Ja, maar dat staat los van de OP.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:13 schreef engine het volgende:
Spelen jullie hier Animal crossing of wat is dat in de OP?
Even snel Deen worden, kan je zonder gezeik naar Noorwegen toequote:Op maandag 15 juni 2020 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kak hoerende kak met poep en stront en mest en faeces![]()
![]()
En Stena gaat ook niet annuleren natuurlijk
Nice!quote:
Ik heb het "verhaaltje" af, ben nu mijn eiland aan het terraformen enzo.quote:
Ja nou ja we moeten sowieso door Zweden dus daar gaat het waarschijnlijk fout. Uiteindelijk gaat het gewoon niet door en omdat Stena zo druk is met het openhouden van vital supply lines komt het er dan dus op neer dat we zelf annuleren of no-showen, en dat we 400 euro de man kwijt zijn EN geen vakantie hebben.quote:
Ja maar ze kunnen nog versoepelen toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja we moeten sowieso door Zweden dus daar gaat het waarschijnlijk fout. Uiteindelijk gaat het gewoon niet door en omdat Stena zo druk is met het openhouden van vital supply lines komt het er dan dus op neer dat we zelf annuleren of no-showen, en dat we 400 euro de man kwijt zijn EN geen vakantie hebben.
Weet niet of ik het verhaaltje echt af heb. M'n huis heeft nog maar 3 kamers maar dat laat ik nog even zo.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het "verhaaltje" af, ben nu mijn eiland aan het terraformen enzo.Jij?
Ik wil al niet eens meer. Straks moeten we er eigenlijk wel heen, komen we daar, is alles dicht en gesloten en afgeschaft en donder ook maar op met heel je scandinaviëquote:Op maandag 15 juni 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen nog versoepelen toch?
Lekkerquote:Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Eerst even lekker plonzen, heb het gehad
Dan heb je het verhaaltje af ja.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet of ik het verhaaltje echt af heb. M'n huis heeft nog maar 3 kamers maar dat laat ik nog even zo.
Ook druk met terraformen. Afgelopen weekend non stop gespeeld en heb de helft ongeveer af numaar ben best trots als ik rondjes aan het rennen ben
Vind het trouwens wel leuk om keer kijkje te nemen als je ook bezoek ontvangt
Smakelijk joh, aardappeleter!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voedsel op tafel, opperHollander present.
Rethymnonquote:Op maandag 15 juni 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat had jij nou gezegd voor griekenland?
Het waren aardappelen!quote:
Het ligt aan zee, dus wel veel strand. Maar het heeft ook een aardig centrum en een haventje en zo.quote:
Droge ranja bestaat ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Kletsnat een koud glas ranja met frambozen drinken, wat is het leven toch prachtig
Altijd nog beter dan:quote:
Je kut verpesten met een zalm?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan:
Zalm, heb m'n kut verpest
Wtf am I readingquote:Op maandag 15 juni 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, zelfs een keer met garnalen in knoflooksaus gehad.
I shit you not
Garnalen met knoflooksaus in een kut?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, zelfs een keer met garnalen in knoflooksaus gehad.
I shit you not
Goed puntquote:Op maandag 15 juni 2020 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan:
Zalm, heb m'n kut verpest
Ja ik niet, lesbisch nichtje van mij. dronken, geil en hapjes (garnalen) op tafel blijkbaar en een half jaar later had ze wat bijzondere verhalen te vertellen op de famillie verjaardagquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik niet, lesbisch nichtje van mij. dronken, geil en hapjes (garnalen) op tafel blijkbaar en een half jaar later had ze wat bijzondere verhalen te vertellen op de famillie verjaardag
Leg dat eens verder uit?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik niet, lesbisch nichtje van mij. dronken, geil en hapjes (garnalen) op tafel blijkbaar en een half jaar later had ze wat bijzondere verhalen te vertellen op de famillie verjaardag
Blijkbaar zijn er wat resten garnaal met knoflooksaus blijven zitten en dat is flink gaan ontsteken.quote:
Kwam er toen een natuurlijke dressing uit?quote:Op maandag 15 juni 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er wat resten garnaal met knoflooksaus blijven zitten en dat is flink gaan ontsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |