Gelukkig had ik al afscheid genomen van dat tijdperk, dus kan ik gewoon mijn huidige username behouden.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
draaiaard11 is wel elfletterig, maar geen palindroom meer. 1draaiaard1 echter wel. U heeft een nieuwe naam
Dat zeggen ze allemaal!quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 05:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Goedemorgen ☕
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maarquote:Op maandag 8 juni 2020 05:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Goedemorgen ☕
quote:Op maandag 8 juni 2020 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maar
Vergrotende en overtreffende trap:quote:Op maandag 8 juni 2020 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maar
Geniet van je tijd voor jezelf. Kun je nu wel in de huiskamer gaan zitten dus.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Klein geluk. Mijn zoon fietst net weg naar school, mijn dochter is bij haar vriendje en mijn man is naar het werk.
Ik ben alleen thuis![]()
Wel jammer dat ik moet werken.
wel tussendoor genieten hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Klein geluk. Mijn zoon fietst net weg naar school, mijn dochter is bij haar vriendje en mijn man is naar het werk.
Ik ben alleen thuis![]()
quote:Op maandag 8 juni 2020 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
wel tussendoor genieten hoor
goedemorgen
Goedemorgen.quote:
Heerlijk en zo ziet het er bij ons ook een beetje uit, alleen is Twan ook naar zijn werk.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen thuis![]()
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk en zo ziet het er bij ons ook een beetje uit, alleen is Twan ook naar zijn werk.
Goedemorgen
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]ondertussen getrouwd, kinderen en n hond ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |