Lente ok, zomer nein, nein, nein!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echtlente en zomer is namelijk veel leuker voor iedereen
Racistisch welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog steeds dat als Buda het topic opent de TS niet gekleurd is.
Misschien een verkeerde instelling in mijn modrechten?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Nee maar is gek, misschien een bug ofzo maar volgens mij heeft verder niemand het.
Wist trouwens niet dat Budapest zowat de pr0n hoofdstad van Europa is.quote:
Maar is dan toch raar dat alleen ik heb heb? En alleen bij jou?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde instelling in mijn modrechten?
Ze zeggen het.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat Budapest zowat de pr0n hoofdstad van Europa is.
Mijn quote heeft overigens niks te maken met mijn post.
Hmmmm. Dat is inderdaad raarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dan toch raar dat alleen ik heb heb? En alleen bij jou?
Ehm. Maar hoe bedoel je dat precies dan? Dat ik nu viesmad op Kwiwi moet zijn?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik vind altijd als het om seks, DE klik of daten gaat heel erg graag of niet zeg maar.
Waar kan ik dat geld ophalen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html
idiootvolgende stap zijn herstel betalingen aan nazaten van nazaten van nazaten van slaven
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkwardquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm. Maar hoe bedoel je dat precies dan? Dat ik nu viesmad op Kwiwi moet zijn?
Mja. Ik snap wel dat je er voor gaat als je een leuk iemand in je echte leven tegenkomt hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkward
Stomme advocatequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkward
Lol nee man, hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de slimste van ons allemaal stiekem
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets jongensachtigs
Ricardoquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
Ricardo Tubbs was best wel een zweetneger trouwens![]()
Zit net de eerste aflevering van Miami Vice te kijken, zit hij lekker smerig te wezen in een stripclub
wanneer was dat laatste?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boefje, kwajongen en heeeeeeeeeyyy ik hoor een politiehelicopter, ik ren er nu naar toe hoor
Ja echt wel, braver bestaat amper meer maar net onder de huid zitten 700 gerbils die alle kanten op willen springenquote:
ja maar dat weet ik goed onder controle te houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, braver bestaat amper meer maar net onder de huid zitten 700 gerbils die alle kanten op willen springen
Hongaar toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn de huidige ontwikkelingen in Froqueville?
Kwiwi ligt ontiegelijk te horseriden op een Duitser en de rest zoekt “de klik”?
Yeps. dat is waarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat weet ik goed onder controle te houden
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Halve Hongaar. Ik weet niet welke helft.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hongaar toch?
Ik heb rode wijn, een volle Whatsapp inbox en Miami Vice, bijna alles wat ik wil
ja maar dat soort dingen denk jij altijdquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik denk een pink (of 2) op de verkeerde plek en je springt naar de maan met een hoop rare en blije geluidjes
Is niet eens seksueel gedacht maar gewoon jijquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat soort dingen denk jij altijd
Dude.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik denk een pink (of 2) op de verkeerde plek en je springt naar de maan met een hoop rare en blije geluidjes
nou.....quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet eens seksueel gedacht maar gewoon jij
Waar kijk je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hongaar toch?
Ik heb rode wijn, een volle Whatsapp inbox en Miami Vice, bijna alles wat ik wil
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Date is nog gaande, we zijn spontaan de bergen in gegaan vanmiddag
En nu?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Ooooooh! Is het leuk? Overnachten jullie in de bergen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
maar leukje jongen dus?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar kon niet posten, had geen bereik daar boven
Gedachte bij de date houden hè? Kom op mobiel weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar kon niet posten, had geen bereik daar boven
Zijn die groot bedeeld eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halve Hongaar. Ik weet niet welke helft.
Echt? Tofquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooit nog een foto gemaakt van ricardo tubbs en Koen gemerged....
Ik zie nu een wijffie voor me met drie pinken erinquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Weke vieze kop had die gast ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
@:molo
![]()
PHILIP MICHAEL THOMAS
Philip Michael Thomas, die tekende voor de rol van rechercheur Richardo Tubbs, heeft Hollywood kort na het afscheid van Miami Vice de rug toegekeerd. Halverwege de jaren 90 zocht de voormalige televiester het namelijk in hogere sferen. Hij werd dan ook het gezicht van een telefoonlijn voor paragnosten. Een soort Astro TV dus, maar dan met een van de hoofdrolspelers van Miami Vice. Je bent wel een hele goede helderziende als je die zag aankomen!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
@:molo
![]()
PHILIP MICHAEL THOMAS
Philip Michael Thomas, die tekende voor de rol van rechercheur Richardo Tubbs, heeft Hollywood kort na het afscheid van Miami Vice de rug toegekeerd. Halverwege de jaren 90 zocht de voormalige televiester het namelijk in hogere sferen. Hij werd dan ook het gezicht van een telefoonlijn voor paragnosten. Een soort Astro TV dus, maar dan met een van de hoofdrolspelers van Miami Vice. Je bent wel een hele goede helderziende als je die zag aankomen!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn die groot bedeeld eigenlijk?
Jij hebt weleens in badhuizen vertoeft toch?
Huh hoe dan als je er maar 2 hebtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een wijffie voor me met drie pinken erin
De bergen! Wat tofquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Meerder mannen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh hoe dan als je er maar 2 hebt
Jawel, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt? Tof![]()
Toch niet dat borsthaar ook toch?
Ah, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet rijkelijker dan Nederlanders.
Ik heb nog een vreselijke waarbij we een jenkende baby Miep met Miauw hadden gemergedquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk.
Was in de periode hier dat we iedereen samenvoegde met die app...
Is niet echt het type van joh hier heb je dertig euro en we zijn om 02:00 terug denken we. succes met oppassen.quote:
Nederlanders hebben eigenlijk ook enorme formaten alleen weten we dat niet eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet rijkelijker dan Nederlanders.
FOK!kers zeker.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlanders hebben eigenlijk ook enorme formaten alleen weten we dat niet eens.
Gemiddeld gezien.
Wat?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlanders hebben eigenlijk ook enorme formaten alleen weten we dat niet eens.
Gemiddeld gezien.
Al je slipjes volgespotenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet echt het type van joh hier heb je dertig euro en we zijn om 02:00 terug denken we. succes met oppassen.
Afdakjesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In die badhuizen heb je vooral kerels met imposante buiken.
Nederlandse mannenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien.
Eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buitenlandse meisjes nooit erg benauwd naar je apparaat zien kijken?
Klapdak, soort van variant op de klapmuts zoals bij zeeleeuwenquote:
Is dat geen bijeffect van de GHB?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel Spaanse, Italiaanse, Portugese en Griekse meisjes die in je lip bijten constant
Ja wat dat nou weer is? Misschien hebben ze dat gelezen in een romannetje dat dat het toppunt van verliefdheid is ofzoquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel Spaanse, Italiaanse, Portugese en Griekse meisjes die in je lip bijten constant
Dunno maar viel me opquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat dat nou weer is? Misschien hebben ze dat gelezen in een romannetje dat dat het toppunt van verliefdheid is ofzo
Ho zo kom je daar nu weer op dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
O kak ik was vergeten dat MCH bestond.
Hoe zien die eruit dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:29 schreef Molo het volgende:
Zouden er vrouwen zijn die Aziatische piemels oprecht mooi vinden?
Ligt eraan of ze al tanden hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of vrouwen die aan je tepel gaan zuigen.
Haha jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of vrouwen die aan je tepel gaan zuigen.
Bij Aziatische piemels denk je aan MCH ?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
O kak ik was vergeten dat MCH bestond.
Hebben die nekhaar?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Aziatisch schaamhaar en nekhaar is ook geen aanrader trouwens
Somaliërs met hun cumface inbeeldenquote:
Nooit een Aziaat geneukt en dat je op een gegeven moment geil naar beneden kijkt en dacht aan een Belgische hondenfokkerij en aan de MelkUnie?quote:
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit een Aziaat geneukt en dat je op een gegeven moment geil naar beneden kijkt en dacht aan een Belgische hondenfokkerij en aan de MelkUnie?
Dit moet ik even navragen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit een Aziaat geneukt en dat je op een gegeven moment geil naar beneden kijkt en dacht aan een Belgische hondenfokkerij en aan de MelkUnie?
Ik heb één vriendin die ooit een Japanner heeft geneuktquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel snel als een klein naaimachientje?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb één vriendin die ooit een Japanner heeft geneukt
Wat een drama was dat
Oh geen idee, zulke detailsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel snel als een klein naaimachientje?
Je moet ook een beetje voorzichtig zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja ooit een Japanse geneukt in Tokyo en die huilen dus inderdaad
Its so Littlequote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Is Tokyo een codewoord in deze?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon beetje bijgesneden?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of hun vagina breder is dan langer of zo
Zijn ook leukerds bij.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of hun vagina breder is dan langer of zo
Ik ga meteen van check.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ook leukerds bij.
Ckeck 45:02
Heb je dat helemaal gekeken?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ook leukerds bij.
Jij vind het allemaal net zo mooi als ik zonder dat je een viezerik bentquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ook leukerds bij.
Vrouwen zijn toch ook niet vies?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vind het allemaal net zo mooi als ik zonder dat je een viezerik bent
Yepquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dat DJ’en ook voor achterlijk Wajong werk he
Dat viel dan wel meequote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook niet vies?
(Behalve schuimende Japanse vaginas)
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook niet vies?
(Behalve schuimende Japanse vaginas)
Trustenquote:Op zondag 14 juni 2020 00:03 schreef bitterbal het volgende:
oke weer mijn dagelijkse doses Karenfilmpjes gehad.
Slaap lekker allen
*kijkt vanaf de vloer als roze smurfbroek omhoog.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:03 schreef bitterbal het volgende:
oke weer mijn dagelijkse doses Karenfilmpjes gehad.
Slaap lekker allen
bij jezelf, zou even briefje maken voor de belastingdienst dat je wat minder gaat betalen, kijk of ze dat accepterenquote:
Ouwequote:
Ga je leuke dingen doen?quote:Op zondag 14 juni 2020 09:35 schreef Karzai het volgende:
mogge, het wordt vandaag weer zo'n mooie dag!![]()
ah smurfenquote:Op zondag 14 juni 2020 09:37 schreef Karzai het volgende:
smurfdagje, net boodschappen gedaan, zo even wasje draaien
nu even ontbijten
Ik blijf thuis vandaag
Copy paste van vorige week zondag: ontbijten, beetje huishouden, kopje koffie drinken bij mijn vaderquote:
Smurfenquote:Op zondag 14 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Copy paste van vorige week zondag: ontbijten, beetje huishouden, kopje koffie drinken bij mijn vader
En jij?
nog een jonge vent johquote:Op zondag 14 juni 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook vandaag naar mijn vader. Hij wordt morgen 72, die ouwe
Ik hoop nog wal dat hij wat ouder wordt ja. Al waren we hem 4 jaar geleden al bijna kwijt...quote:
Wat had hij?quote:Op zondag 14 juni 2020 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop nog wal dat hij wat ouder wordt ja. Al waren we hem 4 jaar geleden al bijna kwijt...
Hij had eerst een beroerte gehad. Toen hij al een paar dagen in het zkh lag, kreeg hij daar een hartinfarct en heeft zo een paar weken op de IC gelegen, waaronder in een kunstmatige coma..quote:
Proficiat vast, Bossie!quote:Op zondag 14 juni 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga vandaag ook naar mijn vader. Hij wordt morgen 72, die ouwe
Heftig! En is hij daar goed uitgekomen?quote:Op zondag 14 juni 2020 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had eerst een beroerte gehad. Toen hij al een paar dagen in het zkh lag, kreeg hij daar een hartinfarct en heeft zo een paar weken op de IC gelegen, waaronder in een kunstmatige coma..
oh johquote:Op zondag 14 juni 2020 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had eerst een beroerte gehad. Toen hij al een paar dagen in het zkh lag, kreeg hij daar een hartinfarct en heeft zo een paar weken op de IC gelegen, waaronder in een kunstmatige coma..
redelijk. Hij kan igg niet meer auto rijden en zijn evenwicht is ook niet meer je van het..quote:Op zondag 14 juni 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heftig! En is hij daar goed uitgekomen?
Dat is gezien de omstandigheden best goed, denk ik. Een beroerte en een hartinfarct, jeetjequote:Op zondag 14 juni 2020 09:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
redelijk. Hij kan igg niet meer auto rijden en zijn evenwicht is ook niet meer je van het..
Maar hij woont zelfstandig in een aanleunwoning...
En doet nog leuke dingen zelf?quote:Op zondag 14 juni 2020 09:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
redelijk. Hij kan igg niet meer auto rijden en zijn evenwicht is ook niet meer je van het..
Maar hij woont zelfstandig in een aanleunwoning...
Ja. hij is zelfs al een aantal keren op vakantie geweest met zijn vriendin.. Is ook best veel buiten volgens mij..quote:
Ah das mooiquote:Op zondag 14 juni 2020 10:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. hij is zelfs al een aantal keren op vakantie geweest met zijn vriendin.. Is ook best veel buiten volgens mij..
toch ga ik even naar buiten. 1500m rennen voor de FOK! 4 kamp...quote:
Toen ik wakker werd op buienradar was alles goed en nu is alles regenquote:Op zondag 14 juni 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet te zuinig ook. Ik heb de deur maar dicht gedaan
Idem, tussen Dordrecht en Den Haag in nog welquote:
Let it go van Frozen nu op NPO radio2quote:Op zondag 14 juni 2020 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem, tussen Dordrecht en Den Haag in nog wel
Of gewoon vastgebonden in de kofferbak van een afgeragde BMW op weg naar Hongarije.quote:
jeps.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon vastgebonden in de kofferbak van een afgeragde BMW op weg naar Hongarije.
Ken ik redelijk uit mijn hoofd in Engelse en Nederlandse versiequote:
Gisteren begon date één, na nachtje slapen is het automagisch date twee toch?quote:
als ze apart hebben geslapenquote:Op zondag 14 juni 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteren begon date één, na nachtje slapen is het automagisch date twee toch?
Zondagochtend is daar wel uitermate geschikt voor ja.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon elke keer dat 1 van hun even naar de wc ging begon de volgende date.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat heel erg gezien cijfers? En buitenlucht of megaveel ventilatie?quote:Op zondag 14 juni 2020 12:16 schreef LTVDK het volgende:
Was gisteren op het strand, bij de strandtent hadden ze niet echt meer iets van coronamaatregelen, terras zat gewoon helemaal volgepropt
quote:Op zondag 14 juni 2020 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon elke keer dat 1 van hun even naar de wc ging begon de volgende date.
Mja als je dan ziet dat in het dorp daar allerlei maatregelen worden genomen qua afstand en alles en dan bij zo'n strandtent alles weer hutje mutje op elkaar inclusief personeel dat met 6 man op 2 vierkante meter staat.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat heel erg gezien cijfers? En buitenlucht of megaveel ventilatie?
"Als je maar genoeg moeite doet past alles".quote:Op zondag 14 juni 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja als je dan ziet dat in het dorp daar allerlei maatregelen worden genomen qua afstand en alles en dan bij zo'n strandtent alles weer hutje mutje op elkaar inclusief personeel dat met 6 man op 2 vierkante meter staat.
Gezegd door een wijze vrouw ooitquote:Op zondag 14 juni 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als je maar genoeg moeite doet past alles".
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op zondag 14 juni 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks durft ze helemaal niet meer te vertellen hoe leuk het was enzo
Ik zag deze vandeweek op FaceBOok voorbijgekomen. Ik moest meteen aan jou denken..quote:Op zondag 14 juni 2020 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken ik redelijk uit mijn hoofd in Engelse en Nederlandse versie
Ook wel een beetje een rare vrouw hoor.quote:
Geen idee. Ergens op de stationsweg. Dit is al de zoveelste koffiezaak die het hier gaat proberen :pquote:
Leukquote:Op zondag 14 juni 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Ergens op de stationsweg. Dit is al de zoveelste koffiezaak die het hier gaat proberen :p
Mooiquote:Op zondag 14 juni 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net nog met de date gebruncht. Super leuk gisteren en vandaag
Sfeerimpressie van de bergrit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op hakken naar de waterval hiken als een baas![]()
[ afbeelding ]
Koeien op de weg.
quote:Op zondag 14 juni 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koeien op de weg.
Oh leukquote:Op zondag 14 juni 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koeien op de weg.
Wow, mooie foto'squote:Op zondag 14 juni 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koeien op de weg.
quote:Op zondag 14 juni 2020 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was een lange, en dus zeer geslaagde date?
Geen heupfles met sterke drank bij of zo'n tonnetje?quote:Op zondag 14 juni 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]Weer eens wat anders dan op een terrasje wat drinken ook.
Naja ik ben misschien niet de juiste persoon om daar objectief een antwoord op te geven maar het is mijn favoriete landje ever dus ja wat mij betreft zeker!quote:Op zondag 14 juni 2020 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest.. is het een aanrader?
Nee, volgende keer even zo'n st bernhard met een tonnetje om z'n nek regelenquote:Op zondag 14 juni 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen heupfles met sterke drank bij of zo'n tonnetje?
Heldquote:Op zondag 14 juni 2020 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Gewandeld. TRV / Fles' Travelsnacks #6
quote:Op zondag 14 juni 2020 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat kan niet anders dan goedkomenquote:Op zondag 14 juni 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-overnemen~ae0dfae9/
De lamme helpt de blinde
quote:Op zondag 14 juni 2020 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |