SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen![]()
Liefquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik geef ze soms water met honing. Als ze hier landen en op de terrastegels of het gras zitten en niet meer lijken te kunnen vliegen.![]()
Mooie TT trouwens![]()
![]()
Goed... we gooien alles aan de dakraamkant open voor eventuele mislukkingen en ik ga kijken of de wesp methode ook werkt op deze grote vriend.
Ben klaar om mijn kamer te ontvluchten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nattekat weer met een hor/raam avontuurJij maakt ook wat mee hé
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja ik zet bijna alle beestjes weer buiten. Behalve vliegen/muggen en motten die gaan dood. Spinnen zet ik buiten tenzij het uitziet als iets wat ik niet vertrouw.quote:Gelieve verwijderen![]()
Nieuwe traditiequote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:14 schreef engine het volgende:
Nattekat weer met een hor/raam avontuurJij maakt ook wat mee hé
Al weet ik niet of ik hier volgend jaar nog woon.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je wil verhuizen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuwe traditie
Al weet ik niet of ik hier volgend jaar nog woon.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nergens voor nodig voor zo'n jonge god.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Misschien heeft hij angst dat de corona hem komt halen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoog tijd voor een eigen huisquote:
Ik ga afstuderen in februari, en na deze zomer ben ik al praktisch klaar, dus dit is wel het moment om een grote mensen baan te zoeken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh leuk, een eigen huisquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een eigen huis
Ik ga afstuderen in februari, en na deze zomer ben ik al praktisch klaar, dus dit is wel het moment om een grote mensen baan te zoeken.
Zal wel wel lukken toch. Succes.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eerst maar eens studie goed afronden, dat is echt een bende geworden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oh leuk, een eigen huis
Zal wel wel lukken toch. Succes.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou, ik denk niet dat ik die training van vanavond überhaupt zou hebben gemist dankzij ziekte. Komt wat noodweer aan
Nu hoop ik gewoon dat het ook maandag en donderdag kutweer is zodat de training niet door gaat, zal ze leren
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou nou zeg, ga je wel van je weekend proberen te genieten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik die training van vanavond überhaupt zou hebben gemist dankzij ziekte. Komt wat noodweer aan
Nu hoop ik gewoon dat het ook maandag en donderdag kutweer is zodat de training niet door gaat, zal ze leren![]()
Ja hier ook. En dan bedoel ik om de dag door te komen. Had vandaag goed last van hooikoorts. Hoofdpijn en een dichte oorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hee stokj! Ja, redelijk, doorbikkelen he. Met jou dan?.
![]()
Oh bah das ook niet fijn... dan is het zeker doorbikkelen. Wel wat rust genomen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hier ook. En dan bedoel ik om de dag door te komen. Had vandaag goed last van hooikoorts. Hoofdpijn en een dichte oor.
![]()
![]()
Nu even rust gelukkig. Het gaat nu beter dan een paar uren geleden. Maar ik voel mijn hoofd nog wel kloppen en de branderige ogen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah das ook niet fijn... dan is het zeker doorbikkelen. Wel wat rust genomen?![]()
Oh bah zeg, heb je wel pillen er voor? of iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Nu even rust gelukkig. Het gaat nu beter dan een paar uren geleden. Maar ik voel mijn hoofd nog wel kloppen en de branderige ogen.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hier ook. En dan bedoel ik om de dag door te komen. Had vandaag goed last van hooikoorts. Hoofdpijn en een dichte oor.
Klote!
Mini-ToT heeft er de laatste tijd gelukkig helemaal geen last meer van.![]()
Soms wel soms niet, verschilt met de jaren. Twee jaar geleden hielp het enigszins. Vorig jaar en dit jaar merk ik dat het niet veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bah zeg, heb je wel pillen er voor? of iets?![]()
Die heeft energie te over jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Klote!
Mini-ToT heeft er de laatste tijd gelukkig helemaal geen last meer van.![]()
![]()
Aha oke, nou klote zeg!! hopelijk is het gauw voorbijquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, verschilt met de jaren. Twee jaar geleden hielp het enigszins. Vorig jaar en dit jaar merk ik dat het niet veel uitmaakt.![]()
Ja, als de winter komtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aha oke, nou klote zeg!! hopelijk is het gauw voorbij![]()
![]()
![]()
Zo rond eind oktober komt het weer goed. Want dan veranderd ook het klimaat al.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh echt dan pas.. jeetjedat wist ik niet
bah wat een pech heb je
Ja, het hangt echt van de dag af hoe ik me voel. Maar ik ga er gewoon tegenaan!![]()
Goedzo!! heel goed. meer kun je ook niet doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo rond eind oktober komt het weer goed. Want dan veranderd ook het klimaat al.
Ja, het hangt echt van de dag af hoe ik me voel. Maar ik ga er gewoon tegenaan!![]()
Ow deze had ik al jarenlang, maar ik heb hem in het verre verleden maar heel ff gebruikt.quote:(Toen ik nog modje was van [BNW]
)
Grote kans dat ik m'n ouwe ook zo weer terug neem hoor.![]()
![]()
Sterkte, man!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo rond eind oktober komt het weer goed. Want dan veranderd ook het klimaat al.
Ja, het hangt echt van de dag af hoe ik me voel. Maar ik ga er gewoon tegenaan!
Maar dat brengt me wel aan het twijfelen of mini-ToT dan wel hooikoorts heeft; hij heeft nu echt absoluut helemaal nergens last van.![]()
Ho Wacht dochter hier elk jaar last nu ook nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterkte, man!
Maar dat brengt me wel aan het twijfelen of mini-ToT dan wel hooikoorts heeft; hij heeft nu echt absoluut helemaal nergens last van.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ow apart!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ho Wacht dochter hier elk jaar last nu ook niet![]()
![]()
precquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan niet, drukquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg, ga je wel van je weekend proberen te genieten?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Natte kat beam of sunlight 😜 altijd vrolijk. Hahah 😜👻'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat kan hoor, als het weer een beetje omslaat dan kunnen de klachten zo weg zijn. Het verschilt per persoon hoe zwaar 'de hooikoorts erin zit'.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterkte, man!
Maar dat brengt me wel aan het twijfelen of mini-ToT dan wel hooikoorts heeft; hij heeft nu echt absoluut helemaal nergens last van.![]()
Misschien overheen gegroeid?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ho Wacht dochter hier elk jaar last nu ook niet![]()
geen idee vorig jaar had ze nog enorme lastquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoe oud?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ho Wacht dochter hier elk jaar last nu ook nietIk zwaai naar dieren.![]()
Let je wel op jezelf? Je moet niet als mij worden dat je 24/7 in dienst staat hé. Schenk ook aandacht aan je liefdesleven en je nageslacht.quote:![]()
onbekendquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dus nooit zuipon..quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Let je wel op jezelf? Je moet niet als mij worden dat je 24/7 in dienst staat hé. Schenk ook aandacht aan je liefdesleven en je nageslacht.![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat houdt ze liever privequote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud je dochter is?
Ik zwaai naar dieren.![]()
ja wel meld het niet een geerdquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud je dochter is?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij snapt hetquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Denk dat ik dat snap ha haquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wel meld het niet een geerd![]()
Sorry Geerdje![]()
![]()
Heyquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat ik dat snap ha ha![]()
Sorry Geerdje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mikeyquote:
quote:quote:
R.I.P DTS.![]()
je bent een geliefd persoonquote:
Online wel gelukkig sorry nog van die kaapquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je bent een geliefd persoonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Irl niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Online wel gelukkig sorry nog van die kaap![]()
Valt tegenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kent de verhalen welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog steeds geen dame vast aan de haak?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd en nooit zijn het de damesquote:
R.I.P DTS.![]()
Ik krijg aandacht maar zodra ik het ook interessant ga vinden gaat het mis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan willen ze opeens niet meer?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg aandacht maar zodra ik het ook interessant ga vinden gaat het mis.![]()
Haha!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.....mij wil je niet......![]()
![]()
Vaak wel k zou wel niet leuk zijn als ze mequote:
beter leren kennen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan is het niet spannend meer voor de dames ...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vaak wel k zou wel niet leuk zijn als ze me
beter leren kennen.![]()
![]()
Oei!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vaak wel k zou wel niet leuk zijn als ze me
beter leren kennen.![]()
![]()
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is het niet spannend meer voor de dames ...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar waarom willen ze me aandacht en als k he terug wil haakt af?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan is de spanning eraf, dan hebben ze je binnen gehaald en is de buit binnen.....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar waarom willen ze me aandacht en als k he terug wil haakt af?![]()
![]()
Oh beter haken ze af nadat ik je weet welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is de spanning eraf, dan hebben ze je binnen gehaald en is de buit binnen.....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou nog treuriger zijn......quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh beter haken ze af nadat ik je weet wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |