Nee? Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
De extremiteiten als leidraad? Is dat waarom je die ALM reacties veegt?
Dat is toch precies wat ik zeg?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het wordt we
Cherry-picking als baudet wordt afgeserveerd omdat daar een paar gekkies op afkomen en BLM niet toch? Of Wilders. De polarisatie is enorm en beide kanten hebben evenveel boter op het hoofd.
Je veegt ze want het zijn extremen zeg je net zelf. Terwijl een overgroot deel van de BLM reacties niet zoveel anders zijn en gewoon verkapt racisme, maar dan de andere kant op.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee? Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
Ik kan hier niets mee. Ten eerste zei ik niet alle, maar meestal en ten tweede begin je nu wéér met het gedoe dat ''het overgrote deel van BLM'' racistisch van aard zou zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je veegt ze want het zijn extremen zeg je net zelf. Terwijl een overgroot deel van de BLM reacties niet zoveel anders zijn en gewoon verkapt racisme, maar dan de andere kant op.
Het gaat in jouw hersenpan ook niet echt helemaal lekker he?
BLM is per definitie racistisch. Dat is inherent aan de naam.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan hier niets mee. Ten eerste zei ik niet alle, maar meestal en ten tweede begin je nu wéér met het gedoe dat ''het overgrote deel van BLM'' racistisch van aard zou zijn.
Je snapt het blijkbaar niet. Da's prima, maar kom dan niet met een verheven vingertje anderen de les lezen.
Eetsmakelijk chef.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
BLM is per definitie racistisch. Dat is inherent aan de naam.
http://zwartjestrappen.nl/quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als toetje neem ik lekker heerlijke blanke vla![]()
Ik zie een groot verschil, zeker wanneer we naar de cancel culture in de VS kijken. Wanneer je wordt ontslagen, of op asociale media aan de schandpaal wordt genageld, wanneer je niet diep genoeg buigt voor BLM. En dit is geen op zichzelf staand iets. We hebben dit al enige jaren aan zien komen op, notabene, Amerikaanse universiteiten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het wordt we
Cherry-picking als baudet wordt afgeserveerd omdat daar een paar gekkies op afkomen en BLM niet toch? Of Wilders. De polarisatie is enorm en beide kanten hebben evenveel boter op het hoofd.
Dus omdat je zwarte levens waardevol vindt ben je een racist? BLM stelt nergens dat de ene huidskleur belangrijker is dan de anderequote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
BLM is per definitie racistisch. Dat is inherent aan de naam.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen witte mensen kunnen hier racisme in zien omdat zij zo gewend zijn rassen te rangschikken
wtf mortaxxquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus omdat je zwarte levens waardevol vindt ben je een racist? BLM stelt nergens dat de ene huidskleur belangrijker is dan de andere
Alleen witte mensen kunnen hier racisme in zien omdat zij zo gewend zijn rassen te rangschikken
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus omdat je zwarte levens waardevol vindt ben je een racist? BLM stelt nergens dat de ene huidskleur belangrijker is dan de andere
Ze vinden het niet leuk als hun hondenfluitje wordt afgepaktquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:36 schreef recursief het volgende:
Is hier een topic over?Serieus? Een site mag toch gewoon zijn eigen regels hebben en handhaven? Waar maak je je druk over. Censuur
Gast.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar in NWS! Kom op zeg, dit is meer iets voor KLB:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk als hun hondenfluitje wordt afgepakt
Dit is gewoon NWS hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:55 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar in NWS! Kom op zeg, dit is meer iets voor KLB: "Nu.nl heeft regels die ik niet tof vind! Boehoehoe"
Daar moeten we hier dus echt niet naartoe. Helaas gebeurt het wel. Alles wat ‘kwetsend’. Gevonden kan worden moet weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:47 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik zie een groot verschil, zeker wanneer we naar de cancel culture in de VS kijken. Wanneer je wordt ontslagen, of op asociale media aan de schandpaal wordt genageld, wanneer je niet diep genoeg buigt voor BLM. En dit is geen op zichzelf staand iets. We hebben dit al enige jaren aan zien komen op, notabene, Amerikaanse universiteiten.
Diversiteit van mening is daar al enige tijd onder druk komen te staan, en dat is blijkbaar doorgezet naar de rest van de samenleving. Ik hoopte dat Evergreen geen voorbeeld zou zijn, maar een voorbeeld van waar we niet naartoe willen.
Leg mij even uit waarom bedrijven zich gedwongen voelen om huichelachtig mee te doen aan het BLM circus, en dat allerlei "bekendheden" zich geroepen voelen om hun steun uit te spreken, en dat iedereen die maar iets van tegengas geeft, direct als racist wordt weggezet. Dat is een heel ander niveau van polarisatie, dan hetgeen jij aangeeft.
Het is inmiddels zo krankzinnig in de VS, dat men niet alleen Cops (TV-serie) heeft stilgezet, maar dat een hoofdrolspeelster in een of andere politieserie daarop wordt aangevallen (omdat het de politie positief zou afbeelden), en dat een kinderserie (Paw Patrol) niet door beugel kan, omdat een hond daarin in dienst is van de politie. Dit is van het niveau van een culturele revolutie. En dat is nog niet eens alles wat daar nu gaande is.
Dat nu.nl zijn eigen regels heeft en modereert? Mij best hoor maar dat doet iedere website toch?quote:
Natuurlijk, maar gezien de huidige situatie met BLM en de reacties erop vind ik het wel nws.. of iig achtergrond bij nwsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat nu.nl zijn eigen regels heeft en modereert? Mij best hoor maar dat doet iedere website toch?
Zoek anders even de definitie op. Ironisch dat de niet racistische kreet juist als racisme wordt geframed.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |