Ja, eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Hij onmatched toch een uurtje na die date al? Dan heb je dus die beslissing al genomen. Dan kun je toch ook een appje sturen? En je mag me ouderwets vinde. Prima hoor.
![]()
Ik wel. En nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, eens.
Maar ik vind dat niet meteen de conclusie waard dat hij dat vast veel vaker doet en het als blik doperwten openen ziet
Als je wat doet?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Maar buda je laat sowieso een goede indruk achter hoor als je zoiets doet.
Denken we er anders overquote:
Eenschquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu gaan we stoppen over erwten in blik want die zijn echt smerig
Standaard outfit hier sinds ik terug ben uit 'namquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie molo nu voor me met zo'n zwart ooglapje en groot mes in haar handen.
ja iddquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
Tevens, damnnnnn wat een onweer en regen ineens!
En uit een glazen potje?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen hier op gebaseerd, maar ook op wat Bitterbal eerder vertelde.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Denken we er anders over![]()
Big deal, moving on
En in verhouding tot tuinbonen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind doperwten konjosmerig. Dus eer ik daar een blik van open maak is de nood wel IETS hoger dan wanneer ik een tinderdate meen te moeten regelen
En hoe zit dat met tuinbonen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind doperwten konjosmerig. Dus eer ik daar een blik van open maak is de nood wel IETS hoger dan wanneer ik een tinderdate meen te moeten regelen
Oh nou moet ik ook met jou datenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |