abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193651065
Er zijn meer ic opnames maar geen ziekenhuisopnames en het wordt hier gebracht alsof de versoepelingen daar de schuld van zijn. Dat kan helemaal niet maar dat mag je niks van vinden want het is “maar” een mening die je kunt negeren.
Het is alleen geen mening, het is leugenachtige stemmingmakerij.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:19:26 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193651066
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:17 schreef Salina het volgende:
Klopt, het is een incident zoals het er nu naar uitziet. Vervelend voor het "virusvrije" landje, maar geen ramp.
zeker niet maar je ziet wel hoe krampachtig dat virusvrij houden gaat dus dat is op de lange termijn ook niet vol te houden
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:21:13 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193651079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis een schande voor de wetenschap mbt virologie dat ze gvd nog niet erkennen dat het aerosols zijn die voor deze besmetting zorgen.
De wetenschap erkent het nog niet, maar jij groot intellectueel ludovico weet het beter dan al die wetenschappers? Wanneer komt je eigen paper?
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:22:32 #129
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_193651086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:16 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Gaan we dit volgend jaar ook bij de griep doen? Die cijfers zijn net zo.
Alleen de koppen lezen en niet de inhoud is van alle tijden.
pi_193651092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:19 schreef 1Noek1 het volgende:
Er zijn meer ic opnames maar geen ziekenhuisopnames en het wordt hier gebracht alsof de versoepelingen daar de schuld van zijn. Dat kan helemaal niet maar dat mag je niks van vinden want het is “maar” een mening die je kunt negeren.
Dus, de stijging van de bezette ic-plekken is verzonnen? Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
pi_193651103
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:21 schreef Momo het volgende:

[..]

De wetenschap erkent het nog niet, maar jij groot intellectueel ludovico weet het beter dan al die wetenschappers? Wanneer komt je eigen paper?
Wacht het maar af joh, wat jij wilt, denk dat er meer het door hebben dan jij allicht denkt maar dat die for some reason mond dood zijn.

Genoeg wetenschap gedaan naar Corona ook hoor, het is meer dan evident.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193651115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:23 schreef trustychords het volgende:

[..]

Dus, de stijging van de bezette ic-plekken is verzonnen?
Nee
Je kunt niet claimen dat de versoepelingen van 2 weken geleden nu leiden naar een stijging van de IC plekken.
Of wat is nu eigenlijk je vraag?
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:26:54 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193651120
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wacht het maar af joh, wat jij wilt, denk dat er meer het door hebben dan jij allicht denkt maar dat die for some reason mond dood zijn.

Want jij hebt dat ergens gelezen dat het zo is? Dan moet het wel zo zijn. En die andere wetenschappers worden monddood gemaakt als ze er niet over schrijven dan.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:27:26 #134
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_193651125
quote:

[..]

dus alles wat het RIVM zegt klopt _O_ of tellen die nu net niet eens meer mee, dus gewoon weer cherry picking
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:29:13 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_193651138
quote:

[..]

Wetenschapper hier, dit is inderdaad hoe het werkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193651149
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:26 schreef Momo het volgende:

[..]

Want jij hebt dat ergens gelezen dat het zo is? Dan moet het wel zo zijn. En die andere wetenschappers worden monddood gemaakt als ze er niet over schrijven dan.
Hihi.

Tis echt meer dan overduidelijk, maar steek toch lekker je kop in het zand. Over een paar maandjes draait de complete wereld wel bij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193651151
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

zeker niet maar je ziet wel hoe krampachtig dat virusvrij houden gaat dus dat is op de lange termijn ook niet vol te houden
Het gaat niet vanzelf inderdaad, maar het is beter dan het alternatief. Ik zou mijn normale leven/vrijheid en een draaiende (lokale) economie niet willen ruilen voor een land waar nog halfslachtige beperkingen gelden, mensen aan het virus overlijden en je nog moet doen alsof je 2m afstand van elkaar houdt.
In the coolest little capital of the world
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:33:08 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193651169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:30 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Het gaat niet vanzelf inderdaad, maar het is beter dan het alternatief. Ik zou mijn normale leven/vrijheid en een draaiende (lokale) economie niet willen ruilen voor een land waar nog halfslachtige beperkingen gelden, mensen aan het virus overlijden en je nog moet doen alsof je 2m afstand van elkaar houdt.
denk je? Ik heb daar toch m'n twijfels over zeker voor een land als NL, dan lijkt me gecontroleerd laten sluimeren toch beter dan je grenzen afsluiten tot er een vaccin is of het op een andere manier is opgelost.
pi_193651171
Nooit geweten dat gezond verstand zo verketterd zou worden, als je ziet hoe Maurice de Hond wordt uitgejoeld als hij wetenschappelijke literatuur aanhaalt en logische verbanden laat zien. Dat die 1.5m geen effect heeft zonder ventilatie. Dat ventilatie echt super veel effect heeft. Zo klaar als een klontje.
pi_193651190
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:26 schreef Momo het volgende:

[..]

Jij begrijpt dat niet iedereen onderzoek doet naar corona?

Ik zou wel verwachten dat er veel meer columns zouden verschijnen die het huidige beleid / inzichten RIVM zouden afvallen.
pi_193651206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

denk je? Ik heb daar toch m'n twijfels over zeker voor een land als NL, dan lijkt me gecontroleerd laten sluimeren toch beter dan je grenzen afsluiten tot er een vaccin is of het op een andere manier is opgelost.
Ik weet het wel zeker, ik woon in NZ. Het is heerlijk om weer alles te kunnen zonder bang te zijn op besmetting. Afgelopen weekend weer lekker naar een live concert geweest met een paar honderd man op de dansvloer.. dat was de strenge lockdown echt wel waard.. We waren nog amper een dag zonder restricties en 'the new normal' lag al in de prullenbak.
In the coolest little capital of the world
pi_193651207
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:27 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

dus alles wat het RIVM zegt klopt _O_ of tellen die nu net niet eens meer mee, dus gewoon weer cherry picking
???

RIVM doet nauwelijks onderzoek, zou leuk zijn als ze hun beleid ook eens zouden substantieren met wetenschap. Maar de grondslag van al dat beleid is geheim.
pi_193651238
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:19 schreef 1Noek1 het volgende:
Dat klopt, van de week loopt het aantal aanwezigen op de IC gewoon weer terug, maar dan hoor je de figuren die beweren dat het door het openen van de scholen/horeca komt niet meer.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:42:12 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193651247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij begrijpt dat niet iedereen onderzoek doet naar corona?

Ik zou wel verwachten dat er veel meer columns zouden verschijnen die het huidige beleid / inzichten RIVM zouden afvallen.
Ja ik zit ook in de wetenschap en doe geen onderzoek naar Corona, ook niet logisch in mijn vakgebied.

Ja joh, ga lekker Maurice de Hond noemen die allemaal dingen van de zijkant roept zonder daarvoor opgeleid te zijn. Laat hem maar gewoon peilingen doen. Als je geopereerd wordt in het ziekenhuis ga je dan ook luisteren naar een willekeurige voorbijganger die roept dat je de operatie niet moet doen en een medicijn moet nemen?
pi_193651251
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Wetenschapper hier, dit is inderdaad hoe het werkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja jij bent vast universitair psycholoog, wat heeft jouw ongefundeerde mening hiermee te maken?
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:44:24 #146
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_193651264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

???

RIVM doet nauwelijks onderzoek, zou leuk zijn als ze hun beleid ook eens zouden substantieren met wetenschap. Maar de grondslag van al dat beleid is geheim.
Wat is dan nauwelijks?

En als de grondslag geheim is hoe weet jij dan de aanleiding vh beleid?
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:44:26 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193651266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:38 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, ik woon in NZ. Het is heerlijk om weer alles te kunnen zonder bang te zijn op besmetting. Afgelopen weekend weer lekker naar een live concert geweest met een paar honderd man op de dansvloer.. dat was de strenge lockdown echt wel waard.. We waren nog amper een dag zonder restricties en 'the new normal' lag al in de prullenbak.
daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar moeilijk realiseerbaar hier
pi_193651292
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:42 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja ik zit ook in de wetenschap en doe geen onderzoek naar Corona, ook niet logisch in mijn vakgebied.

Ja joh, ga lekker Maurice de Hond noemen die allemaal dingen van de zijkant roept zonder daarvoor opgeleid te zijn. Laat hem maar gewoon peilingen doen. Als je geopereerd wordt in het ziekenhuis ga je dan ook luisteren naar een willekeurige voorbijganger die roept dat je de operatie niet moet doen en een medicijn moet nemen?
Mijn punt is dat het te triest voor woorden is dat Maurice hiermee komt.

Overigens is er geen viroloog te bekennen die zijn verhaal afvalt, men moet oneindig meer zekerheid hebben steeds. Ik ben dat overconservatieve geneuzel helemaal zat. Het is tijd dat mensen eens normaal gaan nadenken.

Laat het verhaal van Maurice dan maar vertelt worden door een viroloog. Mij part. Het gaat er om dat zijn verhaal gewoon klopt.
pi_193651294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Virusvrij houden hoeft ook niet; geen idee of dat nou het doel hier in NL is maar dat is niet nodig, en niet vol te houden inderdaad. Beperk het tot een minimum, kijk wat de zorg aan kan, wat de GGD's aankunnen qua testen, dat is belangrijk. De "nul" houden niet. Het klinkt een beetje als een keeper die boos wordt als hij een tegendoelpunt krijgt terwijl ze met 10-0 voorstaan. Het is fijn als je virusvrij blijft, maar zeker geen absolute noodzaak.

[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 16-06-2020 08:54:30 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193651307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Wat is dan nauwelijks?

En als de grondslag geheim is hoe weet jij dan de aanleiding vh beleid?
Weet ik de aanleiding van beleid?

Met grote zekerheid dat ze overconservatief zijn, want logica.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')