Blijft interessantquote:
Ff van vlaggetje overkopenquote:Op zondag 14 juni 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
help
ik wil kingdom hearts 3 vandaag spelen maar in de online shop is hij 70 piek en in mijn buurt hebben ze hem niet fysiek
waar kan ik zo'n psn code goedkoop op de kop tikken? bij allkeyshop e.d. hebben ze hem ook niet
*klik*quote:Op zondag 14 juni 2020 14:14 schreef 2dope het volgende:
Fextralife is momenteel Mortal Shell aan't streamen op Twitch
https://www.twitch.tv/fextralife
Je kunt de chat ook verbergenquote:Op zondag 14 juni 2020 14:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
*klik*
LeonKratos: @:arthurcloakey02 why are you even here?? only to cry like a baby
arts28: trash game
arthurcloakey02: this is slow, retarded and not fun in the slightest
Mooi mooi.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
The Last of Us 2 trophies. Easy plat, inderdaad zonder difficulty trophies. Vooral collectible ongein.
Ik kan ook niet wachten tot ik de mijne heb.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:06 schreef Drankster het volgende:
Boooah die C9, wat een scherm.![]()
![]()
![]()
En wat speel ik? Stardew Valley.![]()
Even RE7 en COD WW2 opgestart en wat een beeld zeg, wil elk spel weer opnieuw spelen.
Sony KDL-42W705B.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik de mijne heb.
Wat voor een tv had je hiervoor?
Ik leerde daar dat JK rowling ook is gecanceld. Vond het leuker op die andere sitequote:Op zondag 14 juni 2020 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ondanks al het politieke gezever op Resetera hebben ze af en toe toffe topics. Zoals deze
https://www.resetera.com/(...)il-june-22nd.217215/
Mocht je een account hebben daar, doe dan mee met je top 10.
Ouch, zuur.quote:Op maandag 15 juni 2020 01:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik dus alles ontwijken dat met TLOU2 te maken heeft.
Kom ik alsnog gvd een major spoiler tegen in een beoordeling van iemand op een webshop.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie geel? En krom?
Neogaf is behoorlijk aan het opleven de laatste tijd. Is gewoon een "normale" gamesite. Alles gekkies zitten nu op reeeeeeeeeeeeeesetera.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik leerde daar dat JK rowling ook is gecanceld. Vond het leuker op die andere site
Daar komt nog bij dat het wordt gerund door pedofielen.quote:Op maandag 15 juni 2020 07:25 schreef DKUp het volgende:
ResetEra is de laatste tijd echt niet te doen. Alles moet politiek correctheid anders bannen en/of aanvallen.
Buiten het nieuws blijf ik weg van de discussies die altijd dezelfde richting opgaan met die leuke mods en admins.
Bedankt dat je het zei. Heb het gelijk gegoogled en heb me even een uurtje vermaakt. Prachtig.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik leerde daar dat JK rowling ook is gecanceld. Vond het leuker op die andere site
Zijn er nog sites waar dit niet het geval is?quote:Op maandag 15 juni 2020 07:25 schreef DKUp het volgende:
ResetEra is de laatste tijd echt niet te doen. Alles moet politiek correctheid anders bannen en/of aanvallen.
Buiten het nieuws blijf ik weg van de discussies die altijd dezelfde richting opgaan met die leuke mods en admins.
Een personage met een bijrol in het eerste spel daar gebeurt iets mee.quote:Op maandag 15 juni 2020 06:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ouch, zuur.
Zelf heb ik, op 2 trailers na er nog helemaal niks van gezien.
Zelfs reviews op Youtube mijd ik.
Ik heb alleen enkele tekstuele reviews gelezen en weggebleven bij de comments![]()
Ik ga er zo blanco mogelijk (mag dat eigenlijk nog wel) in.
Hier tochquote:Op maandag 15 juni 2020 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zei. Heb het gelijk gegoogled en heb me even een uurtje vermaakt. Prachtig.
[..]
Zijn er nog sites waar dit niet het geval is?
Misschien dat je daarna nog eens tijd hebt voor je fok matties te bezoekenquote:Op zondag 14 juni 2020 14:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mooi mooi.
Van de week nog even Nioh 2 platten en dan ben ik goed op tijd voor deze ez plat.
je mag ook gewoon dit soort dingen in spoilers zetten hequote:Op maandag 15 juni 2020 11:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een personage met een bijrol in het eerste spel daar gebeurt iets mee.
Het kan ook een troll zijn geweest. Maar als dit alsnog gebeurt dan is de verassing minder groot.
Ik ga er ook altijd liever blanco in. Wie niet?
Bol.com, Wehkamp en Coolblue.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:20 schreef wuuht het volgende:
Welke webshop hebben jullie goeie ervaringen mee als je nieuwe games op realease bezorgt wil hebben?
Alles via budgetgaming welquote:Op maandag 15 juni 2020 13:20 schreef wuuht het volgende:
Welke webshop hebben jullie goeie ervaringen mee als je nieuwe games op realease bezorgt wil hebben?
hoeveelste plat gaat dit worden?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:18 schreef dud0r het volgende:
Alle collectibles binnen, nog 2 combat trophies maar die haal ik wel tijdens m'n ng+ playthrough.
Schaduw van de grafrover platinum bijna in de pocket.
Ehm zal even kijken. Volgens mij 20quote:
Dark Souls II al klaar? Ik heb gister uit verveling ook weer ff een playthrough aangetrapt. DEX-buildje, halberd mainen voor crowdcontrolgenotquote:Op maandag 15 juni 2020 16:12 schreef KennyPowers het volgende:
Battlepass en daily challenges in Waifu's of the Wild (Genshin Impact). F2P.
https://forums.mihoyo.com/genshin/article/13373
het is dat we hier weten waar je het over hebt, maar dit klinkt echt als een soort hersenbloeding in tekst.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dark Souls II al klaar? Ik heb gister uit verveling ook weer ff een playthrough aangetrapt. DEX-buildje, halberd mainen voor crowdcontrolgenot
Niet rapiers dual whielden in power stance met een DEX buildquote:Op maandag 15 juni 2020 16:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dark Souls II al klaar? Ik heb gister uit verveling ook weer ff een playthrough aangetrapt. DEX-buildje, halberd mainen voor crowdcontrolgenot
Ja wel leuk. Alleen dit is gewoon battlefront 2quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is dat we hier weten waar je het over hebt, maar dit klinkt echt als een soort hersenbloeding in tekst.
Jullie weetzenquote:Op maandag 15 juni 2020 17:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Niet rapiers dual whielden in power stance met een DEX build
Ik moest nog een smoes verzinnen.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Jullie weetzen![]()
Fijn dat ik in ieder geval nog wat aandacht krijg aangezien @:KennyPowers me gewoon glashard negeert
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik moest nog een smoes verzinnen.
Klopt, vooral in Tower of Flame is de route naar de laatste baas een kuteind sjauwen. No Man's Wharf is vooral irritant omdat er geen enkele bonfire is behalve aan het begin. Je moet ff die sconces allemaal in de hens zetten zodat je tenminste wat kunt zien (en een shortcut-bruggetje fiksen)quote:Ik heb 2 bosses verslagen (giant en dragonrider) en ben bij No Man's Wharf.
Maar die enemies zijn echt irritant geplaatst (in groepjes, of boogschutters die je lastig vallen)
Star Wars: Squadrons arrives on October 2 for $40, featuring multiplayer fleet battles, ship customization, and a campaign that pits the New Republic against the Empire.quote:
Dark Souls 2 zit helaas vol met artifical difficulty door goedkope enemy placement en gank squads. De DLC is een stuk beter te pruimen.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik moest nog een smoes verzinnen.
Ik heb 2 bosses verslagen (giant en dragonrider) en ben bij No Man's Wharf.
Maar die enemies zijn echt irritant geplaatst (in groepjes, of boogschutters die je lastig vallen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben vooral benieuwd hoe veel anders dit gaat zijn dan de battlefront 2 space battlesquote:Op maandag 15 juni 2020 18:06 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Star Wars: Squadrons arrives on October 2 for $40, featuring multiplayer fleet battles, ship customization, and a campaign that pits the New Republic against the Empire.
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dark Souls 2 zit helaas vol met artifical difficulty door goedkope enemy placement en gank squads. De DLC is een stuk beter te pruimen.Ik bn zeker de enige die geen kut van de souls games snapt maar ze wel met veel te veel plezier speeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als nioh, kan me er honderden uren mee vermaken, maar snap er geen hol vanOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Volledige PSVR support las ik ergens.quote:
Er komt vast een nieuwe PSVR, maar dat zal pas later komen.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Komt er voor de PS5 straks ook een nieuwe VR set of is de huidige nog goed genoeg?
Wat DKUp zegt, eerst is de huidige compatible, maar een versie 2 is wel in de maak.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Komt er voor de PS5 straks ook een nieuwe VR set of is de huidige nog goed genoeg?
Ik heb nog nooit een VR bril opgehadquote:Op maandag 15 juni 2020 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er komt vast een nieuwe PSVR, maar dat zal pas later komen.
Veel mensen vinden het tof, grafisch valt het best tegen. Ik kan niet tegen VRquote:Op maandag 15 juni 2020 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een VR bril opgehad
Wellicht dat ik tzt voor de PS5 ook wel een set aanschaf.
Zou lekker even wachtenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een VR bril opgehad
Wellicht dat ik tzt voor de PS5 ook wel een set aanschaf.
Dat sowieso, tot de PS5 er is.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou lekker even wachtenzolang dat ding bedraad is is het gewoon super kut (daarom, oculus quest
)
Ik vond No Man's Sky in VR echt wel een belevenis. Low res, dat wel, maar de eerste keer dat ik opsteeg in een vliegtuig, even omhoog schoot, en vervolgens achterom kon kijken naar een achterlijk grote planeet was wel een 'wow' momentje.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
Al die gimmicky VR games zoals Beatsaber en dat soort grappen lijkt me helemaal niks, maar een game zoals RE7 of Skyrim of een first person shooter e.d. lijken me geweldig in VR.
Beatsaber lijkt me juist wel tof, omdat het gewoon arcadey is en geen verhaal/wereld heeft.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
Al die gimmicky VR games zoals Beatsaber en dat soort grappen lijkt me helemaal niks, maar een game zoals RE7 of Skyrim of een first person shooter e.d. lijken me geweldig in VR.
Dat lijkt me op zich ook wel tof om eens te ervarenquote:Op maandag 15 juni 2020 20:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vond No Man's Sky in VR echt wel een belevenis. Low res, dat wel, maar de eerste keer dat ik opsteeg in een vliegtuig, even omhoog schoot, en vervolgens achterom kon kijken naar een achterlijk grote planeet was wel een 'wow' momentje.
Uiteindelijk verveelde de game zelf na een paar uur, maar wel iets wat ik niet snel weer vergeet.
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat sowieso, tot de PS5 er is.
Ben dan helemaal future proof tegen die tijd.
Dikke nieuwe oled, PS5, VR. Dit, dat, alles
Beatsaber is heel vetquote:Op maandag 15 juni 2020 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beatsaber lijkt me juist wel tof, omdat het gewoon arcadey is en geen verhaal/wereld heeft.
Dat ziet er niet heel erg reuma proof uitquote:
Vooral heel erg weeb met die avatar erbijquote:Op maandag 15 juni 2020 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ziet er niet heel erg reuma proof uit
Deze ziet er nog wel te doen uitquote:Op maandag 15 juni 2020 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vooral heel erg weeb met die avatar erbij
Volgens mij ben je tegenwoordig voor zo'n 250,- wel klaar, inclusief die camera dus en 2 moves.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht sowieso tot er straks de laatste versie is, maar wat kost een complete set zo'n beetje?
Met alles erop en eraan?
Oh dat valt nog meequote:Op maandag 15 juni 2020 20:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tegenwoordig voor zo'n 250,- wel klaar, inclusief die camera dus en 2 moves.
Dat is het mooie aan souls games. Het zit barstens vol met lore en obscure builds en mechanics maar je kan ook gewoon een zwaard pakken, gewoon gaan en jezelf honderden uren vermaken.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik bn zeker de enige die geen kut van de souls games snapt maar ze wel met veel te veel plezier speelt
Net als nioh, kan me er honderden uren mee vermaken, maar snap er geen hol van
Als je bij de hydroelectric dam bent, nadatquote:Op dinsdag 16 juni 2020 01:13 schreef Jimbo het volgende:
vandaag toch een goede 70% van TLOU weten te spelen, morgen de laatste 30% en ik ben weer helemaal opgefrist voor vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je precies op 50%.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 01:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je bij de hydroelectric dam bent, nadatdaar ben ik voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je precies op 50%.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Dan ben jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wel top uit, criterion heeft ook de battlefront 2 space battles gedaan en dat was topquote:Op maandag 15 juni 2020 19:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volledige PSVR support las ik ergens.
Ik ben ontzettend benieuwd naar beelden van die game op de PS5 met PSVR.
Ik heb er destijds een gekocht speciaal voor Hellblade Senua's Sacrifice, en daar had het wel een meerwaarde vanwege die stemmen in je hoofdquote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Gebruikt iemand hier weleens een headset?
Ik twijfel een beetje of het toegevoegde waarde heeft tov de tv.
Ah ja ik heb ook geen soundbar of iets.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er destijds een gekocht speciaal voor Hellblade Senua's Sacrifice, en daar had het wel een meerwaarde vanwege die stemmen in je hoofd.
Maar voor de rest gebruik ik hem nooit en geniet ik liever van het geluid via mijn kickass sounbar met sub
Ik sinds twee weken voor Xenoblade en ik ben echt fan geworden. Je hoort veel meer details. Tijdens de Sony presentatie vorige week ook m'n headset op gehad, klonk fantastisch.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
watquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef DJ_ het volgende:
Bol.com heeft the last of us part 2 verstuurd![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef DJ_ het volgende:
Melden bij Sony en Bol laten bloeden voor deze actiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef DJ_ het volgende:
Alles is beter dan het standaard geluid van tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
hoe danquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef DJ_ het volgende:
Koptelefoon for lifequote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Ingepakt en klaargezet heet datquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:55 schreef DJ_ het volgende:
of toch niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ingepakt en klaargezet heet dat
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Verdorie, die digital Edition maakt me nu wel aan het twijfelen over een game als Last of Us 2. Digitaal kopen is vrijdag spelen, maar disc is ook wel weer leuk om te hebben maar moet ik dan de game opnieuw kopen als ik de Digital Edition koop van PS5? WAT EEN VRAGN en TWIJFELS!!!!
Ja, dat is mooi kut dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan moet je op de ps5 inderdaad de game opnieuw kopen.
Check mijn edit. Ik was te snel met mijn antwoord.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi kut dus.
Toch maar digitaal dan.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 02:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sowieso mn 2e run van de game al dus het is even opfrissen dit, prima game voor zo tussendoor erdoorheen te runnen.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |