Lente ok, zomer nein, nein, nein!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echtlente en zomer is namelijk veel leuker voor iedereen
Racistisch welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog steeds dat als Buda het topic opent de TS niet gekleurd is.
Misschien een verkeerde instelling in mijn modrechten?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Nee maar is gek, misschien een bug ofzo maar volgens mij heeft verder niemand het.
Wist trouwens niet dat Budapest zowat de pr0n hoofdstad van Europa is.quote:
Maar is dan toch raar dat alleen ik heb heb? En alleen bij jou?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde instelling in mijn modrechten?
Ze zeggen het.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat Budapest zowat de pr0n hoofdstad van Europa is.
Mijn quote heeft overigens niks te maken met mijn post.
Hmmmm. Dat is inderdaad raarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dan toch raar dat alleen ik heb heb? En alleen bij jou?
Ehm. Maar hoe bedoel je dat precies dan? Dat ik nu viesmad op Kwiwi moet zijn?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik vind altijd als het om seks, DE klik of daten gaat heel erg graag of niet zeg maar.
Waar kan ik dat geld ophalen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)avernijverleden.html
idiootvolgende stap zijn herstel betalingen aan nazaten van nazaten van nazaten van slaven
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkwardquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm. Maar hoe bedoel je dat precies dan? Dat ik nu viesmad op Kwiwi moet zijn?
Mja. Ik snap wel dat je er voor gaat als je een leuk iemand in je echte leven tegenkomt hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkward
Stomme advocatequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar als je iemand opgeilt dan hoort er wel een vervolg aan te zitten anders is het raar en awkward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |