Ik zal me inhouden om geen vies grapje te makenquote:
Ik moest er toch om lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden om geen vies grapje te maken
daar ga ik niet op wachten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja vanaf half elf twee afleveringen van silent witness op de npo
Heeft hbo ook documentaires?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:13 schreef Karzai het volgende:
dat heeft niet iedereen, ik heb ook nog HBO en ziggo xl
mwoah interessanter dan fok vaakquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk soms nog wel eens wat reisprogramma's of darts. Maar eigenlijk is een tv wel een beetje onzin idd.
ik heb een tv maar gebruik ik nauwelijks.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Al een jaar of 3 niet meer. Mis je echt he-le-maal niks aan.
Ik idd ook natgeo/discovery, en documentaires. Zou dat toch wel missen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een tv maar gebruik ik nauwelijks.
hooguit wat van natgeo/discovery ofzo maar meer niet
beetje wel ja, maar helaas zijn sommige docu's wel echt maar 10 min echte informatie, rest is herhaling van zettenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik idd ook natgeo/discovery, en documentaires. Zou dat toch wel missen.
gaat gewoon in 1 grote bak.. fok er niet speciaal op ofzo, die hele bak moet incl vissen weg maar goed zie maar een koper te vinden voor een bak van 2,5m lang.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:36 schreef Karzai het volgende:
leuk, babies, heb je een baby bakje of laat je ze gewoon rondzwemmen in de grote bak?
bontquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en wat anders, waarom bestaan er eigenlijk nertsenfokkerijen? Leggen die eieren? Gaan die in de frikandellen?
Die hebben een leuk bontvelletje...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en wat anders, waarom bestaan er eigenlijk nertsenfokkerijen? Leggen die eieren? Gaan die in de frikandellen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Nertsen zijn roofdieren uit de familie van de marterachtigen, net als bijvoorbeeld hermelijnen, otters en dassen. Fokkerijen houden nertsen voor hun vacht: die wordt gebruikt om bont van te maken.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-nog-en-waarom.html
Oh ik dacht dat dat al in de 80s verboden was. Of was dat alleen met de zeehondjes omdat die cute zijn?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat al in de 80s verboden was. Of was dat alleen met de zeehondjes omdat die cute zijn?
Chernobyl betekent letterlijk "was zwart".quote:
over tien minuutjes reizen waes japan op npo3 vind jij ook wel leuk denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chernobyl betekent letterlijk "was zwart".
tijd voor een nieuwe naamquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voel je je daar niet thuis tussen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:18 schreef Karzai het volgende:
Maar ik merk dat er hier opeens allemaal oude kerels zich verzamelen, dus ik ga weer, fijne avond
Ben jij daar geweest? Als trip?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
33quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:26 schreef Koen66 het volgende:
ik weet niet eens hoe oud jij bent @:kwiwi
steekpartijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
cirkelt hier al een tijd een helikopter rond
Ik zal vanaf nu wel als racist door het leven gaan, het zei zoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:50 schreef Fogel het volgende:
Mag de zwarte markt nog de zwarte markt heten?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
steekpartij
https://www.omroepwest.nl(...)dWWYGVaLPT6IIctyqEYo
Oei da's inderdaad in de buurtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
steekpartij
Join the club, ik heb die reputatie hier al jarenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu wel als racist door het leven gaan, het zei zo
Van mij wel
best wel heftige ook volgens mijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
steekpartij
Ja, maar ik kijk het een andere keer wel terug, misschienquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
over tien minuutjes reizen waes japan op npo3 vind jij ook wel leuk denk ik
ja het is echt elke dag wel x raak hier in de provinciequote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben al die steekpartijen en zo zat
Criminele bende hierquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja het is echt elke dag wel x raak hier in de provincie
Valt nu bijna niks meer te zien. Een koepel om het reactorgebouw heen ja. Pripyat kan nog wel interessant zijn.quote:
Ja maar die hele Oekraīne is fokop zeker sinds MH17 dus daar ga ik voorlopig niet meer heenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Valt nu bijna niks meer te zien. Een koepel om het reactorgebouw heen ja. Pripyat kan nog wel interessant zijn.
Jij drinkt nog koemelk? Dat is zoooo 2015.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die hele Oekraīne is fokop zeker sinds MH17 dus daar ga ik voorlopig niet meer heen
Iesj resjpekt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben al die steekpartijen en zo zat
Zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
We hebben een Max Verstappen liefhebber in het topique!
Zolang Jack hier niet komt gaat het goed.quote:
Trouwens als je nog mooie en enigszins niet enorm dure biljetten zoekt: De serie 1-500 Karbowanez 1942 van Oekraīnequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zolang Jack hier niet komt gaat het goed.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens als je nog mooie en enigszins niet enorm dure biljetten zoekt: De serie 1-500 Karbowanez 1942 van OekraīneStaat wel een heel subtiel hakenkruisje op.
huh was Oekraīne in 1942 niet gewoon niet de Sovjet Unie?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens als je nog mooie en enigszins niet enorm dure biljetten zoekt: De serie 1-500 Karbowanez 1942 van OekraīneStaat wel een heel subtiel hakenkruisje op.
[ afbeelding ]
Alleen de 2 Karbowanez is niet te vinden en anders niet te betalen (cat vaue 1500+) want nooit in omloop gesteld.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:49 schreef Toekito het volgende:
https://nieuwspaal.nl/sta(...)ymwKo5YIEh5jl85M_gLE
Vonden ze zelf waarschijnlijk wel. Maar maybe you didn;t get the memo?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh was Oekraīne in 1942 niet gewoon niet de Sovjet Unie?
Ah achso jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vonden ze zelf waarschijnlijk wel. Maar maybe you didn;t get the memo?er liepen wat moffen de dienst uit te maken toen
Een beste deel van de bevolking was op handen van de nazi's.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh was Oekraīne in 1942 niet gewoon niet de Sovjet Unie?
ik vind discriminatie e.d. niet door de beugel kunnen en onze (van iedereen, zwart/wit/grijs/geel/groen/paars/Blauw/Oranje) voorouders hebben GEEN van alle een brandschoon verleden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Join the club, ik heb die reputatie hier al jaren
QFTquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind discriminatie e.d. niet door de beugel kunnen en onze (van iedereen, zwart/wit/grijs/geel/groen/paars/Blauw/Oranje) voorouders hebben GEEN van alle een brandschoon verleden.
Volgens mij is slavernij begonnen omdat afrikaanse volkeren onderlinge gevenagen namen en die begonnen te verkopen aan arabieren, westerlingen en anderen......
en overigens zonder die slavenhandel hadden de mensen die hier nu in vrede kunnen leven en demonstreren misschien niet eens geweest.....misschien toch wel een standbeeld waard......
Laten we het verleden als geschiedenis en een wijze les zien
ben ik ook bang voor....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Maar helaas @:crv, in NL en een aantal andere landen zal dat onvoldoende zijn
Geschiedenis moet 'aangepast', straatnamen /standbeelden /boeken etc, allesquote:
U riep?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zolang Jack hier niet komt gaat het goed.
quote:
Ja een briesje was lekker geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Bleegh, wat is het vies smerig benauwd buiten zegLiep even een rondje en plak gelijk aan alle kanten
Het is niet eens windstil maar gewoon winddoodquote:
Goed verhaal, dit moet worden bewaard voor het nageslachtquote:
Staat op de eerste plekquote:
Hoerengebroed. Pingpingpingpingpingquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Staat op de eerste plek
H - - - - - - - - - -
Vandaag waren arbeidsrecht en paprikachips de woordenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Staat op de eerste plek
H - - - - - - - - - -
oh jij hebt het boodschappenspel gezien?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag waren arbeidsrecht en paprikachips de woorden
Oh ik dacht dat je het over 2 voor twaalf had..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh jij hebt het boodschappenspel gezien?
oh nee niet gezien hahahaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over 2 voor twaalf had..![]()
![]()
![]()
Ziet er zeker tof uit. Maar vrees dat ik komend jaar weinig aan gamen toe kom. Of bewust kies om minder te gamen voordat mijn vrouw dit leestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
@:toekito
Paper Mario: The Origami King overzicht-trailer
TOEK. De Baby huilt. Toek, de kleine moet een schone luier, toek geef je dochter ook eens aandacht..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ziet er zeker tof uit. Maar vrees dat ik komend jaar weinig aan gamen toe kom. Of bewust kies om minder te gamen voordat mijn vrouw dit leest
dus datquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOEK. De Baby huilt. Toek, de kleine moet een schone luier, toek geef je dochter ook eens aandacht..
Laten we alles vernietigen wat (in)direct door rascisten is gecreerdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geschiedenis moet 'aangepast', straatnamen /standbeelden /boeken etc, alles
Wanneer is die wurm op komst?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ziet er zeker tof uit. Maar vrees dat ik komend jaar weinig aan gamen toe kom. Of bewust kies om minder te gamen voordat mijn vrouw dit leest
QFTquote:
9 maanden na Toeks hoogtepuntquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOEK. De Baby huilt. Toek, de kleine moet een schone luier, toek geef je dochter ook eens aandacht..
quote:
Is dat iets anders dan social distancing dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:44 schreef crv het volgende:
Ik wordt echt helemaalvan dat verzinnen van nieuwe termen
Nu ineens weer smart distancing![]()
![]()
![]()
Wat is er mis met gezond verstand
Mag hopen dat dat niet zijn enige memorabele moment van hoogtepunt isquote:
De opvolger ervan, mensen bepalen aan de hand van gezond verstand hoeveel afstand men moet bewarenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat iets anders dan social distancing dan?
Dus als je op straat met je gezond verstand iemand plat op d'r bek pakt mag hetquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
De opvolger ervan, mensen bepalen aan de hand van gezond verstand hoeveel afstand men moet bewaren
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus als je op straat met je gezond verstand iemand plat op d'r bek pakt mag het
Gewoon doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus als je op straat met je gezond verstand iemand plat op d'r bek pakt mag het
Willekeurig wie ?quote:
Wat jij wiltquote:
Moet je voor inloggen blijkbaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das vreemd
er is niks gevoeligs aan :p
Vette brandlucht, straat vol rook, maar verder alles in ordequote:
En is dat dan tindertaal voor: je was niet leuk genoeg, tot nooit meer ziens? Dan hoeft er geen verdere communicatie meer plaats te vinden?quote:
Maak je bbq dan eens uitquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vette brandlucht, straat vol rook, maar verder alles in orde
Ja dat weet ik eigenlijk niet. Want het was allang via whatsapp.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En is dat dan tindertaal voor: je was niet leuk genoeg, tot nooit meer ziens? Dan hoeft er geen verdere communicatie meer plaats te vinden?
Ik vraag dit voor een vriend.
oh je hebt niks verkeerds gezegd ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niksIkhad vandaag met claus afgesproken. En er was echt totaal geen fysieke klik
Ik zou het wel raar vinden als hij niet eens een appje zou sturen. Beetje het gevoel dat deze jongen dates doet zoals anderen een blik doperwten kopen bij de AHquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk niet. Want het was allang via whatsapp.
Als je dat niet had en alleen tinder zou het wel duidelijk een nee zijn ja
Ken het programma nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh je hebt niks verkeerds gezegd ofzo.
Ik kijk sinds paar dagen Blind Getrouwd op videoland. Echt verrassend het verschil tussen NL en BE deelnemers.
Ik stuur altijd nog een aardig berichtje dat ik het gezellig vond (want een date met mij is altijd gezelligquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik stuur altijd nog een aardig berichtje dat ik het gezellig vond (want een date met mij is altijd gezellig) maar dat ik niet denk dat het qua daten werkt verder.
Ben ik de enige die niet gewoon iemand negeert?
is belgische variant van Married at the First Sight.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken het programma nietmaar nee denk ik niet nee
Ja dat kan. Misschien was dit wel een verkennende missie voor hem of die nog een 2e keer zou afspreken en dan mij het bed in zou proberen te krijgen :pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het wel raar vinden als hij niet eens een appje zou sturen. Beetje het gevoel dat deze jongen dates doet zoals anderen een blik doperwten kopen bij de AH
Ja zou ik dat nu moeten sturen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik stuur altijd nog een aardig berichtje dat ik het gezellig vond (want een date met mij is altijd gezellig) maar dat ik niet denk dat het qua daten werkt verder.
Ah ja heb ik nooit gekeken. begrijp ook niet dat men daar aan mee doetquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
is belgische variant van Married at the First Sight.
Noem je bal nu een blik doperwten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het wel raar vinden als hij niet eens een appje zou sturen. Beetje het gevoel dat deze jongen dates doet zoals anderen een blik doperwten kopen bij de AH
Hm ja, maar als je dan zo snel ontmatched en niks laat horen, geeft dat mij het idee dat hij dit véél vaker doet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan. Misschien was dit wel een verkennende missie voor hem of die nog een 2e keer zou afspreken en dan mij het bed in zou proberen te krijgen :p
maar het kan ook gewoon echt geen klik zijn wat ik ook zo vaak niet heb.
ik negeer iedereenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou ik dat nu moeten sturen dan?
Nou ja hij heeft je al geunmatched.. maar ik zit niet op tinder en heb die optie nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm ja, maar als je dan zo snel ontmatched en niks laat horen, geeft dat mij het idee dat hij dit véél vaker doet.
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik gelijk doodgeknuppeld wordtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Je merkt vanzelf de reacties denk ik
ik zou ook niet mee doen. Maar ben wel benieuwd naar of het die experts lukt. Maar nu ik zowel NL als BE gezien heb ben ik echt verbaasd door de verschillen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja heb ik nooit gekeken. begrijp ook niet dat men daar aan mee doet
omdat wij ons vervelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten sturen :p Is toch goed zo
wat zijn de verschillen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou ook niet mee doen. Maar ben wel benieuwd naar of het die experts lukt. Maar nu ik zowel NL als BE gezien heb ben ik echt verbaasd door de verschillen.
Nederlanders moeten binnen 48 uur, iets overdreven, een klik hebben. Anders haken ze af. In BE hebben ze na 7 weken nog niet echt een klik maar blijven ze positief dat met wat tijd het wellicht gewoon komt.quote:
KomkommerTijd hč?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:12 schreef crv het volgende:
Heeft de familie Hazs zendtijd ingekocht of zo elke avond hoor je er wel over
maar dan zijn ze al getrouwd?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nederlanders moeten binnen 48 uur, iets overdreven, een klik hebben. Anders haken ze af. In BE hebben ze na 7 weken nog niet echt een klik maar blijven ze positief dat met wat tijd het wellicht gewoon komt.
Die Belgen maken van hun relaties een soort kabinetsformatie?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nederlanders moeten binnen 48 uur, iets overdreven, een klik hebben. Anders haken ze af. In BE hebben ze na 7 weken nog niet echt een klik maar blijven ze positief dat met wat tijd het wellicht gewoon komt.
Jaloers!! Heb hier echt bijna nooit onweerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoorde ik nou een onweersrommeltje?
Ja vanaf minuut 1 dat je elkaar ziet ben je getrouwd.quote:
Belgen hebben veel meer respect en waardering voor vriendelijkheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Belgen maken van hun relaties een soort kabinetsformatie?
oh graagquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Mijn date begint al om 14:15 morgen (ja, heel precies qua tijd hier). Zal af en toe verslag doen voor degenen die zich vervelen
Die ligt toch al ff onder een flinke steen in de delftse kerk ?quote:
begrijp het niet maar goedquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja vanaf minuut 1 dat je elkaar ziet ben je getrouwd.
Crv en rennen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ff snel iemand op de bek pakken en dan het op een rennen zetten?
#kijáratgergelyquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Mijn date begint al om 14:15 morgen (ja, heel precies qua tijd hier). Zal af en toe verslag doen voor degenen die zich vervelen
Dat is zeker waar. Wist ik ergens ook wel, werk veel met Belgen. Maar dit bevestigd het maar weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belgen hebben veel meer respect en waardering voor vriendelijkheid.
Eensquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belgen hebben veel meer respect en waardering voor vriendelijkheid.
Niet? Onweer in de bwergen is juist zo tofquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaloers!! Heb hier echt bijna nooit onweer
Zacht uitgedruktquote:
Ze draven wel een beetje door in de vriendelijkheid dus misschien zit jij in het gulle middenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens![]()
Grgr een halve Belg. Ik heb dus ook maar de helft van dat respectvolle gedrag
quote:
Ja het blijft altijd in de bergen hangen, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet? Onweer in de bwergen is juist zo tof
Jij geeft je op voor het Experiment.quote:
ja begrijp dat wel maar niet waarom mensen daar aan mee doen :pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij geeft je op voor het Experiment.
Dan word je door experts aan iemand gekoppeld. Je ziet elkaar pas voor het altaar en binnen 5 minuten dat je iemand voor eerst zag zit er een ring op je vinger. Dan ga je op huwelijksreis voor week ongeveer. En in NL moet je een week samen wonen. BE doet het geloof ik met 5 weken samenwonen.
En na die tijd bepaal je of je getrouwd blijft.
Houwen zoquote:
Wat is dat dan voor onzinquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan word je door experts aan iemand gekoppeld. Je ziet elkaar pas voor het altaar en binnen 5 minuten dat je iemand voor eerst zag zit er een ring op je vinger. Dan ga je op huwelijksreis voor week ongeveer. En in NL moet je een week samen wonen. BE doet het geloof ik met 5 weken samenwonen.
zeg dat danquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp dat wel maar niet waarom mensen daar aan mee doen :p
Onweer is mooi maar precies een week geleden was ik thuis aan het schilderen en na een hagelbui uit het niets sloeg het keihard in een huizenblok achter ons.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het blijft altijd in de bergen hangen, dat is het probleem.
Wowquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onweer is mooi maar precies een week geleden was ik thuis aan het schilderen en na een hagelbui uit het niets sloeg het keihard in een huizenblok achter ons.
Klerehard. Stroom eraf en er stonden 3 huizen in de fik.
We hadden mooi even een leuke pauze.
Het Hongaars heeft ontelbare manieren en gradaties om ‘ik hou van je’ te zeggen. Echt heel bijzonder. Als hij echt leuk is, kun je er eens naar vragen?quote:
Bal en ik gaan dit totally doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er was toch vanuit beide kanten geen klik? Waarom is het negatief vanuit hem gezien dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm ja, maar als je dan zo snel ontmatched en niks laat horen, geeft dat mij het idee dat hij dit véél vaker doet.
Precies wat je zegt... onzinquote:
Ja is het ook niet. het is er gewoon niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Er was toch vanuit beide kanten geen klik? Waarom is het negatief vanuit hem gezien dan?
Dat lijkt me écht een fantastisch ideequote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ff snel iemand op de bek pakken en dan het op een rennen zetten?
Buda heeft een heel vreemd idee van de datingwereld. Vind ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Er was toch vanuit beide kanten geen klik? Waarom is het negatief vanuit hem gezien dan?
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga even voor hem onderhandelen met Story en Linda TV. Hier kunnen knaken mijn kant op vallenquote:
Heb je niet nog een leuke neef ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp dat wel maar niet waarom mensen daar aan mee doen :p
Alleen volle rag dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens![]()
Grgr een halve Belg. Ik heb dus ook maar de helft van dat respectvolle gedrag
Vind ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda heeft een heel vreemd idee van de datingwereld. Vind ik![]()
Moet ik iets met een neefquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je niet nog een leuke neef ofzo![]()
Ms weet stiefmonster nog wat leuks voor je
Hij heeft blijkbaar de beslissing al genomen dat er geen tweede date komt. Dan is een appje toch wel netjes, in plaats van alleen unmatchen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja het gaat nog net niet op de 5 minuten hierquote:
O, vertel eens?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda heeft een heel vreemd idee van de datingwereld. Vind ik![]()
Ja het zou idd netjes zijn ja of beleefd maar goed dat ben ik ook niet op dit gebied.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar de beslissing al genomen dat er geen tweede date komt. Dan is een appje toch wel netjes, in plaats van alleen unmatchen?
Eens, maar ik ben ook ouderwetsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar de beslissing al genomen dat er geen tweede date komt. Dan is een appje toch wel netjes, in plaats van alleen unmatchen?
Ja dat klopt maar bals verhaal is nog niet helemaal compleet denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had zij toch ook? Ik snap niet waarom je nou naar hem 'wijst'.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk! Hopelijk mooi weer, regende daar veel toch afgelopen week?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het gaat nog net niet op de 5 minuten hierEerst een stukje langs het meer rijden in de zon in z'n cabrio
Lekker bezig weer MCHquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar bals verhaal is nog niet helemaal compleet denk ik.
Ze verneukt al jaren elke date.
nou ja zegquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oude normaal of nieuwe normaal? 🤔quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ik het normaal zou vinden?
Ja vandaag en morgen even zon, dan weer regen.. In de stad ontmoet van de weekquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk! Hopelijk mooi weer, regende daar veel toch afgelopen week?
Waar ontmoet?
Voor zover ik begreep was van dat laatste geen sprake.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat had zij toch ook? Ik snap niet waarom je nou naar hem 'wijst'.
Bitterbal vond ik vrij duidelijk toen ze hier kwam vertellen dat het op seconde nummer drie al een nope nope nope was ofzo
Misschien hebben ze bij afscheid nemen beide al gewoon gezegd 'ok, tabee ajuus' en was het gewoon al klaar?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon gezegd dat het gezellig was en fijne avond gewenst :pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep was van dat laatste geen sprake.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hapt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ik het normaal zou vinden?
Je bent wel lief.quote:
Deze jongen was op papier echt geen slechte keuze hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent wel lief.
Zo bedoel ik het niet. Maar je kiest steeds de verkeerde en laat het dan foutlopen.
Met jouw looks zou je elke maand een verkering moeten kunnen krijgen.
Als je elke maand een verkering krijgt, verneuk je dus elke verkering. Dan lijkt me ook niet best.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent wel lief.
Zo bedoel ik het niet. Maar je kiest steeds de verkeerde en laat het dan foutlopen.
Jawel man.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze jongen was op papier echt geen slechte keuze hoor.
Maar ff voor mijn beeld dan hé. Elke maand een nieuwe verkering en elke maand een nieuwe breakup. Wat schiet je daar mee op dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent wel lief.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel man.
Duits.
In een relatie.
Hoef niet verder te gaan.
Als ik ‘cabrio’ hoor, gaan bij mij de alarmbellen alweer rinkelen. Maar goed, ik hoor net dat ik vreemde ideeën heb over datenquote:
ja geen flikker joh. kwantiteit boven kwaliteit is datquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ff voor mijn beeld dan hé. Elke maand een nieuwe verkering en elke maand een nieuwe breakup. Wat schiet je daar mee op dan?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel man.
Duits.
In een relatie.
Hoef niet verder te gaan.
Is helemaal geen kritiek.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Dat eeuwige kritiek van mensen die al 30 jaar in een relatie zitten met kinderen thuis
ja je begint er mee dat ik elke date verneuk en dat ik altijd de verkeerde kies.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is helemaal geen kritiek.
Trouwens heb ik een lang single en uitgebreid datingleven gehad en pas op mijn 30ste gaan samenwonen ofzo.
Jij hebt er dan ook geen verstand van zei je net.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Gelukkig zijn we niet allemaal zo kortzichtig
Ja we zullen zien. Met mijn track record wordt dit waarschijnlijk weer niksquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ‘cabrio’ hoor, gaan bij mij de alarmbellen alweer rinkelen. Maar goed, ik hoor net dat ik vreemde ideeën heb over daten
Nee okee ik dacht even dat ik wat mistequote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen flikker joh. kwantiteit boven kwaliteit is dat
Nou niet de verkeerde als in “verkeerd”.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je begint er mee dat ik elke date verneuk en dat ik altijd de verkeerde kies.
Ik hoop dat het een toffe date wordtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja we zullen zien. Met mijn track record wordt dit waarschijnlijk weer niks
Kijk nou, Dr. Phil spreekt gewoon Nederlandsquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet de verkeerde als in “verkeerd”.
Je kiest er gewoon voor om een verkeerde te kiezen die je eigenlijk niet wil. Om het voor jezelf safe te houden.
Dat denk ik tenminste.
Nee als ik van te voren al denk dat het geen kans maakt spreek ik ook niet af.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet de verkeerde als in “verkeerd”.
Je kiest er gewoon voor om een verkeerde te kiezen die je eigenlijk niet wil. Om het voor jezelf safe te houden.
Dat denk ik tenminste.
Ach in ieder geval gezellig, want ik moet altijd lachen om m'n eigen grappenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een toffe date wordt
Dr. Losquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk nou, Dr. Phil spreekt gewoon Nederlands
Ja joh. Al die fokkers die maar hun date advies geven. Was in dat dating topic ook al zo ergquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk nou, Dr. Phil spreekt gewoon Nederlands
Lolligquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen even zon, dan weer regen.. In de stad ontmoet van de week
Gewoon doen wat je zelf wilquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja joh. Al die fokkers die maar hun date advies geven. Was in dat dating topic ook al zo erg
Ja, ok, maar waarom ligt de bal dan bij hem?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep was van dat laatste geen sprake.
Daar durf ik niet eens te komenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja joh. Al die fokkers die maar hun date advies geven. Was in dat dating topic ook al zo erg
Die date spelletjesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf wilMijn collega zegt steeds dat ik hard to get moet spelen.. Flikker op, ik ga geen spelletje met iemand spelen, ook als dat normaal is
Tinder is een "Ik zoek seks, jij ook?" app.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, ok, maar waarom ligt de bal dan bij hem?
Zij kan toch ook berichtje sturen
Ik vind je ouderwets![]()
Tinder zou overigens ook niet mijn medium zijn, maar ik ben ook niet echt de doelgroep, ook niet als ik vrijgezel zou zijn
Hij onmatched toch een uurtje na die date al? Dan heb je dus die beslissing al genomen. Dan kun je toch ook een appje sturen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, ok, maar waarom ligt de bal dan bij hem?
Zij kan toch ook berichtje sturen
Ik vind je ouderwets![]()
Tinder zou overigens ook niet mijn medium zijn, maar ik ben ook niet echt de doelgroep, ook niet als ik vrijgezel zou zijn
Tegenwoordig wel iets meer hoor ik om me heenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tinder is een "Ik zoek seks, jij ook?" app.
Niks meer niks minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |