Ik zal me inhouden om geen vies grapje te makenquote:
Ik moest er toch om lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden om geen vies grapje te maken
daar ga ik niet op wachten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja vanaf half elf twee afleveringen van silent witness op de npo
Heeft hbo ook documentaires?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:13 schreef Karzai het volgende:
dat heeft niet iedereen, ik heb ook nog HBO en ziggo xl
mwoah interessanter dan fok vaakquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk soms nog wel eens wat reisprogramma's of darts. Maar eigenlijk is een tv wel een beetje onzin idd.
ik heb een tv maar gebruik ik nauwelijks.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Al een jaar of 3 niet meer. Mis je echt he-le-maal niks aan.
Ik idd ook natgeo/discovery, en documentaires. Zou dat toch wel missen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een tv maar gebruik ik nauwelijks.
hooguit wat van natgeo/discovery ofzo maar meer niet
beetje wel ja, maar helaas zijn sommige docu's wel echt maar 10 min echte informatie, rest is herhaling van zettenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik idd ook natgeo/discovery, en documentaires. Zou dat toch wel missen.
gaat gewoon in 1 grote bak.. fok er niet speciaal op ofzo, die hele bak moet incl vissen weg maar goed zie maar een koper te vinden voor een bak van 2,5m lang.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:36 schreef Karzai het volgende:
leuk, babies, heb je een baby bakje of laat je ze gewoon rondzwemmen in de grote bak?
bontquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en wat anders, waarom bestaan er eigenlijk nertsenfokkerijen? Leggen die eieren? Gaan die in de frikandellen?
Die hebben een leuk bontvelletje...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en wat anders, waarom bestaan er eigenlijk nertsenfokkerijen? Leggen die eieren? Gaan die in de frikandellen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Nertsen zijn roofdieren uit de familie van de marterachtigen, net als bijvoorbeeld hermelijnen, otters en dassen. Fokkerijen houden nertsen voor hun vacht: die wordt gebruikt om bont van te maken.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-nog-en-waarom.html
Oh ik dacht dat dat al in de 80s verboden was. Of was dat alleen met de zeehondjes omdat die cute zijn?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat al in de 80s verboden was. Of was dat alleen met de zeehondjes omdat die cute zijn?
Chernobyl betekent letterlijk "was zwart".quote:
over tien minuutjes reizen waes japan op npo3 vind jij ook wel leuk denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chernobyl betekent letterlijk "was zwart".
tijd voor een nieuwe naamquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chernobyl betekent letterlijk "was zwart".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |