Ik wilde nog een heel genuanceerd verhaal typen, maar bleek nog maar 4 karakters te hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:48 schreef Frutsel het volgende:
Nog steeds een misleidende titel hoor..die gaat niet weg
Ik dacht ook dat het een leftie was dus heb het opgezochtquote:
Zo dat verbaast me, ik dacht echt dat hij het hulpje van Halsema was.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:50 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een leftie was dus heb het opgezocht
"Leftie"quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:50 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een leftie was dus heb het opgezocht
Femke blijft hierquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:50 schreef LC01 het volgende:
OMG
welke debiel is dit: https://www.hartvannederl(...)-halsema-spoeddebat/
Rest zit onder haar bureau om te kijken of ze nog dieper in haar reet kunnen kruipen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:55 schreef Dutchguy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat alleen de VVD, het FvD en het CDA Halsema ondervragen?
De rest boeit het niet?quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:55 schreef Dutchguy het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat alleen de VVD, de Ouderenpartij, het FvD en het CDA Halsema ondervragen?
Een goeie likbeurt is nooit wegquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:55 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Rest zit onder haar bureau om te kijken of ze nog dieper in haar reet kunnen kruipen.
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je bij haar dreadlocks tegen komt daar.quote:
Met een button.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
Maar je staat daar wel tussen zonder mondkapje.
Als maar genoeg mensen de wet overtreden, dan telt de wet niet meer. Duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:57 schreef thedeedster het volgende:
"Niet alle mensen in de stad kunnen bekeurd worden"
Duh! Wat is dit voor onzin!
Misschien is er een rondvraag oid. maar het valt op een rare manier op.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:55 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Rest zit onder haar bureau om te kijken of ze nog dieper in haar reet kunnen kruipen.
En er bij lachen ook nog.quote:
Ze ontkent het niet, maar draait eromheen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:01 schreef thedeedster het volgende:
Is dat verkleden waar? Iemand foto's?
Serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:02 schreef Nikonlover het volgende:
U droeg een ander kledingstuk dus u heeft hem opnieuw opgespeld
Wel in de 2e termijnquote:
Ja, natuurlijlk. Het gaat niet om die button of om het omkleden, het gaat erom dat ze dus gewoon zo makkelijk liegt.quote:
Waarom niet in de 1e termijn dan?quote:
Ik weet zeker dat je niet de enige bent en dat kan ik me ook heel goed voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:09 schreef Bocaj het volgende:
Vind Halsema arrogant overkomen... Nog meer die er zo over denken?
(Gespeeld medelijden, gespeelde medeleven...)
Het kan zijn dat ik biased ben!![]()
Liegen en draaien, dat ze dat doet is niets nieuws.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:07 schreef LC01 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijlk. Het gaat niet om die button of om het omkleden, het gaat erom dat ze dus gewoon zo makkelijk liegt.
Naar mijn mening niet anders dan anders.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:09 schreef Bocaj het volgende:
Zij hoort daar niet te zitten met haar gelieg en anderen voor de bus gooien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:09 schreef Bocaj het volgende:
Hier ook. Ik had nederigheid verwacht. Ze lacht de oppositie in lichaamstaal (vragen Nanninga met name) uit en dan ook nog met droge ogen beweren dat je onpartijdig bent. Er wordt beweerd door een journalist dat ze op sommige punten deemoedig was. Waar dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:09 schreef Bocaj het volgende:
Remkesquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:17 schreef Bocaj het volgende:
Het wordt tijd voor een stevige VVD burgemeester die alle gekkigheid en idioterie eens even uit de hoofdstad gaat gooien en er weer een mooie goede rechtvaardige geoliede machine van maakt!
Meer dat poetsen en niet lullen van Rotterdam!
Of laat Aboutaleb naar Amsterdam komen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:17 schreef Bocaj het volgende:
Het wordt tijd voor een stevige VVD burgemeester die alle gekkigheid en idioterie eens even uit de hoofdstad gaat gooien en er weer een mooie goede rechtvaardige geoliede machine van maakt!
Meer dat poetsen en niet lullen van Rotterdam!
Snap ik. Nanninga die woest is om een button maar vroeger zelf antisemitische grappen heeft gemaakt en die kritiek daarop wegwuifdequote:Op woensdag 10 juni 2020 16:19 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Hier ook. Ik had nederigheid verwacht. Ze lacht de oppositie in lichaamstaal (vragen Nanninga met name) uit. Dan ben je niet geschikt. Er wordt beweerd door een journalist dat ze op sommige punten deemoedig was. Waar dan?
Nanninga hoeft niet onpartijdig te zijn, Halsema wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Snap ik. Nanninga die woest is om een button maar vroeger zelf antisemitische grappen heeft gemaakt en die kritiek daarop wegwuifde
Nou, nu je het zegt perfecte man voor de job!quote:
Die is ook vele malen beter dan Halsema!quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Of laat Aboutaleb naar Amsterdam komen.
Waar heeft zij antisemitische grappen gemaakt?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Snap ik. Nanninga die woest is om een button maar vroeger zelf antisemitische grappen heeft gemaakt en die kritiek daarop wegwuifde
Heb je daar een link van? Los daarvan is Nanninga geen burgemeester.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
2 totaal verschillende zaken, het ging niet om de inhoud van de button, al had daarop gestaan dat ze tegen halal slachten was of weet ik veel. Het gaat erom dat ze geen politicus meer is en als burgemeester 100% onpartijdig moet zijn. Het onderwerp an sich is wat Femke zelf telkens probeert terug te halen met haar 'het is heel belangrijk, anti racisme, anti slavernij en bla bla' maar daar gaat het dus niet om. Het gaat om haar functioneren als burgemeester, dus terecht discussie en vragen over ambtsketting, buttons en uitspraken als 'rechts zal dit wel aangrijpen'.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ben jij dom of ben jij aan het trollen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vraag mij af of de mensen die zich zo druk maken om de volksgezondheid, of deze mensen zelf de regels omtrent hiervan strikt hebben nageleefd?
Zo ja, dan neem ik de kritiek van deze personen wel serieus.
Maar o wee, als deze mensen een keertje 1,49m te dicht op iemand hebben gestaan de afgelopen periode.
Halsema vertegenwoordigt de gemeente/Nederland. Aangezien artikel 1 van de grondwet ook in Amsterdam geldt mag ze daar toch met een button staan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar Nanninga hoeft niet onpartijdig te zijn, Halsema wel.
Nanninga heeft het op een gegeven moment haar grappen uitgelegd, maar mensen tegenwoordig snappen harde humor niet meerquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Heb je daar een link van? Los daarvan is Nanninga geen burgemeester.
Bij mij loopt ie goedquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:27 schreef Bocaj het volgende:
Ligt het aan mij of loopt die klok een aantal minuten achter?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Nanninga heeft het op een gegeven moment haar grappen uitgelegd, maar mensen tegenwoordig snappen harde humor niet meer
En vanaf eind van de maand heeft hij tijd dit te doenquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, nu je het zegt perfecte man voor de job!
wat begrijp jij niet aan mijn tekst?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben jij dom of ben jij aan het trollen?
Dat doet er dus niet toe, zij hoort onpartijdig te zijn en als je iets uitdraagt dan ben je dat naar mijn mening niet. Verder is zij actief met die demonstratie bezig op zo'n moment.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Halsema vertegenwoordigt de gemeente/Nederland. Aangezien artikel 1 van de grondwet ook in Amsterdam geldt mag ze daar toch met een button staan.
Nooit gehoord van sarcasme?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'satire'
Wat is de context? Bijvoorbeeld met betrekking tot de hashtag?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'satire'
Of de woordenbrij voortkomt uit stupiditeit of een misplaatst gevoel voor humorquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet aan mijn tekst?
Dames en heren, de nieuwe burgemeester van A'dam!quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En vanaf eind van de maand heeft hij tijd dit te doen
nee, het juiste woord is hypocrisie kort samengevatquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of de woordenbrij voortkomt uit stupiditeit of een misplaatst gevoel voor humor
Veel ophef over oude koeien: gretig worden screenshots gedeeld van schan-da-lige tweets van mijn hand over de Holocaust en Mein Kampf. Met triomfantelijke conclusies over vermeend antisemitisme. De meeste van die tweets zijn cynische grappen over het verbod op Mein Kampf, onder meer naar aanleiding van de vervolging en vrijspraak van een Amsterdamse galeriehouder diequote:Op woensdag 10 juni 2020 16:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'satire'
Knap dat je die conclusie zo al kan maken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
nee, het juiste woord is hypocrisie kort samengevat
Ook over de tweet uit mei 2015 waarin zij over Hitlers Mein Kampf zegt ‘Je leest zes bladzijden en je hebt meteen zin Joden te vergassen’, is Nanninga kort: “Dat zijn niet mijn woorden maar een citaat van komiek Hans Teeuwen over het verbod op de verkoop van dat boek. Waar ik overigens tegen ben.”quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'satire'
Stupiditeit dus.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Maar, wat vind je van het debat?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |