Goed plan.quote:
Ik heb daadwerkelijk ooit nog ruzie met die gast gehad in het Westerparkquote:
Als ik er over ga nadenken weet ik al dat ik er toch niet meer uit gaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Al zou een andere druivenras er waarschijnlijk beter bij passen.
Twijfel of ik nog naar de super moet voor die andere wijn.
Ja die Zweden zijn zo vriendelijk en behulpzaamquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman Ikea heeft 3 weken nodig om een paar dingetjes bijelkaar te rapen en ze op de post te gooien.
Het is dat op bezoek gaan geen optie is.
15 euro ofzo?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vriend van mij ging verhuizen en had zijn nieuwe inboedel bij IKEA besteld. Hij had alleen niet gezien dat er nog een fix bedrag aan magazijnkosten bijkwam.
Hij was een aardig bedrag kwijt, je betaald per pakket. Hij moest een komplete inboedel hebben inc. voor 2 kinderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
15 euro ofzo?
Toen ik al mijn grote dingen nodig had ging ik naar ikea, schreef alles op, gaf een medewerker mijn lijstje. En dan kreeg ik het de dag erna vaak bezorgd. Vet handig. Kost inclusief bezorgen iets van 50 euro ofzo. Elke euro waard. Een busje huren en iemand vragen om mee te gaan is duurder.
Personeel moet ook betaald worden.quote:
Tegenwoordig betaal je een relatief vast bedrag voor het verzamelen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was een aardig bedrag kwijt, je betaald per pakket. Hij moest een komplete inboedel hebben inc. voor 2 kinderen.
Ik heb geen idee. Ik heb het over een jaar of 6 geleden. Ik heb mijn spullen wel laten bezorgen. Maar om de kosten laag te houden heb ik mijn spullen wel zelf bij elkaar gezocht en de boel beneden laten afleveren.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegenwoordig betaal je een relatief vast bedrag voor het verzamelen geloof ik.
Dat vind ik wel meevallen.quote:
Wat is daar nou lekker aan. Beetje wannebee rijstquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak risotto en dan vind ik het wel lekker
Ja een beetje snugger had dat kunnen weten. Ikea gasten slepen niet voor niksquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij was een paar 100 euro extra kwijt. Hij woonde op de 6de verdieping en ik meen dat je toen 15 euro extra betaalde per verdieping. Bij elkaar was het wel een bedrag wat jammer was want hij had het makkelijk kunnen besparen.
Idd, ik had van tevoren uitgezocht hoe ik het goedkoopst uit kan zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een beetje snugger had dat kunnen weten. Ikea gasten slepen niet voor niks
Oh ik dacht voor een vriendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik had van tevoren uitgezocht hoe ik het goedkoopst uit kan zijn.
Had hij het maar aan mij gevraagd. Ik was een jaartje daarvoor verhuisd en ik had het hem zo kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor een vriendHet is niet zo moeilijk toch
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar hij had wel vaker van die dingen. Doen zonder na te denken.
Impulsiviteit is een slechte eigenschap. Hij was nou ook weer niet de domste.quote:
Ik ken die gast niet, ik had het over jouquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Impulsiviteit is een slechte eigenschap. Hij was nou ook weer niet de domste.
Kreng.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken die gast niet, ik had het over jou
Sorryquote:
Ik had al zo'n vermoeden maar van jou kan ik het hebben.quote:
Jajaja .......quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden maar van jou kan ik het hebben.
Maar voor de rest vind ik je een trut.quote:
Dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar voor de rest vind ik je een trut.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |