Mw. MM heeft dat niet bewust zelf gekozen (op die voor haar toenmalige uitkering na dan, dat was verplicht), die laat al dat soort dingen aan mij en ze weet dat ik een pesthekel heb aan al dat soort berichten die niet direct of indirect bij mij terecht komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s niet ongevraagd, daar heeft mw MM destijds zelf toestemming voor gegeven. Elke keer dat ik daar inlog staat er weer een lijst, ik geef daar voor alles wat erbij is gekomen goedkeuring, wie weet of ik ooit naar Winterswijk ga verhuizen.
Daarom al dat soort post aan/via mij en niks digitaal op een plek waar je verder niks te zoeken hebt...quote:Ik vond het alleen raar dat de SVB bepaalde post dan wel weer regulier verstuurde, heb daar ook discussies met ze over gehad, want ik zag die brieven dus digitaal niet en per reguliere post waren ze niet aangekomen en/of door Symph ergens in een la geduwd. Zo was dus de kinderbijslag stopgezet, echt een heel gedoe om dat weer recht te trekken.
Daar geef je idd zelf toestemming voor. Al was het voor bv mijn moeder best lastig om te begrijpen: "Ik woon in de gemeente Emmen! Waarom moet de gemeente Winterswijk mij dan berichten sturen?". Ze was toen nog maar net het digitale tijdperk ingestapt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s niet ongevraagd, daar heeft mw MM destijds zelf toestemming voor gegeven.
Da's ook de enige die je niet uit kan vinken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Alleen de belastingdienst doet het nog steeds dubbel:een dag of wat nadat ik bericht heb gehad dat er digitale post voor me klaarstaat op mijnoverheid ligt er een blauwe envelop op de mat.
Ik nu ook weer, mijn mailadres staat er nu incl alle mogelijke herinneringen op 'Aan'...quote:Mijnoverheid van Symph (en eerder ook van mama Symph) is aan mijn e-mailadres gekoppeld, ik ben de baas![]()
Als ik iets betaald heb, gooi ik de nota weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het MijnOverheid ideaal... ik vind al die papieren rompslomp maar niets. Ik had mappen vol... nu niet meer.
Het zijn niet alleen facturen, maar bijv. ook pensioenoverzichten en berichtgevingen (bijv. APK). Die had ik wel allemaal in een map...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik iets betaald heb, gooi ik de nota weg.
Het bewijs van betaling staat in mijn bank app.
Dat bleek vanmorgen bij de notaris ook maar weer handig te zijn...
quote:Op maandag 8 juni 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]ondertussen getrouwd, kinderen en n hond ?
quote:
Hoi just me 😊quote:
Oh, shit. Ik stond nog als livelink ingelogdquote:
Nee, ik ga even voor de tv hangen. Flying Doctors kijken.quote:
Beter oplettenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, shit. Ik stond nog als livelink ingelogd
Flying doctors?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ga even voor de tv hangen. Flying Doctors kijken.
😂👍quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, shit. Ik stond nog als livelink ingelogd
Ja, dat geeft wel een beeld van mijn staat na een lange week. Maar serieus; het blijft leuk vind ik.quote:
Is toch vreselijk oud-bollig nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat geeft wel een beeld van mijn staat na een lange week. Maar serieus; het blijft leuk vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |