Ja geen idee eigenlijk. Ik heb volgende week maandag een gesprek erover dus dan hoop ik alles te kunnen vragen en horen. Ik vind het best een beetje spannend.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wauw dat is een flink stuk! Waar komt het vandaan?
Weet je of het ergens uit jou moet komen of dat het gemaakt wordt?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb volgende week maandag een gesprek erover dus dan hoop ik alles te kunnen vragen en horen. Ik vind het best een beetje spannend.
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weet je of het ergens uit jou moet komen of dat het gemaakt wordt?
Spannend!
Omg bionicquote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevendat is wat ik op Google lees iig
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote hadquote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef Tally het volgende:
@:fietsie nee joh niet eentje die in jouw tuin kan. Ik woon in een stad. Wat denk je
Ik heb nog 2 nieuwe Meccano dozen voor je staan?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het gewoon met platen en schroevendat is wat ik op Google lees iig
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote had
quote:
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.htmlquote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je door je zaadmood een toffe shop gevonden had die nog een lekkere voorraad echt grote had
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 nieuwe Meccano dozen voor je staan?
Ja geen idee, misschien wel uiteindelijk? Maar volgens mij laten ze die platen gewoon zitten.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Brr @:Aure. Is het niet zo dat dat bot gewoon aangroeit?
Zow dat is serieus geld.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
https://www.thystoys.nl/e(...)s-8719743254350.html
Deze kwam ik wel tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |