Ja even een kwartiertje 'adlibben' zonder opbouw.quote:
Volledige onzin.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:19 schreef xzaz het volgende:
Maar deze jongen kan dus gewoon niks? Waarom zit hij daar? 13 in een dozijn
Jaquote:Op zondag 19 juli 2020 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit topic altijd 3 uur negatief geleuter? Mijn hemel.
Wees blij dat er ook nog darten en voetbal op tv is.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Komt ook niks positiefs uit. Niks verrassends niks nieuws. Dat die zn schoenen uitdoet is het mooiste.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Vond jij het wel interessant dan?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wees blij dat er ook nog darten en voetbal op tv is.
Nee, ik was ook al lang afgehaakt.quote:
Ik lees ook een boek uit als ik het niet leuk vind, en kijk een film af als ik hem niet leuk vind. Maar bij zomergasten ga ik meestal wel slapen inderdaad als het niet zoveel is. Deze aflevering heb ik uitgekeken.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik was ook al lang afgehaakt.
Ik doel dan ook meer op het feit dat mensen het kennelijk niet boeiend vinden en dan toch 3 uur gaan kijken en hier alleen maar gaan lopen zeiken.
Snap ik, maar je gaat geen doktersroman lezers als je dat bij voorbaat al een verschrikkelijk genre vindt, puur om je te ergeren en er dan online een negatieve review over te gaan schrijven.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik lees ook een boek uit als ik het niet leuk vind, en kijk een film af als ik hem niet leuk vind. Maar bij zomergasten ga ik meestal wel slapen inderdaad als het niet zoveel is. Deze aflevering heb ik uitgekeken.
Ik lees wel regelmatig boeken die ik niet begrijp en lees ze dan uit als een soort zen oefening.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Snap ik, maar je gaat geen doktersroman lezers als je dat bij voorbaat al een verschrikkelijk genre vindt, puur om je te ergeren en er dan online een negatieve review over te gaan schrijven.
Zomergasten is helemaal niet bedoeld als kritisch programma.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het begint wel een goed format voor de EO te worden zo, Arie Boomsma als presentator? En dan niet eens zozeer vanwege het christelijke waar de VPRO zich ooit tegen afzette, maar vanwege die totale afwezigheid van dwarsheid en rafelige randjes. Lekker met de stroom meebewegen. Geen enkele kritische vraag, weer lekker meelullen alsof er geen 2e helft van de 20e eeuw is geweest in Nederland, en zo ja dan was die net als in Amerika. Maar de generatie die elkaar op school massaal voor zwarte piet uitschold gaat voor het keerpunt zorgen.
Ik geloof al die ervaringen ook gewoon niet meer. Een jongetje van 8 zit thee te drinken met de buurvrouw en een vriendin van die buurvrouw? En dan zegt die vriendin 'wat spreekt hij al goed Nederlands' en dan voelt dat jochie ineens het volle gewicht van het mondiaal racisme op zijn schouders en rent huilend naar huis? Dat tart mijn voorstellingsvermogen, ben ik de enige?
Tja die kan zo in de categorie de wetenschapper die beseft dat hij succesvolle wetenschapper gaat worden na het zien van een watervlo door een microscoop.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het begint wel een goed format voor de EO te worden zo, Arie Boomsma als presentator? En dan niet eens zozeer vanwege het christelijke waar de VPRO zich ooit tegen afzette, maar vanwege die totale afwezigheid van dwarsheid en rafelige randjes. Lekker met de stroom meebewegen. Geen enkele kritische vraag, weer lekker meelullen alsof er geen 2e helft van de 20e eeuw is geweest in Nederland, en zo ja dan was die net als in Amerika. Maar de generatie die elkaar op school massaal voor zwarte piet uitschold gaat voor het keerpunt zorgen.
Ik geloof al die ervaringen ook gewoon niet meer. Een jongetje van 8 zit thee te drinken met de buurvrouw en een vriendin van die buurvrouw? En dan zegt die vriendin 'wat spreekt hij al goed Nederlands' en dan voelt dat jochie ineens het volle gewicht van het mondiaal racisme op zijn schouders en rent huilend naar huis? Dat tart mijn voorstellingsvermogen, ben ik de enige?
Ik denk dat ze gaat proberen om een drie uur durende zin uit te spreken.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:55 schreef Magister_Artium het volgende:
En nu warmlopen voor Inez Weski. Waar zal haar avond over gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |