Goed plan.quote:
Ik heb daadwerkelijk ooit nog ruzie met die gast gehad in het Westerparkquote:
Als ik er over ga nadenken weet ik al dat ik er toch niet meer uit gaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Al zou een andere druivenras er waarschijnlijk beter bij passen.
Twijfel of ik nog naar de super moet voor die andere wijn.
Ja die Zweden zijn zo vriendelijk en behulpzaamquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman Ikea heeft 3 weken nodig om een paar dingetjes bijelkaar te rapen en ze op de post te gooien.
Het is dat op bezoek gaan geen optie is.
15 euro ofzo?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vriend van mij ging verhuizen en had zijn nieuwe inboedel bij IKEA besteld. Hij had alleen niet gezien dat er nog een fix bedrag aan magazijnkosten bijkwam.
Hij was een aardig bedrag kwijt, je betaald per pakket. Hij moest een komplete inboedel hebben inc. voor 2 kinderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
15 euro ofzo?
Toen ik al mijn grote dingen nodig had ging ik naar ikea, schreef alles op, gaf een medewerker mijn lijstje. En dan kreeg ik het de dag erna vaak bezorgd. Vet handig. Kost inclusief bezorgen iets van 50 euro ofzo. Elke euro waard. Een busje huren en iemand vragen om mee te gaan is duurder.
Personeel moet ook betaald worden.quote:
Tegenwoordig betaal je een relatief vast bedrag voor het verzamelen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was een aardig bedrag kwijt, je betaald per pakket. Hij moest een komplete inboedel hebben inc. voor 2 kinderen.
Ik heb geen idee. Ik heb het over een jaar of 6 geleden. Ik heb mijn spullen wel laten bezorgen. Maar om de kosten laag te houden heb ik mijn spullen wel zelf bij elkaar gezocht en de boel beneden laten afleveren.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegenwoordig betaal je een relatief vast bedrag voor het verzamelen geloof ik.
Dat vind ik wel meevallen.quote:
Wat is daar nou lekker aan. Beetje wannebee rijstquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak risotto en dan vind ik het wel lekker
Ja een beetje snugger had dat kunnen weten. Ikea gasten slepen niet voor niksquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij was een paar 100 euro extra kwijt. Hij woonde op de 6de verdieping en ik meen dat je toen 15 euro extra betaalde per verdieping. Bij elkaar was het wel een bedrag wat jammer was want hij had het makkelijk kunnen besparen.
Idd, ik had van tevoren uitgezocht hoe ik het goedkoopst uit kan zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een beetje snugger had dat kunnen weten. Ikea gasten slepen niet voor niks
Oh ik dacht voor een vriendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik had van tevoren uitgezocht hoe ik het goedkoopst uit kan zijn.
Had hij het maar aan mij gevraagd. Ik was een jaartje daarvoor verhuisd en ik had het hem zo kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor een vriendHet is niet zo moeilijk toch
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar hij had wel vaker van die dingen. Doen zonder na te denken.
Impulsiviteit is een slechte eigenschap. Hij was nou ook weer niet de domste.quote:
Ik ken die gast niet, ik had het over jouquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Impulsiviteit is een slechte eigenschap. Hij was nou ook weer niet de domste.
Kreng.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken die gast niet, ik had het over jou
Sorryquote:
Ik had al zo'n vermoeden maar van jou kan ik het hebben.quote:
Jajaja .......quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden maar van jou kan ik het hebben.
Maar voor de rest vind ik je een trut.quote:
Dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar voor de rest vind ik je een trut.
quote:
Joh met je hartjequote:
Weet ik, je neemt mijn opmerking toch niet serieus.quote:
Ja zeker welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik, je neemt mijn opmerking toch niet serieus.
Dit gaat nog lastig worden.quote:
Dat is wel primaquote:
Lul je er maar weer uit.quote:
Nee dat klopt met een lift neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Met lift in het gebouw betaal je trouwens niets extra hoor.
En risotto is lekker omdat alles eromheen. Rijst is ook gewoon lekker als je het goed klaarmaakt.
Risotto is een mislukte rijst. Snot met een sausjequote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En risotto is lekker omdat alles eromheen. Rijst is ook gewoon lekker als je het goed klaarmaakt.
Mannen worden er niet lelijker op, nou ja maar 80quote:
risottoquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat kan inderdaad door een rietjequote:
Jij mist toch ook een gebitquote:
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wat hersencellen mist
Ja ach wat maakt het uit, genoeg over denk ikquote:
Laat je eens testen zou ik zeggen, ik gok dat een chimpansee hoger scoortquote:
Ik had je wat later in geschat. Als side kick van Sashaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Laat je eens testen zou ik zeggen, ik gok dat een chimpansee hoger scoort
Nou nee hoor het hoort er een beetje bijquote:
ja echt .. normaal onpersoonlijk mee posten is onbekendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had je wat later in geschat. Als side kick van Sasha
Lees je soury ook even klootvioolquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt .. normaal onpersoonlijk mee posten is onbekend
Het maakt mij niet uit hoor, het laat wel zien wat een leuke users het zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt .. normaal onpersoonlijk mee posten is onbekend
Wat valt er te lezen dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lees je soury ook even klootviool
OK ik vind het niet normaal meerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, het laat wel zien wat een leuke users het zijn
Ahh de meet, ik wist hetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja die is natuurlijk als muurbloem op de meeting geweest die heeft bonuspunten
Kliekje zijn we en die klootviolen zijn het zelfquote:
Lekkerquote:
Hoe dik is die plank voor je kopquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, het laat wel zien wat een leuke users het zijn
Nou nee Sjampoeh. Je komt letterlijk vaak uit je hol kruipen als Sasha er is en GB ook. Het valt echt niet op hoorquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee Sjampoeh. Je komt letterlijk vaak uit je hol kruipen als Sasha er is en GB ook. Het valt echt niet op hoor
Waar toch?quote:
Ok primaquote:
Schimanskiquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:43 schreef D. het volgende:
Ik zit in een veilingcatalogus te kijken van een veiling waar ik aan mee ga doen, kom ik een action figure van een bekende Duitse snordrager tegen
quote:
Moeten we nu raden wie of roepen we mario's hulp inquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:43 schreef D. het volgende:
Ik zit in een veilingcatalogus te kijken van een veiling waar ik aan mee ga doen, kom ik een action figure van een bekende Duitse snordrager tegen
Ow, ik ging er eigenlijk van uit dat jullie wel aan Adolf zouden denkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we nu raden wie of roepen we mario's hulp in
Stiekem welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik ging er eigenlijk van uit dat jullie wel aan Adolf zouden denken
Niet als Action figurequote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik ging er eigenlijk van uit dat jullie wel aan Adolf zouden denken
En jij gaat daar op biedenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:47 schreef D. het volgende:
Mooi opgesteld tussen de A-Team en Star Wars figuren
Al wil ik ook nog wel eens op iets anders bieden, om de verzendkosten terug te verdienen, maar zo'n pop is me te 'ver van mijn bed'quote:
Hij zal wel 'Heil Hitler' zeggen als je op zijn buikje druktquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Al wil ik ook nog wel eens op iets anders bieden, om de verzendkosten terug te verdienen, maar zo'n pop is me te 'ver van mijn bed'
En huilen als ie moet plassenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal wel 'Heil Hitler' zeggen als je op zijn buikje drukt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:55 schreef D. het volgende:
[..]Das een bruine AdolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou jah
Dus hij leeft nogquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Was de 1946 versie
Toen zat ie al een jaar op Hawaii
Voorbereidingen te treffen voor de komst van Bob Marly en Jim Morrison.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Was de 1946 versie
Toen zat ie al een jaar op Hawaii
[..]Man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Heb je die in je collectie, met die vlag op het dak?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:01 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd wat nu controversiëler is, die pop, of de auto van de Dukes of Hazzard
Veiling is in de UK, misschien kijken ze er daar anders tegenaanquote:
Ik heb een set die ik overweeg op Ebay te zetten, maar weet niet of als ik die richting de USA stuur, ize 'm onderscheppenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die in je collectie, met die vlag op het dak?
Don't mention the warquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Veiling is in de UK, misschien kijken ze er daar anders tegenaan
Zie ook 'speelgoedpistolen'. Lijken echt, en schieten kennelijk kogeltjes af.
Ook 'not done' hier in NL :M
ja dan weet je genoeg hoe ze er tegen aankijken in de UKquote:
Dat kan altijdquote:
Ze zijn nooit bezet geweest, zou wellicht moeten schelen maar denk het nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja dan weet je genoeg hoe ze er tegen aankijken in de UK
Eerst betalen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een set die ik overweeg op Ebay te zetten, maar weet niet of als ik die richting de USA stuur, ize 'm onderscheppen
niet bezet, maar er zijn volgens mij genoeg bommetjes gevallenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn nooit bezet geweest, zou wellicht moeten schelen maar denk het niet
What about the Romans?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn nooit bezet geweest, zou wellicht moeten schelen maar denk het niet
Maar waarom zou het niet aankomen ?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als de koper niets ontvangt heeft ie recht op zijn geld terug
Stuur je doos en inhoud apart, komt er vast wel iets aan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als de koper niets ontvangt heeft ie recht op zijn geld terug
Heb jij een Dukes of Hazard set?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een set die ik overweeg op Ebay te zetten, maar weet niet of als ik die richting de USA stuur, ize 'm onderscheppen
Uhu, met Corvettequote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij een Dukes of Hazard set?
Star Wars mok kopen?quote:
Tijd voor wat nieuws dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn Star Wars 23 jaar geleden al allemaal verkocht
Ik heb al zooi teveelquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws dus.
Ook een t-shirt erbij?
Sleutelhanger?
O nee wacht die laatste is al verkocht
Doe gewoon alles weg en dan nieuwe bij mij halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Die is toch alleen in een reklame gebruikt?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze goederen nakijken, en als ze zien wat het is er misschien aanstoot aan nemen
Ik ben al druk bezig met dingen weg doenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe gewoon alles weg en dan nieuwe bij mij halen
Wie is gebruikt?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is toch alleen in een reklame gebruikt?
Ik kan alleen voor inkoopsprijs wat overnemen. Als ik het leuk vind en bij mijn andere zooi vind passen.quote:
Die corvette. Die komt niet in de serie voor, wel in een reklame.quote:
Die reclame ken ik nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die corvette. Die komt niet in de serie voor, wel in een reklame.
Duhquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Face van the A-team had een corvette.
quote:
was die niet hier op een comiccon laatst?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Face van the A-team had een corvette.
quote:
Die kende ik nietquote:
Heeft wel even geduurd voor ik het doorhadquote:
Is die corvette zwart?quote:
Jep.quote:
Nee, da's een wittequote:
Daar staat mij iets van bij idd. Ik zat aan deze serie te denken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's een witte
Het is een A-Team Corvette, zonder rode streep
Eigenlijk hoorde er een Jeep van Daisy in te zitten, maar die waren op het einde van de productie op, en toen hebben ze de laatste set met een Corvette gevuld
En da's daarmee de zeldzaamste Corvette van die fabrikant
Uhuquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Die lijkt niet op die van Face hequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar staat mij iets van bij idd. Ik zat aan deze serie te denken.
Jij had het over een corvette in the Dukes of Hazzard.quote:
In de play set die ik heb, in de show zat er geenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij had het over een corvette in the Dukes of Hazzard.
Play set klinkt best wel fout.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
In de play set die ik heb, in de show zat er geen
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Play set klinkt best wel fout.
Niet alles teruggelezen, ik werd afgeleid door don't mention the war - star warsquote:
Dan ben je nu weer helemaal bijquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet alles teruggelezen, ik werd afgeleid door don't mention the war - star wars
quote:
mooi, die 8 gemiste topics in 1 bericht samengevatquote:
Smurrie, altijd goedquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:14 schreef drakin het volgende:
Soep is inmiddels afgekoeld, dus ff opeten.
Aspergesoep met lekker bruin stokbroodje en smurrie
ja kruiden en knoflook smurriequote:
Lekkah, vooral de smurriequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:14 schreef drakin het volgende:
Soep is inmiddels afgekoeld, dus ff opeten.
Aspergesoep met lekker bruin stokbroodje en smurrie
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
mooi, die 8 gemiste topics in 1 bericht samengevat
Ik heb spagettiesmurrie gemaakt.quote:
Doe niet zo sneu.quote:
ff checkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Wist je dat de lampjes van KITT overgenomen zijn vd Cylons van Battlesta Galactica?
Hoe ging hetquote:
Na een paar instructies van mijn dochter stond ik de eerste keer meteen op en peddelde weg, maar op onverklaarbare wijze moonwalkte ik na 20 seconden achteruit het board afquote:
heb je filmpje van het moonwalkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na een paar instructies van mijn dochter stond ik de eerste keer meteen op en peddelde weg, maar op onverklaarbare wijze moonwalkte ik na 20 seconden achteruit het board af
Maar daarna ging het super, echt zo tof om te doen.
ja dat, app jij Gebbetje even!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:47 schreef sjampoeh het volgende:
Oi @:sacha is erDan moet ik er ook zijn
Ja daar is een filmpje vanquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb je filmpje van het moonwalken![]()
Hey maar cool. Natuurtalent dus. Denk je dat je morgen spierpijn gaat hebben?
Gaat je t nog vaker doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar is een filmpje van![]()
Ik heb nu nergens last van, in het begin stond ik wel verkrampt op het board en dan ga je dat wel voelen, vooral in mijn scheenbenen. En als ik spierpijn krijg was het zeer de moeite waard.
Voelt het nog een beetje sneller aan dan het er uit ziet?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na een paar instructies van mijn dochter stond ik de eerste keer meteen op en peddelde weg, maar op onverklaarbare wijze moonwalkte ik na 20 seconden achteruit het board af
Maar daarna ging het super, echt zo tof om te doen.
subtiel pulpquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Voelt het nog een beetje sneller aan dan het er uit ziet?
quote:
Mijn dochter vond dat ik ook een board moest kopen, maar zo af en toe vind ik het prima om op haar board te staan, maar denk niet dat ik het vaak zou doen als ik mijn eigen board had en dat is zonde van het geld want een goede is best prijzig. Dus ze mag hem de volgende keer weer meenemen.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter vond dat ik ook een board moest kopen, maar zo af en toe vind ik het prima om op haar board te staan, maar denk niet dat ik het vaak zou doen als ik mijn eigen board had en dat is zonde van het geld want een goede is best prijzig. Dus ze mag hem de volgende keer weer meenemen.
Heb jij nog onweer gehad?
Hier ook geen mini knalletje hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neevolgens mij heeft zo ongeveer iedereen onweer gehad behalve ik. Heb wat gedonder gehoord maar toen was het al aan het oplossen allemaal. En nu ook niets, het zit allemaal in Duitsland als ik het goed zie.
Wel regen gehad.
Ik ging lekker op het gemak, gewoon sloom eigenlijk want ik was al blij dat ik bleef staan, maar mijn dochter had er aardig de vaart in.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Voelt het nog een beetje sneller aan dan het er uit ziet?
Hoe kan dat nou??? Ik heb ontladingen boven Amsterdam gezienquote:
Noppes nada nientequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou??? Ik heb ontladingen boven Amsterdam gezien
Jij associeer suppers met dat lopen met die stokken, hoe heet dat ook alweer?quote:
Volgens mij ben je er gewoon doorheen geslapenquote:
Klinkt als skeeleren, dat remgedeelte.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging lekker op het gemak, gewoon sloom eigenlijk want ik was al blij dat ik bleef staan, maar mijn dochter had er aardig de vaart in.
Het remmen was ook wel een dingetje
Hoe rem je dan? Er afspringen? Eraf springen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging lekker op het gemak, gewoon sloom eigenlijk want ik was al blij dat ik bleef staan, maar mijn dochter had er aardig de vaart in.
Het remmen was ook wel een dingetje
Hier ook echt niks! Ik wil ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er gewoon doorheen geslapen
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:05 schreef pullup het volgende:
Die Duitsers gaan KAPUTT
[ afbeelding ]
Don't mention the war
Eens kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef PP_Sound het volgende:
Kwaliteitstopic van Treehut. MUZ / African music
Nee dat staat wel heul heul veel lager in de rangorde hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij associeer suppers met dat lopen met die stokken, hoe heet dat ook alweer?
Nordic walken
Ik raad het ook niet aan voor op de Nieuwe Waterweg.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Een raar iets dat suppen ja zo kwetsbaar ook
Gewoon de andere kant op peddelen denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe rem je dan? Er afspringen? Eraf springen?
Nai! Dat is de afdeling van Scrut.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:57 schreef PP_Sound het volgende:
Kwaliteitstopic van Treehut. MUZ / African music
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raad het ook niet aan voor op de Nieuwe Waterweg.
Roeierig lijkt me, peddel in het water houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon de andere kant op peddelen denk ik
Suuuup, Pris!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
Het woord is alleen niet echt tot de verbeelding sprekend...ik denk steeds aan avondeten. Supperen of zo.
Wat een deceptie en als je dan regen hebt wil je ook onweer natuurlijk. Hier is het de hele dag stralend mooi weer geweest, voor een uurtje was het vanmiddag helemaal bewolkt, maar daarna deed de zon het weer.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neevolgens mij heeft zo ongeveer iedereen onweer gehad behalve ik. Heb wat gedonder gehoord maar toen was het al aan het oplossen allemaal. En nu ook niets, het zit allemaal in Duitsland als ik het goed zie.
Wel regen gehad.
yo sup manquote:
Ik denk aan een kleffe sandwich, een Subquote:
Subbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk aan een kleffe sandwich, een Sub
Alleen voelt het vallen met skeeleren een stuk minder prettig.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Klinkt als skeeleren, dat remgedeelte.
Jetzt geht's loss!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:05 schreef pullup het volgende:
Die Duitsers gaan KAPUTT
[ afbeelding ]
Don't mention the war
Ik ging snel plat op het board liggen, omdat ik wist dat ik tegen de boot ging botsen en liggend leek mij dat wel zo veilig, maar je moet je peddel in het water steken en tegen de stroom induwen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe rem je dan? Er afspringen? Eraf springen?
Mijn hulp is nodig?quote:
Ik wist hetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging snel plat op het board liggen, omdat ik wist dat ik tegen de boot ging botsen en liggend leek mij dat wel zo veilig, maar je moet je peddel in het water steken en tegen de stroom induwen.
Ik voelde me de eerste keer niet echt statigquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat staat wel heul heul veel lager in de rangorde hoor.
Het ziet er wel statig uit dat suppen
Stand Up Paddle. Ik heb dat zojuist opgezocht, want ik had ook geen idee.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
Het woord is alleen niet echt tot de verbeelding sprekend...ik denk steeds aan avondeten. Supperen of zo.
Ik denk het wel, want ik had mijn nieuwe bikini aanquote:
plat liggenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging snel plat op het board liggen, omdat ik wist dat ik tegen de boot ging botsen en liggend leek mij dat wel zo veilig, maar je moet je peddel in het water steken en tegen de stroom induwen.
Hmm wellicht is het toch moeilijker dan het er uit ziet. Ik ga volgende week ook eens een supje huren voor een uur. Ik zie ze nu al weken langs glijden op de Amstelquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde me de eerste keer niet echt statig
Het lijkt me gewoon niet zo leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm wellicht is het toch moeilijker dan het er uit ziet. Ik ga volgende week ook eens een supje huren voor een uur. Ik zie ze nu al weken langs glijden op de Amstel
Is het niet een beetje zoals die gondeliers doen? Hoe heet dat eigenlijk. In van die bootjes in Italië.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stand Up Paddle. Ik heb dat zojuist opgezocht, want ik had ook geen idee.
Paddle To The Sea.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stand Up Paddle. Ik heb dat zojuist opgezocht, want ik had ook geen idee.
wat doe je aan? wetsuit?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm wellicht is het toch moeilijker dan het er uit ziet. Ik ga volgende week ook eens een supje huren voor een uur. Ik zie ze nu al weken langs glijden op de Amstel
Aukje op Youtube kan je wel wat handige tips geven.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe verslag , vandaar ook dat uurtje om eens te proberen. Mij lijkt het nog wel leukquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon niet zo leuk eigenlijk.
Het ziet er wel een beetje suffig uit ja, maar het is wel een heerlijk gevoel als je zo op dat water staat en je kan ook overal terecht met zo board, je ziet alles dan eens van een andere kant en je bent ook nog eens sportief bezig.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon niet zo leuk eigenlijk.
Ik denk dat pullup zelf ook wel weet dat hij geen handstand moet proberen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aukje op Youtube kan je wel wat handige tips geven.
live?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe verslag , vandaar ook dat uurtje om eens te proberen. Mij lijkt het nog wel leuk
Mwah het is warm zat. Gewoon t shirt en korte sportbroek is voldoendequote:
Nou...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat pullup zelf ook wel weet dat hij geen handstand moet proberen.
Die staan volgens mij altijd maar wat lafjes een stuk hout te bewegen, hier kwam wel wat meer lichaamsbeweging bij kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is het niet een beetje zoals die gondeliers doen? Hoe heet dat eigenlijk. In van die bootjes in Italië.
jammerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah het is warm zat. Gewoon t shirt en korte sportbroek is voldoende
oh okéquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die staan volgens mij altijd maar wat lafjes een stuk hout te bewegen, hier kwam wel wat meer lichaamsbeweging bij kijken
Mij lijkt een streampje ook wel leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe verslag , vandaar ook dat uurtje om eens te proberen. Mij lijkt het nog wel leuk
Onder water.quote:
Heb wel eens een paar keer in een smalle wedstrijd kano wat pogingen ondernomen maar de balans houden is compleet anders dan in een roeiboot dus dat was geen succesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij lijkt een streampje ook wel leuk.
quote:
Zo'n sup ligt plat op het water dus dat is redelijk stabiel, dat lukt je wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb wel eens een paar keer in een smalle wedstrijd kano wat pogingen ondernomen maar de balans houden is compleet anders dan in een roeiboot dus dat was geen succes
Ik weet nog steeds niet wat het is, Sup staat voor onder.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:28 schreef chufi het volgende:
Zo'n supboard is volgens mij breder en stabieler dan een normaal windsurfboard ...
Een surfbord dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n sup ligt plat op het water dus dat is redelijk stabiel, dat lukt je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |