Ja, maar dat staat los van de OP.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:13 schreef engine het volgende:
Spelen jullie hier Animal crossing of wat is dat in de OP?
Even snel Deen worden, kan je zonder gezeik naar Noorwegen toequote:Op maandag 15 juni 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kak hoerende kak met poep en stront en mest en faeces![]()
![]()
En Stena gaat ook niet annuleren natuurlijk
Nice!quote:
Ik heb het "verhaaltje" af, ben nu mijn eiland aan het terraformen enzo.quote:
Ja nou ja we moeten sowieso door Zweden dus daar gaat het waarschijnlijk fout. Uiteindelijk gaat het gewoon niet door en omdat Stena zo druk is met het openhouden van vital supply lines komt het er dan dus op neer dat we zelf annuleren of no-showen, en dat we 400 euro de man kwijt zijn EN geen vakantie hebben.quote:
Ja maar ze kunnen nog versoepelen toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja we moeten sowieso door Zweden dus daar gaat het waarschijnlijk fout. Uiteindelijk gaat het gewoon niet door en omdat Stena zo druk is met het openhouden van vital supply lines komt het er dan dus op neer dat we zelf annuleren of no-showen, en dat we 400 euro de man kwijt zijn EN geen vakantie hebben.
Weet niet of ik het verhaaltje echt af heb. M'n huis heeft nog maar 3 kamers maar dat laat ik nog even zo.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het "verhaaltje" af, ben nu mijn eiland aan het terraformen enzo.Jij?
Ik wil al niet eens meer. Straks moeten we er eigenlijk wel heen, komen we daar, is alles dicht en gesloten en afgeschaft en donder ook maar op met heel je scandinaviëquote:Op maandag 15 juni 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen nog versoepelen toch?
Lekkerquote:Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Eerst even lekker plonzen, heb het gehad
Dan heb je het verhaaltje af ja.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet of ik het verhaaltje echt af heb. M'n huis heeft nog maar 3 kamers maar dat laat ik nog even zo.
Ook druk met terraformen. Afgelopen weekend non stop gespeeld en heb de helft ongeveer af numaar ben best trots als ik rondjes aan het rennen ben
Vind het trouwens wel leuk om keer kijkje te nemen als je ook bezoek ontvangt
Smakelijk joh, aardappeleter!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voedsel op tafel, opperHollander present.
Rethymnonquote:Op maandag 15 juni 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat had jij nou gezegd voor griekenland?
Het waren aardappelen!quote:
Het ligt aan zee, dus wel veel strand. Maar het heeft ook een aardig centrum en een haventje en zo.quote:
Droge ranja bestaat ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Kletsnat een koud glas ranja met frambozen drinken, wat is het leven toch prachtig
Altijd nog beter dan:quote:
Je kut verpesten met een zalm?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan:
Zalm, heb m'n kut verpest
Wtf am I readingquote:Op maandag 15 juni 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, zelfs een keer met garnalen in knoflooksaus gehad.
I shit you not
Garnalen met knoflooksaus in een kut?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, zelfs een keer met garnalen in knoflooksaus gehad.
I shit you not
Goed puntquote:Op maandag 15 juni 2020 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan:
Zalm, heb m'n kut verpest
Ja ik niet, lesbisch nichtje van mij. dronken, geil en hapjes (garnalen) op tafel blijkbaar en een half jaar later had ze wat bijzondere verhalen te vertellen op de famillie verjaardagquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik niet, lesbisch nichtje van mij. dronken, geil en hapjes (garnalen) op tafel blijkbaar en een half jaar later had ze wat bijzondere verhalen te vertellen op de famillie verjaardag
Leg dat eens verder uit?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik niet, lesbisch nichtje van mij. dronken, geil en hapjes (garnalen) op tafel blijkbaar en een half jaar later had ze wat bijzondere verhalen te vertellen op de famillie verjaardag
Blijkbaar zijn er wat resten garnaal met knoflooksaus blijven zitten en dat is flink gaan ontsteken.quote:
Kwam er toen een natuurlijke dressing uit?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er wat resten garnaal met knoflooksaus blijven zitten en dat is flink gaan ontsteken.
Zwiemeldrab.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam er toen een natuurlijke dressing uit?
Als je het zelf maar gelooft, denken we dan maar.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er wat resten garnaal met knoflooksaus blijven zitten en dat is flink gaan ontsteken.
Maar deed ze dat erin midden in het feest?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man niet tijdens een feest, samen thuis op de bank met haar knettergekke vriendinntje tja daarom mensen doen wel eens gekke dingen.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar deed ze dat erin midden in het feest?
En waarom?
Dit zoeken we tot op de bodem uit![]()
Seks met je nichtje, dan zijn garnalen in je foef niet je ergste probleemquote:Op maandag 15 juni 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat vertelt ze op een familieverjaardag?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man niet tijdens een feest, samen thuis op de bank met haar knettergekke vriendinntje tja daarom mensen doen wel eens gekke dingen.
Je had de aanloop naar die uitspraak wel meegekregen?quote:
Ik heb geen tintje.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks met je nichtje, dan zijn garnalen in je foef niet je ergste probleem
Gaan ook van die verhalen van shoarma tenten met 'knoflooksaus'quote:Op maandag 15 juni 2020 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Je had de aanloop naar die uitspraak wel meegekregen?
Waar moet je het anders over hebben?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dat vertelt ze op een familieverjaardag?
Okay
U bent van de kringverjaardagen met een koekje of een stukje kwarktaart?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dat vertelt ze op een familieverjaardag?
Okay
Ja vrouwen zijn gek op knoflook saus dus kan kloppen.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaan ook van die verhalen van shoarma tenten met 'knoflooksaus'
Daarom altijd zonder saus nemenquote:Op maandag 15 juni 2020 18:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu helemaal natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2020 18:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit gehad ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik al een tijd lang geen kringverjaardag heb gehad
fam in de onderste laagquote:Op maandag 15 juni 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gehad ook.
Wel bij een ex trouwens. Zij had fam in de onderste laag. Die doen dat echt joh. Leek wel Jiskefet.
Klopt!quote:Op maandag 15 juni 2020 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vrouwen zijn gek op knoflook saus dus kan kloppen.
Stoma chocolademoussequote:Op maandag 15 juni 2020 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij praten vaak over de klysmas met chocolade melk.
Neequote:Op maandag 15 juni 2020 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Je had de aanloop naar die uitspraak wel meegekregen?
Ja echt, die gingen me 2 dagen tevoren bellen wat ik dronk en hoeveel flesjes.quote:
quote:
Ja dat weet ik dan weer niet, kom nooit in Zweden.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Vind de dillesaus die ze in Zweden gebruiken lekkerder eigenlijk
Klein beetje dan, nooit goedkope merk nemen want dan krijg je vette saus en minibeetje garnaal
Bij mijn stokoude buren moet je op een papiertje aangeven hoeveel blokjes kaas, worst of zilveruitjes je wiltquote:Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja echt, die gingen me 2 dagen tevoren bellen wat ik dronk en hoeveel flesjes.![]()
Wel lieve mensen maar wat een armoe.
Zusje van een ex, dat meisje was ook niet zo slim en die ging samenwonen met een Utrechtse CV monteur en datzelfde beroep had die hele famillie --------> kringverjaardagquote:Op maandag 15 juni 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gehad ook.
Wel bij een ex trouwens. Zij had fam in de onderste laag. Die doen dat echt joh. Leek wel Jiskefet.
Eensquote:Op maandag 15 juni 2020 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die kerel in dat inceltopic is helemaal kierewiet. Denk jij ook niet?
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks met je nichtje, dan zijn garnalen in je foef niet je ergste probleem
Aaaww dit vind ik dan wel vertederendquote:Op maandag 15 juni 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja echt, die gingen me 2 dagen tevoren bellen wat ik dronk en hoeveel flesjes.![]()
Wel lieve mensen maar wat een armoe.
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet, kom nooit in Zweden.
Welk alterego spreekt hier?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zusje van een ex, dat meisje was ook niet zo slim en die ging samenwonen met een Utrechtse CV monteur en datzelfde beroep had die hele famillie --------> kringverjaardag![]()
Zat ik daartussen met mijn felblauwe hanenkam en veiligheidspelden door mijn wenkies
Komt dit uit UitStraling's nichtje?quote:
Ik ook, in plaats daarvan wordt het Overijssel deze zomerquote:
Weet ik eigenlijk niet, maar die user @incel moet wel nep zijn, zo koekoekquote:
Derde hokje links van jouw geestelijke archief onder de M van mensenkennis.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welk alterego spreekt hier?
De steenrijke zakenman. De alto met slechte jeugd, of de kinderlijke boef?
Volgende keer ga ik stiekem mee in je kofferbak zodat ik dit ook kan gaan eten daar.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook, in plaats daarvan wordt het Overijssel deze zomer
Ķok leuk
Praktischquote:Op maandag 15 juni 2020 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij mijn stokoude buren moet je op een papiertje aangeven hoeveel blokjes kaas, worst of zilveruitjes je wilt![]()
Is een ander, maar da's ook troll volgens mij. Maar ja alles voor de clicks tegenwoordig he.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar die user @:Incel moet wel nep zijn, zo koekoek
Wel goed geheugen heb ik hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Derde hokje links van jouw geestelijke archief onder de M van mensenkennis.
Prima hoor! Verwacht alleen niet dat we on schedule vertrekkenquote:Op maandag 15 juni 2020 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik stiekem mee in je kofferbak zodat ik dit ook kan gaan eten daar.
Ik zal geduldig wachten in de kofferbak.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Prima hoor! Verwacht alleen niet dat we on schedule vertrekken
Een praktisch leven is gewoon geen leven, echt hoor. Horrorquote:
Bitterbal staat er niet tussen.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:42 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
B&H / [Miss NL] De 10 finalisten!
nee er is volgens mij echt iets mis met die jongenquote:Op maandag 15 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SEX / Oude mannelijke incel met een extreem onaantrekkelijk, need advice
Je hebt gestemd op: Leylaquote:Op maandag 15 juni 2020 18:42 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er is volgens mij echt iets mis met die jongen
Die gast loopt al tien jaar op Fok! te mekkeren.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yep, is geen trol, helaas.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er is volgens mij echt iets mis met die jongen
Die mensen leven nog met hun hoofd in WO II. Tellen met beverige handjes de velletjes in hun bonnenboekje.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Een praktisch leven is gewoon geen leven, echt hoor. Horror
Kwiwi jij als FOK!babe he, voor wie zou jij gaan als mede-babe?quote:
Holy shitquote:Op maandag 15 juni 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paul!quote:Op maandag 15 juni 2020 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Kwiwi jij als FOK!babe he, voor wie zou jij gaan als mede-babe?
Ik ga voor de oer Hollandse Roos.quote:
Je hebt voor het eerst een omelet gemaakt?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:49 schreef Modus het volgende:
Blieft nog klein beetje finetuning maar de 1e omelet was goed geslaagd, al zeg ik het zelf.
Is er ook een mister verkiezing?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:42 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
Rosalin gestemdquote:Op maandag 15 juni 2020 18:42 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar boys!
Ja begin jij ook nog ff.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt voor het eerst een omelet gemaakt?
Ze hebben de tweede wereldoorlog amper meegemaakt hebben ze weleens verteld. Zaten beide op een boerderij waar alles voor handen wasquote:Op maandag 15 juni 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen leven nog met hun hoofd in WO II. Tellen met beverige handjes de velletjes in hun bonnenboekje.
Eensquote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind al die dames er eigenlijk hetzelfde uitzien.. waarom geen met bril? Of met rode krullen?
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind al die dames er eigenlijk hetzelfde uitzien.. waarom geen met bril? Of met rode krullen?
Nou, dat was precies mijn gedachtequote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ja nogal; wat een armoede, waarom geen forse negerin, of een met 'n ongelukkig armpje of een met snor?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Het was een vraag, geen commentaarquote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog ff.Ik verzin tenminste niet mijn halve wereld bij elkaar.
1tje heeft rood haarquote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
En waarom alleen de bovenkant, maar geen profiel van het hele lijf?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Die is niet rood, wel krullenquote:
Gerda Havertong heeft het druk dezer dagen.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nogal; wat een armoede, waarom geen forse negerin, of een met 'n ongelukkig armpje of een met snor?
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moe, bril, en warrige krullen.
Dit is bitterbal hč?
O, lezen de vrekkenkrant zeker?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze hebben de tweede wereldoorlog amper meegemaakt hebben ze weleens verteld. Zaten beide op een boerderij waar alles voor handen was
Vreselijke enge autisten wel beide, super zuinig en alles. En waarom.... Echt, en ze zijn elke dag aan het vechten om de dag weer door te komen. Hun woorden hč.
Dat is toch afgrijselijk.
Nou ja vind dit serieus echt maar zes minnetjes.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gerda Havertong heeft het druk dezer dagen.
Nee dan dat diplomatengebroed van jouquote:Op maandag 15 juni 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja vind dit serieus echt maar zes minnetjes.
Gerse Gerda.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gerda Havertong heeft het druk dezer dagen.
Een paar huizen verder woont een oud stel met een heel straf wijf.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze hebben de tweede wereldoorlog amper meegemaakt hebben ze weleens verteld. Zaten beide op een boerderij waar alles voor handen was
Vreselijke enge autisten wel beide, super zuinig en alles. En waarom.... Echt, en ze zijn elke dag aan het vechten om de dag weer door te komen. Hun woorden hč.
Dat is toch afgrijselijk.
Lijkt er wel op jaquote:Op maandag 15 juni 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, lezen de vrekkenkrant zeker?
Wel of geen gelijk met de top 3 straks. Geen idee of er alleen een jury is of ook stemmen van het volkquote:
Liever Scandigebroed...quote:Op maandag 15 juni 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan dat diplomatengebroed van jou
Ah, ha, ha, ha, Stena Line, Stena Line.quote:
Oh ik dacht een date met de winnares of zoquote:Op maandag 15 juni 2020 18:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel of geen gelijk met de top 3 straks. Geen idee of er alleen een jury is of ook stemmen van het volk
Oh nou snap ik Molo pasquote:Op maandag 15 juni 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, ha, ha, ha, Stena Line, Stena Line.
Oh nu snap ik 'mquote:Op maandag 15 juni 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, ha, ha, ha, Stena Line, Stena Line.
Ik kwam ooit wekelijks bij zo'n stel over de vloer als zorgverlenerquote:Op maandag 15 juni 2020 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een paar huizen verder woont een oud stel met een heel straf wijf.
Ik denk echt dat die man mishandelt word.
Elke ochtend om 7:00 schreeuwt zijn vrouw hem op pad om aardappels te halen uit eigen moestuin.
Na elke! Regenbui moet hij de inrit, stoep en tuin aanvegen.ook om 23:30 bijvoorbeeld.
(De grond is inmiddels zo hard en glad dat ze die vegen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Fles does Miss Holland.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht een date met de winnares of zo
Goeie! Bij 2000 stemmen ga ik mn best doen!quote:Op maandag 15 juni 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht een date met de winnares of zo
Awesome!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Goeie! Bij 2000 stemmen ga ik mn best doen!
Als ik win, mag ik dan de date aan Fles doneren?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Goeie! Bij 2000 stemmen ga ik mn best doen!
Zuipquote:Op maandag 15 juni 2020 18:59 schreef Fogel het volgende:
Project bestted 15kNOK tussen 15/6 en 15/8 ligt al goed op schema. Een tripje naar Vinmonopolet gedaan en ik moet nog maar 13k
+1quote:Op maandag 15 juni 2020 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik win, mag ik dan de date aan Fles doneren?
Doe niet zo raar.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou Fles, ga je maar vast voorbereidenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Strak planquote:Op maandag 15 juni 2020 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kwam ooit wekelijks bij zo'n stel over de vloer als zorgverlener
Man man man wat een teringwijf was dat, en medelijden met die vent ook wel![]()
Moest hij met zijn brakke lijf gebak halen en dan sneed zij altijd 'toevallig' omdat ze zogenaamd heel erg slechtziend was 80% ervan voor haarzelf af en 20% voor hem
Echt hoor, en maar commanderen. Zal je leven zijn
Gebak kan me gestolen worden dus dat haal je maar zelf met je dikke reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Waarom koop je het dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
Zo, even mijn kip teriyaki pingen nu. Zal wel weer kwaliteit zijn, AH kennende
Proost op jou en Rosalinquote:
Noem je mij nu oud?quote:
Op zijn leeftijd mag je al blij zijn een vrouw te scoren die de wallen niet al onder de kin heeft hangen.quote:
Niet man.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, voor 26 heeft ze een oud hoofd.
Op mijn leeftijd mag ik blij zijn niet met een dikke trol op de bank te zitten, zoals jijquote:Op maandag 15 juni 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd mag je al blij zijn een vrouw te scoren die de wallen niet al onder de kin heeft hangen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag ik blij zijn niet met een dikke trol op de bank te zitten, zoals jij
[..]
Op mijn leeftijd mag ik blij zijn niet met een dikke trol op de bank te zitten, zoals jij
[..]
ze heeft wel een wat oud hoofd jaquote:Op maandag 15 juni 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is iets minder fris dan die andere, maar nog steeds wel redelijk knap.
Goedzo tegengas!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat Buda overdreef maar hij heeft gelijk.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei ook alleen maar dat ze een oud hoofd had. Verder niets.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo danquote:Op maandag 15 juni 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dit is toch met make up?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nachtdienstje gehad? Ze is operatieassistente.
Die ene (kind/ster) was nog zeker 2 keer dikker dan mijn meisje.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook een pakje Marlboro onder haar onderlip verstopt.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker toch, jij rookt ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook een pakje Marlboro onder haar onderlip verstopt.
Nou nou, drie reacties op één post. Gevoelige noot geraakt?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die ene (kind/ster) was nog zeker 2 keer dikker dan mijn meisje.![]()
Ja ze is afgevallen en ziet er juist goed uit momenteel.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, drie reacties op één post. Gevoelige noot geraakt?
Matigquote:Op maandag 15 juni 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
Schijtzooi, vlucht naar Lonyearbyen met eigenlijk aanomst 1400 is nu verplaatst zodat we pas om 0040 daar zijn
Van hoeveel naar hoeveel?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze is afgevallen en ziet er juist goed uit momenteel.
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze is afgevallen en ziet er juist goed uit momenteel.
Pestkopquote:
Ja, blijft weinig over...quote:
Elektrisch? Kijk uit voor je snoertje danquote:Op maandag 15 juni 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké Windows 10 gedownload geīnstalleerd op een nieuw pctje. Nu tijd voor burgerlijke zaken als grasmaaien
Net kakkerlakken.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:22 schreef crv het volgende:
echt, de grenzen zijn open en om half drie vanmiddag had ik al 2 Nederlanders achter me toen ik de grens met Zwitserland passeerde
afhankelijk waar ze wonen zijn die dus vanmorgen vroeg al in de auto gestapt en deze kant op gesjeesdquote:
quote:
Daar heb ik vanaf volgende week een poosje mijn personeel voorquote:Op maandag 15 juni 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké Windows 10 gedownload geīnstalleerd op een nieuw pctje. Nu tijd voor burgerlijke zaken als grasmaaien
Upgrade projectje?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:28 schreef crv het volgende:
[..]
Daar heb ik vanaf volgende week een poosje mijn personeel voor
pas maar op, anders stuur ik er een paar opquote:
eerder een soort "Bugfix"quote:
scheelt wel weer douchenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan beter nu een stuk gaan fietsen. 45 mm om 21 uur.
laatste build W10? Hoort toch vanzelf te gaan?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:30 schreef crv het volgende:
[..]
eerder een soort "Bugfix"
als je tenminste op mijn aanstaande OP doelt
Was voor morgen bedoeld, drukke dag en even snel eten mogelijk.quote:
Ja hoi!quote:Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mannen met lelijke vrouwen.
ben ik nou in de war of jijquote:Op maandag 15 juni 2020 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste build W10? Hoort toch vanzelf te gaan?
Ik dacht dat je het tegen Lospe over W10 had hahahaquote:Op maandag 15 juni 2020 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
ben ik nou in de war of jij![]()
ik doelde op het grasmaaien
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mannen met lelijke vrouwen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen Lospe over W10 had hahaha
De paling van Koos?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Was voor morgen bedoeld, drukke dag en even snel eten mogelijk.
Leek wel gezond en er ok uitziend. Online.
Was natuurlijk crap, alles vol saus enzo, zoet etc, bleh.
En houdbaarheid tot en met vandaag dus morgen eten geen mogelijkheid![]()
Lang verhaal kort: goor en nu eet ik een broodje paling
Alles gasoline hier. Vroemvroem.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elektrisch? Kijk uit voor je snoertje dan
In de sauna roken.quote:
Vanzelf? Moet steeds knopje drukken. Ga door, ga verder, wilt u alle apps terug, ja, ja, ja, ga door.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste build W10? Hoort toch vanzelf te gaan?
Gast dit over je vrouw?quote:Op maandag 15 juni 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vanzelf? Moet steeds knopje drukken. Ga door, ga verder, wilt u alle apps terug, ja, ja, ja, ga door.
Check. Zelfs eten buiten ging me te verquote:
Sprinkhanenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik was druk aan het koken, kijk ik nu naar buiten is de lucht opeens gitzwart
Liuksquote:
Ja, dat zijn echt de meest goddelijke waterijsjes ooit.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Andere knoppen, zelfde gebruiksaanwijzing
Lijkt wel de bezorging van Coolbluequote:
Ik heb ze dus nog steeds niet gegeten.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Liuks![]()
Ik had vanmiddag mango yoghurtijs hier, was ook niet verkeerd. Maar als er weer plek is in de vriezer weer Liuks halen ja, lekker dat
Nog nooit?quote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze dus nog steeds niet gegeten.
Ik vind praten over waterijsjes de laagste vorm van conversatie die er bestaat.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt de meest goddelijke waterijsjes ooit.
Ja beter dan perenijsjes![]()
![]()
Ah, nog een niet-kenner!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Linux verkeerd spelde.
Kans dat je pakketje precies dan voor de deur staat. Per 10 minutenquote:Op maandag 15 juni 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt wel de bezorging van Coolblue
Slaat nergens op maar die associatie heb ik nu
Vreemde standaard jij.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind praten over waterijsjes de laagste vorm van conversatie die er bestaat.
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind praten over waterijsjes de laagste vorm van conversatie die er bestaat.
Het is zo lekker omdat het precies zoet en zuur genoeg isquote:
Verdomme nu zet je me klem en moet ik er ook over praten.quote:
Samen douchen geen optie??quote:Op maandag 15 juni 2020 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, douchetijd. Voor ik weer een uur verder ben en kerel wil douchen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na >10 jaar samen doe je dat niet meer hoor.
Gewoon op tijd van partner wisselen dus.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krap en ik wil gewoon relaxed mijn haar kunnen wassen.quote:
Ja. daar heb ik dus geen verstand van, en dat zal wel zo blijven ookquote:Op maandag 15 juni 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heel soms wel, maar vrouwen willen toch gewoon haren wassen en conditioneer enz. En mannen willen hem er alleen maar insteken en das niet altijd praktisch.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heel soms wel, maar vrouwen willen toch gewoon haren wassen en conditioneer enz. En mannen willen hem er alleen maar insteken en das niet altijd praktisch.
Volgende keer voor de AH kip ala molo gaan, is ook ranzig, maar wellicht een andere vorm van rans.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die souvlaki hoeft niet meer gekocht te worden. Wat een ransboel zeg.
Ik douche anders nog wekelijks samen met muisquote:Op maandag 15 juni 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles wat op Molo rijmt is ranzig. Sowieso.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer voor de AH kip ala molo gaan, is ook ranzig, maar wellicht een andere vorm van rans.
Niet voor de neus van een olifant opeten in ieder geval.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet.
En nu zijn rolo's ook weer verpestquote:Op maandag 15 juni 2020 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet.
Ik ook met mijn muis maar dat heet trouchen.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik douche anders nog wekelijks samen met muis
Na na na na na naaa.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet voor de neus van een olifant opeten in ieder geval.
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook met mijn muis maar dat heet trouchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |