Nou ja het hele idee achter een KNOK!ploeg is in principe dat het voor jou geen ál te prettige ervaring wordt. De boodschap moet wel overkomen, zeg maar.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer heel coöperatief te zijn maar het wordt duidelijk niet gewaardeerd
Dat spreekt voor zich. Professionaliteit blijft belangrijk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Ipv bivakmutsen dragen we wel netjes mondkapjes zo ben ik dan ook wel weer
Gewoon een raam (alleen het glas bedoel ik dan) door de sponning gooien. Scheelt weer werk met inzetten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wheres the fun in that
Dan ga ik er eerst een raam inzetten en dan intikken 🤔
Ik dacht een bivakmuts én een mondkapje? Het een sluit het ander niet uit he.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon een raam (alleen het glas bedoel ik dan) door de sponning gooien. Scheelt weer werk met inzetten.
En netjes 1,5 meter afstand van mij en elkaar houden als je me in elkaar slaat. En niet met meer dan 3 mensen tegelijk in huis komen he. En graag vooraf even je handen desinfecteren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Deze man heeft kennis van zaken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon een raam (alleen het glas bedoel ik dan) door de sponning gooien. Scheelt weer werk met inzetten.
Ja je wilt toch niet teveel energie verspillen aan randzaken als je wil rellenquote:
uiteraard ik wil geen regels overtreden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
En netjes 1,5 meter afstand van mij en elkaar houden als je me in elkaar slaat. En niet met meer dan 3 mensen tegelijk in huis komen he. En graag vooraf even je handen desinfecteren.
Hoewel er in de Sims 2 wel de optie is om een Sim zwanger te laten raken zonder partner, vond ik het bij Anja leuker om haar zwanger te laten worden van een scharrel die dan daarna nooit meer van zich laat horen.quote:
Ah op die manier!quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
De één is een fictief literair hoogtepunt en de ander een mooi digitaal experiment.
Nee preciesquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet want Anja is wel intellectueel (vindt ze) maar niet rijk en heeft geen sociale connecties.
Kijk met dit soort input kan ik wat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij begrijpt de essentie van Anja helemaalZou bijna denken dat je haar op de één of andere manier kent!
Te bot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Anja inderdaad geen tv gegeven en ben dat ook niet van planquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Anja heeft inderdaad geen TV! Eigenlijk omdat ze het niet kan betalen maar ze zegt altijd dat het is omdat televisie 'de meest recente stap is in een serie slechte beslissingen van de mensheid die uiteindelijk tot een onontkoombaar Valhalla der Domheid zal leiden'.
Ik heb mijn zinnen nu gezet op W.F.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Anja zichzelf vaak een beetje verkeerd inschat dus op zich zou zo'n naam zo gek niet zijn.
Gierenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:26 schreef Arizona het volgende:
Ik zie nu voor me dat ze kleertjes voor de ongeboren W.F. breit van hennepvezel. (Althans ze waagt een poging maar faalt jammerlijk, ook breien blijkt niet een van haar talenten te zijn)
Komt voor elkaar!quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze mogen de eethoek wel in elkaar trappen, ik wil toch een nieuwe
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Te bot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Kan ze geen boek lezen?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb Anja inderdaad geen tv gegeven en ben dat ook niet van planAl moet ik wel IETS om haar Fun-balkje een beetje op peil te houden dus ze heeft ergens in een hoekje van haar terrein wel een flipperkast staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |