Nee, Barca/Realquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het totaal niet gevolgd eigenlijk dit seizoen maar de titelstrijd wordt/is spannend?
Het was tot voor Corona wel een gehandicaptenrace. Afzichtelijk voetbal van beide ploegen. Barça won dankzij een mazzelpenalty in een krankzinnig slechte pot van Real Sociedad, Real Madrid was matig tegen een dit seizoen tergend matig Betis.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het totaal niet gevolgd eigenlijk dit seizoen maar de titelstrijd wordt/is spannend?
@yatstwitter:NL_FansOnTour twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 18:04:33Tussenstand verkochte seizoenkaarten @eredivisie!
📊: @CB__Analytics https://t.co/bp0BpXNGQa reageer retweet
Ik heb eigenlijk vooral Odegaard momentjes gezien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was tot voor Corona wel een gehandicaptenrace. Afzichtelijk voetbal van beide ploegen. Barça won dankzij een mazzelpenalty in een krankzinnig slechte pot van Real Sociedad, Real Madrid was matig tegen een dit seizoen tergend matig Betis.
NEC heeft zelfs meer seizoenskaarten verkocht dan Vitessequote:Op woensdag 10 juni 2020 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:yatstwitter:NL_FansOnTour twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 18:04:33Tussenstand verkochte seizoenkaarten @:eredivisie!
📊: @:CB__Analytics https://t.co/bp0BpXNGQa reageer retweet
@:paul
@:haags_kwartiertje
Wat is er aan de hand?
Twente zoveel nog met een heetlopend parodie topic.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:yatstwitter:NL_FansOnTour twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 18:04:33Tussenstand verkochte seizoenkaarten @:eredivisie!
📊: @:CB__Analytics https://t.co/bp0BpXNGQa reageer retweet
@:paul
@:haags_kwartiertje
Wat is er aan de hand?
Leukste ploeg om naar te kijken dit seizoen, maar het blijft buiten het oog van het voetvolk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vooral Odegaard momentjes gezien.
Genot.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]In Servië geen probleem blijkbaar.twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-06-2020 om 22:23:21Normaal gesproken zijn dit kenmerkende beelden van de derby tussen Partizan en Rode Ster Belgrado. Echter in tijden van corona, leiden deze foto's tot veel verbazing.
Supporters houden tijdens de halve finale van de Servische beker, alles behalve afstand van elkaar. https://t.co/qVc3FUVx8c reageer retweet
Wel knap van Willem II, die cijfers. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC heeft zelfs meer seizoenskaarten verkocht dan Vitesse
@:yats
Liverpool - Atletico 34 doden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot.
Lijkt in de buitenlucht allemaal sowieso niet zo'n probleem dat virusje.
Partizanquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]In Servië geen probleem blijkbaar.twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-06-2020 om 22:23:21Normaal gesproken zijn dit kenmerkende beelden van de derby tussen Partizan en Rode Ster Belgrado. Echter in tijden van corona, leiden deze foto's tot veel verbazing.
Supporters houden tijdens de halve finale van de Servische beker, alles behalve afstand van elkaar. https://t.co/qVc3FUVx8c reageer retweet
Hahahahaquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC heeft zelfs meer seizoenskaarten verkocht dan Vitesse
@:yats
Meer dan verdiend.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel knap van Willem II, die cijfers. @:lenny_leonard
Ja maar zijn die besmet onderweg in trein/bus/vliegtuig of daadwerkelijk in het stadion tijdens de wedstrijd?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Liverpool - Atletico 34 doden.
Wat vind jij van de verschijning Hansi Flick? Hij heeft meer weg van een mannetje op de legerbasis dan een voetbalcoach.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Liverpool - Atletico 34 doden.
Dat maakt geen hol uit.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar zijn die besmet onderweg in trein/bus/vliegtuig of daadwerkelijk in het stadion tijdens de wedstrijd?
Zag je hem net zitten aan het eind van de eerste helft?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van de verschijning Hansi Flick? Hij heeft meer weg van een mannetje op de legerbasis dan een voetbalcoach.
Neequote:Op woensdag 10 juni 2020 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zag je hem net zitten aan het eind van de eerste helft?
Bayern is wel weer smerig goed.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zag je hem net zitten aan het eind van de eerste helft?
Bedankt. De sfeer was dit jaar ook erg goed in het stadion.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel knap van Willem II, die cijfers. @:lenny_leonard
O. Nou, hij bleef heel strak voor zich uit kijken en naar achter en naar voren wippen, alsof 'ie een donderspeech aan het voorbereiden was. Dus dat militaristische dat klopt wel.quote:
Vind het altijd maar een kindercrèche daar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. De sfeer was dit jaar ook erg goed in het stadion.
NiEt dE bEsTe mAaR WeL dE gEkstEquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. De sfeer was dit jaar ook erg goed in het stadion.
Tuurlijk niet, want je kunt niet met honderd procent zekerheid herleiden waar de besmetting precies vandaan kwam/komt, dus je hebt het maar met de statistieken te doen en daarmee beleid te maken en uit te voeren.quote:
Als ik hem zie, waan ik me gewoon in een setting waar hij zijn onderdaantjes plekken op de kaart aanwijst, een paar keer schreeuwt en met zijn vuist op tafel slaat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
O. Nou, hij bleef heel strak voor zich uit kijken en naar achter en naar voren wippen, alsof 'ie een donderspeech aan het voorbereiden was. Dus dat militaristische dat klopt wel.
We hebben inderdaad relatief veel jonge (18-25 jaar) supporters op vak A. Daar ben ik juist wel blij mee.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het altijd maar een kindercrèche daar.
Afgelopen seizoen kwam een volwassen vent bijdehand doen tegen het neefje van De Don omdat ‘ie met een Feyenoordbordje oid stond. Dat ventje is niet ouder dan 10 meen ik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Heel zielig, vooral dat zingen in de tuin en dat vieren van het halen van Europees voetbal.
Dat boomer-griepje is allang weer op zijn retour.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want je kunt niet met honderd procent zekerheid herleiden waar de besmetting precies vandaan kwam/komt, dus je hebt het maar met de statistieken te doen en daarmee beleid te maken en uit te voeren.
al lang*quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat boomer-griepje is allang weer op zijn retour.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Heel zielig, vooral dat zingen in de tuin en dat vieren van het halen van Europees voetbal.
Dat soort mensen zijn echt ontzettend treurig.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen kwam een volwassen vent bijdehand doen tegen het neefje van De Don omdat ‘ie met een Feyenoordbordje oid stond. Dat ventje is niet ouder dan 10 meen ik.
Die hebben we even vriendelijk verzocht op te rotten uit z’n stadion
Wat een pauperclub is dat
Stoer verhaal maat. Gelukkig is jullie club verder Tokkie-vrij.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen kwam een volwassen vent bijdehand doen tegen het neefje van De Don omdat ‘ie met een Feyenoordbordje oid stond. Dat ventje is niet ouder dan 10 meen ik.
Ja ik weet niet meer bij welke speler het was maar daar stonden ze in de tuin te zingen, niet heel lang geleden.quote:
Doe je helaas weinig aan. Overal genoeg paupers. Bij de ene club wat meer dan bij de ander.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn echt ontzettend treurig.
Dat zeker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe je helaas weinig aan. Overal genoeg paupers. Bij de ene club wat meer dan bij de ander.
Ja op de een of andere manier gebeuren dat soort gekke dingen altijd daar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn echt ontzettend treurig.
Vriendelijk verzochtquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja, wel wat van langs zien komen op Twitter geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer bij welke speler het was maar daar stonden ze in de tuin te zingen, niet heel lang geleden.
Je zal vast ook wel eens staan te schuimbekken als 'de joden' langskomen. Ik begrijp dat nooit zo, die haat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier gebeuren dat soort gekke dingen altijd daar.
Het jaar ervoor zat ik naast een vent die bij elk balcontact van Berghuis op vol volume ‘VIEZE HOMOOOO’ schreeuwde.
En dat hield ‘ie dus strak 90 minuten vol
Op de een of andere manier wel respect voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |