Tuurlijk. Maar een tasertje, en hoe die man half rennend zonder om te kijken met die taser schiet. Ja sorry hoor, maar een beetje overdreven allemaal.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:51 schreef Sjemmert het volgende:
@:Oceanier
[..]
https://www.ajc.com/news/(...)ohtIm6r8FaEMj78u1bO/
[..]
https://www.policeone.com(...)ly-6bOdYvNUEECtIWRI/
Gebaseerd op wat precies?quote:Op zondag 14 juni 2020 12:57 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar een tasertje, en hoe die man half rennend zonder om te kijken met die taser schiet. Ja sorry hoor, maar een beetje overdreven allemaal.
als je pech hebt ga je er gewoon dood aanquote:Op zondag 14 juni 2020 12:57 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar een tasertje, en hoe die man half rennend zonder om te kijken met die taser schiet. Ja sorry hoor, maar een beetje overdreven allemaal.
Een beetje getrainde “nadenkende” agent had het wellicht wat slimmer aangepakt. Man met taser rent weg, hij is dronken. Gaat misschien zometeen op z’n bek, nee?, oke volgende stap. Hoe verder weg hij rent hoe minder gevaarlijk een taser wordt. Een pistool heeft een groter bereik. Laat ik stil staan. Alle tijd nemen van de wereld. Des te groter de kans op de benen te mikken wordt, ook als je niet zo bekwaam bent met een pistool.quote:Op zondag 14 juni 2020 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat precies?
Je feite vrije mening?
De postjes die je quote, maar natuurlijk niet leest, zouden je e.e.a. duidelijk moeten maken.
Ja er zijn gevallen geweest. Volgens mij waren dat mensen met een slecht hart.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je pech hebt ga je er gewoon dood aan
Politie is getraind om die dingen te gebruiken. Wat gebeurt er als je iemand in het hoofd raakt met zo'n ding, of bij het hart?quote:Op zondag 14 juni 2020 14:11 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja er zijn gevallen geweest. Volgens mij waren dat mensen met een slecht hart.
minder gevaarlijk voor de agent jaquote:Op zondag 14 juni 2020 14:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een beetje getrainde “nadenkende” had het wellicht wat slimmer aangepakt. Man met taser rent weg, hij is dronken. Gaat misschien zometeen op z’n bek, nee?, oke volgende stap. Hoe verder weg hij rent hoe minder gevaarlijk een taser wordt. Een pistool heeft een groter bereik. Laat ik stil staan. Alle tijd nemen van de wereld.
dat is gewoon echt onzin, ten eerste is het bereik van een pistool net zo goed niet je van het en ten tweede staan de benen gewoon niet stil als iemand wegrentquote:Des te groter de kans op de benen te mikken wordt, ook als je niet zo bekwaam bent met een pistool.
Het is niet makkelijk, je kan het jezelf wel makkelijker maken door stil te staan en dan pas te schieten.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
minder gevaarlijk voor de agent
maar dat is niet de enige persoon op straat
[..]
dat is gewoon echt onzin, ten eerste is het bereik van een pistool nou niet je van het en ten tweede staan de benen gewoon niet stil als iemand wegrent
Ze zijn ook getraind om zich het wapen niet te laten afpakken.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Politie is getraind om die dingen te gebruiken. Wat gebeurt er als je iemand in het hoofd raakt met zo'n ding, of bij het hart?
Een beetje nadenkend persoon was niet gaan vechten met de politie en vervolgens met een taser op ze gaan schieten.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een beetje getrainde “nadenkende” agent had het wellicht wat slimmer aangepakt. Man met taser rent weg, hij is dronken. Gaat misschien zometeen op z’n bek, nee?, oke volgende stap. Hoe verder weg hij rent hoe minder gevaarlijk een taser wordt. Een pistool heeft een groter bereik. Laat ik stil staan. Alle tijd nemen van de wereld. Des te groter de kans op de benen te mikken wordt, ook als je niet zo bekwaam bent met een pistool.
Reageer op de inhoud van wat ik zei en sla geen zijweg in.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ze zijn ook getraind om zich het wapen niet te laten afpakken.
Hey er is hier uitgelegd waarom dat dus niet zo werkt.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een beetje getrainde “nadenkende” had het wellicht wat slimmer aangepakt. Man met taser rent weg, hij is dronken. Gaat misschien zometeen op z’n bek, nee?, oke volgende stap. Hoe verder weg hij rent hoe minder gevaarlijk een taser wordt. Een pistool heeft een groter bereik. Laat ik stil staan. Alle tijd nemen van de wereld. Des te groter de kans op de benen te mikken wordt, ook als je niet zo bekwaam bent met een pistool.
Ja dat was al duidelijk.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:17 schreef marsan het volgende:
[..]
Een beetje nadenkend persoon was niet gaan vechten met de politie en vervolgens met een taser op ze gana schieten.
of door gewoon op het lichaam te schietenquote:Op zondag 14 juni 2020 14:14 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk, je kan het jezelf wel makkelijker maken door stil te staan en dan pas te schieten.
Negeer hem joh hij loopt overduidelijk maar wat te trollen.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey er is hier uitgelegd waarom dat dus niet zo werkt.
Beetje een constante bij jou hé?
Je neemt niets mee, je onderbouwt niet, zit gewoon constant tropes uit te braken.
Ja dat zie ik, de agent is nu inmiddels wel ontslagen vanwege de manier waarop het wel werkt.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey er is hier uitgelegd waarom dat dus niet zo werkt.
Beetje een constante bij jou hé?
Je neemt niets mee, je onderbouwt niet, zit gewoon constant tropes uit te braken.
Die word vrijgesproken.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:23 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, de agent is nu inmiddels wel ontslagen volgens de manier waarop het wel werkt.
Ja. Dat las ik ook.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:23 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, de agent is nu inmiddels wel ontslagen vanwege de manier waarop het wel werkt.
Hoe ik reageer bepaal ik zelf welquote:Op zondag 14 juni 2020 14:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Reageer op de inhoud van wat ik zei en sla geen zijweg in.
Ja helaas met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
of door gewoon op het lichaam te schieten
Ik hoop het nietquote:Op zondag 14 juni 2020 14:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die word vrijgesproken.
Alleen dat gaan we niet meekrijgen.
Het viel me op dat er een versie online staat, van 1,5 uur.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Na video bodycam gekeken te hebben, viel mij op dat de agent in eerste instantie best veel geduld had, maar hij besloot wel heel snel zonder de man op een rustige manier op de hoogte te brengen, gelijk hem in de boeien te slaan, waardoor de beste man(verdachte) schrok.
Misschien omdat ie zich z’n taser liet afpakken. Maar volgens de burgemeester buitenproportioneel geweld.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat las ik ook.
Op grond waarvan precies (in de officiële lezing)?
Normaal (hier dan) zou ie geschorst zijn tot nader onderzoek afgerond is. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |