Goed plan.quote:
Ik heb daadwerkelijk ooit nog ruzie met die gast gehad in het Westerparkquote:
Als ik er over ga nadenken weet ik al dat ik er toch niet meer uit gaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Al zou een andere druivenras er waarschijnlijk beter bij passen.
Twijfel of ik nog naar de super moet voor die andere wijn.
Ja die Zweden zijn zo vriendelijk en behulpzaamquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman Ikea heeft 3 weken nodig om een paar dingetjes bijelkaar te rapen en ze op de post te gooien.
Het is dat op bezoek gaan geen optie is.
15 euro ofzo?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vriend van mij ging verhuizen en had zijn nieuwe inboedel bij IKEA besteld. Hij had alleen niet gezien dat er nog een fix bedrag aan magazijnkosten bijkwam.
Hij was een aardig bedrag kwijt, je betaald per pakket. Hij moest een komplete inboedel hebben inc. voor 2 kinderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
15 euro ofzo?
Toen ik al mijn grote dingen nodig had ging ik naar ikea, schreef alles op, gaf een medewerker mijn lijstje. En dan kreeg ik het de dag erna vaak bezorgd. Vet handig. Kost inclusief bezorgen iets van 50 euro ofzo. Elke euro waard. Een busje huren en iemand vragen om mee te gaan is duurder.
Personeel moet ook betaald worden.quote:
Tegenwoordig betaal je een relatief vast bedrag voor het verzamelen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was een aardig bedrag kwijt, je betaald per pakket. Hij moest een komplete inboedel hebben inc. voor 2 kinderen.
Ik heb geen idee. Ik heb het over een jaar of 6 geleden. Ik heb mijn spullen wel laten bezorgen. Maar om de kosten laag te houden heb ik mijn spullen wel zelf bij elkaar gezocht en de boel beneden laten afleveren.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegenwoordig betaal je een relatief vast bedrag voor het verzamelen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |