TR meegepakt wegens TR openbaren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag je nog wel mentionen als ik gewoon tegen je praat toch
Heel raar dit.
TR afgehandeld.
[..]
Graag gedaan maat
Kijk @:lenny_leonard zo kan het ook!
Donder eens op met dit infantiele gedram.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt wegens TR openbaren.
Dag ziedende Scrummie. Heb je weer een inzinking?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder eens op met dit infantiele gedram.
Met je tering act.
lekker wijntje hoorquote:
Nee, ik geef louter een ongezouten mening over je gedrag.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag ziedende Scrummie. Heb je weer een inzinking?
Ik hoop niet dat hij zo ziedend is dat hij weer voorgoed van FOK gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:48 schreef Coco. het volgende:
User @:scrummie2.1 begint het offensief jegens user @:lenny_leonard
Ik vind het wel weer tijd voor een upgrade (lol) naar 2.2quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij zo ziedend is dat hij weer voorgoed van FOK gaat.
Het voordeel van het zijn van Scrummie is dat je natuurlijk alleen maar kan upgraden. Nog triester worden is niet mogelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer tijd voor een upgrade (lol) naar 2.2
Koekoekquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het voordeel van het zijn van Scrummie is dat je natuurlijk alleen maar kan upgraden. Nog triester worden is niet mogelijk
Oh jee. Dit gaat helemaal niet de goede kant op.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Boehoe mentions
Boehoe IK ZET EEN TR!!!!!
Boehoe COR
Boehoe NWS
Boehoehoeoeoeoeoeoe
MIMIMIMIMIIIMIMIMIIIMIMIMMIMIMIMII
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Boehoe mentions
Boehoe IK ZET EEN TR!!!!!
Boehoe COR
Boehoe NWS
Boehoehoeoeoeoeoeoe
MIMIMIMIMIIIMIMIMIIIMIMIMMIMIMIMII
Krijgen we dan dit?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
Ergens heeft Scrummie wel een punt natuurlijk.
Lenny is behoorlijk in het gat aan het duiken dat KingRoland heeft achtergelaten.
@Lenny_Leonard heeft de moeder van @GGMM ontdekt jongens!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
Ergens heeft Scrummie wel een punt natuurlijk.
Lenny is behoorlijk in het gat aan het duiken dat KingRoland heeft achtergelaten.
Humor is echt niet jouw ding he?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard heeft de moeder van @:GGMM ontdekt jongens!
Smerige vetzak zonder ruggengraat.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:02 schreef Coco. het volgende:
Door dit akkefietje heb ik zin gekregen in een kokosbiscuit.
Deze ga ik nu nuttigen.
@:GGMM
Pad extraordinaire.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:02 schreef Coco. het volgende:
Deze ga ik nu nuttigen.
beschik je over de discipline om het dan bij 1 te houden?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:02 schreef Coco. het volgende:
Deze ga ik nu nuttigen.
Nee, want ik mis dit:quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
beschik je over de discipline om het dan bij 1 te houden?
Post van @Zipportalquote:
Post van @Zipportalquote:
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh jee. Dit gaat helemaal niet de goede kant op.
Rustig aan maat.
Hoe ver zit je af van een totale meltdown dat je weer je account laat verwijderen?
Post gericht aan @Wereldgozerquote:
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip, een potpourri aan groenten (rauwkost, bonen), aardappeltje.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bloemkool hierquote:
geen idee nogquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bloemkool is erg lekker.quote:
cordon bleuquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ron Jans vind ik niet zo rare keuze eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
WE MOGEN WEER.
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
Waarom zou ik daar om lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
WE MOGEN WEER.
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
Ik twijfel nog tussen rijst/groente/kip of hamburgers (4 stuks)quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |