abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193629877
Ok uit verveling chat ik wel eens. Nu is het zou dat ik echt een leuke vrouw heb ontmoet en daar ook een beetje mee gefantaseerd.

Ik zei van te voren al dat ik mijn uiterlijk niet ga tonen en nooit zal afspreken en dat het alleen bij chatten blijft en dat vond ze prima. Echter na een tijdje te chatten begon zij mij helaas steeds leuker te vinden zonder mij ooit gezien te hebben. Dus vraagt ze elke dag wel even om een foto maar ik antwoord uiteraard negatief. Blijkbaar is zij een soort van verliefd of iets dergelijks. Ik vind het fijn om met haar te chatten maar voel absoluut niks omdat ik van mezelf weet dat ik te lelijk ben en dit ook is bevestigd door anderen.

Ik ben namelijk een incel van tegen 40jaar oud die nooit een relatie heeft gehad en zelfs geen date vanwege mijn onaantrekkelijke uiterlijk. Mijn karakter daarentegen is wel leuk maar mijn uiterlijk is te ondermaats voor vrouwen om daar doorheen te kunnen kijken.

Dus wat zal ik doen in deze situatie?
Ik zou graag het contact in stand willen houden maar dan alleen via chat.

Dit zijn onder andere uitspraken waaruit blijkt dat ze verregaande interesse heeft:

Ik heb deze opties overwogen:

1 Een foto tonen van een ander.

2 Haar aan het lijntje houden en telkens uitstellen.

3 Haar proberen te overtuigen dat het beter is om deze manier te chatten en zo de fantasie in stand te houden.

4 Haar duidelijk maken dat haar verwachtingen te hoog zijn van mij en dat ik geen alpha man ben.

5 Net zo lang door chatten tot uiterlijk er niet meer toe doet (ik weet niet of dat mogelijk is).

6 Plotseling verdwijnen en mijn account verwijderen en dan met een nieuwe naam terugkeren en doen alsof ik een ander persoon ben.

7 Toegeven dat ik extreem lelijk ben, mezelf niet tonen en daarna het contact verbreken

1 ding is zeker... als ik mezelf laat zien is het gameover.

Welke optie zou ik kiezen? of zijn er nog andere opties?
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_193629939
Hoe kom je überhaupt tot de conclusie dat je extreem lelijk bent? Lijkt meer een psychologische kwestie, oude reus.
  zondag 14 juni 2020 @ 18:55:13 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193629950
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hoe kom je überhaupt tot de conclusie dat je extreem lelijk bent? Lijkt meer een psychologische kwestie, oude reus.
Dit. En waarom beslis jij alvast voor de ander dat het met foto gameover is?
  zondag 14 juni 2020 @ 18:56:03 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193629961
Doe een soort V for Vendetta masker op ofzo, houdt ‘t spannend.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193629971
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit. En waarom beslis jij alvast voor de ander dat het met foto gameover is?
Toen ik nog actief was op datingsites is dat 38 van de 38 keer gebeurd. Tevens ben ik niet blind, ik weet zelf ook dat ik dramatisch uitzie.
Geloof mij op mijn woord, ik ben qua uiterlijk een 0.
pi_193629975
dubbel
pi_193630013
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Dit.

Maar ook:

Heb je wel al een foto van haar gezien? Wie zegt dat je niet met een oude mannelijke incel met een extreem onaantrekkelijk uiterlijk te maken hebt?

Het ding met dit soort anonieme chats is dat je vaak meer bezig bent jezelf op te winden dan elkaar. De persoon kan IRL erg tegen vallen, maar ook erg mee. Hoe dan ook is een ontmoeting heel anders dan wat je nu voelt.
pi_193630018
Ik wil graag het chat contact in stand houden... maar zonder mezelf te tonen.. hoe kan ik dit bereiken? Want zij wil steeds meer... ook al geef ik keer op keer aan dat ik het alleen bij chatten wil houden. Ik wil haar ook niet teleurstellen ... want uiteindelijk wordt ze het zat en verbreekt ze het contact dus het moet 1 van de 7 opties zijn in mijn openingspost dat ik ga uitvoeren.
pi_193630035
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Toen ik nog actief was op datingsites is dat 38 van de 38 keer gebeurd. Tevens ben ik niet blind, ik weet zelf ook dat ik dramatisch uitzie.
Geloof mij op mijn woord, ik ben qua uiterlijk een 0.
Ik weet het fijne niet van de menselijke psyche, maar wellicht werkt (gezien de inhoud van de ontvangen berichten) het fenomeen "cognitieve vertekening" in dit geval in jouw voordeel.
pi_193630046
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:00 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Dit.

Maar ook:

Heb je wel al een foto van haar gezien? Wie zegt dat je niet met een oude mannelijke incel met een extreem onaantrekkelijk uiterlijk te maken hebt?

Het ding met dit soort anonieme chats is dat je vaak meer bezig bent jezelf op te winden dan elkaar. De persoon kan IRL erg tegen vallen, maar ook erg mee. Hoe dan ook is een ontmoeting heel anders dan wat je nu voelt.
Chatervaring denk ik. Natuurlijk was ik in het begin sceptisch ,maar naar verloop van tijd werd duidelijk dat ik met een echte vrouw te maken had. Het is onmogelijk dat het geen vrouw is... ik heb haar stem zelfs gehoord... en ze kwam ook over als een echte vrouw een man kan zoiets nooit volhouden zo lang.
Ik heb ook een foto van haar gezien.

Ik vind het alleen leuk om haar op te winden... ikzelf voel er niks bij.
pi_193630077
Oh en qua uiterlijk valt ze dus op zoiets:

pi_193630120
Stuur s foto dan maestro. Zal je wel ff helpen die vrouw te regelen. Als het aan mij ligt krik je haar vanavond nog.
pi_193630125
Zij zoekt iemand die een foto wil delen, jij wilt dat niet.

Zij heeft er gevoelens bij maar jij niet.

Dit klinkt niet als een contact met toekomst.
  zondag 14 juni 2020 @ 19:11:35 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193630184
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik wil graag het chat contact in stand houden..
Wat heb je daar nou aan op de langere termijn?
Zij wil blijkbaar iets meer, en als jij haar aan het lijntje verbreekt ze het contact en ben je alsnog alleen.

Maak gewoon een leuke foto waar je er verzorgd uitziet en misschien komt er een leuke date van.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193630191
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Zij zoekt iemand die een foto wil delen, jij wilt dat niet.

Zij heeft er gevoelens bij maar jij niet.

Dit klinkt niet als een contact met toekomst.
Ja ik zit er aan te denken om het contact te verbreken, wat ik wel jammer vind... ik heb wel een soort chatklik ... alleen zij haalt van alles in haar hoofd en dat is jammer voor haar...
pi_193630228
Als dikke papzak ikke al een meid met maatje S kan krijgen, zo’n type als je er naast loopt dat mannen haar begroeten en mij niet. :')

Als ik dat kan, kan jij dat ook.

Je hebt volgens mij niet echt iets te verliezen, hoogstens dat iemand, 1 iemand, heel misschien bevestigd waar je eigenlijk bang voor bent.
En als dat zo is, ben je misschien wel teleurgesteld maar blijkbaar ben je ook wel gewend aan de gedachte.

Zal het geen win-win situatie noemen, maar echt iets verliezen valt er nou ook weer niet.
pi_193630240
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat heb je daar nou aan op de langere termijn?
Zij wil blijkbaar iets meer, en als jij haar aan het lijntje verbreekt ze het contact en ben je alsnog alleen.

Maak gewoon een leuke foto waar je er verzorgd uitziet en misschien komt er een leuke date van.
In mijn situatie is dit het hoogst haalbare... ik kan geen contact met vrouwen krijgen vanwege mijn uiterlijk maar ik zou het wel graag willen dus vandaar dat ik het op deze manier in stand wil houden.
pi_193630263
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als dikke papzak ikke al een meid met maatje S kan krijgen, zo’n type als je er naast loopt dat mannen haar begroeten en mij niet. :')

Als ik dat kan, kan jij dat ook.

Je hebt volgens mij niet echt iets te verliezen, hoogstens dat iemand, 1 iemand, heel misschien bevestigd waar je eigenlijk bang voor bent.
En als dat zo is, ben je misschien wel teleurgesteld maar blijkbaar ben je ook wel gewend aan de gedachte.

Zal het geen win-win situatie noemen, maar echt iets verliezen valt er nou ook weer niet.
Geloof mij... ik heb echt een pauper hoofd, vergeleken met mij ben jij een foto model dat weet ik bijna zeker zelfs zonder jou gezien te hebben.
pi_193630265
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:12 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja ik zit er aan te denken om het contact te verbreken, wat ik wel jammer vind... ik heb wel een soort chatklik ... alleen zij haalt van alles in haar hoofd en dat is jammer voor haar...
Je kan ook eerst juist aankondigen dat je heel lelijk bent en daarna een foto sturen. Best kans dat ze t mee vind vallen. Dus kans op getting laid. Drastische dingen als je account verwijderen kan dan altijd nog, mocht het mis gaan

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2020 19:17:14 ]
  zondag 14 juni 2020 @ 19:18:01 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193630280
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

In mijn situatie is dit het hoogst haalbare... ik kan geen contact met vrouwen krijgen vanwege mijn uiterlijk maar ik zou het wel graag willen dus vandaar dat ik het op deze manier in stand wil houden.
Maar je kunt het niet in stand houden, er zit geen toekomst in. Zij wil niet doelloos heen en weer blijven chatten.
Dus in dat opzicht heb je niets te verliezen, maar misschien wel iets te winnen als je gewoon een foto stuurt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 14 juni 2020 @ 19:23:15 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193630341
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Maar je kunt het niet in stand houden, er zit geen toekomst in. Zij wil niet doelloos heen en weer blijven chatten.
Dus in dat opzicht heb je niets te verliezen, maar misschien wel iets te winnen als je gewoon een foto stuurt.
Zo zie ik het ook ja.
pi_193630415
Of je bedenkt dat het je BDD is die spreekt en je stuurt gewoon een foto.
pi_193630471
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of je bedenkt dat het je BDD is die spreekt en je stuurt gewoon een foto.
Jammer weer dit soort reacties terwijl ik keer op keer bewijs dat ik er niet uitzie..

De laatste keer was bij deze vrouw,

Dus wie heeft hier nu gelijk :W :W :W

Op fok! zit iedereen er naast.

Iedereen hier denkt dat ik alleen over mijn uiterlijk kan zeiken... dat is helemaal niet zo.

Het is gewoon zo dat ik bij voorbaat al afgewezen ben. Ik krijg van vrouwen geen kans omdat ik er zo dramatisch uitzie, ik zeik hier alleen over op fok! om mijn frustraties te uiten.
In het echt en op chatboxen doe ik dat nooit.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 juni 2020 @ 19:36:01 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193630507
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:34 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jammer weer dit soort reacties terwijl ik keer op keer bewijs dat ik er niet uitzie..

De laatste keer was bij deze vrouw,

[ afbeelding ]

Dus wie heeft hier nu gelijk :W :W :W
Wat een romantische reactie op haar berichtje O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 14 juni 2020 @ 19:36:50 #25
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193630521
Stuur dan een foto van een dwerg ofzo idd, hoef je ‘t zelf niet te incasseren en het resultaat is hetzelfde.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')