En @onlogisch raadt mensen zelfs een pimp abo aan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar @:Elan raadt ook Handmaid's Tale aan.
Daar ben ik vrij snel afgehaakt, wat saai.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, gezien. Sylvana aids.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
Die tafel van M, dat kan toch niet Johan. @:zipportal
Dat is dan ook een prima serie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat @Caland, die bij pareltjes in slaap valt, wakker is gebleven tijdens die twee seizoenen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan ook een prima serie.
Zelfs user @:Caland met zijn zeer beperkte concentratievermogen heeft de eerste twee seizoenen helemaal gekeken
Bedoel je met pareltjes die film over een stel mislukte cowboys?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat @:caland, die bij pareltjes in slaap valt, wakker is gebleven tijdens die twee seizoenen.
Zeldzaam wijze woorden voor iemand met een mislukte soapacteur als usernamequote:Op woensdag 10 juni 2020 18:13 schreef Buitendam het volgende:
Als je Handmaids Tale niet ongelofelijk goed vindt kun je het inderdaad beter houden bij soaps, Het Zonnetje in Huis en Lucky Letters.
Met pareltjes bedoel ik meerdere films en series (het staat namelijk in meervoud) maar onder andere die ja. Alhoewel, het ging totaal niet over mislukte cowboys maar je zal het wel weer niet begrepen hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel je met pareltjes die film over een stel mislukte cowboys?
Want dat kan ik me ergens wel voorstellen. Wat een langdradig gedrocht van een film was dat.
Ach, jij hebt een mislukte FOK!-users als usernamequote:Op woensdag 10 juni 2020 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeldzaam wijze woorden voor iemand met een mislukte soapacteur als username.
Zelfs helemaal afgekekenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan ook een prima serie.
Zelfs user @:Caland met zijn zeer beperkte concentratievermogen heeft de eerste twee seizoenen helemaal gekeken
TR doodsverwensingquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Trek je berenpak aan en ga lekker een winterslaap houden.
xDquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een mislukte FOK!-users als username
@:buitendam check deze grap
Die acteur die Buitendam speelde is niet bepaald mislukt hoor. (en Baantjer is geen soap)quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeldzaam wijze woorden voor iemand met een mislukte soapacteur als username.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die acteur die Buitendam speelde is niet bepaald mislukt hoor. (en Baantjer is geen soap)
Ik drink nu de Dikke Lul 3 bier.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
De drang van Elan naar ophef laat dit topic weer ontsporen.
Erg leuk om te horen dat deze nog op je watchlist staat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Maar eerst kijk ik 24 af, daarna ga ik die film van @:lenny_leonard kijken met die hond en daarna ga ik denk ik die politieserie kijken waar ik geloof @:elan mee kwam. Die op Amazon Prime staat. Ben wel de naam van die serie kwijt overigens
Maar misschien daarna!
Jij bent serieus een loner hèquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Maar eerst kijk ik 24 af, daarna ga ik die film van @:lenny_leonard kijken met die hond en daarna ga ik denk ik die politieserie kijken waar ik geloof @:elan mee kwam. Die op Amazon Prime staat. Ben wel de naam van die serie kwijt overigens
Maar misschien daarna!
Dat was gewoon een extreem matige film. Zeker met zo'n cast.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met pareltjes bedoel ik meerdere films en series (het staat namelijk in meervoud) maar onder andere die ja. Alhoewel, het ging totaal niet over mislukte cowboys maar je zal het wel weer niet begrepen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |