Lente ok, zomer nein, nein, nein!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echtlente en zomer is namelijk veel leuker voor iedereen
Racistisch welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog steeds dat als Buda het topic opent de TS niet gekleurd is.
Misschien een verkeerde instelling in mijn modrechten?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Nee maar is gek, misschien een bug ofzo maar volgens mij heeft verder niemand het.
Wist trouwens niet dat Budapest zowat de pr0n hoofdstad van Europa is.quote:
Maar is dan toch raar dat alleen ik heb heb? En alleen bij jou?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde instelling in mijn modrechten?
Ze zeggen het.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat Budapest zowat de pr0n hoofdstad van Europa is.
Mijn quote heeft overigens niks te maken met mijn post.
Hmmmm. Dat is inderdaad raarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dan toch raar dat alleen ik heb heb? En alleen bij jou?
Ehm. Maar hoe bedoel je dat precies dan? Dat ik nu viesmad op Kwiwi moet zijn?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik vind altijd als het om seks, DE klik of daten gaat heel erg graag of niet zeg maar.
Waar kan ik dat geld ophalen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html
idiootvolgende stap zijn herstel betalingen aan nazaten van nazaten van nazaten van slaven
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkwardquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm. Maar hoe bedoel je dat precies dan? Dat ik nu viesmad op Kwiwi moet zijn?
Mja. Ik snap wel dat je er voor gaat als je een leuk iemand in je echte leven tegenkomt hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkward
Stomme advocatequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkward
Lol nee man, hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de slimste van ons allemaal stiekem
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets jongensachtigs
Ricardoquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
Ricardo Tubbs was best wel een zweetneger trouwens![]()
Zit net de eerste aflevering van Miami Vice te kijken, zit hij lekker smerig te wezen in een stripclub
wanneer was dat laatste?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boefje, kwajongen en heeeeeeeeeyyy ik hoor een politiehelicopter, ik ren er nu naar toe hoor
Ja echt wel, braver bestaat amper meer maar net onder de huid zitten 700 gerbils die alle kanten op willen springenquote:
ja maar dat weet ik goed onder controle te houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, braver bestaat amper meer maar net onder de huid zitten 700 gerbils die alle kanten op willen springen
Hongaar toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn de huidige ontwikkelingen in Froqueville?
Kwiwi ligt ontiegelijk te horseriden op een Duitser en de rest zoekt “de klik”?
Yeps. dat is waarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat weet ik goed onder controle te houden
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Halve Hongaar. Ik weet niet welke helft.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hongaar toch?
Ik heb rode wijn, een volle Whatsapp inbox en Miami Vice, bijna alles wat ik wil
ja maar dat soort dingen denk jij altijdquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik denk een pink (of 2) op de verkeerde plek en je springt naar de maan met een hoop rare en blije geluidjes
Is niet eens seksueel gedacht maar gewoon jijquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat soort dingen denk jij altijd
Dude.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik denk een pink (of 2) op de verkeerde plek en je springt naar de maan met een hoop rare en blije geluidjes
nou.....quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet eens seksueel gedacht maar gewoon jij
Waar kijk je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hongaar toch?
Ik heb rode wijn, een volle Whatsapp inbox en Miami Vice, bijna alles wat ik wil
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Date is nog gaande, we zijn spontaan de bergen in gegaan vanmiddag
En nu?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Ooooooh! Is het leuk? Overnachten jullie in de bergen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
maar leukje jongen dus?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar kon niet posten, had geen bereik daar boven
Gedachte bij de date houden hè? Kom op mobiel weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar kon niet posten, had geen bereik daar boven
Zijn die groot bedeeld eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halve Hongaar. Ik weet niet welke helft.
Echt? Tofquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooit nog een foto gemaakt van ricardo tubbs en Koen gemerged....
Ik zie nu een wijffie voor me met drie pinken erinquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Weke vieze kop had die gast ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
@:molo
![]()
PHILIP MICHAEL THOMAS
Philip Michael Thomas, die tekende voor de rol van rechercheur Richardo Tubbs, heeft Hollywood kort na het afscheid van Miami Vice de rug toegekeerd. Halverwege de jaren 90 zocht de voormalige televiester het namelijk in hogere sferen. Hij werd dan ook het gezicht van een telefoonlijn voor paragnosten. Een soort Astro TV dus, maar dan met een van de hoofdrolspelers van Miami Vice. Je bent wel een hele goede helderziende als je die zag aankomen!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
@:molo
![]()
PHILIP MICHAEL THOMAS
Philip Michael Thomas, die tekende voor de rol van rechercheur Richardo Tubbs, heeft Hollywood kort na het afscheid van Miami Vice de rug toegekeerd. Halverwege de jaren 90 zocht de voormalige televiester het namelijk in hogere sferen. Hij werd dan ook het gezicht van een telefoonlijn voor paragnosten. Een soort Astro TV dus, maar dan met een van de hoofdrolspelers van Miami Vice. Je bent wel een hele goede helderziende als je die zag aankomen!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn die groot bedeeld eigenlijk?
Jij hebt weleens in badhuizen vertoeft toch?
Huh hoe dan als je er maar 2 hebtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een wijffie voor me met drie pinken erin
De bergen! Wat tofquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Meerder mannen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh hoe dan als je er maar 2 hebt
Jawel, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt? Tof![]()
Toch niet dat borsthaar ook toch?
Ah, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet rijkelijker dan Nederlanders.
Ik heb nog een vreselijke waarbij we een jenkende baby Miep met Miauw hadden gemergedquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk.
Was in de periode hier dat we iedereen samenvoegde met die app...
Is niet echt het type van joh hier heb je dertig euro en we zijn om 02:00 terug denken we. succes met oppassen.quote:
Nederlanders hebben eigenlijk ook enorme formaten alleen weten we dat niet eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet rijkelijker dan Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |