Ja, eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Hij onmatched toch een uurtje na die date al? Dan heb je dus die beslissing al genomen. Dan kun je toch ook een appje sturen? En je mag me ouderwets vinde. Prima hoor.
![]()
Ik wel. En nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, eens.
Maar ik vind dat niet meteen de conclusie waard dat hij dat vast veel vaker doet en het als blik doperwten openen ziet
Als je wat doet?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Maar buda je laat sowieso een goede indruk achter hoor als je zoiets doet.
Denken we er anders overquote:
Eenschquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu gaan we stoppen over erwten in blik want die zijn echt smerig
Standaard outfit hier sinds ik terug ben uit 'namquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie molo nu voor me met zo'n zwart ooglapje en groot mes in haar handen.
ja iddquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
Tevens, damnnnnn wat een onweer en regen ineens!
En uit een glazen potje?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen hier op gebaseerd, maar ook op wat Bitterbal eerder vertelde.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Denken we er anders over![]()
Big deal, moving on
En in verhouding tot tuinbonen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind doperwten konjosmerig. Dus eer ik daar een blik van open maak is de nood wel IETS hoger dan wanneer ik een tinderdate meen te moeten regelen
En hoe zit dat met tuinbonen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind doperwten konjosmerig. Dus eer ik daar een blik van open maak is de nood wel IETS hoger dan wanneer ik een tinderdate meen te moeten regelen
Oh nou moet ik ook met jou datenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
bonen, die zijn smerig..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk onweer en harde regen![]()
Normaal weer voor mensen met een normale huidskleur
Walgelijk!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met rijst. En kipblokjes.. Heerlijk.
Vroeger had je die van het merk Groko/Groco, met kruidenboter en spekjes. Uit de diepvries, was vetttt lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn nog goorder. de goorste droge groenten die er zijn.
Speklapjesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
met speklapjes was standaard thuis altijd. Met zwoerd.
Wij hadden ze uit eigen tuin.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeger had je die van het merk Groko/Groco, met kruidenboter en spekjes. Uit de diepvries, was vetttt lekker![]()
Maar doorgaans teleurstellend ja
Gepureerd zijn ze wel lekker met feta
Waar zit jij?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef Modus het volgende:
Ja megaknal hier ook net. Dacht dat er een vuurwerkbom afging.
Ik zou ze ook echt nooit kweken nee. Kunnen goed gemist wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden ze uit eigen tuin.
van die vieze gortdroge grote tuinbonen. Geprakt kreeg ik ze helemaal niet door mijn keel.
nee begon net lekker te wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pppfttt vond je het niet benauwd dan?
Achter mijn bureau, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westland down, I repeat, Westland downquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
De bui lijkt over de Alblasserwaard heen te trekken.
als ik dat ook tegen jou had gezegd had je dat dan wel stoer gevonden?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké geen tips meer van dr. Los.
Waarom heb je geen vriendin. Dat was de standaard vraag van ooms en tantes op verjaardagen.
Ooit eens geantwoord ik neuk iig telkens een ander en jij zit al 30 jaar met dezelfde *ut.
Dat beteuterde gezicht
En hoe lang neuk je nu al dezelfde kut?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom heb je geen vriendin. Dat was de standaard vraag van ooms en tantes op verjaardagen.
Ooit eens geantwoord ik neuk iig telkens een ander en jij zit al 30 jaar met dezelfde *ut.
Dat beteuterde gezicht
kan mij niet koud genoeg zijn..quote:
ach.. liever zo dan aan coronaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
we gaaaaaaaaaaaaaaaaan er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Klinkt alsof je huis op wielen staat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat beteuterde gezicht
Wij hadden vanalles in de tuin staan. Doperwten ook ja, en peultjes en wortels en sla en boerenkool, en witlof en aardappels.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou ze ook echt nooit kweken nee. Kunnen goed gemist worden
Hadden jullie ook verse doperwten?
Hoor je ook geen gerommel?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nog niks.. maar hoor "slagregens" op het dakraam
Poëtisch dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef Modus het volgende:
[..]
En hoe lang neuk je nu al dezelfde kut?
Dat lijkt me handig en lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden vanalles in de tuin staan. Doperwten ook ja, en peultjes en wortels en sla en boerenkool, en witlof en aardappels.
Nee juist van mijn vaders kant een erg beschaafde familie. Iedereen gestudeerd en mooie bedrijven enzo. En die oom was de meest bekakte met zijn chateax in Frankrijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof je huis op wielen staat.
Misschien ging hij wel naar de hoeren?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat beteuterde gezicht
doe dat es op een groot leeg veld met een parapluquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk, net in mijn bijna nakie buiten gestaan even
Wel gaaf hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden vanalles in de tuin staan. Doperwten ook ja, en peultjes en wortels en sla en boerenkool, en witlof en aardappels.
Je had je sokken nog aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor Mary Poppins welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij veranderde snel van onderwerp.quote:
Kruidnagel vergeten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo werkt citroen niet meer tegen muggen??!
Hallo, het is de polizei. Iemand de dood in sturen ist verboten in Foquevillequote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe dat es op een groot leeg veld met een paraplu
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe dat es op een groot leeg veld met een paraplu
Dat hebben ze besloten in hun laatste jaarlijkse topquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ah toequote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo, het is de polizei. Iemand de dood in sturen ist verboten in Foqueville
Werkte dat uberhaupt ooit dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit jaar via Zzzzzzoom.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben ze besloten in hun laatste jaarlijkse top
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk. Moet je wel raak gooien.
quote:
eensquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:01 schreef mschol het volgende:
weinig klappen, veel geflits, valt weer tegen
Kuitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Goeie wel voor morgen. Gerookte zalm met boontjes, kuit en crčme fraiche op wafels
Dan Haag 44mm komende uren volgens Buienradarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oi 't randstadje krijgt er goed van langs zo te zien
Laten we het op 40-45 mm houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan Haag 44mm komende uren volgens Buienradar
Maakrte dit regelmatig mee in thailand. maar dan valt overal de stroom uit en kan je niet naar buiten omdat alle bomen omflikkeren en alles onderlooptquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:05 schreef mschol het volgende:
overigens heb ik een bui als dit wel eens meegemaakt in vakantiehuisje in duitsland ofzo, volgens mij zaten we toen in de bergen..
geen probleem dat nog eens mee te maken, haardvuurtje aan (indien winter/herfst) en dan switch aan, of tv of gewoon naar buiten kijken,
Wel al je planten voor de komende dagen water, de duivenpoep weggespoeld en ledlampjes in de lucht. Ik geef het een 8.quote:
14-18 dus. Fair enoughquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en een minuut later teruggeschroefd naar 15mm
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel al je planten voor de komende dagen water, de duivenpoep weggespoeld en ledlampjes in de lucht. Ik geef het een 8.
Ja, dat gebeurt in ons dorp in Hongarije ook steeds als het onweertquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maakrte dit regelmatig mee in thailand. maar dan valt overal de stroom uit en kan je niet naar buiten omdat alle bomen omflikkeren en alles onderlooptKokosnoten zijn dan ook een dingetje
daar ging mijn colaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt in ons dorp in Hongarije ook steeds als het onweertDe stroom, niet de kokosnoten.
Met een beetje geluk wat duiven gefrituurd door de bliksemquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel al je planten voor de komende dagen water, de duivenpoep weggespoeld en ledlampjes in de lucht. Ik geef het een 8.
had in Kroatie een keer een snel opkomende heftige bui + zware storm, tenten om ons heen vlogen door de lucht. Gelukkig zat ik in een stevige stacaravanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:05 schreef mschol het volgende:
overigens heb ik een bui als dit wel eens meegemaakt in vakantiehuisje in duitsland ofzo, volgens mij zaten we toen in de bergen..
geen probleem dat nog eens mee te maken, haardvuurtje aan (indien winter/herfst) en dan switch aan, of tv of gewoon naar buiten kijken,
Je stond ‘s morgens niet ineens aan de andere kant van de camping?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had in Kroatie een keer een snel opkomende heftige bui + zware storm, tenten om ons heen vlogen door de lucht. Gelukkig zat ik in een stevige stacaravan
Alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wat duiven gefrituurd door de bliksem
zo licht ben ik nou ook weer niet, zeker in die tijd nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je stond ‘s morgens niet ineens aan de andere kant van de camping?
komende dagen? komende dag bedoel je..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds goed met je dieet?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo licht ben ik nou ook weer niet, zeker in die tijd niet
ik hou me er nog steeds redelijk aan, iets minder strikt, al zal ik nog wel een kilo of 2 kwijt willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds goed met je dieet?
Natuurlijk lost dit het neerslagtekort niet op maar het is mooi dat het nu valt, dan verdampt het niet en kunnen de planten er de hele nacht nog lekker van drinken, dan hoef ik ze morgen en overmorgen echt geen water te geven. Te vaak water geeft serieus luie planten ze moeten juist wortels gaan maken en op zoek naar water.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
komende dagen? komende dag bedoel je..
morgen verdampt het gros weer en hebben we nog steeds een neerslag tekort
Ja, met die laatste kilo’s blijf ik ook worstelenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou me er nog steeds redelijk aan, iets minder strikt, al zal ik nog wel een kilo of 2 kwijt willen.
Maar dan moet ik echt ff een week hard aan de bak, echt alleen eten wat ik mag en ook dagelijks een stuk wandelen. Laatste loodjes zijn lastig
Zo welquote:
Windje gelaten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
zo dat was een forse, hoorde iemand anders het ook?
@SuperHartje is niet zo eng hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn nog aan het puinruimen van je vorige lokquote. Kijk je wel uit, jongeman?
15 kg ongeveerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, met die laatste kilo’s blijf ik ook worstelenHoeveel ben je nu afgevallen?
Ja dit was wat onverwachts hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk nou uit, ballie haalt ook steeds gekke mensen hierheen.
Omdat ze BNW-mod is hoef je niet gelijk zo te doen hequote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
zo dat was een forse, hoorde iemand anders het ook?
Oeh jee gekke mensenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
superhartje is super liefquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiii en welkom, specs graag?
Ja ik breng niet zomaar mensen hierheen hequote:
Tap tap tap op Buda zijn hoofd.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, ik zat Superhartje welkom te heten in de verkeerde sc
quote:
nou jij begon met tim toch? Of ik>quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik breng niet zomaar mensen hierheen he
Eehm jij ja ...quote:
Nou dat mag minstens wel. Ik ben een beruchte moppersmurf. Hoiquote:
Ze zat nog even in de Discord waar jij ook nog even in zatquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou niet te enthousiastquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hadden laatstt tim gelokt maar dat ging niet zo goed :p Dus ze zijn nu een beetje schichtig hier ;P
En ik ook nog evenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zat nog even in de Discord waar jij ook nog even in zat
Nu zie ik zo'n ernome schuur vol kippen voor me waar ineens het licht aangaatquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hadden laatstt tim gelokt maar dat ging niet zo goed :p Dus ze zijn nu een beetje schichtig hier ;P
dat zeg ikquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu zie ik zo'n ernome schuur vol kippen voor me waar ineens het licht aangaat
Ik heb voor zo ver ik weet geen Discordquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zat nog even in de Discord waar jij ook nog even in zat
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik dacht dan ook dat ik Buda beantwoorddequote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voor zo ver ik weet geen Discord
Goeie metafoor voor de KSCquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu zie ik zo'n ernome schuur vol kippen voor me waar ineens het licht aangaat
Hoiiii SuperHartje, welkom, ik ben de enige normale hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou niet te enthousiastik ga zo ook weer
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiii SuperHartje, welkom, ik ben de enige normale hier.
Ik vind jou een leuke userquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou niet te enthousiastik ga zo ook weer
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dan ook dat ik Buda beantwoordde
We hebben dan wel allebei problemen met een vrouw hier maar dat maakt ons nog niet hetzelfdequote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dan ook dat ik Buda beantwoordde
Heb je je broek al op je enkels?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiii SuperHartje, welkom, ik ben de enige normale hier.
volgens mij was ze voor jou, en ook weer vrij snel wegquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zat ik even. Maar voor zover ik weet zat Superhartje daar niet toen. Of misschien onder een andere naam?
Ik was ook snel weg. Teveel naaktfoto’s van users die ik niet naakt wens te zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij was ze voor jou, en ook weer vrij snel weg
Ja ik zat daar idd heel even.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voor zo ver ik weet geen Discord
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben dan wel allebei problemen met een vrouw hier maar dat maakt ons nog niet hetzelfde
*checked of zijn webcam aanstaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je broek al op je enkels?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ook snel weg. Teveel naaktfoto’s van users die ik niet naakt wens te zien.
Ik ben wel benieuwd naar het vervolg van ‘Uitstraling en de amoureuze advocate’quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*checked of zijn webcam aanstaat.
Ja die komt morgen een kopje koffie doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het vervolg van ‘Uitstraling en de amoureuze advocate’
Dit gesprek hebben al eens eerder gehadquote:
‘Kopje koffie’quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die komt morgen een kopje koffie doen
Oh shitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit gesprek hebben al eens eerder gehad
Een glas bier onder een tap?quote:
En die feromonen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek voor de zekerheid maar een schone onderbroek aan
Galileo?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:45 schreef Koen66 het volgende:
thunder and lightning its getting exciting
quote:
quote:
Het is ook al weer bijna middernacht he.quote:
time fliesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook al weer bijna middernacht he.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Supergrappig![]()
Er gaat een uurtje geleden een groepje jongeren gewoon op de stoep zitten tegen mijn hek aan. Beetje blowtje rondgeven alles. Beetje angstig naar mijn balkon kijken "HUUU als die meneer ons maar niet wegstuurt"
Dus na een tijdje (echt minstens een half uur of zo) hang ik even over het balkon heen. "Jongens. Lusten jullie misschien wat te drinken?"
Biertjes gebracht, gezellig staan lullen alles. Helemaal top, iedereen blij![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Supergrappig![]()
Er gaat een uurtje geleden een groepje jongeren gewoon op de stoep zitten tegen mijn hek aan. Beetje blowtje rondgeven alles. Beetje angstig naar mijn balkon kijken "HUUU als die meneer ons maar niet wegstuurt"
Dus na een tijdje (echt minstens een half uur of zo) hang ik even over het balkon heen. "Jongens. Lusten jullie misschien wat te drinken?"
Biertjes gebracht, gezellig staan lullen alles. Helemaal top, iedereen blij![]()
Aww. Cool!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Supergrappig![]()
zijn ze verzopen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, mijn plantjes hoeven geen water.
Haha nee dat nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je ze nog getrakteerd op een omgekeerde kalimba serenade?
Fijn he`.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, mijn plantjes hoeven geen water.
Jij ook niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha nee dat nietmaaar we hebben wel een foto gemaakt en die heb ik rond gestuurd
wie weet wordt het nogeens gezellig. Dit vergeten ze niet gauw meer iig
maar er komt niks uit?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan niet slapen en heb om de tien minuten Het idee dat ik naar de wc moet
Neequote:
Niet om je hoop te temperen maar ik heb die gasten echt nooit meer gezien, Had ze ook niet herkent trouwens en zij mij waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeik had eind 2010 nogeens zoiets met een paar Indiërs die ik in de trein tegenkwam
Maar verder, nee. Dit soort dingen zijn vrij zeldzaam
Ja dat. Verder zal het inderdaad ook welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Spontane ontmoetingen. Mensen dingen geven.
Met dat omaatje in Moldaviëquote:Op zaterdag 13 juni 2020 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb dat best vaak. Zeker bij het reizen, dan sta ik er zelf ook meer open voor ofzo.
Wij zijn niet samen in Moldavië geweest toch.quote:
Nou dat verhaal dat je haar hand pakte en zoquote:Op zaterdag 13 juni 2020 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij zijn niet samen in Moldavië geweest toch.
Of wat bedoel je?
Ik ga wel slapen nu, lees het morgen wel.
Ohja die vrouw onderweg naar het ziekenhuis op bezoek bij haar broer die dood ging. Was best heftigquote:Op zaterdag 13 juni 2020 02:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat verhaal dat je haar hand pakte en zo
Have fun!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 06:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bijna in Fogellandom 9u bij de piloot..
wij vonden het prima, verkopen van Fawlty towers gingen door het dakquote:Op zaterdag 13 juni 2020 07:31 schreef crv het volgende:
Echt, wie hier nog niet doorhad dat er juist de draak gestoken werd met racisme heeft echt een probleem.
https://nos.nl/artikel/23(...)et-waarschuwing.html
en terechtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
wij vonden het prima, verkopen van Fawlty towers gingen door het dak
Don’t mention racisme.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 07:31 schreef crv het volgende:
Echt, wie hier nog niet doorhad dat er juist de draak gestoken werd met racisme heeft echt een probleem.
https://nos.nl/artikel/23(...)et-waarschuwing.html
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 08:30 schreef RockNijntje het volgende:
Toen we gisternacht thuiskwamen ontdekten we dat m'n vriend het raam open had laten staan. Niet op kiepstand, nee, echt open. Ik was op zo veel vlakken niet zo blij
. Gelukkig niets gestolen en de waterschade viel ook enorm mee, maar
...
Iederren discrimineert en iedereen heeft rasistische trekjesquote:
Vriend heeft neem ik aan de nacht voor straf op de bank doorgebrachtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 08:30 schreef RockNijntje het volgende:
Toen we gisternacht thuiskwamen ontdekten we dat m'n vriend het raam open had laten staan. Niet op kiepstand, nee, echt open. Ik was op zo veel vlakken niet zo blij
. Gelukkig niets gestolen en de waterschade viel ook enorm mee, maar
...
Is het waterschade dag?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn bloemenvaas heeft gelekt en nu laat het fineer van mijn salontafel los
Da’s niet handig, Bosquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:29 schreef Bos81 het volgende:
![]()
om 2 uur nog klaarwakker op bed liggen er net pas achter komen dat dat waarschijnlijk komt omdat ik mijn meds niet had ingenomen...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk van niet. Het is niet voor het eerst dat ik het vergeetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s niet handig, BosKan het verder geen kwaad als je een ronde vergeet?
Perfectquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe is het de day after Claus?
Dat ze daar nog geen slimme hulpmiddelen voor hebben verzonnen. Dat je een berichtje krijgt als het weer tijd voor een pilletje is of zoquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Het is niet voor het eerst dat ik het vergeet![]()
![]()
![]()
aawwwquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ook.
[ afbeelding ]
Ik ging voor de "ik weet dat het heel vervelend is dat ik er iets van ga zeggen maar ik moet hier echt iets van zeggen, je moet echt beter op dit soort dingen letten".quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:18 schreef crv het volgende:
[..]
Vriend heeft neem ik aan de nacht voor straf op de bank doorgebracht
zo ziet die er ook uit jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn zulke schatjes. Zo zachtaardig.
Mijn telefoon gaat trillen als het tijd is, maar dan moet ik het nog wel doenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze daar nog geen slimme hulpmiddelen voor hebben verzonnen. Dat je een berichtje krijgt als het weer tijd voor een pilletje is of zo
Beetje opvoeden inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging voor de "ik weet dat het heel vervelend is dat ik er iets van ga zeggen maar ik moet hier echt iets van zeggen, je moet echt beter op dit soort dingen letten".
Hij woonde z'n hele leven lang bij paps en mams, ik snap dat dit soort dingen gebeuren want hij hoefde er nooit eerder op te letten. Maar als ik er niks van zeg gebeurt het over vijf jaar nog.
Staat er in de bijsluiter niet wat je moet doen als je een dosis vergeten bent? Ik moet mijne dan namelijk niet de volgende ochtend alsnog innemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn telefoon gaat trillen als het tijd is, maar dan moet ik het nog wel doen![]()
Maar goed, ik neem ze gewoon nu maar in. Het enige wat kan gebeuren is dat ik als een blok in slaap val..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |