Pad extraordinaire.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:02 schreef Coco. het volgende:
Door dit akkefietje heb ik zin gekregen in een kokosbiscuit.
Deze ga ik nu nuttigen.
@:GGMM
beschik je over de discipline om het dan bij 1 te houden?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:02 schreef Coco. het volgende:
Door dit akkefietje heb ik zin gekregen in een kokosbiscuit.
Deze ga ik nu nuttigen.
@:GGMM
Nee, want ik mis dit:quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
beschik je over de discipline om het dan bij 1 te houden?
Post van @Zipportalquote:
Post van @Zipportalquote:
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh jee. Dit gaat helemaal niet de goede kant op.
Rustig aan maat.
Hoe ver zit je af van een totale meltdown dat je weer je account laat verwijderen?
Post gericht aan @Wereldgozerquote:
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip, een potpourri aan groenten (rauwkost, bonen), aardappeltje.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bloemkool hierquote:
geen idee nogquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bloemkool is erg lekker.quote:
cordon bleuquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ron Jans vind ik niet zo rare keuze eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
WE MOGEN WEER.
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
Waarom zou ik daar om lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
WE MOGEN WEER.
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
Ik twijfel nog tussen rijst/groente/kip of hamburgers (4 stuks)quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |