Nee, die van Flikken Maastricht bedoelen ze.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is di van Lucky Letters toch?

quote:
 Nou, hou ons op de hoogte!
  Nou, hou ons op de hoogte!

Maar wie is die kerel links dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die van Flikken Maastricht bedoelen ze.

Of na 17 minuten een penalty missenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
Juventus - Milan; Je zal maar drie maanden op de herstart van het seizoen wachten en dan na 16 minuten een rode kaart krijgen

Kun je het livestreamen voor ons?quote:

Da's waar! Zo ben ik ook een enorme hit aan het schrijven met de naam 'bijzettafeltjes vliegen niet'.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DaaromIn feite heeft Shakira gewoon gelijk

quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is di van Lucky Letters toch?
Was dat dan niet Victor Reinierquote:

De op-1-na beste speler van de wereld miste een penalty.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh haha echt? Ik heb het niet gezien verder, ik zag alleen dat er een rode kaart was

Oh prachtigquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De op-1-na beste speler van de wereld miste een penalty.

Waarom nam De Ligt 'm?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De op-1-na beste speler van de wereld miste een penalty.

in elk geval iets wat Happy isquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoor eens hoe blij de plantjes allemaal zijn.

Ze hebben volgens mij er een paar gearresteerd, sommige gaven meteen op toen ze die politiemacht zagen.quote:

Heb jij aan Strani's jenever gezeten, dat je eentjes driedubbel ging zien?quote:

Wat een wijsheid!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar! Zo ben ik ook een enorme hit aan het schrijven met de naam 'bijzettafeltjes vliegen niet'.

De hele tuin zingt nuquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoor eens hoe blij de plantjes allemaal zijn.

Oh wauwquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij er een paar gearresteerd, sommige gaven meteen op toen ze die politiemacht zagen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |