Bronquote:Het EK voetbal mag dan zijn uitgesteld naar juni 2021, het oranjegevoel blijft gewoon bestaan. Dat moet New York Pizza gedacht hebben bij het lanceren van hun nieuwe wortelbodem: voor de diehard oranjefan.
Een normale pizzabodem is toch ook vegan? Ik zie het probleem niet. Niemand dwingt mij om een worteltjespizza te eten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:23 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zelfs New York Pizza, bekend van 'lekkerste dozen van 't land' gaat op de vegantour. Doorgeslagen pc?
Waarom zou de consument vragen naar een niet te eten pizzabodem?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef Ifrane het volgende:
Dit heeft niets met PC te maken maar ingaan op vraag en aanbod.
Het is waarschijnlijk totaal niet te vreten zoals de bloemkoolbodems, maar ze reageren alleen op de behoeftes van de consument. Verder dwingt niemand je dit op, jij kiest ervoor om daaraan te gaan ergeren.
Geen idee, ik heb ook niks met veganvreten maar toch groeit die markt als kool de laatste jaren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waarom zou de consument vragen naar een niet te eten pizzabodem?
Misschien voor de gluten gekkies?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Een normale pizzabodem is toch ook vegan? Ik zie het probleem niet. Niemand dwingt mij om een worteltjespizza te eten.
nee, dominos heeft 't deeg allemaal aangepast zodat ze voor vegan pizza's geen aparte deeginkoop hoeven te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Een normale pizzabodem is toch ook vegan? Ik zie het probleem niet. Niemand dwingt mij om een worteltjespizza te eten.
hoe zou je ze raten?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:28 schreef Speekselklier het volgende:
Als hard-core vlees-eter heb ik al verschillende groentebodems gehad.
Bloemkool, erwten en verder alles wat ik tegen kom bij appie.
Ze bevallen me prima, gelijk de groentjes binnen en beter te verteren dan bloem.
Nou, ik denk dat het in ieder geval minder lang houdbaar zal zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:30 schreef BasEnAad het volgende:
Zou het ook op een of andere manier goedkoper zijn om te produceren, dan gewoon pizzadeeg?
niet slechter dan een gewone kant en klare pizza-bodem. 6je, maar dat vind ik alle kantenklaar pizza's.quote:
Dit zou de rechtsen toch aan moeten spreken, me dunkt.quote:In 1776 schreef Adam Smith het volgende:
“It is not from the benevolence (kindness) of the butcher, the brewer, or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.”
Ik zie de relatie met PC ook niet. Er is ook pizza met bloemkoolbodem. Handig voor mensen met glutenallergie.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral om minder koolhydraten binnen te krijgen bij het eten.quote:
Dat is het niet, het punt is dat zulke producten de plaats innemen van de gewone standaard producten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:55 schreef soeverein het volgende:
Oh nee meer aanbod aan eten gatverdamme, stel je voor dat iemand anders iets eet wat ik niet lekker vind. Hoe durven ze!
dominos heeft al hun pizzadeeg al vegan gemaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:55 schreef soeverein het volgende:
Oh nee meer aanbod aan eten gatverdamme, stel je voor dat iemand anders iets eet wat ik niet lekker vind. Hoe durven ze!
NY 'bloemkoolbodem' is niet echt van bloemkool maar gewoon van meel met bloemkool erin gemalen. Bestaat er 100% groentebodem?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral om minder koolhydraten binnen te krijgen bij het eten.
Alleen is er bij de pizzas van NY pizza volgens mij niet echt veel verschil. Als je zelf een bloemkoolbodem maakt wel.
Als je het zelf maakt wel grotendeels. Uiteindelijk doe je er wel een beetje bloem bij geloof ik, maar het blijft meer dan 50% bloemkool. Die voorgefabriceerde dingen zijn meer gewoon deeg (of nouja misschien nog met speltbloem) dan bloemkool of wortel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
NY 'bloemkoolbodem' is niet echt van bloemkool maar gewoon van meel met bloemkool erin gemalen. Bestaat er 100% groentebodem?
Even voor de goede orde. Heb jij enig idee hoe je pizzadeeg maakt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:03 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
dominos heeft al hun pizzadeeg al vegan gemaakt.
Dat klopt gewoon niet, je kunt nog steeds een pizza kopen met een deeg bodem. Ze zullen misschien iets minder deeg inkopen maar daar zul jij niks van merken omdat ze altijd een voorraad hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:00 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Dat is het niet, het punt is dat zulke producten de plaats innemen van de gewone standaard producten.
Ik doe het altijd met koeienbloem, varkenszout, paardenwater en kippengist.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:10 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Even voor de goede orde. Heb jij enig idee hoe je pizzadeeg maakt?
Ik verdenk sommige FOK!ers dit dit soort boze topics openen er ook van dat ze hiervoor betaald worden. Het is soms iets te overdreven ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:
*bedenk iets buiten wat men normaal vindt*
*maak breeduit bekend in de media*
...
Win!
Reclame voor <"raar" smaakje> is reclame voor het hele bedrijf.
Jeetje, zit er echt helemaal niks dierlijks meer in? Enge shit zeg!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:03 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
En jij hebt er last van dat er geen ongesteldheid van een kip in je pizza deeg zit?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:03 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
ja? geen eieren=geen echt deeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:12 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Jeetje, zit er echt helemaal niks dierlijks meer in? Enge shit zeg!
met ei?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:10 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Even voor de goede orde. Heb jij enig idee hoe je pizzadeeg maakt?![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:13 schreef soeverein het volgende:
[..]
En jij hebt er last van dat er geen ongesteldheid van een kip in je pizza deeg zit?
Wortelen wel, zeker op sommige momenten in het seizoen. Dan zie je zo'n oranje gloed opstijgen uit het kant en klaarvak van de AH omdat ze overal zoveel mogelijk wortel doorheen hebben gemikt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:30 schreef BasEnAad het volgende:
Zou het ook op een of andere manier goedkoper zijn om te produceren, dan gewoon pizzadeeg?
En uiteraard proef jij het als dat er niet in zit. Want je hebt dat blind getest en je hebt alle pizza's zonder ei in het deeg er feilloos uit gehaald.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Heeft u ook worteltjespizza?
[ afbeelding ]
Vies hè?
hoezo? dominos heeft al hun deeg vegan gemaakt en er is niets niet-vegan aan de ingredient die je noemt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:19 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee dus: bloem, gist, zout, water en olijfolie. Ei gaat niet in (pizza)deeg. Het is geen cake![]()
Zou goed kunnen, het heeft iig mij op een of andere manier getriggered om weer een paar minuten hier te spenderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik verdenk sommige FOK!ers dit dit soort boze topics openen er ook van dat ze hiervoor betaald worden. Het is soms iets te overdreven ofzo.
Je zal maar een jaar lang Domino's pizza krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik werd voor deze reactie betaald met een jaar lang gratis pizza.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met koeienbloem, varkenszout, paardenwater en kippengist.
Ja, precies ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoezo? dominos heeft al hun deeg vegan gemaakt en er is niets niet-vegan aan de ingredient die je noemt.
Die bloemkoolbodem is prima. Je proeft bijna geen verschil.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef Ifrane het volgende:
Dit heeft niets met PC te maken maar ingaan op vraag en aanbod.
Het is waarschijnlijk totaal niet te vreten zoals de bloemkoolbodems, maar ze reageren alleen op de behoeftes van de consument. Verder dwingt niemand je dit op, jij kiest ervoor om daaraan te gaan ergeren.
hoezo pretendeert dominos dan hun deeg te hebben verandert?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:34 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ja, precies ja.. (Pizza)deeg is altijd vegan snuggere.
Ze hebben er wortels ingestopt. Omdat die oranje zijn. Vanwege de foebal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoezo pretendeert dominos dan hun deeg te hebben verandert?
Reclame.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
ironie. heb 't over dominos, niet ny met hun wortelbodem.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:37 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ze hebben er wortels ingestopt. Omdat die oranje zijn. Vanwege de foebal.
Jij hebt niet bepaald het buskruit uitgevonden he.
Dat is jouw claimquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:34 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Een nomnomnommend konijn, heerlijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Heeft u ook worteltjespizza?
[ afbeelding ]
Vies hè?
zat in de klas met de rechterhand van de grootste nl domino franchisee.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is jouw claim![]()
Jij ageert in post #27 want vegan pizzadeeg zou jouw keuzemogelijkheid beperken. Terwijl pizzadeeg dus altijd vegan is.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
zat in de klas met de rechterhand van de grootste nl domino franchisee.
Lol en daar gaat het nog steeds alleen om de vegan bodem terwijl het juist interessant is hoe de kaas in de topping is vervangen bij de Margarita. Is kennelijk een kaasvervanger voor gebruikt: https://www.dominos.nl/menu-pizza/pizza-vegan-margaritha-PVMA en die schijnt ook daadwerkelijk goed te smaken en dat is niet vanzelfsprekend bij vegan kaas.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:42 schreef nietzman het volgende:
https://www.dominos.nl/ov(...)anceert-vegan-pizzas
Meer dan twee fucking jaar geleden hebben ze weivlokken uit het recept gehaald dus knap laat om nu nog de barricades op te gaan nadat je briesend naar je rechterhand hebt lopen schreeuwen vriend.
Er zat dus al geen ei inquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:42 schreef nietzman het volgende:
https://www.dominos.nl/ov(...)anceert-vegan-pizzas
Meer dan twee fucking jaar geleden hebben ze weivlokken uit het recept gehaald dus knap laat om nu nog de barricades op te gaan nadat je briesend naar je rechterhand hebt lopen schreeuwen vriend.
Echt pizzadeeg naar napoliaans recept is vegan. Maar om één of andere reden gooien sommige producenten er graag melkpoeder of ei doorheen zodat je lekker een stukje dierenleed hebt in je pizza.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is jouw claim![]()
Jij ageert in post #27 want vegan pizzadeeg zou jouw keuzemogelijkheid beperken. Terwijl pizzadeeg dus altijd vegan is.
goed om te weten... voor dierenleed hoef ik geen 'meatlovers' meer te bestellen dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:53 schreef soeverein het volgende:
[..]
Echt pizzadeeg naar napoliaans recept is vegan. Maar om één of andere reden gooien sommige producenten er graag melkpoeder of ei doorheen zodat je lekker een stukje dierenleed hebt in je pizza.
Kippen worden niet ongesteld!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:33 schreef soeverein het volgende:
[..]
Is een ei iets anders dan de afscheiding van een onbevruchte eicel?
Kippen dumpen een onbevrucht ei uit hun lichaam.quote:
Er is helemaal niets vegan. Of tellen al die insecten die omkomen niet mee voor vegansquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
En Plantaardig is het ook al niet. Kutvegans ook altijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Er is helemaal niets vegan. Of tellen al die insecten die omkomen niet mee voor vegans
bah, veel te vet. magere kwartel-filetjes. (Chinese kwartel)quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:38 schreef Cockwhale het volgende:
Ik maak mijn bodem altijd van aan elkaar gelijmde baconstrips.
Je moet bij NY of andere fastfoods in het algemeen niet zijn voor gezond eten....quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral om minder koolhydraten binnen te krijgen bij het eten.
Alleen is er bij de pizzas van NY pizza volgens mij niet echt veel verschil. Als je zelf een bloemkoolbodem maakt wel.
Ja hehequote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:20 schreef descon het volgende:
[..]
Je moet bij NY of andere fastfoods in het algemeen niet zijn voor gezond eten....
Het gaat om leed beperken aangezien voorkomen onmogelijk is. Mocht jij je druk maken om de insecten dan vooral stoppen met vlees eten aangezien vlees meer planten vereist doormiddel van voedsel voor de dieren dan direct de planten consumeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Er is helemaal niets vegan. Of tellen al die insecten die omkomen niet mee voor vegans
Waarschijnlijk hadden ze deze productielijn al voor corona gepland. Ik zag bij de Aldi ook oranje chips, pinda's en koeken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja hehealleen denk wel dat dat idee achter die bloemkoolbodem zat, een gezond tintje. Die wortelbodem is waarschijnlijk alleen een inhaker op de oranjevreugd die ze hebben doorgezet.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze deze productielijn al voor corona gepland. Ik zag bij de Aldi ook oranje chips, pinda's en koeken.
En dan met een verwijzing naar lente in plaats van oranje.
De pizzabodem komt uit een 3D-printer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wat heeft dit met computers te maken?
Hebben ze dan ook eetbare inkt?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De pizzabodem komt uit een 3D-printer.
Ja, die kan je downloaden.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook eetbare inkt?
Ik proef amper verschil tussen de gewone en debloemkoolbodem bij NYP.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:26 schreef Ifrane het volgende:
Het is waarschijnlijk totaal niet te vreten zoals de bloemkoolbodems
Als je roept dat een 'wortelbodem' een of ander activistisch veganistisch concept zou zijn terwijl een gewone pizzabodem van deeg (en dus graan) is gemaakt, dan diskwalificeer je jezelf natuurlijk ook al bij voorbaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:51 schreef PiyeReloaded het volgende:
Een NWS topic aanmaken over een pizzabodem en je ook nog ergeren dat het PC zou zijn, omdat je een mongooltje bent.
Het zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:30 schreef BasEnAad het volgende:
wat heeft dit met PC te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:23 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Bron
Zelfs New York Pizza, bekend van 'lekkerste dozen van 't land' gaat op de vegantour. Doorgeslagen pc?
er zijn mensen met een gistallergie. geen idee of zo'n groentenbodem dan een goed alternatief is maar zou kunnen. .quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:19 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee dus: bloem, gist, zout, water en olijfolie. Ei gaat niet in (pizza)deeg. Het is geen cake![]()
Probeer volgende keer eens hengstenmelk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met koeienbloem, varkenszout, paardenwater en kippengist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |