Moet je wedstrijden bezoeken van een club om fan te zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ik het fijn vind dat je fan bent van die club. Lekker veel wedstrijden bezocht?
Driekwart van FOK! is dan geen clubsupporter.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je wedstrijden bezoeken van een club om fan te zijn?
Naar mijn mening niet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat je eens een keer een stadion van binnen gezien moet hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat je eens een keer een stadion van binnen gezien moet hebben.
Doe niet zo stoer, ik ben een van je favoriete users.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]het komt zelden voor, maar hier moest ik om lachen.
Ik ben wel eens naar Ajax-wedstrijden geweest, hoor. Alleen alweer van het FdB-tijdperk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik noteer dit.
Dank, ook namens @:el-stinho
Schandaligquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je mist de UI van @:Drizzt_DoUrden nog, @:Coco.
Dan ben je voor de rest van je leven genezen, als je dat live in een stadion hebt gezien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Ajax-wedstrijden geweest, hoor. Alleen alweer van het FdB-tijdperk.
De bekervernedering tegen Vitesse.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan ben je voor de rest van je leven genezen, als je dat live in een stadion hebt gezien.
Dat gun je niemand.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Ajax-wedstrijden geweest, hoor. Alleen alweer van het FdB-tijdperk.
Waarom zegt iedereen dan dat jij nog nooit naar een wedstrijd geweest bent?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er worden mij wel vaker dingen aangepraat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dan dat jij nog nooit naar een wedstrijd geweest bent?
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er worden mij wel vaker dingen aangepraat.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Coco. ik geef je twee minuten om de UI van @:Drizzt_DoUrden aan de OP toe te voegen, of er zwaait wat.
Wat raar, geen automatische update bij mij.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ Bericht 56% gewijzigd door Coco. op 10-06-2020 22:19 ]
Nog meer users die in de OP moeten?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat raar, geen automatische update bij mij.
Sorry voor het dreigement, maar ik hou je in de gaten.
Voorpagina van het AD al gezien?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er worden mij wel vaker dingen aangepraat.
Ik heb nog niet gekekenquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zie nu pas de OP.
Uitstekende OP
CocoGod
AD Sportwereld? Luuk mag los. Daar heb ik de hele zomer op zitten wachten.quote:
Ohja ik had wel gekekenquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd naast wie jij staat?
Binnen een maandje willen ze ook weer met publiek toch? Voor zover het kan natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AD Sportwereld? Luuk mag los. Daar heb ik de hele zomer op zitten wachten.
Ja, daar zijn ze druk mee bezig. De overheidsinstanties en de Liga werken wel goed samen. Las Palmas wilde maar wat graag omdat het op Gran Canaria wel meevalt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Binnen een maandje willen ze ook weer met publiek toch? Voor zover het kan natuurlijk.
Ben benieuwd hoe ze dat willen organiseren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Binnen een maandje willen ze ook weer met publiek toch? Voor zover het kan natuurlijk.
Had gelezen dat ze van 30 procent naar 50 procent naar vol stadion wilden, maar dat was nog voor de 'doorbraak' in de plannen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat willen organiseren.
Lijkt me een logistieke nachtmerrie als je de verplichte twee meter afstand in acht moet blijven nemen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Had gelezen dat ze van 30 procent naar 50 procent naar vol stadion wilden, maar dat was nog voor de 'doorbraak' in de plannen.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat willen organiseren.
In Servië geen probleem blijkbaar.twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-06-2020 om 22:23:21Normaal gesproken zijn dit kenmerkende beelden van de derby tussen Partizan en Rode Ster Belgrado. Echter in tijden van corona, leiden deze foto's tot veel verbazing.
Supporters houden tijdens de halve finale van de Servische beker, alles behalve afstand van elkaar. https://t.co/qVc3FUVx8c reageer retweet
Ik heb het totaal niet gevolgd eigenlijk dit seizoen maar de titelstrijd wordt/is spannend?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze druk mee bezig. De overheidsinstanties en de Liga werken wel goed samen. Las Palmas wilde maar wat graag omdat het op Gran Canaria wel meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |