Uiteindelijk wel natuurlijk, ze is een direct gevaar voor de volksgezondheid en is niet onpartijdig.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ze is gekozen door gemeenteraad in Amsterdam, het boeit totaal niet wat iemand uit Almelo of Ridderkerk wil
Ja, dag, laat die Drenthe-bestaat-niet-meme daar maar lekker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Den wat? Den Helder bestaat toch niet?
Echt he. Ik voel mezelf gewoon ouder worden door dat mens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lange zit met haar verhaal wel.
Dan ga je wat anders kijken. Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Echt he. Ik voel mezelf gewoon ouder worden door dat mens.
Nee. Jij hebt hier echt niks over te zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel natuurlijk, ze is een direct gevaar voor de volksgezondheid en is niet onpartijdig.
Man, als de koffiepauze te lang duurt loopt ze al het risico dat ze de tweede helft niet meer mee gaat maken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Snap wel dat zij zich zorgen maakt. Ziet eruit alsof 1 corona virusje haar al teveel zou worden.
Zij heeft zichzelf in die positie gezet dat het een probleem is voor heel Nederland.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt hier echt niks over te zeggen
En waarom dan precies niet?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt hier echt niks over te zeggen
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zei ze nu de demonstratie tegen George Floyd?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is er een bingokaart beschikbaar trouwens?
Ja bizar. Dat is dus geen goedkeuring!quote:
*kijkt nanninga lief aan*quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hopelijk word die communicatie gewobt.
Dat moet wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:01 schreef Jemoederniet het volgende:
"Het is gezien"???
Bedoelt ze twee blauwe vinkjes?
Heeft ze het wel gezien?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:02 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga mn vriendin vanavond neuken. Ze reageert niet op mn appje dus ze stemt toe.
Zo heeft Pietje een keer de fiets geleend van iemand die sliep. Die stemde ook gewoon toe.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul, hij heeft niet gereageerd dus dan stemt hij toe
Ja. Blauwe vinkjesquote:
Klopt, meer zelfs geloof ik. Dus dit is ook gelul van Halsema.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:06 schreef Nikonlover het volgende:
Op facebook waren toen al duizenden aanmeldingen. Wat is dit?
Die organisatie die al van te voren sprak van duizenden mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo organisatie zelf? Dit is toch via de overheid opgelegd dus hoort zij gewoon te handhaven...
Wel grappig om haar zichzelf helemaal klem te zien lullen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die organisatie die al van te voren sprak van duizenden mensen.
Geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat ze dat geroepen hebben. Er was toch al van te voren bekend dat er 2000 aanmeldingen waren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moeten die lul die riep dat er niet meer dan een paar honderd mensen zouden komen toch ook ontslaan.
En dan niet ingrijpen is dan echt een blijk van onvermogen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:23 schreef thedeedster het volgende:
"we kenden de beelden uit het buitenland"
Eigen graf graven, noemen we dit.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan niet ingrijpen is dan echt een blijk van onvermogen.
Ze spreekt zichzelf ook enorm tegen want eerder zat ze nog te verkondigen dat ze juist zo'n enorm goede politie heeft in Amsterdam. En dan vervolgens kan je opeens niet handhaven?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan niet ingrijpen is dan echt een blijk van onvermogen.
Hep op feesboek gestaan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Halsema blijft die lage schatting maar verdedigen.
Dit jaquote:
Ja met dikke plaat voor d'r kop.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:25 schreef ikbenrond het volgende:
Ik heb Halsema altijd al benijd voor haar force in het debat. Ze weet zich nu ook weer zo goed te verdedigen. Knap hoor.
Hebben ze dat in Haren ook gedaan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
besturen op aanmeldingenx1/3 feesboek
Laat mooi zien dat er nog veel domme raadsleden zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef ikbenrond het volgende:
Die motie van wantrouwen krijgt geen meerderheid. En terecht ook wel.
Hopelijk gaat ze straks nog dommere uitspraken doen uit irritatiequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Heerlijk hoe de irritatie bij Halsema groeit.
Ze implodeertquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Heerlijk hoe de irritatie bij Halsema groeit.
Nee. Schatting van de politie was 800quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:31 schreef maryen65 het volgende:
Dus op FB 2000 aanmeldingen en dan schat de politie 250 a 300 mensen?
Is ook niet gek met dit stadsbestuur en deze coalitiepartijen. Not gonna happen... (helaas)quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:28 schreef ikbenrond het volgende:
Die motie van wantrouwen krijgt geen meerderheid. En terecht ook wel.
Halsema heeft het net over 250 a 300 mensenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee. Schatting van de politie was 800
Schatting van de politie was 800.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Halsema heeft het net over 250 a 300 mensen
Waarom zien mensen Halsema zo graag vallen? Ze hadden het beter kunnen spinnen naar een 'prima dat protest, maar als er over drie weken niets aan de hand blijkt, dan gooien wij al onze terrassen e.d. weer normaal open'.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is ook niet gek met dit stadsbestuur en deze coalitiepartijen. Not gonna happen... (helaas)
genoeg plek toch op de dam voor 800quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Schatting van de politie was 800.
Het gaat om het gelieg en bedrieg van haar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Waarom zien mensen Halsema zo graag vallen? Ze hadden het beter kunnen spinnen naar een 'prima dat protest, maar als er over drie weken niets aan de hand blijkt, dan gooien wij al onze terrassen e.d. weer normaal open'.
Het gaat mensen al lang niet meer om wat er echt is gebeurd, ze willen gewoon Halsema zien vallen
Ja. Hopelijk stelt iemand daar nog een vraag over.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Blijf het bizar vinden dat dit op whatsap wordt besproken.
Misschien omdat ze keihard alles en iedereen staat voor te liegen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Waarom zien mensen Halsema zo graag vallen? Ze hadden het beter kunnen spinnen naar een 'prima dat protest, maar als er over drie weken niets aan de hand blijkt, dan gooien wij al onze terrassen e.d. weer normaal open'.
Het gaat mensen al lang niet meer om wat er echt is gebeurd, ze willen gewoon Halsema zien vallen
Nee, besluit van de driehoek. Eindverantwoordeijkheid van Halsema.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:36 schreef Nikonlover het volgende:
Besluit de driehoek
NEEEEE!!!!! Besluit van Halsema
De officier van justitie zat aan het bier. Dus die heeft het niet gelezen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:36 schreef Nikonlover het volgende:
Besluit de driehoek
NEEEEE!!!!! Besluit van Halsema
Maar ze zei net dat het een besluit van de burgemeester isquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, besluit van de driehoek. Eindverantwoordeijkheid van Halsema.
Ik woon en werk in Amsterdam en heb niets anders dan last van haar en GL.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Op welke manier dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik woon en werk in Amsterdam en heb niets anders dan last van haar en GL.
Omdat ze dus de boel bij elkaar loopt te liegen, alle andere mensen voor de bus gooit, de samenleving en volksgezondheid in gevaar brengt en daarbij ook nog met politiek bezig is terwijl zij als burgemeester gewoon onpartijdig hoort te zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat een beetje te spannend, een vrouw op een hoge positie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:35 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
noem hem gewoon even bij de juiste naam aub, tis wel klaar met dit gedoequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:39 schreef Nikonlover het volgende:
Airfryer heeft maandagochtend 1000 doorgegeven
Ik weet niet hoe die echt heet. En iedereen weet ik bedoel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
noem hem gewoon even bij de juiste naam aub, tis wel klaar met dit gedoe
Ze pest toerisme de stad uit. Ik moet steeds duurdere ontheffingen betalen en zou elke toerist moeten registeren omdat ik daar per individu toeristenbelasting voor moet betalen.quote:
Een tram omleggen, en dan begint die andere ook nog over Utrecht.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
ze wilde een tram omleggen, gelukkig alleen maar omgeleid
ezelsbruggetjequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die echt heet. En iedereen weet ik bedoel.
Airfriye ofzo?
Scherpquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een tram omleggen, en dan begint die andere ook nog over Utrecht.
Hij heeft niet door dat het zo alleen maar langer duurt.quote:
Ja tenenkrommendquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:43 schreef Zorro het volgende:
Nou ik heb het maar weer afgezet. Ik kan niet langer dan een minuut naar die tandenopelkaarstem luisteren.
Afriye?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ezelsbruggetje
Afrika, zonder de laatste 2 letters, dan kom je al heel ver
Dat eerste lijkt me voor het algemeen belang niet zo erg, of je moet echt een openluchtmuseumstad willen. De laatste is niet zo bijzonder toch? Volgens mij is dat op veel meer plekken per individu.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze pest toerisme de stad uit. Ik moet steeds duurdere ontheffingen betalen en zou elke toerist moeten registeren omdat ik daar per individu toeristenbelasting voor moet betalen.
King Luther.quote:
Narcismequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze lult alles achteraf goed. Het hele verhaal rijmt gewoon niet met de berichten in de media van die dag.
Dat is toch wat politiek is.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze lult alles achteraf goed. Het hele verhaal rijmt gewoon niet met de berichten in de media van die dag.
Ik moet ook het zout op de spreekwoordelijke patatten verdienen. Opdat ik gemeentebelasting kan betalen voor de We are here koekenbakkers.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me voor het algemeen belang niet zo erg, of je moet echt een openluchtmuseumstad willen. De laatste is niet zo bijzonder toch? Volgens mij is dat op veel meer plekken per individu.
Hoe dan? Op anderhalve meter afstand?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
Geen deelnemer? wat...
Ze had eerder toch zelfs die 1873 button opgespeld gekregen?
Had dat niet te maken met die herdenking waar ze aan refereerde?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:49 schreef Xqtress het volgende:
Ze droeg toch ook een button van die demonstratie?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:49 schreef Nikonlover het volgende:
Steeds 1,5 meter afstand genomen en niet in de demonstratie geweest.
Ze liegt! Er zijn foto's.
Omdat het het begin van een herdenkingsmaand was.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:49 schreef Xqtress het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:49 schreef Xqtress het volgende:
Er is nooit serieus overwogen dat ze weg moet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Wanneer wordt besloten of ze aan mag blijven?
Dit is anderhalve meter? Geen wonder dat vrouwen niet kunnen helpen bij inparkeren.quote:
Die button had niet te maken met de demonstratie? (serieuze vraag hoor, ik ben de draad inmiddels kwijt)quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat het het begin van een herdenkingsmaand was.
Daar wordt door helemaal niemand in Nederland, landelijk of lokaal, iets aan gedaan.quote:
Niet alle vrouwen over 1 kam scherenquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit is anderhalve meter? Geen wonder dat vrouwen niet kunnen helpen bij inparkeren.
Er waren personen vanwege Ketikoti in de abtswoningen niet lang voordat ze naar de dam ging.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:52 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Die button had niet te maken met de demonstratie? (serieuze vraag hoor, ik ben de draad inmiddels kwijt)
de deur staat open voor de ventilatiequote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe kan het daar nou koud zijn, staat de airco op honderd?
Lekker milieubewust.
Is natuurlijk na die coronamaanden nog niet goed afgesteld. Matig wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe kan het daar nou koud zijn, staat de airco op honderd?
Lekker milieubewust.
Gebbetje op zijn tijd moet kunnen. Misschien in deze tijden meer dan ooit.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:52 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over 1 kam scheren
Excuus aanvaardquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gebbetje op zijn tijd moet kunnen. Misschien in deze tijden meer dan ooit.
Hierbij mijn excuses.
Ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:56 schreef HulkHeld het volgende:
Is dit het topic over het huidige debat van NOS inzake Halsema?
Bij die foto in post #170 is wel te zien dat ze hun best doen afstand van elkaar te houden. Maarja, ze hadden het beter 2-meter regel kunnen laten zijn want heel veel mensen denken dat 1 meter wel 1,5 is.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit is anderhalve meter? Geen wonder dat vrouwen niet kunnen helpen bij inparkeren.
Thanks. Is het debat al voorbij of geschorst? Via Nos.nl waar je op de button live kan meekijken is er nu reclame o.i.d.quote:
Het is geschorst tot 15:10.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Thanks. Is het debat al voorbij of geschorst? Via Nos.nl waar je op de button live kan meekijken is er nu reclame o.i.d.
Pauze https://amsterdam.raadsin(...)90/RAAD%2010-06-2020quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Thanks. Is het debat al voorbij of geschorst? Via Nos.nl waar je op de button live kan meekijken is er nu reclame o.i.d.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Plottwist: Het is eigenlijk 1 meter maar ze zeggen 1,5.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij die foto in post #170 is wel te zien dat ze hun best doen afstand van elkaar te houden. Maarja, ze hadden het beter 2-meter regel kunnen laten zijn want heel veel mensen denken dat 1 meter wel 1,5 is.
Wat een drama trouwens als mensen dat al niet in kunt schatten maar wel met grote snelheden op de snelweg enzo...
Nouja, volgens mij is dat ongeveer waar de cursor staat op deze afbeelding. Redelijk aan de zijlijn van de Dam.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:56 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Foto's kunnen een zeer vertekend beeld geven, maar dit is niet 'aan de zijlijn' staan.
Net als dat prijzen ¤1,99 zijn want dat lijkt goedkoper. De afstand is 1,5 meter want dat lijkt minder dan 2 meter.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Plottwist: Het is eigenlijk 1 meter maar ze zeggen 1,5.
100% dat je dan verwijderd wordt door de politie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:01 schreef Nikonlover het volgende:
Als ik geweten had dat ze zouden demonstreren buiten, dan was ik ook gegaan met een bordje WEG MET HALSEMA
Aan de zijlijn is natuurlijk ook lastig te bepalen met dit aantal mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij is dat ongeveer waar de cursor staat op deze afbeelding. Redelijk aan de zijlijn van de Dam.
[ afbeelding ]
Mag nietquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:01 schreef Nikonlover het volgende:
Als ik geweten had dat ze zouden demonstreren buiten, dan was ik ook gegaan met een bordje WEG MET HALSEMA
Alleen mensen die Femke heeft goedgekeurd mogen demonstrerenquote:
Ze heeft toch gezegd bij OP1 dat iedereen mag demonstreren en dat het niet aangemeld hoeft te wordenquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:05 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Alleen mensen die Femke heeft goedgekeurd mogen demonstreren
Ja dat zegt ze op tv, vorige week zaterdag was het geloof ik dat Edwin van Wagenveld? werd weggejaagd. Kun je van die man vinden wat je wilt maar demonstratierecht geld echt niet voor iedereen. Maar das een andere discussiequote:Op woensdag 10 juni 2020 15:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze heeft toch gezegd bij OP1 dat iedereen mag demonstreren en dat het niet aangemeld hoeft te worden
Utrecht hetzelfde verhaal, ook daar is die al een aantal keer opgepakt zonder ook maar iets gedaan te hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:12 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze op tv, vorige week zaterdag was het geloof ik dat Edwin van Wagenveld? werd weggejaagd. Kun je van die man vinden wat je wilt maar demonstratierecht geld echt niet voor iedereen. Maar das een andere discussie
Jaquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Utrecht hetzelfde verhaal, ook daar is die al een aantal keer opgepakt zonder ook maar iets gedaan te hebben.
Met bordjes fuck the police, maar ook handen met hartjes.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
Angst voor escalatie, maar ze waren toch zo vredelievend aan het demonstreren?
Samen uit samen thuis, daar gaat ze al de fout in. Zij is bestuurder dus dan hoor je niet de boel af te schuiven.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:18 schreef Nikonlover het volgende:
Fouten die de politie maakt en fouten die ik maak
Ja. En net zei ze dat ze zelf verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Samen uit samen thuis, daar gaat ze al de fout in. Zij is bestuurder dus dan hoor je niet de boel af te schuiven.
Ze zit zich gewoon in allerlei bochten te wringen om het zo ingewikkeld mogelijk te maken in de hoop dat ze kan aanblijven.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja. En net zei ze dat ze zelf verantwoordelijk is.
Ja preciesquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zit zich gewoon in allerlei bochten te wringen om het zo ingewikkeld mogelijk te maken in de hoop dat ze kan aanblijven.
Maar ze ziet niet in dat dit het alleen maar erger maakt.
"Ik vind je heel aardig, maar eigenlijk een achterlijke zak hooi!"quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:22 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
deze wurgslang kwam wat langzaam op gang, maar ze heeft inmiddels beet
Dan wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
100% dat je dan verwijderd wordt door de politie.
maar ze begreep de pijnquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:27 schreef thedeedster het volgende:
"Dat is doorlopend Gebeurd" "De organisatie wist donders goed dat men de regels over trad"
Nou BLM en KOZP, ze geeft jullie de schuld
die knop van de microfoon kan inderdaad wel worden vervangen hiernaquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:29 schreef Jemoederniet het volgende:
De lichaamstaal van Halsema spreekt boekdelen.
Die mondhoeken die uit minachting steeds lager komen te hangen.
Dat gepuf bij elke vraag.
Hoe ze passief-agressief op het knopje van de microfoon drukt.
Ja ze wil naar de Bijlmerquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:29 schreef Jemoederniet het volgende:
De lichaamstaal van Halsema spreekt boekdelen.
Die mondhoeken die uit minachting steeds lager komen te hangen.
Dat gepuf bij elke vraag.
Hoe ze passief-agressief op het knopje van de microfoon drukt.
Het heeft er ook vrij weinig mee te maken, Halsema hoort gewoon regels te handhaven. En niet 'oh ik heb het gezegd dus daarmee is het af en ze regelen het zelf verder maar'quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:32 schreef Jemoederniet het volgende:
De organisatie is dus niet gewezen op het feit dat ze massaal de regels overtraden.
Ik denk dat Sybren Kooistra inmiddels voor de zoveelste keer alle messen aan het slijpen is om Nanninga met pek en veren Amsterdam uit te jagen, hoe durft ze!!!quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
Nanninga vergeet dat regels en protocollen niet gelden voor Halsema.
Volgens mij is die demonstratie best goed verlopen. Maarja ze is GroenLink dus moet KAPOT.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
muggenzifterij
je mag wel met zijn 100en in een trein/bus of tram zitten maar niet in open lucht bij elkaar staan, gekeken naar effect op volksgezondheid.
Bizarquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:38 schreef thedeedster het volgende:
"dat verwijst naar iets wat u niet kent, en daar wil ik het bij laten"
dat hopen we dan, maar wedden dat ze er met een 'oops sorry' weer vanaf komt?quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:39 schreef HulkHeld het volgende:
Dit optreden.. dit is echt het einde voor d'r man man man wat een trieste bedoeling.
Wedje 150 eu die blijft waar ze zitquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:39 schreef HulkHeld het volgende:
Dit optreden.. dit is echt het einde voor d'r man man man wat een trieste bedoeling.
Die zal het wel overleven, maar vanaf nu is ze aangeschoten wild met weinig politiek krediet of steun uit de bevolking.quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:42 schreef LC01 het volgende:
Volgens mij verdient de lichaamstaal van Femke een eigen topic, mijn nekhaar gaat echt overeind staan. zo minzaam, arrogant, vermoeid door alle 'onzin vragen van het plebs'
Ja, ik denk ook dat ze blijft zitten maar dit maakt de positie van links, welke toch al wat fragiel is, niet gemakkelijker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:43 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die zal het wel overleven, maar vanaf nu is ze aangeschoten wild met weinig politiek krediet of steun uit de bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |