Arthouse sfeertjequote:Op donderdag 18 juni 2020 13:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Die nieuwste leaks.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Minimaal 10k boete geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 10:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Wtf hoe hard zijn ze gebitchslapped door Sony :’) Je had ze moeten blackmailen en het aankoopbedrag terug moeten vragen.
fysiek welquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:08 schreef aTypisch het volgende:
al andere winkels gespot waar je vandaag The Last of Us 2 kunt scoren?
Alles is al wegquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke? moet zo toch nog even de stad in
Winkel failliet door boete?quote:
Of gewoon weer achter gelegd. Zag iig al wat bonnetjes langskomen.quote:
Toen had je ook nog vernieuwing hequote:Op donderdag 18 juni 2020 10:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
metabots waren tof
wat waren de 90's toch eigenlijk tof qua stomme games enzo
Wat heb je voor auto gekochtquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:53 schreef Jimbo het volgende:
lief dagboek, zojuist m'n nieuwe auto in de wax gezet.. godverdomme wat een gezicht
Ik moest dit toch even met jullie delen
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toen had je ook nog vernieuwing heAlles was nieuw.
En medabots op de GBA heb ik nog altijd liggen
quote:
i mean... how lucky can you get?quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef DJ_ het volgende:
Bol.com heeft mij een voucher gegeven voor thuisbezorgd.nl door dit last of us 2 verhaal.
dat wordt van het weekend maar een pizza bestellen dan.![]()
[ afbeelding ]
30??? Jezusquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef KennyPowers het volgende:
De omkoping van Bol is een 30 euro bon voor thuisbezorgd lees ik
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef DJ_ het volgende:
Bol.com heeft mij een voucher gegeven voor thuisbezorgd.nl door dit last of us 2 verhaal.
[ afbeelding ]
Ik gun het dj_ wel. Die jongen kan wel een pizza gebruiken.quote:
30 euro pizza... Dat zijn een hoop toppingsquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:04 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |