Oh bah zeg, heb je wel pillen er voor? of iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Nu even rust gelukkig. Het gaat nu beter dan een paar uren geleden. Maar ik voel mijn hoofd nog wel kloppen en de branderige ogen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hier ook. En dan bedoel ik om de dag door te komen. Had vandaag goed last van hooikoorts. Hoofdpijn en een dichte oor.
Soms wel soms niet, verschilt met de jaren. Twee jaar geleden hielp het enigszins. Vorig jaar en dit jaar merk ik dat het niet veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah zeg, heb je wel pillen er voor? of iets?
Die heeft energie te over jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Klote!
Mini-ToT heeft er de laatste tijd gelukkig helemaal geen last meer van.
Aha oke, nou klote zeg!! hopelijk is het gauw voorbijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, verschilt met de jaren. Twee jaar geleden hielp het enigszins. Vorig jaar en dit jaar merk ik dat het niet veel uitmaakt.
Ja, als de winter komtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aha oke, nou klote zeg!! hopelijk is het gauw voorbij
Zo rond eind oktober komt het weer goed. Want dan veranderd ook het klimaat al.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh echt dan pas.. jeetjedat wist ik niet
bah wat een pech heb je
Goedzo!! heel goed. meer kun je ook niet doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo rond eind oktober komt het weer goed. Want dan veranderd ook het klimaat al.
Ja, het hangt echt van de dag af hoe ik me voel. Maar ik ga er gewoon tegenaan!
Ow deze had ik al jarenlang, maar ik heb hem in het verre verleden maar heel ff gebruikt.quote:
Sterkte, man!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo rond eind oktober komt het weer goed. Want dan veranderd ook het klimaat al.
Ja, het hangt echt van de dag af hoe ik me voel. Maar ik ga er gewoon tegenaan!
Ho Wacht dochter hier elk jaar last nu ook nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterkte, man!
Maar dat brengt me wel aan het twijfelen of mini-ToT dan wel hooikoorts heeft; hij heeft nu echt absoluut helemaal nergens last van.
Ow apart!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ho Wacht dochter hier elk jaar last nu ook niet
precquote:
Kan niet, drukquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg, ga je wel van je weekend proberen te genieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |