drie jaar. Er zijn drie studio’s die om en om een cod makenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ontwikkeltijd voor een volledig nieuwe game ligt echt veel hoger lijkt me.
Then again om de 2 jaar brengt een studio ook een nieuwe cod uit.
Echt waar? Ik dacht alleen infinity ward en treyarch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
drie jaar. Er zijn drie studio’s die om en om een cod maken
En Sledgehammer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht alleen infinity ward en treyarch?
Ik verwacht meer copy pasta.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:17 schreef Pheno het volgende:
Maar dan nog, dat zal ook steeds lastiger worden met next-gen. Je moet steeds meer details toevoegen om mensen dat 'next-gen' feeling te geven. Dus die gasten gaan het druk krijgen (of er komt een studio bij).
Dat doen ze al jaren met veel succes. Zoals zo veel ontwikkelaars (hoi FIFA)quote:
De PS5 presentatie beginnen met GTA V is de grootste farce van Sony sinds de PS4.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe kunnen ze aan het begin van die presentatie nou met droge ogen beweren dat dit de grootste "generational leap" in de geschiedenis van Playstation is? PS1>PS2>PS3 waren verschillen als dag en nacht. Denken ze dat mensen achterlijk zijn? Case in point is dat PS3 game GTA V maar weer eens opgewarmd wordt. Ik vind het prima als andere mensen wel hyped zijn maar ik word er niet warm of koud van.
Ach, rockstar en playstation laten weer even zien dat ze vriendjes zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS5 presentatie beginnen met GTA V is de grootste farce van Sony sinds de PS4.
Gta v heeft het laatste jaar een flinke opleving gehad dankzij fivem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ach, rockstar en playstation laten weer even zien dat ze vriendjes zijn.
Rockstar betaald dik voor de promotie en het trekt weer wat gta spelers.
Dat soort reclame kijk je toch gewoon doorheen
Grafisch misschien niet, alhoewel er wel veel meer mogelijk zal zijn in leveldesign icm details, maar laadtijden van een seconde ben ik een stuk blijer meequote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe kunnen ze aan het begin van die presentatie nou met droge ogen beweren dat dit de grootste "generational leap" in de geschiedenis van Playstation is? PS1>PS2>PS3 waren verschillen als dag en nacht. Denken ze dat mensen achterlijk zijn? Case in point is dat PS3 game GTA V maar weer eens opgewarmd wordt. Ik vind het prima als andere mensen wel hyped zijn maar ik word er niet warm of koud van.
Mmarsu, ben jij dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:51 schreef Aurelius het volgende:
Teleurstellend.
- Matige games.
- Lelijke console.
- Geen releasedate, prijs of info over bc.
Enige hoogtepunt was de remake van een PS3 game.
Eens, best wel een presentatie die het speelde op safe. Niet dat dat erg is, aangezien het games betreft die de meeste willenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:54 schreef 2dope het volgende:
Zeker wel interessante reveals gezien, maar echt blown away, neuh
Mja, met dank aan Unreal Engine5 demo, een stukje software dat 10 minuten feest laat zien, maar onrealistisch is omdat je een petabyte schijf nodig hebt als je een volledige game in die kwaliteit wil hebbenquote:
Niet zozeer qua graphics. Dat geloof ik wel. Ik vond de games nogal inspiratieloos. Veel dertien-in-een-dozijn (indie) meuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, met dank aan Unreal Engine5 demo, een stukje software dat 10 minuten feest laat zien, maar onrealistisch is omdat je een petabyte schijf nodig hebt als je een volledige game in die kwaliteit wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |