Dat is dan ook gewoon heel lekker!quote:
Sprundel jonge, recht neffe Theike! Witte da nie?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
Ik ben meer van de verpakte dingen in de magnetron opwarmen. Oh tosti's maken lukt me wel
Tosti'squote:
Hoe lang heeft het geduurd eer je al het eten op kreeg dat je had gemaakt met het ESF paar weken terug...dat was véélquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou echt van bakkenVooral taarten en cakes enzo, en die ook een beetje mooi eruit proberen tel laten zien
![]()
Ik ben alleen niet zo'n ster in het bakken van brood; dat mislukt hier vaak.
ja ik doe ze ook in de pan. Ik had op internet opgezocht hoe het moest en het lukte zowaar. Damn lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Tosti's bak ik altijd gewoon in de pan. Vroeger had ik wel zo'n apart tosti-ijzer, maar dat is eigenlijk ook maar gewoon een nutteloos apparaat
Dat duurde twee dagen ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het geduurd eer je al het eten op kreeg dat je had gemaakt met het ESF paar weken terug...dat was véél
Cakes bak ik ook wel, voor taarten heb ik niet zoveel geduldquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou echt van bakkenVooral taarten en cakes enzo, en die ook een beetje mooi eruit proberen tel laten zien
![]()
Ik ben alleen niet zo'n ster in het bakken van brood; dat mislukt hier vaak.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik doe ze ook in de pan. Ik had op internet opgezocht hoe het moest en het lukte zowaar. Damn lekker
Dat sowieso inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel belangrijk, want gebakken eitjes zijn overheerlijk
Ik wil al heel lang een Snickerstaart maken, met aparte lagen chocoladecake, karamelsaus, nougat, pinda's. Kwam een overheerlijk recept daarvoor tegen een tijd geleden, maar moet er nog aan gaan beginnenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Cakes bak ik ook wel, voor taarten heb ik niet zoveel geduld
Gebraden kipquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:55 schreef Prisha het volgende:
owj van die gekruide kipkluifjes die lukken ook altijd wel...staat lang zachtjes op en dan is is heerlijk mals oeh daar heb ik zin in. Kip![]()
![]()
![]()
oeh jaquote:
Ik wil ooit een keer dat jij een hele tafel voedsel gaat maken en dat ik dan langskom en alles opeet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een Snickerstaart maken, met aparte lagen chocoladecake, karamelsaus, nougat, pinda's. Kwam een overheerlijk recept daarvoor tegen een tijd geleden, maar moet er nog aan gaan beginnen
Ik heb al een banaantje gepakt netquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:56 schreef Prisha het volgende:
M'n maag begint serieus nu spontaan geluiden te maken
Als ik net iets gebakken heb dan is mijn keuken ook echt een of ander slagveldquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:55 schreef Guanabana het volgende:
Bakken wordt bij mij altijd zo'n troep, altijd dat gedoe met meel en suiker. Dan heb ik weer een of andere matige taart gemaakt en dan denk ik, nee, dit is al die moeite niet waard.
Haha, thanks voor het complimentquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil ooit een keer dat jij een hele tafel voedsel gaat maken en dat ik dan langskom en alles opeet.Want klinkt altijd lekker wat jij maakt.
Ooo dat klinkt echt lekker!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een Snickerstaart maken, met aparte lagen chocoladecake, karamelsaus, nougat, pinda's. Kwam een overheerlijk recept daarvoor tegen een tijd geleden, maar moet er nog aan gaan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |