Ja hé, kijk ze ook zo met die staart heen en weer gaan en hun best doen om van die trede af te komenquote:
Koddig noemen ze dat toch? Maar zoveel tegelijk lijkt me wel drukquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hé, kijk ze ook zo met die staart heen en weer gaan en hun best doen om van die trede af te komen
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koddig noemen ze dat toch? Maar zoveel tegelijk lijkt me wel druk
Ja inderdaad. Hoe is het met je?quote:boertig, burlesk, dol, dolkomisch, dwaas, grappig, koddig, kolderiek, komiek, komisch, lachwekkend, potsierlijk. humoristisch (bn) : geestig, grappig, kluchtig, koddig, komiek, komisch, lachwekkend, leuk, luimig, uiig, vermakelijk.
Dus ga je nu laten zien of je een stoere man bent of een tamme huisvader?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:35 schreef ToT het volgende:
Ik word gechanteerd!
Als ik melk voor mini-ToT haal, krijg ik pas weer een Margarita!
Gelukkig maar! Ja hier gaat het wat beter. Gisteren te veel last van hooikoorts, vandaag viel gelukkig mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was een hectisch weekje, maar nu wel weer een beetje rust gevonden.....en met jou?
Geerdje
Oh hier te weinig regen tegen de hooikoorts helaas......quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ja hier gaat het wat beter. Gisteren te veel last van hooikoorts, vandaag viel gelukkig mee.
Gisteravond heeft het hier goed gestormd, ik denk dat het daarom vandaag wel meevalt. Maar die regen was wel welkomquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh hier te weinig regen tegen de hooikoorts helaas......
Hier wel onweer, een uurtje ongeveer gisteravond.... wij missen hier altijd die hevigste buienquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Gisteravond heeft het hier goed gestormd, ik denk dat het daarom vandaag wel meevalt. Maar die regen was wel welkom
Wist het wel ...vol in de keuken genomen wat nou geen margarita..en daarna natuurlijk braaf boodschapjes doenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus ga je nu laten zien of je een stoere man bent of een tamme huisvader?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wist het wel ...vol in de keuken genomen wat nou geen margarita..en daarna natuurlijk braaf boodschapjes doen
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus ga je nu laten zien of je een stoere man bent of een tamme huisvader?
Mazzelquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier wel onweer, een uurtje ongeveer gisteravond.... wij missen hier altijd die hevigste buien
Het is wel duidelijk wie daar de eindbaas is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wist het wel ...vol in de keuken genomen wat nou geen margarita..en daarna natuurlijk braaf boodschapjes doen
Minitot? Ja papa..even oogjes dicht nieuw spelletje...oke papa........... ..ja kom maar we gaan naar de jumboquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie daar de eindbaas is.
Je woont te centraal denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee! Wij willen ook donderende onweersbuien!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Minitot? Ja papa..even oogjes dicht nieuw spelletje...oke papa........... ..ja kom maar we gaan naar de jumbo
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:08 schreef Geerd het volgende:
De zuidelijke regionen met de tong beroeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar weet jij wel wanten van héquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:08 schreef Geerd het volgende:
De zuidelijke regionen met de tong beroeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
En hij zit er de komende 20 jaar nog aan vast.
Echt makkerd, 'k heb zitten zwalken van 't huus tot an Jumbo an toe, dat wille gij niet weet'n!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je bent wel naar de Jumbo geweest.....dat vind ik op zich al extra dapper......![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
En voor elk broertje of zusje van mini-ToT dat nog gaat komen zit je er extra jaren aan vast.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt makkerd, 'k heb zitten zwalken van 't huus tot an Jumbo an toe, dat wille gij niet weet'n!
( Ik ben momenteel lichtelijk aangeschoten en ik heb enigszins de indruk dat het andr're mensen niet volkomen onver........godver, ik bedoel dat het best duidelijk was!quote:
Ha ha......MevrouwToT? Doe maar geen Margaritas of wat voor drankjes dan oom vanavond!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
( Ik ben momenteel lichtelijk aangeschoten en ik heb enigszins de indruk dat het andr're mensen niet volkomen onver........godver, ik bedoel dat het best duidelijk was!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
( Ik ben momenteel lichtelijk aangeschoten en ik heb enigszins de indruk dat het andr're mensen niet volkomen onver........godver, ik bedoel dat het best duidelijk was!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha......MevrouwToT? Doe maar geen Margaritas of wat voor drankjes dan oom vanavond!
Pussy maakt de regelsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie daar de eindbaas is.
Nee want mannen willen altijd wel wel en schieten dan hunzelf in de voet of ja lul.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Amee het volgende:
Maar doen jullie mannen dat ook?
"Anders geen dick!"
Ja werkt altijdquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Amee het volgende:
"Anders geen dick!"
Haha!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee want mannen willen altijd wel wel en schieten dan hunzelf in de voet of ja lul.
Kijk Amee, tip van Stokj: als je niet wilt dat een Dick de eindbaas is dan moet je als Pussy het initiatief nemen tot het zijn van eindbaas.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Amee het volgende:
"Anders geen dick!"
In welk opzicht dan ook? Haha! Dan kom ik altijd onder te liggen. 🤪quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk Amee, tip van Stokj: als je niet wilt dat een Dick de eindbaas is dan moet je als Pussy het initiatief nemen tot het zijn van eindbaas.
En voor de heren geldt natuurlijk het tegenovergestelde.
Net als in de natuur: de sterkste is de leider. Dus de sterkte thuis, in welk opzicht dan ook, is dan de eindbaas😜
Als jij wilt dat de ander de baas is over jou in bed dan kan je dat toelaten. Maar het kan zijn dat jij de baas bent over hele andere dingen.quote:Op zondag 14 juni 2020 07:55 schreef Amee het volgende:
[..]
In welk opzicht dan ook? Haha! Dan kom ik altijd onder te liggen. 🤪
Haha!quote:Op zondag 14 juni 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Als jij wilt dat de ander de baas is over jou in bed dan kan je dat toelaten. Maar het kan zijn dat jij de baas bent over hele andere dingen.
Wijze stokj weet zovéél van álles!quote:Op zondag 14 juni 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Als jij wilt dat de ander de baas is over jou in bed dan kan je dat toelaten. Maar het kan zijn dat jij de baas bent over hele andere dingen.
Hahahquote:Op zondag 14 juni 2020 12:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wijze stokj weet zovéél van álles!![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 14 juni 2020 12:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahah![]()
Gewoon simpel tegen de dingen aankijken
Tuurlijk niet mannen ..dat zou echt dom zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Amee het volgende:
"Anders geen dick!"
quote:Op zondag 14 juni 2020 12:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wijze stokj weet zovéél van álles!![]()
![]()
Iedereen zit waarschijnlijk bij te komen van zaterdag óf zit zichzelf vol te vreten met vlees, vis of groente van de BBQ.quote:
Ben aan het Animal Crossen. Haha!quote:
Bijkomen? Ik ben nog steeds vol door aan het gaan vanaf vorige week maandagquote:Op zondag 14 juni 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Iedereen zit waarschijnlijk bij te komen van zaterdag óf zit zichzelf vol te vreten met vlees, vis of groente van de BBQ.
Bbq baasquote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijkomen? Ik ben nog steeds vol door aan het gaan vanaf vorige week maandag
Pas maar op dat je zelf niet op de BBQ belandquote:Op zondag 14 juni 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijkomen? Ik ben nog steeds vol door aan het gaan vanaf vorige week maandag
Ik best ver vind ik zelfquote:
Niet meerquote:
quote:
Ik ga zo nog even een uurtje betaald hardlopenquote:Op zondag 14 juni 2020 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw.....nog niet samen slapen?
Meh.....weer Geerdje niet in mijn bed ....quote:Op zondag 14 juni 2020 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een uurtje betaald hardlopen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meh.....weer Geerdje niet in mijn bed ....
quote:Op zondag 14 juni 2020 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik best ver vind ik zelf
Het begint nu echt wat te worden
Dat is fijn om te horen. En hoe ver zijn jullie opquote:Op zondag 14 juni 2020 21:22 schreef engine het volgende:
Helft van m'n eiland voorlopig even klaar. Volgend weekend andere helft
Hij moet wat om een goddelijk lijf voor jou te houden héquote:Op zondag 14 juni 2020 22:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meh.....weer Geerdje niet in mijn bed ....
Nog niet..quote:Op zondag 14 juni 2020 22:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw.....nog niet samen slapen?
Ook op de helftquote:Op zondag 14 juni 2020 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Dat is fijn om te horen. En hoe ver zijn jullie opvlak? Kan ik al een datum in mijn al vollopende agenda prikken?
Als jij het zegt ga ik daar ook vanuitquote:Op zondag 14 juni 2020 22:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan schat ik in dat na de zomer of voor de kerst naar de volgende fase wordt gegaan.
Goedemorgenquote:
Hoi! Werkse straks! Ga ook douchen en werken!quote:
Ben om 7 uur begonnen. Met uren schrijven danquote:Op maandag 15 juni 2020 07:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoi! Werkse straks! Ga ook douchen en werken!![]()
quote:
Ook een fijne dag!quote:
Het is maandag: iedereen is aan het bijkomen van het weekend óf nog weekend aan het vieren óf al aan de arbeidquote:
Wijze woorden weerquote:Op maandag 15 juni 2020 09:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is maandag: iedereen is aan het bijkomen van het weekend óf nog weekend aan het vieren óf al aan de arbeid
HOLD THE LINEquote:Op maandag 15 juni 2020 09:36 schreef Fernweh het volgende:
Vandaag eens proberen gezond te gaan eten.
Eet je zo ongezond dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:36 schreef Fernweh het volgende:
Morguh haagsquote:
Hoe ga je dat doen? 3 maaltijden op een dag en alleen water/thee/koffie drinken?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:36 schreef Fernweh het volgende:
Neuhquote:
Op Fok bedoelde ikquote:
En dan niet even z'n kameraden in Dagbagger gedag zeggen!quote:Op maandag 15 juni 2020 11:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kwam vast checken of hij niet wordt gemist.
Oh ik dacht dat Fernweh dat altijd roeptquote:
Tja, manieren héquote:Op maandag 15 juni 2020 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
En dan niet even z'n kameraden in Dagbagger gedag zeggen!
Hoe bevalt het hier op FOK! nu je bijna een maand een account hebt?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Fernweh dat altijd roept
Goed manquote:Op maandag 15 juni 2020 12:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe bevalt het hier op FOK! nu je bijna een maand een account hebt?
Jajaquote:
Beetje stelen beetje zuipenquote:
Stelen nog wel......quote:Op maandag 15 juni 2020 16:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jaja
[..]
Beetje stelen beetje zuipen
Dit heb ik eerder gelezen!quote:Op maandag 15 juni 2020 16:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jaja
[..]
Beetje stelen beetje zuipen
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen!
Dus ik zat te denken en te denken: Ik weet wie je bent! Haha!
Ja, zo moeilijk was die clue nietquote:Op maandag 15 juni 2020 17:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen!
Dus ik zat te denken en te denken: Ik weet wie je bent! Haha!
Weet je het ook? Haha!quote:Op maandag 15 juni 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk was die clue niet@:doug-heffernan
hier een hele aflevering ..als je nog meer wilt zien maar niet kunt vinden laat maar wetenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Valt mee, maar iets meer groentes mag wel!
Haha ik gooi not te vaak rotzooi in de pan.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]Aha! Want ik heb de indruk dat jouw eten behoorlijk gezond is , iig zoals ik jou over eten zie praten klinkt dat best gevarieerd en gezond
![]()
Nee, ik ken het niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ken je dat niet ? Dat is wel zo legendarisch
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ik gooi not te vaak rotzooi in de pan.
Hmm laatst een mora snackmix in de airfryer gegooid. Ook teveel wit brood en zulke dingen. En ik ben verslaafd aan kinderchocolade....quote:Op maandag 15 juni 2020 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ook niks mis mee , ehm wat versta je onder rotzooi?
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hmm laatst een mora snackmix in de airfryer gegooid. Ook teveel wit brood en zulke dingen. En ik ben verslaafd aan kinderchocolade....
quote:Op maandag 15 juni 2020 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoals koetjesrepen bedoel je? Of meer van die Kinder Surprise eieren ?
Oh die!!quote:Op maandag 15 juni 2020 18:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze maar de Aldi versie.
viesgoorquote:Op maandag 15 juni 2020 18:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze maar de Aldi versie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |