Ja, eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Hij onmatched toch een uurtje na die date al? Dan heb je dus die beslissing al genomen. Dan kun je toch ook een appje sturen? En je mag me ouderwets vinde. Prima hoor.
![]()
Ik wel. En nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja, eens.
Maar ik vind dat niet meteen de conclusie waard dat hij dat vast veel vaker doet en het als blik doperwten openen ziet
Als je wat doet?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Maar buda je laat sowieso een goede indruk achter hoor als je zoiets doet.
Denken we er anders overquote:
Eenschquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu gaan we stoppen over erwten in blik want die zijn echt smerig
Standaard outfit hier sinds ik terug ben uit 'namquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie molo nu voor me met zo'n zwart ooglapje en groot mes in haar handen.
ja iddquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
Tevens, damnnnnn wat een onweer en regen ineens!
En uit een glazen potje?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen hier op gebaseerd, maar ook op wat Bitterbal eerder vertelde.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Denken we er anders over![]()
Big deal, moving on
En in verhouding tot tuinbonen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind doperwten konjosmerig. Dus eer ik daar een blik van open maak is de nood wel IETS hoger dan wanneer ik een tinderdate meen te moeten regelen
En hoe zit dat met tuinbonen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind doperwten konjosmerig. Dus eer ik daar een blik van open maak is de nood wel IETS hoger dan wanneer ik een tinderdate meen te moeten regelen
Oh nou moet ik ook met jou datenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
bonen, die zijn smerig..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk onweer en harde regen![]()
Normaal weer voor mensen met een normale huidskleur
Walgelijk!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met rijst. En kipblokjes.. Heerlijk.
Vroeger had je die van het merk Groko/Groco, met kruidenboter en spekjes. Uit de diepvries, was vetttt lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn nog goorder. de goorste droge groenten die er zijn.
Speklapjesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
met speklapjes was standaard thuis altijd. Met zwoerd.
Wij hadden ze uit eigen tuin.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeger had je die van het merk Groko/Groco, met kruidenboter en spekjes. Uit de diepvries, was vetttt lekker![]()
Maar doorgaans teleurstellend ja
Gepureerd zijn ze wel lekker met feta
Waar zit jij?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef Modus het volgende:
Ja megaknal hier ook net. Dacht dat er een vuurwerkbom afging.
Ik zou ze ook echt nooit kweken nee. Kunnen goed gemist wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden ze uit eigen tuin.
van die vieze gortdroge grote tuinbonen. Geprakt kreeg ik ze helemaal niet door mijn keel.
nee begon net lekker te wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pppfttt vond je het niet benauwd dan?
Achter mijn bureau, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westland down, I repeat, Westland downquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
De bui lijkt over de Alblasserwaard heen te trekken.
als ik dat ook tegen jou had gezegd had je dat dan wel stoer gevonden?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké geen tips meer van dr. Los.
Waarom heb je geen vriendin. Dat was de standaard vraag van ooms en tantes op verjaardagen.
Ooit eens geantwoord ik neuk iig telkens een ander en jij zit al 30 jaar met dezelfde *ut.
Dat beteuterde gezicht
En hoe lang neuk je nu al dezelfde kut?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom heb je geen vriendin. Dat was de standaard vraag van ooms en tantes op verjaardagen.
Ooit eens geantwoord ik neuk iig telkens een ander en jij zit al 30 jaar met dezelfde *ut.
Dat beteuterde gezicht
kan mij niet koud genoeg zijn..quote:
ach.. liever zo dan aan coronaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
we gaaaaaaaaaaaaaaaaan er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Klinkt alsof je huis op wielen staat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat beteuterde gezicht
Wij hadden vanalles in de tuin staan. Doperwten ook ja, en peultjes en wortels en sla en boerenkool, en witlof en aardappels.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou ze ook echt nooit kweken nee. Kunnen goed gemist worden
Hadden jullie ook verse doperwten?
Hoor je ook geen gerommel?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nog niks.. maar hoor "slagregens" op het dakraam
Poëtisch dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef Modus het volgende:
[..]
En hoe lang neuk je nu al dezelfde kut?
Dat lijkt me handig en lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden vanalles in de tuin staan. Doperwten ook ja, en peultjes en wortels en sla en boerenkool, en witlof en aardappels.
Nee juist van mijn vaders kant een erg beschaafde familie. Iedereen gestudeerd en mooie bedrijven enzo. En die oom was de meest bekakte met zijn chateax in Frankrijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof je huis op wielen staat.
Misschien ging hij wel naar de hoeren?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat beteuterde gezicht
doe dat es op een groot leeg veld met een parapluquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk, net in mijn bijna nakie buiten gestaan even
Wel gaaf hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden vanalles in de tuin staan. Doperwten ook ja, en peultjes en wortels en sla en boerenkool, en witlof en aardappels.
Je had je sokken nog aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor Mary Poppins welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij veranderde snel van onderwerp.quote:
Kruidnagel vergeten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo werkt citroen niet meer tegen muggen??!
Hallo, het is de polizei. Iemand de dood in sturen ist verboten in Foquevillequote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe dat es op een groot leeg veld met een paraplu
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe dat es op een groot leeg veld met een paraplu
Dat hebben ze besloten in hun laatste jaarlijkse topquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ah toequote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo, het is de polizei. Iemand de dood in sturen ist verboten in Foqueville
Werkte dat uberhaupt ooit dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit jaar via Zzzzzzoom.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben ze besloten in hun laatste jaarlijkse top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |