Ik had een heel topic overgeslagen oeps
quote:
Op donderdag 11 juni 2020 16:46 schreef Greys het volgende: Ben aan het bijlezen maar @:Cee wat zijn badbloemen? Wat heerlijk dat je bent wezen all you can eaten! Is het zo dat je nu dus wel aan tafel mag met mensen die niet bij je in één huis wonen? Ik ben het echt even kwijt hoe het nou werkt met uit eten momenteel. Vandaag is echt een dag om snel weg te flikkeren zeg. Arghhhh. Ook al slecht geslapen en ik zit mezelf met alles en vooral iedereen weer gruwelijk in de weg.
Badbloemen zijn gewoon van die douchesponsen, van die dingflubbels, van die sponsfroezels, van die schuimfrumpies.
En we zaten met 4 personen aan 1 tafel. Drie huishoudens in totaal en we konden niet anderhalve meter van elkaar af zitten dus dat was niiiieeeet helemaal volgens de regels maar ik vind dat niet heel erg. Maar ook weer niet goed maar argh, voelt dubbel want ik vond het prettig omdat het normaal voelt.
Andere sushi tent hier heeft bijvoorbeeld als regel dat je met 2 aan een tafel mag en als er meer personen zijn mogen die niet aan de zelfde tafel als ze niet in een huishouden zitten. Snap ik ook wel maar dan zou ik dus echt niet uit eten willen daar, wat is daar dan voor gezelligs aan. Ik ben heel erg van de regeltjes en raak in paniek als ik verhalen hoor van hoe het niet volgens die anderhalve meter wordt gedaan maar als ik het vervolgens zelf ervaar dan vind ik het niet erg want dan voelt het veiliger, wat heel stom is maar dat dubbele gevoel zal ik wel vaker krijgen.
Verder zaten we wel aan een vrij lange tafel zodat we zo veel mogelijk uit elkaar konden zitten en de serveerster zette de gerechten aan het eind van de tafel neer en we moesten de lege bordjes en glazen ook steeds aan het eind zetten. Zodat we tussen haar en onszelf ook maximale afstand hadden.
Greysie wat stom dat mensen opmerkingen maken.

Mensen zijn vaak zo lomp. Zij zullen het wel “mwah het is gewoon eerlijk toch?” noemen maar
1. Nee en
2. Ze hebben geen gelijk en
3. Feit dat ze zelf de empathie van een zuidsiberische zandvlo-larve* bezitten betekent niet dat andere mensen dat ook hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.