SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen het nog eens smokkelschip was...
Of haar met een schuldgevoelquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Volgens livelink groeit er gras op z'n hoofd
zat de scheiding aan de verkeerde kantquote:
Totaal verknipt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
zat de scheiding aan de verkeerde kant
En mogelijk heeft dat gras ook nog een schuldgevoel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Volgens livelink groeit er gras op z'n hoofd
Kun je nagaan hoe het gras zich voelt als ik aan het golfen ben geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En mogelijk heeft dat gras ook nog een schuldgevoel.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het gras zich voelt als ik aan het golfen ben geweest
Twee kontjes hoog...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Die kans lijkt me 100%quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En mogelijk heeft dat gras ook nog een schuldgevoel.
[..]
[..]
Ik zal je helpen herinnerenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hier kom ik 32 december 2083 op terug
Ik zat het in mijn agendaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zegt de ene grasspriet tegen de andere: Verdorie, hebben wij weer, Teevisitequote:
Homijn heeft zoiets ooit echt gedaan. "Ik kom hier over anderhalf jaar op terug", om vervolgens precies anderhalf jaar later een reactie in dat topic te typen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik zie jou er ook voor aan dat je zoiets in je agenda zetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Homijn heeft zoiets ooit echt gedaan. "Ik kom hier over anderhalf jaar op terug", om vervolgens precies anderhalf jaar later een reactie in dat topic te typen.
Volgens mij bestond Photoshop toen nog niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel of dit gePhotoshopt is...
Photoshop in de jaren '70 was toch wat minder.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het echt...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij bestond Photoshop toen nog niet.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je wil niet openlijk je liefde voor mij verklaren?
Absoluut. Zulk haar kán gewoon niet echt zijn!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vrouwelijke haardracht was in de 70's toch heel anders dan nu...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Absoluut. Zulk haar kán gewoon niet echt zijn!
Maaaaaaaanuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Manuela ken ik wel, maar dat nummer niet
Daar heeft Jacques Heb ‘es over gezongenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maaaaaaaanuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaaa
De huiskamervraag is dan nu natuurlijk: was het déze Manuela waar Sjaak over zong?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heeft Jacques Heb ‘es over gezongen
Herpesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heeft Jacques Heb ‘es over gezongen
ja dat denk ik ookquote:
Ja hallo, het is ook Mexicooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat Adioooooooooooooooooooooooooos kan best wat korter. Dan duurt dit liedje ook niet zo lang
Oooooooooooooooooh ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hallo, het is ook Mexicoooooooooooooooooooooooooooooooooo
en wij worden niet op dat feestje verwacht de 21e ?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat ik op zondag 21 juni - ijs en corona dienende - op een feestje word verwacht. Dat betekent dat mijn 250e show waarschijnlijk op maandag 22 juni plaatsvindt. De show begint al vroeg, uiterlijk rond 18:45 uur, omdat het nogal een avondvullend programma is
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat ik op zondag 21 juni - ijs en corona dienende - op een feestje word verwacht. Dat betekent dat mijn 250e show waarschijnlijk op maandag 22 juni plaatsvindt. De show begint al vroeg, uiterlijk rond 18:45 uur, omdat het nogal een avondvullend programma is
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles kan zo kort of lang worden gemaakt als nodig.
Maak er 2 shows van. 250 part I en part IIquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan het m'n schoonzus vragen...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
en wij worden niet op dat feestje verwacht de 21e ?
Bij andere themashows zou ik dat zeker doen, maar je kunt maar één 250e show hebben. Ik begin daarom bewust vroeg, zodat het rond 23:00 uur klaar is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Maak er 2 shows van. 250 part I en part II
Dan houden meer mensen het vol, en heb je dubbele bezetting.
Ik kan alvast aangeven dat ik dat niet ga redden zo laat/lang.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij andere themashows zou ik dat zeker doen, maar je kunt maar één 250e show hebben. Ik begin daarom bewust vroeg, zodat het rond 23:00 uur klaar is.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Pigbag - Papa's Got A Brand New Pigbag
En dat dan in een latere remix, met autotunequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Pigbag - Papa's Got A Brand New Pigbag
Maar beste 11, waarom in godsnaam ruim 4 uur lang?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij andere themashows zou ik dat zeker doen, maar je kunt maar één 250e show hebben. Ik begin daarom bewust vroeg, zodat het rond 23:00 uur klaar is.
Ik ook niet idd.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga dat sowieso niet volledig meemaken...
Ik verwacht niet dat mensen de hele show luisteren hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar beste 11, waarom in godsnaam ruim 4 uur lang?
Leuk misschien voor jou, maar ook voor de anderen?
Ik ga dat sowieso niet volledig meemaken...
Oh dan word het nu wel echt tijd voor Frans Bauerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef just me het volgende:
De straat mag ook meegenieten, ik heb het raam wijd open gezettis warm
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef just me het volgende:
De straat mag ook meegenieten, ik heb het raam wijd open gezettis warm
Ook al geen Photoshop.quote:
En dat dat ook maar ergens iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit liedje gaat er wel héél erg vanuit dat "wij" ook van onze kinderen houden.
Er stond van vanmiddag een giga rij bij de visboer, ik heb maar overgeslagen, jammerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag weer even naar de visafslag geweest en naast de noodzakelijke haringen een partij kabeljauw en zalm meegenomen om in de rookoven te stoppen...
Hier ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Er stond van vanmiddag een giga rij bij de visboer, ik heb maar overgeslagen, jammer
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Er stond van vanmiddag een giga rij bij de visboer, ik heb maar overgeslagen, jammer
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag weer even naar de visafslag geweest en naast de noodzakelijke haringen een partij kabeljauw en zalm meegenomen om in de rookoven te stoppen...
Jep, maar deze ouwe had geen zin om zolang te wachten met zoveel mensen.. volgende week maar een rustiger moment zoekenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kwamen allemaal voor de nieuwe natuurlijk.
In IJmuiden was het ook druk, maar het was prima weer en dus wachten niet zo erg...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Maar hij smaakte dus wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb vandaag ook een harinkje gehaald. Was druk bij de visboer.
Goede tactiek.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:42 schreef livelink het volgende:
Ik ben eerst weggegaan en later teruggekomen, toen was het een stuk rustiger gelukkig.
Ik weet het niet eens meerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hij smaakte dus wel.
Wat betalen jullie nu voor een haring?
2,75 schoongemaakt, (3 voor 7,50) en 2 euro vuil uit de ton.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hij smaakte dus wel.
Wat betalen jullie nu voor een haring?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2,75 schoongemaakt, (3 voor 7,50) en 2 euro vuil uit de ton.
vismeet bij Meltingquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fax er even een paar dan s.v.p.
¤2,10 is hier een prijs van voor de oorlog...
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit is overigens Caruso van Papa Rotti...
Een echte Volendammer nog wel...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dat is ook nog een echte Volendammer die het verkoopt.
Geen kleintjes ook. Gewoon lekker flinke haringen.
Hier heet de tent Veerman (schoonvader), nu is hij eigenlijk van Schilder.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte Volendammer nog wel...![]()
Hier ook overigens, die verkoopsters hebben allemaal van die incest koppies.
Maar het benne wel meuie meide...
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest van de week twee leerlingen inschrijven van de visserijklas.
De eerste heette Groen en de tweede heette Haring
Beter dan Lever en Worst...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest van de week twee leerlingen inschrijven van de visserijklas.
De eerste heette Groen en de tweede heette Haring
Tuypisch Volendamsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier heet de tent Veerman (schoonvader), nu is hij eigenlijk van Schilder.
Dat zegt genoeg.
Erasurequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij ABBA-liedjes wacht ik altijd eerst een paar maten af of het toch niet stiekem A-Teens of andere jatgroepjes zijn.
Ik wacht niet, maar weet dat ik toch wel te laat ben bij ABBA-liedjes. Dus eigenlijk tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij ABBA-liedjes wacht ik altijd eerst een paar maten af of het toch niet stiekem A-Teens of andere jatgroepjes zijn.
Volendam Lives Matter...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag pas een rijtje namen van een klas op het scherm van Symph en vroeg toen of ze ook een Volendamse vestiging hadden. Het was een en al Schilder, Veerman etc
Was gewoon succesvolle sluikreclame.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:58 schreef MadMaster het volgende:
This Romeo is bleeding, but you can't see his blood...
Tsja...
Ben je bij Mad in de buurt gaan wonen ?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Het ruikt hier boven alsof we tegenover een palingrokerij wonen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je bij Mad in de buurt gaan wonen ?
Misschien hebben de buren er eentje gebouwd?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is lekkerder dan een bbq-geur.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag het ja......quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:04 schreef just me het volgende:
lekkere afstand in de efteling![]()
[ afbeelding ]
Ik bedacht me net dat het toch netjes van me was dat ik nog geen alcohol op had. Nu ga ik twijfelen of ik niet toch een wijntje ga pakken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:04 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens nog een uurtje door.
Biertje is nog niet op.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat het toch netjes van me was dat ik nog geen alcohol op had. Nu ga ik twijfelen of ik niet toch een wijntje ga pakken.
Eén grote familie die op hetzelfde adres woont natuurlijk. Anders zouden ze zoiets nooit doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:04 schreef just me het volgende:
lekkere afstand in de efteling![]()
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Het is te warm om geen wijntje te nemen.
ik ben dus niet netjesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat het toch netjes van me was dat ik nog geen alcohol op had. Nu ga ik twijfelen of ik niet toch een wijntje ga pakken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:04 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens nog een uurtje door.
Biertje is nog niet op.
Je mag ook een biertje nemen als je dat liever hebt hoor.quote:
Nu is het flesje al open.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag ook een biertje nemen als je dat liever hebt hoor.
Deze voor het grotere werk, tevens gebruikt als BBQ:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:04 schreef livelink het volgende:
Wat voor een rookoven hebben jullie MadMaster?
Ik nu ook niet meer hoor. Schuld van Melting. Hij brengt me op het verkeerde pad.quote:
en als het niet de schuld is van Melting kun je altijd Vout nog de schuld gevenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer hoor. Schuld van Melting. Hij brengt me op het verkeerde pad.
Een stuk zalm heb je in 15 minuten klaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef just me het volgende:
Ik heb ooit uit zuid-afrika een klein rookoventje meegenomen, zal eens kijken of ik die nog heb, best leuk om er weer eens iets in klaar te maken
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer hoor. Schuld van Melting. Hij brengt me op het verkeerde pad.
Dank je. Ik zat aan een rookoven te denken als verjaardagscadeau voor mijn man.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze voor het grotere werk, tevens gebruikt als BBQ:
[ afbeelding ]
En deze voor even snel:
[ afbeelding ]
Die onderste is ideaal, passen makkelijk 4 mootjes zalm op.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Ik zat aan een rookoven te denken als verjaardagscadeau voor mijn man.
Je wil geen fikkie stokken in je oven...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou er niet iets zelf te knutselen zijn voor in de oven?
ik zie het zo snel niet staan, ik ga morgen wel in de kelder zoekenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een stuk zalm heb je in 15 minuten klaar.
Zo lekker...
Dat kleine ding nemen we soms ook mee als we op visite gaan, regelen wij de gerookte vis...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie het zo snel niet staan, ik ga morgen wel in de kelder zoeken
Je neemt niet nog een wijntje?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef ok01 het volgende:
Ik ga afsluiten, bedankt voor het draaien Melting
Dank voor het luisteren.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef ok01 het volgende:
Welterusten en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef ok01 het volgende:
Ik had gisteren ook al iets teveel genomenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Je neemt niet nog een wijntje?
Welterusten
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook al iets teveel genomen
Als ik het woord 'kreng' vertaal in het Frans krijg je 'chienne'.quote:
het kan verkerenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook al iets teveel genomen
iets met een hond klinkt ook raarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als ik het woord 'kreng' vertaal in het Frans krijg je 'chienne'.
Maar voor zover ik weet is chienne iets met hond
chienquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als ik het woord 'kreng' vertaal in het Frans krijg je 'chienne'.
Maar voor zover ik weet is chienne iets met hond
Maar een hond doet wel grrrrrquote:
Ja, zo lust ik er nog wel een paar...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Geen cover, maar een track die "Spacer" uitgebreid samplet.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar...
Maar geen Franse titel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk van Franse bodem...
dan zal ik wel mutenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:20 schreef Melting het volgende:
Hierna dan maar een nummer speciaal voor Tuned.
quote:
Ik dacht dat het alleen voor Tuned wasquote:
Omdat het een Franse titel had.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor Tuned was
Ik geniet er wel van hoorquote:
Geen idee, ik kan geen Fransquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:24 schreef Melting het volgende:
Om met spijkerbroek te spreken: goede tekst wel.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting. Ik ga slapen.
Mooie afsluiter voor mij. Bee Gees
quote:
Zij gaat nog niet slapen, volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij gaat nog niet slapen, volgens mij.
Tragedie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |