verstelbaar? Houding op dat plaatje lijkt me net wat te ver achterover als je vooruit naar een beeldscherm moet kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
dit!
alleen maar zorgen maken over dingen waar je geld aan uitgeeft en die je nog niet hebt
Dit wordt mijn nieuwe bank waar ik op lig als ik aan het gamen ben:
https://www.meubella.nl/w(...)el-cherry-zwart.html
Oh daar is rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Leip ding maar is die rugleuning nog verstelbaar? Houding op dat plaatje lijkt me net wat te ver achterover als je vooruit naar een beeldscherm moet kijken
Morgen vrij, tijd zat voor de samenvatting of het aankondigingen lijstje.....quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
Allemaal de wekker al gezet voor het EA event?
EA is haast niet boeiend maar wel zo arrogant om het alleen voor Amerikanen te makenquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Morgen vrij, tijd zat voor de samenvatting of het aankondigingen lijstje.....
Nou ja SOONY deed het ook altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
EA is haast niet boeiend maar wel zo arrogant om het alleen voor Amerikanen te maken
Ik koop sowieso geen EA rotzooi.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
Allemaal de wekker al gezet voor het EA event?
Dan komt er opeens een goede Mass Effect of Hot Pursuit 2020 van Criterion uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ja, dat zou je wel verwachten na al dat gezeik jaren over die slechte EA Eventsquote:Op donderdag 18 juni 2020 20:26 schreef TheFalloutScrollsN7 het volgende:
Hoop iets te horen van een Mass Effect Trilogy, maar heb al verhalen gehoord dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren op dat event.
Game mode en dan HDR aanzetten in de PS4 Settings, als het goed is schakelt de tv bij HDR-content naar Game HDR mode.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nou HDMI poort 1 (mijn decoder) helemaal ingesteld volgens de Rtings calibratie/instellingen. Inclusief 22 punt witbalans e.d.
Nu wil ik het beeld instellen voor mijn PS4 (HDMI poort 2).
Maar kan ik daarvoor nou het beste bij Picture Mode kiezen voor 'Game' of voor 'HDR Effect'?
'Game' geeft de laagste imput lag, maar ik speel vrijwel nooit multiplayer games, maar vooral singleplayer.
Is de 'HDR Effect' picture mode dan niet gewoon mooier, en beter voor singleplayer games?
Altijd game mode selecteren.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nou HDMI poort 1 (mijn decoder) helemaal ingesteld volgens de Rtings calibratie/instellingen. Inclusief 22 punt witbalans e.d.
Nu wil ik het beeld instellen voor mijn PS4 (HDMI poort 2).
Maar kan ik daarvoor nou het beste bij Picture Mode kiezen voor 'Game' of voor 'HDR Effect'?
'Game' geeft de laagste imput lag, maar ik speel vrijwel nooit multiplayer games, maar vooral singleplayer.
Is de 'HDR Effect' picture mode dan niet gewoon mooier, en beter voor singleplayer games?
Dit is correct, bij het starten van een game zie je het HDR logo verschijnen rechtsboven in beeld.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Game mode en dan HDR aanzetten in de PS4 Settings, als het goed is schakelt de tv bij HDR-content naar Game HDR mode.
Ik lees het morgenvroeg wel, hier blijf ik niet wakker voor.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:38 schreef DKUp het volgende:
Ik ga als een hyena lachen als EA weer een bout event heeft.
Dat kan heel makkelijk worden.
Zo lekker slapen en dan morgen genieten van de baggerquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees het morgenvroeg wel, hier blijf ik niet wakker voor.
quote:
Heb ik idd gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Game mode en dan HDR aanzetten in de PS4 Settings, als het goed is schakelt de tv bij HDR-content naar Game HDR mode.
The Last Of Us Remastered, Ratchet and Clank en Infamous Second Son gespeeld, omdat een lange tijd geleden. Zien er veel mooier uit dan in 2014 en 2016.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:49 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb pas geleden op mijn oude tv Metro Exodus uitgespeeld, dus die staat me nog helder voor de geest qua looks.
Dus ik heb die zojuist weer even aangezet: wat een verschil![]()
Morgenmiddag TLOU 2 halen. Moet een genot voor het oog zijn op deze tvquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Last Of Us Remastered, Ratchet and Clank en Infamous Second Son gespeeld, omdat een lange tijd geleden. Zien er veel mooier uit dan in 2014 en 2016.
Team c9!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:49 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb pas geleden op mijn oude tv Metro Exodus uitgespeeld, dus die staat me nog helder voor de geest qua looks.
Dus ik heb die zojuist weer even aangezet: wat een verschil![]()
Ja de Wii Mote is terugquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Morgenmiddag TLOU 2 halen. Moet een genot voor het oog zijn op deze tv![]()
En die Magic Remote is ook een erg leuk stukje speelgoed
mag het na 15 jaar in een 206 rijden?quote:
thanksquote:
Bevalt goedquote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag het na 15 jaar in een 206 rijden?
[..]
thanks
Hoe bevalt de C9? (zal al wat hierboven staan)
Is het alles wat je gehoopt had en meer?
(zou trouwens als ik jou was ff kijken of je nog een goedkopere kabel kan fixen via kabeltje of allekabels oid, en dan die andere terug brengen, volgens mij is 80eur best flink)
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bevalt goed![]()
Qua televisie kijken is er niet heel veel verschil met mijn oude televisie, maar dat ligt echt aan de kwaliteit van de provider (kut Caiway).
Sterker nog: toen ik mijn oude tv bij mijn ouders aansloot (Ziggo) gaf die veel mooier beeld dan dat ie bij mij deed.
Maar qua gaming: boh![]()
![]()
![]()
Een wereld van verschil![]()
En daar was het mij om te doen.
Ik kijk ook. EN vraag me eigenlijk af waaromquote:
A P L Aquote:
Dat is nog vrij positief.quote:
FIFA 21 krijgt Frostbite als enginequote:Op vrijdag 19 juni 2020 01:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is nog vrij positief.
Gelukkig krijgen we straks weer de nietszeggende sport game trailers die elk jaar het zelfde zijn met 0 gameplay
Ik zet mijn geld in dat hierna de Y komtquote:
Dat was toch al zo bij 20? Of was dat een andere. Zo ja dan kan het nog wel positief zijn.quote:
Dit scheelt wel weer wat centjestwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 01:31:00Get #FIFA21 on either PlayStation 4 or Xbox One before FIFA 22 and upgrade your game for the equivalent next generation console (PlayStation 5 or Xbox Series X) for free.
Full details ➡️ https://t.co/No5zFAH7x6 https://t.co/QFCQ3hsAo3 reageer retweet
Of met Joystick/hotas-setupquote:
Een combi van die 2. Vr + stick. Moet vast kunnenquote:
Ik had hem betaald iets na 12 uur. Gedownload. Toen kreeg ik een software update. En de PS4 startte opnieuw op en toen was hij speelbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |