Tjeempie je weet wel hoe je mij aan moet spreken hè.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je dan maar niet meer doen denk ik. In elk geval niet hier. Maar als je zin hebt in een goed gesprek over wat dan ook (niet rimmen) dan kan dat wel hier.
Ninetitiesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had ik niet gezien. Had je er ninetiet van gemaakt?
Wie voeren die goede gesprekken dan, dat heb ik nog nooit gezien hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je dan maar niet meer doen denk ik. In elk geval niet hier. Maar als je zin hebt in een goed gesprek over wat dan ook (niet rimmen) dan kan dat wel hier.
Ah ja dat past nog beter natuurlijk.quote:
Doe ik dan ook niet in real natuurlijk, maar ik merk wel steeds meer dat mensen (niet jullie) sneller en sneller geraakt worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker mee op de kop. Een beetje provoceren kan wel degelijk. Doen wij onderling ook genoeg hier. Maar als je ergens binnenkomt en dat gelijk doet, dan wordt dat zelden gewaardeerd.
Ik geef je slechts een uitleg over deze SC en hoe je hier minder snel in de problemen zult komen. Doe er verder mee wat je wil.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tjeempie je weet wel hoe je mij aan moet spreken hè.
En terechtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij noemde zo'n jongen dan snel al pedo hoor. Zelfs als er meer dan drie jaar leeftijdsverschil was.
Nee die zijn volgens mij meer in de ochtend als men mijn ontbijt bespreekt. Of het gebrek eraan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie voeren die goede gesprekken dan, dat heb ik nog nooit gezien hier.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die kerel heeft gewoon smaak natuurlijk!
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]Was niet nodig geweest. Hier in ESF kunnen we flink knokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt mij nooit los zien gaan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oh, wanneer gaan we dat zienquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was niet nodig geweest. Hier in ESF kunnen we flink knokkenJe hebt mij nooit los zien gaan
Je bent een lieverd hoor. Ik kwam vooral om sky te pesten niet jullie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een uitleg over deze SC en hoe je hier minder snel in de problemen zult komen. Doe er verder mee wat je wil.
Mwa. 16 en 13 moet eigenlijk gewoon kunnen vind ik. Jongens zijn eigenlijk qua ontwikkeling wel even ver dan.quote:
Dat is ook zo. Er zijn er genoeg die heel moeilijk met sarcasme of een scherpe opmerking op kunnen gaan. Dat is jammer. Tegelijkertijd zie je in NWS dan weer dat men alles denkt te kunnen zeggen. Daar schiet het weer een beetje te ver door.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe ik dan ook niet in real natuurlijk, maar ik merk wel steeds meer dat mensen (niet jullie) sneller en sneller geraakt worden.
Mijn eerste indruk in real is vrij goed te noemen in sociale situaties alleen niet in serieuze settings. Dat is wel echt mijn zwakke punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Er zijn er genoeg die heel moeilijk met sarcasme of een scherpe opmerking op kunnen gaan. Dat is jammer. Tegelijkertijd zie je in NWS dan weer dat men alles denkt te kunnen zeggen. Daar schiet het weer een beetje te ver door.
Maar wat jouzelf betreft, moet je vooral denken aan de eerste indruk die je maakt. Die telt voor ons allemaal. Als die eerste indruk goed of ten minste degelijk is, kun je later heel wat zeggen en wordt dat geaccepteerd. Maar is je eerste indruk verkeerd, dan sta je gelijk al met 1 - 0 achter en kun je niet zo snel die achterstand weer inlopen.
Dat minder snel in de problemen komen, klinkt een beetje alsof iemand een afgehakt paardenhoofd in zijn bed vindt als diegene zich niet aan de regels houdt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je slechts een uitleg over deze SC en hoe je hier minder snel in de problemen zult komen. Doe er verder mee wat je wil.
Ik heb veel geleerd in mijn tijd in Colombia.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat minder snel in de problemen komen, klinkt een beetje alsof iemand een afgehakt paardenhoofd in zijn bed vindt als diegene zich niet aan de regels houdt.
In het echte leven kunnen we je niet inschatten. Het gaat nu over hoe je hier binnenkomt. En je geeft zelf aan vaker ruzie te hebben, dus ook elders.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk in real is vrij goed te noemen in sociale situaties alleen niet in serieuze settings. Dat is wel echt mijn zwakke punt.
Strani Escobar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb veel geleerd in mijn tijd in Colombia.
Jaja kunnen we nu gezellig doen. Het spijt mij ten zeerste lieve users van deze sc.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het echte leven kunnen we je niet inschatten. Het gaat nu over hoe je hier binnenkomt. En je geeft zelf aan vaker ruzie te hebben, dus ook elders.
Het blijft platte tekst, waar je weinig nuance in kan leggen. In het echt kan je een bepaalde opmerking met een big smile en een knipoog maken, waardoor anderen iets sneller accepteren.
Nou het gaat sowieso een stuk ongezelliger worden (of gezelliger, het is net hoe je het ziet) want ik moest maar eens op bed aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jaja kunnen we nu gezellig doen. Het spijt mij ten zeerste lieve users van deze sc.
Stel je niet zo aan manquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jaja kunnen we nu gezellig doen. Het spijt mij ten zeerste lieve users van deze sc.
Slaaplekker!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:20 schreef Redefine het volgende:
Slapen is sowieso helaas zo weer nodig. Toch nog een dag werken voor het weekend is.
Dank je. Jij ook voor laterquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sociaal ben je zeker. Maar het blijft altijd wel een verschil tussen gewoon sociaal met mensen praten (vooral omdat je er dan juist nauwelijks over nadenkt) en op iemand afstappen omdat je diegene leuk vindt.
Dat erop afstappen durven maar weinig mensen echt altijd. En een deel durft dat af en toe. Maar heel veel mensen durven dat niet.
Ja, als het ijs eenmaal is gebroken dan kom ik ook meer los en wordt het wat minder moeizaam. Een praatje maken met anderen is sowieso geen probleem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:51 schreef Redefine het volgende:
Zelf kan ik met bijna iedereen wel heel makkelijk een praatje maken. En ook als ik eenmaal een date heb gaat dat altijd vrij makkelijk. Maar de eerste stap maken is dan weer een heel ander verhaal.
Ook in gezelschappen praat ik heel gemakkelijk (maar dat weten jullie allemaal wel haha). Ook bijvoorbeeld als niemand elkaar kent, geen enkel probleem. Maar als ik ergens kom waar ik niemand echt goed ken, maar veel mensen elkaar wel, gaat het niet goed.
Of eigenlijk nog erger. Een of twee mensen wel kennen en de rest niet, waardoor je dan veel te veel blijft plakken aan de mensen die je kent.
Oh dit ga ik even heel erg in de gaten houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Totdat ik ineens TTs moet gaan aanpassen dan kom ik wel ineens van pas
Wat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel net nog Redefines spelfout
Die ik eerst naar iets anders had aangepast, maar dat zag vgm niemand.
Huh serieus?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had dat probleem lange tijd, dat ik vooral homoseksuele mannen aan leek te trekken
Jouw vriend Sky dwingen we sowieso in ongemakkelijke posities, daar hebben we je niet voor nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kwam ook wel binnen om te provoceren eigenlijk en mijn vriend sky in een ongemakkelijke positie te dwingen.
Ik ga nooit meer twister met jullie spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jouw vriend Sky dwingen we sowieso in ongemakkelijke posities, daar hebben we je niet voor nodigWel attent natuurlijk!
Ja dat snap ik, al is het eigenlijk ook niet heel veel anders dan wanneer je vrienden bent als hetero man en hetero vrouw en de één valt dan voor de ander en andersom niet. Blijft gewoon een awkward manier om een vriendschap voort te zetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb dat wel een keer gehad, een jongen/vriend die me leuk vond
Ook wel apart.
Heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer twister met jullie spelen
jk is niet echt lekker bezig hetwitter:tessplease twitterde op donderdag 11-06-2020 om 20:31:35jk rowling’s publicist tries to stop her from tweeting “TERF wars.” https://t.co/ATNGSnrGYH reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die kerel heeft gewoon smaak natuurlijk!
Strani voor al uw uitleggenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging aardig los gisteravond, maar toen lag de verbinding er waarschijnlijk uitquote:
Daar is dm voor schatquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een lieverd hoor. Ik kwam vooral om sky te pesten niet jullie.
Ik wacht tot je me daar uitlachtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is dm voor schatDaar pesten wij hem ook altijd
Oh ik vond je juist behoorlijk rustig, vooral naar het einde toequote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ging aardig los gisteravond, maar toen lag de verbinding er waarschijnlijk uit
Oh dat voelde ik net in mijn bedquote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat minder snel in de problemen komen, klinkt een beetje alsof iemand een afgehakt paardenhoofd in zijn bed vindt als diegene zich niet aan de regels houdt.
*popcorntime!*quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het gaat sowieso een stuk ongezelliger worden (of gezelliger, het is net hoe je het ziet) want ik moest maar eens op bed aan.
Truste, mensen!
Trusten!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 02:20 schreef Redefine het volgende:
Slapen is sowieso helaas zo weer nodig. Toch nog een dag werken voor het weekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |