abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2020 @ 12:07:26 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193710314
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:05 schreef heywoodu het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wanneer het ziekenhuis en de arts(en) zelf met een verklaring over de situatie van een patiënt naar buiten mogen komen? Ik neem aan dat daar wel een soort privacyding aan vast zit, dus dan moet zijn familie hen toestemming geven of iets dergelijks?

Niet echt belangrijk, maar ik vroeg het me zo af.
Familie idd. Artsen mogen dit nooit zomaar zelf opzetten.
Bij Schumacher is er nooit echt wat concreets naar buiten gekomen bij die persco's, terwijl bij andere personen de meest gedetailleerde dingen voorbij komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 12:27:24 #227
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193710493
Wellicht heeft Zanardi in een eerder stadium al aangegeven dat als er iets met hem gebeurt, dit gewoon naar buiten gebracht mag worden?
pi_193710873
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 02:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Mooi! Met wat voor auto’s heb je er zoal rondgereden?
Ferrari 488 GTB, Lamborghini Huracan, Aston Martin Vantage, Porsche GT3, Formule RP1 en nog wat "gewonere" auto's.

Ik had ooit wel eens in een Porsche gereden maar dit was echt andere koek. Mijn hemel wat een power zit er in die auto's. Per auto mocht je 3/4 rondjes over het circuit. De Ferrari was zonder twijfel mijn favoriet, piepende bandjes door de bochten, 260/270 over het rechte stuk 8-) Je moest een pace car volgen maar die zei: hoe beter jij mij kan volgen des te harder ik ga. Dus ik heb in ieder geval op "mijn" limiet gereden! Einde van de dag was ik echt helemaal op.
pi_193711300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:56 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ferrari 488 GTB, Lamborghini Huracan, Aston Martin Vantage, Porsche GT3, Formule RP1 en nog wat "gewonere" auto's.

Ik had ooit wel eens in een Porsche gereden maar dit was echt andere koek. Mijn hemel wat een power zit er in die auto's. Per auto mocht je 3/4 rondjes over het circuit. De Ferrari was zonder twijfel mijn favoriet, piepende bandjes door de bochten, 260/270 over het rechte stuk 8-) Je moest een pace car volgen maar die zei: hoe beter jij mij kan volgen des te harder ik ga. Dus ik heb in ieder geval op "mijn" limiet gereden! Einde van de dag was ik echt helemaal op.
Welk pakket was dat precies?

De pacecar gaat toch zo hard als de langzaamste deelnemer?

Ik wil ook keer race experience doen maar beetje bang dat je of moet inhouden steeds vanwege een langzame deelnemer, of erger.. dat ik zelf die langzame deelnemer ben die het voor de rest vergald :P
  zaterdag 20 juni 2020 @ 13:29:14 #230
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193711323
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:56 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ferrari 488 GTB, Lamborghini Huracan, Aston Martin Vantage, Porsche GT3, Formule RP1 en nog wat "gewonere" auto's.

Ik had ooit wel eens in een Porsche gereden maar dit was echt andere koek. Mijn hemel wat een power zit er in die auto's. Per auto mocht je 3/4 rondjes over het circuit. De Ferrari was zonder twijfel mijn favoriet, piepende bandjes door de bochten, 260/270 over het rechte stuk 8-) Je moest een pace car volgen maar die zei: hoe beter jij mij kan volgen des te harder ik ga. Dus ik heb in ieder geval op "mijn" limiet gereden! Einde van de dag was ik echt helemaal op.
Klinkt als een duur dagje.
Wel ERG gaaf.
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 15:17:12 #231
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193712206
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:56 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ferrari 488 GTB, Lamborghini Huracan, Aston Martin Vantage, Porsche GT3, Formule RP1 en nog wat "gewonere" auto's.

Ik had ooit wel eens in een Porsche gereden maar dit was echt andere koek. Mijn hemel wat een power zit er in die auto's. Per auto mocht je 3/4 rondjes over het circuit. De Ferrari was zonder twijfel mijn favoriet, piepende bandjes door de bochten, 260/270 over het rechte stuk 8-) Je moest een pace car volgen maar die zei: hoe beter jij mij kan volgen des te harder ik ga. Dus ik heb in ieder geval op "mijn" limiet gereden! Einde van de dag was ik echt helemaal op.
Niet verkeerd dat lijstje. Vooral die formule auto, hoe was dat?

Zo zelf sowieso nog eens formule 1 willen rijden.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193712693
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Welk pakket was dat precies?

De pacecar gaat toch zo hard als de langzaamste deelnemer?

Ik wil ook keer race experience doen maar beetje bang dat je of moet inhouden steeds vanwege een langzame deelnemer, of erger.. dat ik zelf die langzame deelnemer ben die het voor de rest vergald :P
Klopt, maar we waren maar met z'n drieën en iedereen kan wel enigszins rijden. En wat ik al zei ik had het gevoel dat ik echt op mijn limiet aan het racen was dus dan maakt het verder niet uit hoe hard die pace car gaat. Ik kon voor mijn doen echt niet harder :) Je moest echt bochten aansnijden, over de kerbs etc om de pace car bij te houden.

Had het Gold pakket.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klinkt als een duur dagje.
Wel ERG gaaf.
Is het absoluut, kreeg het gelukkig cadeau.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Niet verkeerd dat lijstje. Vooral die formule auto, hoe was dat?

Zo zelf sowieso nog eens formule 1 willen rijden.
Die RP1 ging niet eens zo hard maar het was ongelofelijk hard werken. Kwam er bezweet uit. Je gaat maar iets van 150/160 maar met een sequentiële versnellingsbak, dus je moet ook goed nadenken aan het begin :)

De Ferrari was echt by far de vetste ervaring qua snelheid en hoe dat ding op de weg ligt. Je krijgt hem gewoon niet van de baan. Maar de RP1 zat het dichtste bij echt racen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 juni 2020 @ 17:11:23 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193713228
Ik zie nu pas dat de tweede race op de Red Bull Ring officieel de Grand Prix van Steiermark heet, dat is wel gaaf :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 21 juni 2020 @ 01:14:50 #234
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_193719351
https://www.nu.nl/formule(...)ort-moet-leiden.html

Hamilton voelt zich weer gediscrimineerd maar vergeet dat er zl enorm veel diversiteit in de F1 is.
Hij is misschien de enige zwarte rijder in de F1 maar zeker niet de enige rijder met een donkere huidskleur.
We hebben indiase coureurs gehad, Mexicaanse, Chinese, etc.
Hoop blanke rijders, dat wel maar dat heeft niets te maken met uitsluiting, meer met kosten en inkomsten.
het scheelt als je pappa rijk is en daar hebben blanken vaak wel een voordeel gehad, zeker in het verleden.
https://en.wikipedia.org/(...)e_drivers#By_country

Als hij meer gelijkheid in de F1 zou willen zou hij eerder iets moeten doen aan het gebrek aan vrouwelijke F1 rijders.
De laatste vrouw die daadwerkelijk aan races heeft meegedaan was in 1976, toen was ik 2 jaar oud.
https://en.wikipedia.org/(...)ers#Official_drivers
pi_193719489
Hij doet maar. Het zou hem alleen sieren als hij zoiets zou doen zonder alle publiciteit.
  zondag 21 juni 2020 @ 08:49:36 #236
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193720486
Zijn er geen donkere coureurs omdat ze geweigerd worden op racetracks (racisme) of omdat de interesse er niet is? Volgens mij werken juist in de F1 heel veel mensen van allerlei afkomsten achter de schermen. Van alle miljarden mensen zijn er slechts een handje vol F1 coureur. En dat komt door racisme? Ga toch weg.

Het enige wat er nu gebeurt is dat er nog méér discriminatie komt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193720850
Ik krijg steeeds meer een hekel aan die arrogante eikel.

Hij probeert zich voor te doen als de eerste niet witte europeaan in de F1 terwijl hij dat niet is.Een publiciteitsgeile opportunist is hij wel maar ook daar in is hij niet de eerste, maar wel de beste.

In de huidige setting zijn geld, sponsorpotentieel en talent de factoren die een F1 coureur maken kennelijk wil die gek daar nog een kleur aan toevoegen.
Ik hoop dat Max gehakt van deze flapdrol maakt.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_193720916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 01:14 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)ort-moet-leiden.html


Als hij meer gelijkheid in de F1 zou willen zou hij eerder iets moeten doen aan het gebrek aan vrouwelijke F1 rijders.
De laatste vrouw die daadwerkelijk aan races heeft meegedaan was in 1976, toen was ik 2 jaar oud.
https://en.wikipedia.org/(...)ers#Official_drivers
Zie hier hoe we met vrouwen omgaan. Dit wordt door iedereen volledig geaccepteerd :)

Zou het kunnen zijn dat niet-blanke mensen iets meer drempeltjes over moeten stappen om hetzelfde te bereiken? Het kan wel en het is al velen gelukt, alleen moeten ze allemaal iets meer drempeltjes passeren. Kan dat?

Deze commissie van Hamilton irriteert me hard. Hij lijkt heel hard op zoek naar een confrontatie, een conflict
  FOK!fotograaf zondag 21 juni 2020 @ 10:03:26 #239
842 Zorro
Z
pi_193720917
Idioot. Hij wil helemaal geen diversiteit want zoals hierboven gezegd, dat is er al. Hij wil meer zwart. Maar dat durft hij niet te zeggen dus schuift hij het onder diversiteit. En dat is hetzelfde met al die Blek Laivers, precies waarom ik er zo'n hekel aan heb
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2020 @ 10:23:19 #240
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193721068
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 01:14 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)ort-moet-leiden.html

Hamilton voelt zich weer gediscrimineerd maar vergeet dat er zl enorm veel diversiteit in de F1 is.
Hij is misschien de enige zwarte rijder in de F1 maar zeker niet de enige rijder met een donkere huidskleur.
We hebben indiase coureurs gehad, Mexicaanse, Chinese, etc.
Hoop blanke rijders, dat wel maar dat heeft niets te maken met uitsluiting, meer met kosten en inkomsten.
het scheelt als je pappa rijk is en daar hebben blanken vaak wel een voordeel gehad, zeker in het verleden.
https://en.wikipedia.org/(...)e_drivers#By_country

Als hij meer gelijkheid in de F1 zou willen zou hij eerder iets moeten doen aan het gebrek aan vrouwelijke F1 rijders.
De laatste vrouw die daadwerkelijk aan races heeft meegedaan was in 1976, toen was ik 2 jaar oud.
https://en.wikipedia.org/(...)ers#Official_drivers
De laatste die daadwerkelijk aan een raceweekend meedeed was Giovanna Amati in 1992. Alleen kon ze zich niet kwalificeren (net zoals haar vervanger Damon Hill).

En Désiré Wilson reed in 1981 wel een F1 race, die helaas vlak voordat die verreden werd (door de FISA-FOCA oorlog) tot non-championship race werd verklaard terwijl die wel oorspronkelijk op de kalender stond.

Maar ook 28 jaar is veel te lang geleden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 21 juni 2020 @ 10:50:15 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193721316
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193721544
quote:
Pff als ik dit allemaal zo lees dan kunnen ze misschien beter de stekker eruit trekken en de man in vrede laten rusten. Mooi leven gehad. Hoge pieken, diepe dalen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2020 @ 11:13:13 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193721584
quote:
Klinkt niet best. Niks anders te doen voorlopig dan eerst even afwachten en kijken hoe het zich gaat ontwikkelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 21 juni 2020 @ 11:15:23 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193721609
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Pff als ik dit allemaal zo lees dan kunnen ze misschien beter de stekker eruit trekken en de man in vrede laten rusten. Mooi leven gehad. Hoge pieken, diepe dalen.
als ze minder gek zijn dan Mevrouw Schumacher zullen ze vast sneller die conclusie trekken
  zondag 21 juni 2020 @ 11:16:11 #245
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_193721615
Ik moet echt huilen om de reacties in dit topic. Een zwarte man probeert gekleurde mensen een hogere kans te geven om in de autosport te komen. Wat kan je daar nou op tegen hebben? We willen toch allemaal dat de beste coureurs boven komen drijven, dus we zijn toch gebaat bij support voor talent uit een groep met sociaal economische achterstand? Of hebben we liever Stroll en Latiffi. Roep het maar hoor...

[ Bericht % gewijzigd door Nattekat op 21-06-2020 12:43:38 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2020 @ 11:19:17 #246
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193721647
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ze minder gek zijn dan Mevrouw Schumacher zullen ze vast sneller die conclusie trekken
Maar niet na een paar dagen, terwijl artsen nog zeggen dat ze wachten op de mogelijkheid om een prognose te geven, mag ik hopen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 21 juni 2020 @ 11:21:25 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193721668
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:16 schreef maniack28 het volgende:
Ik moet echt huilen om de reacties in dit topic. Een zwarte man probeert gekleurde mensen een hogere kans te geven om in de autosport te komen. Wat kan je daar nou op tegen hebben? We willen toch allemaal dat de beste coureurs boven komen drijven, dus we zijn toch gebaat bij support voor talent uit een groep met sociaal economische achterstand? Of hebben we liever Stroll en Latiffi. Roep het maar hoor...
is verder niks mis mee maar het gaat erom of het komt door racisme dat er minder gekleurde mensen doorbreken in de autosport of niet, als je kijkt naar bijvoorbeeld een makkelijke instapsport zoals voetbal zijn gekleurde sporters weer over vertegenwoordigd in de top in verhouding tot het % gekleurde mensen in de samenleving.
  zondag 21 juni 2020 @ 11:21:57 #248
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193721676
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:16 schreef maniack28 het volgende:
Ik moet echt huilen om de reacties in dit topic. Een zwarte man probeert gekleurde mensen een hogere kans te geven om in de autosport te komen. Wat kan je daar nou op tegen hebben? We willen toch allemaal dat de beste coureurs boven komen drijven, dus we zijn toch gebaat bij support voor talent uit een groep met sociaal economische achterstand? Of hebben we liever Stroll en Latiffi. Roep het maar hoor...
Ja, de beste coureurs, ongeacht hun huidskleur. Geen voorrangsregeltjes bedenken voor gekleurde mensen. Er zijn ook legio getalenteerde blanke mensen die geen kans krijgen.
  zondag 21 juni 2020 @ 11:29:39 #249
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193721746
Ik lees nergens iets over voorrangsregels. Maar meer over het meer stimuleren van zwarten om aan technische onderdelen mee te doen, zodat ze misschien wel in de autosport terecht komen.

Net zoiets dat er initiatieven zijn om vrouwen meer de techniek in te krijgen.

Niets mis mee, imho!
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 21 juni 2020 @ 11:32:48 #250
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_193721777
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 11:29 schreef Starflyer het volgende:
Ik lees nergens iets over voorrangsregels. Maar meer over het meer stimuleren van zwarten om aan technische onderdelen mee te doen, zodat ze misschien wel in de autosport terecht komen.

Net zoiets dat er initiatieven zijn om vrouwen meer de techniek in te krijgen.

Niets mis mee, imho!
Stimuleren van zwarten is toch je voorkeur uitspreken of voorrang verlenen aan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')